Messiquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef ValHallen het volgende:
Grueter doet het commentaar? Benieuwd welke spelers er vanavond verbaal gecapslockt gaan worden.
I know, maar alsnog is die elk EK journaal langs gekomenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat had de NOS ook maar van youtube.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef ValHallen het volgende:
Grueter doet het commentaar? Benieuwd welke spelers er vanavond verbaal gecapslockt gaan worden.
Ik heb dat plaatje al een tijdje niet gezien hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een leuk plaatje. Die heb ik nog nooit gezien zeg
Dat klopt. Want FOK!ers vinden het totaal niet leuk om een plaatje eindeloos te herhalen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ach, hij gooit tenminste niet met jasjesquote:
Ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Weet iemand of er ergens een stream is voor mensen die niet in NL zitten?
Thnx.
Waar zit je dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Weet iemand of er ergens een stream is voor mensen die niet in NL zitten?
Thnx.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach, hij gooit tenminste niet met jasjes
wat een kut filmquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef GGMM het volgende:
Een leuk filmpje om nog even snel te bekijken voordat de wedstrijd begint: http://www.dailymotion.co(...)d_sport#.URvpMjvZRuB
Origineel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:27 schreef Nober het volgende:
Ik kan Grueter niet uitstaan, als ik vanavond geen Sport 1 had kunnen kijken had ik zonder geluid gekeken naar de NOS.
Na 10 seconden had ik het wel gezienquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef GGMM het volgende:
Een leuk filmpje om nog even snel te bekijken voordat de wedstrijd begint: http://www.dailymotion.co(...)d_sport#.URvpMjvZRuB
het schijnt dat in de laatste minuut nog een verborgen boodschap zitquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Na 10 seconden had ik het wel gezien
Ah, dan zal ik dat helaas nooit te weten komen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het schijnt dat in de laatste minuut nog een verborgen boodschap zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |