pure armoede inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nou, Steven is ook moderator hoor
Komt ook voort omdat Stekelenburg er niet keeptquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:38 schreef Thas het volgende:
[..]
Beste speler van Man Utd vorig seizoen, pakt ook dit seizoen weer vele punten
Media Anti-De Gea bias²²²²²²
Hier in Nederland is het dat ja, in Engeland omdat hij jong, dun en niet-Engels is (Hart bakt er het hele seizoen al niks van maar wordt pas sinds de laatste wedstrijd aangepakt). Wel mooi dat die lui nu zien hoe Stekelenburg het doet bij Romaquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt ook voort omdat Stekelenburg er niet keept
401quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is kanaal van sport1 iemand? Ik weet alleen dat etalagekanaal
401 ziggoquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Ziggo? 401quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Aad doet alleen analysesquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:43 schreef Dos37 het volgende:
Aad heeft de bezemkast nog niet kunnen vinden
''Ja maar als Steek voor Manchester gekozen had , dan waren ze beter af als met de Gea''quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:42 schreef Thas het volgende:
[..]
Hier in Nederland is het dat ja, in Engeland omdat hij jong, dun en niet-Engels is (Hart bakt er het hele seizoen al niks van maar wordt pas sinds de laatste wedstrijd aangepakt). Wel mooi dat die lui nu zien hoe Stekelenburg het doet bij Roma
Sowieso had ik dan veel liever nog Krul of Vorm zien komen dan Stekelenburg. Alle reputatie van 1 save op Kaka.
Ik moet op zoek naar Sierd lees ik hier, kijken of ik het kan vinden
Ik heb Stekelenburg helemaal niet hoog zitten, maar De Gea laat vaak de ballen los of stompt ze gewoon naar het midden terug waardoor er weer een kans ontstaat, Reflexen zijn prima verder, maar ik zie het zo vaak dat hij weer een bal laat gaan waardoor er een kans komt voor de tegenpartij.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt ook voort omdat Stekelenburg er niet keept
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:44 schreef YazooW het volgende:
Hahahah dat mannetje wordt zeker gepest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |