En?quote:
Vietnamquote:
Een linker en een rechter?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Varane heeft hele goede voeten, aldus Aad300.
je had het toch niet begrepen, dus dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ah, dan zal ik dat helaas nooit te weten komen.
Jij vindt tom nogal dom begrijp ik?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je had het toch niet begrepen, dus dat maakt niet uit.
Nu onderschat je me. Wat jammer zeg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je had het toch niet begrepen, dus dat maakt niet uit.
Ze hebben geen schijn van kans man.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:34 schreef Nober het volgende:
Man United wint dit, geen twijfel mogelijk!
Rot lekker op naar een ander topic.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:35 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Please iemand een stream? Of zit iedereen gewoon voor de buis?
Wie is die Japanse chick in je UIquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:35 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik gun Evra een nederlaag...quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:34 schreef Thas het volgende:
https://www.youe.com/watch?v=D4T3g4gGqHQ
Gaat helemaal goed komen
Rafael
Carrick
Rooney
RVP
De Gea
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:35 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dat niet, maar dat filmpje was gewoon voor intellectuelen bedoeld.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt tom nogal dom begrijp ik?
Dan zal GGMM het ook niet begrijpen vrees ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat filmpje was gewoon voor intellectuelen bedoeld.
GGMM is wel extreem intelligent hoor, ze laten niet zomaar iedereen mod worden hier.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan zal GGMM het ook niet begrijpen vrees ik.
Hihaho.
De Geaquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:34 schreef Thas het volgende:
Gaat helemaal goed komen
Rafael
Carrick
Rooney
RVP
De Gea
Nou, Steven is ook moderator hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is wel extreem intelligent hoor, ze laten niet zomaar iedereen mod worden hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |