Geloof mij. Dat gaat nooit wat wordenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
Dat bandje Coldplay he, die zou best wel eens groot kunnen worden!
Lekker veel variatie in de muziek enzo
lol nickelback, 50 cent roflquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Nickelback en Kane heel veel goede muziek gaan maken.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
Minthy consumeert milkshake in auto:Daar lijk ik in de verste verte niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
hahaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar lijk ik in de verste verte niet op
Neen, op le radioquote:
amper gehoord eigenlijk....quote:
Je verwoordt perfect, keurig en krachtig wat ik in mijn hoofd heb.quote:
ja, die hoorde ik een week of 2 geleden ook en toen heb ik Roos gevraagd wat dat in vredesnaam wasquote:
Hoorde `m een paar weken geleden voor t eerst toenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die hoorde ik een week of 2 geleden ook en toen heb ik Roos gevraagd wat dat in vredesnaam was![]()
Dakotaquote:
ken ik zo gauw niet. maar dat hoeft ook niet. ik vind de stem van die zo irritantquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Je verwoordt perfect, keurig en krachtig wat ik in mijn hoofd heb.
Dank daarvoor
Live versiequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ken ik zo gauw niet. maar dat hoeft ook niet. ik vind de stem van die zo irritant
Moet ook wel, de eerste is ontslagen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Ze blijven ook altijd zo vriendelijk de laatste tijd
In tijden van crisis wil je niet ontslagen worden zoals de eerste doos.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Ze blijven ook altijd zo vriendelijk de laatste tijd
ja, en het bewijs dat ik hier een geweldige avond van ging maken! nu moet je dat allemaal gaan teruglezen. ik heb oa een foto van Minthy gepost en 2 slechte naamgrappen over Karin gemaakt...quote:
Teruglezen is voor homo's, dus ik vertrouw je op je woordquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, en het bewijs dat ik hier een geweldige avond van ging maken! nu moet je dat allemaal gaan teruglezen. ik heb oa een foto van Minthy gepost en 2 slechte naamgrappen over Karin gemaakt...
heteroquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:54 schreef D. het volgende:
[..]
Teruglezen is voor homo's, dus ik vertrouw je op je woord
Wel vanuit een zeer voordelige hoek genomen...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, en het bewijs dat ik hier een geweldige avond van ging maken! nu moet je dat allemaal gaan teruglezen. ik heb oa een foto van Minthy gepost en 2 slechte naamgrappen over Karin gemaakt...
Wat is jouw voordelige hoek, en hoe voordelig is ie?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel vanuit een zeer voordelige hoek genomen...
En oud
nee dank jequote:
Moet je toch terug gaan lezenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:56 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is jouw voordelige hoek, en hoe voordelig is ie?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:54 schreef D. het volgende:
[..]
Teruglezen is voor homo's, dus ik vertrouw je op je woord
Ja, je wilt nu natuurlijk niet voor homo versleten worden door je eigen opmerkingquote:
omdat ik de beroerdste niet ben:quote:
Nee, ik ben te lui om terug te lezen, die opmerking was niet van mij, ik quote 'm slechtsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, je wilt nu natuurlijk niet voor homo versleten worden door je eigen opmerking
Die bril is inmiddels kapot. Jammer wel, was een fijn dingetjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat ik de beroerdste niet ben:
[ afbeelding ]
Minthy!
Tot volgende weekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:03 schreef Qunix het volgende:
Tering herrie.... Ik kap, tot volgende week weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |