SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xoxo
AppelCake
[ Bericht 0% gewijzigd door AppelCake op 08-02-2013 14:23:18 ]
Ik ben 14.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:55 schreef -supergirl- het volgende:
ja tussen jullie 15-jarigen is miley vast heul populair.
Nee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:55 schreef -supergirl- het volgende:
ja tussen jullie 15-jarigen is miley vast heul populair.
homoquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:56 schreef geelkuikentje het volgende:
Nicki Minaj is echt een ontzettend lelijk wijf![]()
Beyonce is wel een mooie vrouw
Dat zag ik, daarom maar op nicki gestemd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:57 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb Demi Lovato fout geschreven..
xdxdquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zag ik, daarom maar op nicki gestemd.
Wat dom zeg..quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:57 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb Demi Lovato fout geschreven..
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:56 schreef geelkuikentje het volgende:
Nicki Minaj is echt een ontzettend lelijk wijf![]()
Beyonce is wel een mooie vrouw
Ik denk dat die ingreepjes wel duur warenquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:59 schreef Strani het volgende:
Beyoncé gestemd. Nicki Minaj is helemaal niet mooi, die is goedkoop.
Ja die mouse ratten facequote:Op donderdag 7 februari 2013 19:59 schreef AppelCake het volgende:
WELKE SLET HEEFT GESTEMD OP SELENA GVD![]()
![]()
Rustig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:59 schreef AppelCake het volgende:
WELKE SLET HEEFT GESTEMD OP SELENA GVD![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken...
Je schrikt je rot
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:01 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]Toch gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken...
Je schrikt je rot![]()
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:00 schreef ShaoliN het volgende:
Mensen die Nicki stemmen bedoelen dat toch als grap? Toch? Dat is toch cynisch? Een vorm van humor die ik niet begrijp? Toch?
Dit is gwn lekker.... waarom zou ik garpjes maken???quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:00 schreef ShaoliN het volgende:
Mensen die Nicki stemmen bedoelen dat toch als grap? Toch? Dat is toch cynisch? Een vorm van humor die ik niet begrijp? Toch?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:02 schreef SeLang het volgende:
Nicki Minaj staat bovenaan
Dat lijkt net een omgebouwde kerel
Inderdaad, walgelijk wijf.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:02 schreef SeLang het volgende:
Nicki Minaj staat bovenaan
Dat lijkt net een omgebouwde kerel
durfnietteklikkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:02 schreef arjan1212 het volgende:
https://www.google.com/se(...)oTUdjmI4Gr0AXvuICYCw
is zei een travo ?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:02 schreef -supergirl- het volgende:
gewoon beyonce stemmenzo moeilijk is dat toch niet
Ja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:03 schreef arjan1212 het volgende:
ben je een ouwe lul als je er maar een paar kent uit dat lijstje?
Toch hou ik van haar, hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor zulke posts moet je een ban krijgen, godverdomme
Kan er niet bij dat zo'n foeilelijk mormel serieus uberhaupt in zo'n lijst voorkomt. En aan dr kutmuziek kan het ook niet liggen..quote:
Nee, ziet eruit alsof ze een schrale vagijn heeft.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:04 schreef maxburger het volgende:
Miss Montreal is de mooiste.
Sanne Hans
Jij houdt alleen van wit he Keith.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:00 schreef Keith_Bakker het volgende:
nicki minaj knap vinden niggeerlovers
Starships were meant to stay on the ground!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Kan er niet bij dat zo'n foeilelijk mormel serieus uberhaupt in zo'n lijst voorkomt. En aan dr kutmuziek kan het ook niet liggen..
watquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:04 schreef maxburger het volgende:
Miss Montreal is de mooiste.
Sanne Hans
simsalabimquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:03 schreef -supergirl- het volgende:
wat is die code ook alweer om toetsenbordinstellingen weer normaal te krijgen= heb nu allemaal rare tekens ±
shift+altquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:03 schreef -supergirl- het volgende:
wat is die code ook alweer om toetsenbordinstellingen weer normaal te krijgen= heb nu allemaal rare tekens ±
Wat is daar mis mee, ze is tenminste zichzelf...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:00 schreef ShaoliN het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Katy Perry zonder make-up.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:06 schreef Metalfrost het volgende:
Uit dat lijstje:
Keri Hilson en/of Katy Perry, omdat zij de enigen zijn die zonder makeup er ook nog goed uitzien. Het is per slot van rekening zaak dat je ze 's ochtends niet uit schopt..
Niet uit dat lijstje:
Selah Sue, vanwege alles
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee, ze is tenminste zichzelf...
linker kontrol en sjiftquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:03 schreef -supergirl- het volgende:
Ik niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik zou hier best aan kunnen wennen, elke ochtend:
[ afbeelding ]
Ik word hier bang van man. Doe mij Nikki Minaj maar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Katy Perry juist niet. Dan Beyonce zonder make-upquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:06 schreef Metalfrost het volgende:
Uit dat lijstje:
Keri Hilson en/of Katy Perry, omdat zij de enigen zijn die zonder makeup er ook nog goed uitzien. Het is per slot van rekening zaak dat je ze 's ochtends er niet uit het bed schopt..
Niet uit dat lijstje:
Selah Sue, vanwege alles
Nou, ik ben meteen wide awake.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit wel wat op heurquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natural make-up is iets anders dan geen make-up.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Natural make-up is iets anders dan geen make-up.
En ik citeer:quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:09 schreef JRRY het volgende:
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/mkzm1fqbgIyFQsfOr9viKw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD00NzM7cT04NTtzbT0xO3c9NTUw/http://l.yimg.com/os/153/(...)72834.jpg]afbeelding[/url] ]
just a random nerdy girl.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n minder mooie momentjes.
Is geheel wederzijds!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
xdxd
Ik ken je niet maar ik mag je wel.
Klopt. Maar dat was geen toevallig lelijk momentje bij Katy. Wel leuke vrouw trouwens hoor, maar wel met (naturel) make-up.quote:
Mouth like anusquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:00 schreef ShaoliN het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ahwquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ow... ik dacht dat ik een bekende kutuser was..
Maakt niet uit, ik vind je nu al harstikke tof.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ow... ik dacht dat ik een bekende kutuser was..
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik vind je nu al harstikke tof.
Ik snap het wel hoor, van alle varkens is zij een van de knapste.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef n00b13 het volgende:
ik weet niet waarom, maar Kelly Clarkson.
Omdat ze op de zelfde datum als mij geboren is natuurlijk!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef n00b13 het volgende:
Zij doet me altijd denken aan mijn brugklas crush.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef n00b13 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een mooie make-up loze beauty voor t topic.
Ja maar zij is allang vergeten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:15 schreef Strani het volgende:
Shakira mist natuurlijk wel op deze lijst.
Klopt...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:15 schreef Strani het volgende:
Shakira mist natuurlijk wel op deze lijst.
Dat misschien wel, maar ze is niet 'one of the pop girls'quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt ze in Nederland niet veel meer gedraaid?
Tja, goed punt. Maar toch vreemd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar ze is niet 'one of the pop girls'
als je begrijpt wat ik bedoel.
ik bedoel, als er pas op pagina 6 of 7 ofzo naar haar gevraagd wordt
Ik dacht meer aan whenever wherever maar ok.quote:
Appel en ik waren haar vergetenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, goed punt. Maar toch vreemd.
Nee deze is de leukste, en Hips Don't Lie ook..quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan whenever wherever maar ok.
Ik weet niet eens wie dat is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Appel en ik waren haar vergeten![]()
En dan Keri Hilson er wel tussen zetten![]()
jaa...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee deze is de leukste, en Hips Don't Lie ook..
Verder kan ik weinig van dr verzinnen.
Tja waka waka kaka maar die is slecht.
Ik wist dat, want ik ben haar nr1 fan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef Strani het volgende:
Onika Tanya Maraj, zo heet Nicki in het echt. Wie wist dat? Iemand? Nee, ik ook niet.
Ik snap wat je bedoelt. maar ze hoort er niet echt meer bij, bij de top van de vrouwelijke popsterren zeg maar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:18 schreef -supergirl- het volgende:
@ JRRY
shakira niet 'one of the pop girls'
en demi lovato en miley cyrus en selena gomez wel wilde je zeggen?!disneysterretjes.
Oh. En heb je daar ook medicijnen voor?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wist dat, want ik ben haar nr1 fan.
Ik wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef Strani het volgende:
Onika Tanya Maraj, zo heet Nicki in het echt. Wie wist dat? Iemand? Nee, ik ook niet.
Ik wist het wel, dat zei ze in een liedje '' my name is onika but you can call me Nicki'' of zoiets.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef Strani het volgende:
Omdat ik haar niet ken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef arjan1212 het volgende:
waarom staat alizee er niet bij.. ?[ afbeelding ]
Ik wist dat. My name is Onika you can call me Niki. I'm on the floor, floor, I love to dance blablablaquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef Strani het volgende:
pedo gespotquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef arjan1212 het volgende:
Hoe oud is die foto? Jaar of 15?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef arjan1212 het volgende:
Dat is Nicki toch niet!? ;oquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Als Nicki er nog zo uit zag, was ik misschien wel OK gegaan bij de uitslag nu.![]()
Hier was ze 16.
Ze is helemaal verneuqt...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel.
Wat plastische chirurgie wel niet kan doen.
I stand corrected, blijkbaar weet iedereen het. Dus een beetje 'voor jou ben ik Gerwin en Gers is het merk'.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik wist dat. My name is Onika you can call me Niki. I'm on the floor, floor, I love to dance blablabla
Best welquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is helemaal verneuqt...xdxd
3 om in te halenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:25 schreef JRRY het volgende:
AAH Selena hoeft nog maar 2 stemmen om Queen Bey in te halen
Als ik Gers was zou ik haar van plagiaat beschuldigenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
I stand corrected, blijkbaar weet iedereen het. Dus een beetje 'voor jou ben ik Gerwin en Gers is het merk'.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als ik Gers was zou ik haar van plagiaat beschuldigen
Die ezel en Onika lijken wel hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk man. Een ezel met een groene pruik. En met een kroontje lijkt die ezel op Beatrix?
Zij lijkt echt voor 90% op het zusje van m'n ex hier.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Als Nicki er nog zo uit zag, was ik misschien wel OK gegaan bij de uitslag nu.![]()
Hier was ze 16.
Wie? Shak?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn favoriet staat er niet tussen
Wat leukquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij lijkt echt voor 90% op het zusje van m'n ex hier.
Oke.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij lijkt echt voor 90% op het zusje van m'n ex hier.
Op de pruik na zie ik het werkelijk niet hoor, gewoon makkelijk scoren dit. Dit is hetzelfde als Beyonce posten tijdens de superbowl, welke ik overigens ook een stuk minder vind dan Nicki.quote:
Die word oud.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn favoriet staat er niet tussen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de pruik na zie ik het werkelijk niet hoor, gewoon makkelijk scoren dit. Dit is hetzelfde als Beyonce posten tijdens de superbowl, welke ik overigens ook een stuk minder vind dan Nicki.
Nee je bent niet oud aan het worden, ze is idd erg lelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:40 schreef schommelstoel het volgende:
Christus zeg![]()
Nicki Minaj ?
Waarschijnlijk ben ik oud aan het worden, maar die Nicki Minaj is zeker niet de mooiste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K3 Kristelquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wie is dat, de cassiere van de Lidl?![]()
Het is toch wel duidelijk dat zij de 'Kelly Rowland' van dat groepje is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
K3 Kristel
Met het zwarte haar
Ik wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom.
Jawel op andere computers maar daar ben ik te lui voor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij pleegt stemfraude. Of kan dat niet
luihaard.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel op andere computers maar daar ben ik te lui voor.
Ik ook, laten we dat samen doen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil het topic gewoon hoog houden, laat me/
Ja goed topicquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:09 schreef Mylene het volgende:
GC / Wie is de knapste mannelijke popster van nu?
Krijgt zij ook nog ns een stem, wat lief van je.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:09 schreef Fok-it het volgende:
Dit topicen die stemkeuzes Minaj? U Serious
Maar Avril gestemd. Natuurlijk
4 stemmen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Krijgt zij ook nog ns een stem, wat lief van je.
Ze is heel erg knap.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:09 schreef Fok-it het volgende:
Dit topicen die stemkeuzes Minaj? U Serious
Maar Avril gestemd. Natuurlijk
Dat is de keuze van de jeugd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:26 schreef NotYou het volgende:
Nicki Minaj? Miley Cyrus?! Wat is deze?![]()
14quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jeugd? Hoe oud schat je ze ongeveer in?
Miley is niet fake?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:21 schreef 1marcelfilms het volgende:
Zijn allemaal fake... Ik stem op niks
Maar die zijn lelijk..quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Miley is niet fake?
P!nk ook niet?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:20 schreef KreKkeR het volgende:
Dit meen je niet, Nicki Minaj op nr 1?
Wow, ik vind haar niet eens "niet knap", ik vind haar gewoon echt ronduit lelijk.
Beyoncé is niet fake.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:21 schreef 1marcelfilms het volgende:
Zijn allemaal fake... Ik stem op niks
Ze heeft een blubberkont.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:15 schreef Tanin het volgende:
*Tanin opent topique*
"wtf? wie is nicki minaj"
*googled*
[ afbeelding ]
CRJ is idd wel knap.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:48 schreef RetRy32 het volgende:
Kesha 25:
[ afbeelding ]
Jespen 27:
[ afbeelding ]
Want?quote:
amenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:23 schreef koppesneller het volgende:
[ afbeelding ]
staat er niet eens bij
Carly vergeten...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:48 schreef RetRy32 het volgende:
Kesha 25:
[ afbeelding ]
Jespen 27:
[ afbeelding ]
Wat ben je nou aan het trollen joh?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want?
Jij gaat uit van de standaard internetnerd? Ik zou zeggen, de wereld bestaat niet alleen uit jouw spiegel. Los daarvan valt er over smaak niet echt te twisten. Maar goed, wat jij wil.
Wow, wat is dit voor vage zin, snap er geen reet vanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, de wereld bestaat niet alleen uit jouw spiegel.
Wauw, een aanname doen en op basis daarvan een weerwoord gevenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want?
Jij gaat uit van de standaard internetnerd? Ik zou zeggen, de wereld bestaat niet alleen uit jouw spiegel. Los daarvan valt er over smaak niet echt te twisten. Maar goed, wat jij wil.
Ik zie even de link niet tussen een aanname doen en op basis daarvan een weerwoord geven en onzekerheid. Leg uit aub.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, een aanname doen en op basis daarvan een weerwoord geven
Je bent nogal onzeker.
Je bent duidelijk bang dat mensen een bepaald beeld van je hebben. Zo bang zelfs dat je op basis van een smilie al in de veronderstelling verkeert dat mensen je zo zien. Dat is nogal onzeker.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zie even de link niet tussen een aanname doen en op basis daarvan een weerwoord geven en onzekerheid. Leg uit aub.
Maar doe jij nu niet ongeveer hetzelfde als wat ik deed? ==> Een aanname doen en op basis daarvan een reactie geven.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent duidelijk bang dat mensen een bepaald beeld van je hebben. Zo bang zelfs dat je op basis van een smilie al in de veronderstelling verkeert dat mensen je zo zien. Dat is nogal onzeker.
Graag gedaan.
Niet echt, nee.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar doe jij nu niet ongeveer hetzelfde als wat ik deed? ==> Een aanname doen en op basis daarvan een reactie geven.
Hoe kom je dan hierop: "Je bent duidelijk bang dat mensen een bepaald beeld van je hebben" ? Dat lijkt mij namelijk een aanname.quote:
Een conclusie trekken op basis van een reactie en de aanname doen dat mensen een bepaald beeld van je hebben zijn 2 verschillende dwingen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe kom je dan hierop: "Je bent duidelijk bang dat mensen een bepaald beeld van je hebben" ? Dat lijkt mij namelijk een aanname.
Ik ben het met je eens dat het baseren van een reactie op een aanname niet ideaal is. De conclusie die jij trekt op basis van een reactie, is echter ook niks anders dan een aanname die je doet over de achterliggende gedachte van mijn reactie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een conclusie trekken op basis van een reactie en de aanname doen dat mensen een bepaald beeld van je hebben zijn 2 verschillende dwingen.
We dwalen af.
Ben bang dat ik nu een oorziekte heb opgelopen. Wat een bagger...quote:
Ik vind het een heel leuk liedje.quote:Op zondag 10 februari 2013 09:54 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ben bang dat ik nu een oorziekte heb opgelopen. Wat een bagger...
Pound The Alarm is niet leuk.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik vind het een heel leuk liedje.
Starships en Va va voom ook xdquote:Op zondag 10 februari 2013 14:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Pound The Alarm is niet leuk.
Moment4Life wel trouwens. Your Love ook
Va Va Voom flopte enorm.quote:
Nee, die zijn kut.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Va Va Voom flopte enorm.
Freedom ook, wat een flop.
Starships is k*t.
I Am Your Leader en Right By Your Side zijn coel.
Nee, de enige leuke zijn pound the alarm, va va voom en starships.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ehh en Sex in the Lounge is wel leuken The Boys met Cassie
![]()
Ja ze zijn echt perfecct.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, de enige leuke zijn pound the alarm, va va voom en starships.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |