Geloof mij. Dat gaat nooit wat wordenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
Dat bandje Coldplay he, die zou best wel eens groot kunnen worden!
Lekker veel variatie in de muziek enzo
lol nickelback, 50 cent roflquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Nickelback en Kane heel veel goede muziek gaan maken.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
Minthy consumeert milkshake in auto:Daar lijk ik in de verste verte niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
hahaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar lijk ik in de verste verte niet op
Neen, op le radioquote:
amper gehoord eigenlijk....quote:
Je verwoordt perfect, keurig en krachtig wat ik in mijn hoofd heb.quote:
ja, die hoorde ik een week of 2 geleden ook en toen heb ik Roos gevraagd wat dat in vredesnaam wasquote:
Hoorde `m een paar weken geleden voor t eerst toenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die hoorde ik een week of 2 geleden ook en toen heb ik Roos gevraagd wat dat in vredesnaam was![]()
Dakotaquote:
ken ik zo gauw niet. maar dat hoeft ook niet. ik vind de stem van die zo irritantquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Je verwoordt perfect, keurig en krachtig wat ik in mijn hoofd heb.
Dank daarvoor
Live versiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ken ik zo gauw niet. maar dat hoeft ook niet. ik vind de stem van die zo irritant
Moet ook wel, de eerste is ontslagen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Ze blijven ook altijd zo vriendelijk de laatste tijd
In tijden van crisis wil je niet ontslagen worden zoals de eerste doos.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Ze blijven ook altijd zo vriendelijk de laatste tijd
ja, en het bewijs dat ik hier een geweldige avond van ging maken! nu moet je dat allemaal gaan teruglezen. ik heb oa een foto van Minthy gepost en 2 slechte naamgrappen over Karin gemaakt...quote:
Teruglezen is voor homo's, dus ik vertrouw je op je woordquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, en het bewijs dat ik hier een geweldige avond van ging maken! nu moet je dat allemaal gaan teruglezen. ik heb oa een foto van Minthy gepost en 2 slechte naamgrappen over Karin gemaakt...
heteroquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:54 schreef D. het volgende:
[..]
Teruglezen is voor homo's, dus ik vertrouw je op je woord
Wel vanuit een zeer voordelige hoek genomen...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, en het bewijs dat ik hier een geweldige avond van ging maken! nu moet je dat allemaal gaan teruglezen. ik heb oa een foto van Minthy gepost en 2 slechte naamgrappen over Karin gemaakt...
Wat is jouw voordelige hoek, en hoe voordelig is ie?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel vanuit een zeer voordelige hoek genomen...
En oud
nee dank jequote:
Moet je toch terug gaan lezenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:56 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is jouw voordelige hoek, en hoe voordelig is ie?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, je wilt nu natuurlijk niet voor homo versleten worden door je eigen opmerkingquote:
omdat ik de beroerdste niet ben:quote:
Nee, ik ben te lui om terug te lezen, die opmerking was niet van mij, ik quote 'm slechtsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, je wilt nu natuurlijk niet voor homo versleten worden door je eigen opmerking
Die bril is inmiddels kapot. Jammer wel, was een fijn dingetjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat ik de beroerdste niet ben:
[ afbeelding ]
Minthy!
Tot volgende weekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:03 schreef Qunix het volgende:
Tering herrie.... Ik kap, tot volgende week weer
Je weet dat 3FM iedere dag uitzendt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:03 schreef Qunix het volgende:
Tering herrie.... Ik kap, tot volgende week weer
Jup. Maar de vrijdag avond vind ik luisterwaardig. Evenals Stenders in de middag, maar meestal mis ik dat vanwege werk. Ik zeg niet dat andere programma's slecht zijn hoor... Timur een keer geluisterd en dat vond ik ook tof.quote:
Ow, je komt voor de programma'squote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup. Maar de vrijdag avond vind ik luisterwaardig. Evenals Stenders in de middag, maar meestal mis ik dat vanwege werk. Ik zeg niet dat andere programma's slecht zijn hoor... Timur een keer geluisterd en dat vond ik ook tof.
De muziek vind ik op Youtube, Spotify, Soundcloud en zo. Wel af en toe op 3FM, maar da's zeer uitzonderlijk.quote:
Timur is van alle shows imho de show die het meeste wegheeft van Ekstra Weekend en Stenders op 3fm. Gewoon lekker zinloze items en kansloze gesprekken met luisteraars. en er gaan altijd dingen mis. Als er binnen 3fm al een vervanger zou moeten komen voor EW is Timur Open Radio in mijn ogen de beste kandidaat.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup. Maar de vrijdag avond vind ik luisterwaardig. Evenals Stenders in de middag, maar meestal mis ik dat vanwege werk. Ik zeg niet dat andere programma's slecht zijn hoor... Timur een keer geluisterd en dat vond ik ook tof.
Timur is tof en met Ramon een gouden duo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timur is van alle shows imho de show die het meeste wegheeft van Ekstra Weekend en Stenders op 3fm. Gewoon lekker zinloze items en kansloze gesprekken met luisteraars. en er gaan altijd dingen mis. Als er binnen 3fm al een vervanger zou moeten komen voor EW is Timur Open Radio in mijn ogen de beste kandidaat.
Ik zit hier meestal voor de gezeligheid, dan staat 3FM niet eens aanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
De muziek vind ik op Youtube, Spotify, Soundcloud en zo. Wel af en toe op 3FM, maar da's zeer uitzonderlijk.
Deal!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:12 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra ik het ook zie laat ik het je weten
Ik gok dat ik gemakkelijker te overtuigen ben dan jijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:15 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog doet ie popie jopie, dus hij moet behoorlijk zijn best doen
Ongetwijfeld, ik ben nogal eigenwijs/koppigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat ik gemakkelijker te overtuigen ben dan jij![]()
Right back at yaquote:Trusten alvast
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:18 schreef D. het volgende:
Als er geen beter nummer komt zet ik Tomcraft weer op
joe!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:55 schreef Evertjan het volgende:
goedemorgen wie heeft me aangestoken met de griep??![]()
Ah daar is Sunchaser, kom je ook weer eens onder je steen vandaan kerel.quote:
Ja maar dat was niet aangekondigd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:06 schreef Stefan het volgende:
heeft ie nog een laatste uitzending gedaan?
Ik luister niet standaard 3FM vrijdagnachtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah daar is Sunchaser, kom je ook weer eens onder je steen vandaan kerel.
Hij wilde tegelijk met Gerard, maar dat kon niet ivm iets met contract. Volgens mij een paar weken nu al ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik luister niet standaard 3FM vrijdagnacht
Ik had t al aan zien komen, Ekdom was al gestopt, Giel doet 5 ochtenden, radio 4, DWDD eigen show en gaat trouwen, de freaknacht verkloot je hele weekend
En Roosmarijn had haar mond voorbij gepraat
Wanneer issie gestopt?
Wat raar, want je zou zeggen dat ze samen 1 lange laatste freaknacht zouden doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij wilde tegelijk met Gerard, maar dat kon niet ivm iets met contract. Volgens mij een paar weken nu al ja.
Volgens mij hebben ze die niet gekozen. Gerard zei volgens mij tijdens holy moly dat ze geen megahit gingen kiezen.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
Valerie! ik vind het origineel van Amy whinehouse toch beter...
Rehab? nee, dan vind ik het origineel van The Zutons toch beter!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een fijn nummer van Amy.
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:32 schreef Againzender het volgende:
Valerie! Dit is de enige versie, de rest moet verboden worden, met strenge sancties bij overtreding!
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rehab? nee, dan vind ik het origineel van The Zutons toch beter!
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:32 schreef Againzender het volgende:
Valerie! Dit is de enige versie, de rest moet verboden worden, met strenge sancties bij overtreding!
Okay, ja dat dacht ik al aangezien het dus niet bij C&S bekend werd gemaakt maarja soms is het ook wel bij EW en dat heb ik niet geluisterd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:54 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die niet gekozen. Gerard zei volgens mij tijdens holy moly dat ze geen megahit gingen kiezen.
Gister hoorde ik ook niets over een nieuwe zeroes megahit.
Goedemorgen (nog net) iedereen.
vorig jaar wel 1. iets van Athlete met Wires ofzo...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:48 schreef rubbereend het volgende:
er is toch ook nooit een megahit in dit soort weken
maar die plaat kwam toen toch ook opnieuw uit ofzo?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vorig jaar wel 1. iets van Athlete met Wires ofzo...
niet dat ik me kan herinneren. t was een vrij onbekende plaat die 3fm nog een keer in het zonnetje wilde zetten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar die plaat kwam toen toch ook opnieuw uit ofzo?
Nee, dat is onzin. Wel een mooi nummer trouwens.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar die plaat kwam toen toch ook opnieuw uit ofzo?
ow zo, maar was wel gewoon een 00's plaatquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet dat ik me kan herinneren. t was een vrij onbekende plaat die 3fm nog een keer in het zonnetje wilde zetten.
jepperdepepquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow zo, maar was wel gewoon een 00's plaat
MINTHY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
Ramon![]()
[..]
MINTHY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ooit eens gezien als voorprogramma bij kane concertquote:
Ik ken hem niet, dat scheelt. In ieder geval niet weer een nummer verneuktquote:
Wat was er?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:37 schreef alors het volgende:
[..]
idd schitterend, hier luister je toch radio voor
Ik mag vanavond Srilankaans etenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:49 schreef Pino112 het volgende:
Maar eens even wat bolletjes in de oven mikken.
ik was fan dr in de zeroes.. 3 cd's heb ik van dr.. ze heeft nou een cover album gemaaktquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:27 schreef minthy het volgende:
Anastacia, op een commercial na ook nooit meer iets van gehoord...
Ah, ze doet het dus nog steeds?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:29 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik was fan dr in de zeroes.. 3 cd's heb ik van dr.. ze heeft nou een cover album gemaakt
is toch heel erg ziek geweest?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:27 schreef minthy het volgende:
Anastacia, op een commercial na ook nooit meer iets van gehoord...
Geen idee!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is toch heel erg ziek geweest?
ik meen 1 of andere vorm van kanker, maar inmiddels genezen verklaardquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is toch heel erg ziek geweest?
opgezocht; borstkanker en genezen jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meen 1 of andere vorm van kanker, maar inmiddels genezen verklaard
waarom weet ik dat soort onzin zonder het op te zoeken? stom geheugen heb ik!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
opgezocht; borstkanker en genezen ja
Dat soort feitjes onhou ik ook vaak, al wist ik dit niet...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarom weet ik dat soort onzin zonder het op te zoeken? stom geheugen heb ik!
kan ik me voorstellen. logeren op je werk is minder leuk dan een pyjamaparty met lekkere wijven die in sexy nachtjaponnetjes kussengevechten houdenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:43 schreef minthy het volgende:
Logeertas maar eens klaarmaken, weinig zin
Dit? Nee joh.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:53 schreef JaneDoe het volgende:
om met domiens woorden te spreken: een echte guilty pleasure!
niet in nederland iigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:53 schreef rubbereend het volgende:
Shaggy is van de 90's, van de 00's maar heeft hij al hits gescoord in de tenties?
Dat is het punt juist tochquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit? Nee joh.
Gewoon een goede plaat
dan zal dat nog wel komen, want hij komt altijd terugquote:
in mn omgeving is dit echt not donequote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit? Nee joh.
Gewoon een goede plaat
quote:
Absoluut, al heb ik dat nog nooit meegemaakt. Eigenlijk is alles leuker dan slapen op je werkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen. logeren op je werk is minder leuk dan een pyjamaparty met lekkere wijven die in sexy nachtjaponnetjes kussengevechten houden
Denk het ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De MT50 van de 00's is ook tof hoor
Die van de 90's vond ik tof, maar daar heb ik ook veel meer mee dan met de zeroesquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
MT50 in req weken zijn altijd stom.
Nee, lief!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:13 schreef rubbereend het volgende:
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
dweil radio ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:37 schreef rubbereend het volgende:
zo, gezapt van 3FM naar dweilradio, helemaal klaar voor de carnaval
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:37 schreef rubbereend het volgende:
zo, gezapt van 3FM naar dweilradio, helemaal klaar voor de carnaval
Doe mij maar 90's. Of vroege 00.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:25 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page(...)aar=2013&eind_uur=17
Wat een tracks
Ja dat is wel weer zo ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
25. 00's is te poppy. In de 90's had je uitschieters in alle richtingen
de 90'squote:
quote:
Ah, D. is homo. Leuk om te wetenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:54 schreef D. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |