quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als ik Gers was zou ik haar van plagiaat beschuldigen
Die ezel en Onika lijken wel hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk man. Een ezel met een groene pruik. En met een kroontje lijkt die ezel op Beatrix?
Zij lijkt echt voor 90% op het zusje van m'n ex hier.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Als Nicki er nog zo uit zag, was ik misschien wel OK gegaan bij de uitslag nu.![]()
Hier was ze 16.
Wie? Shak?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn favoriet staat er niet tussen
Wat leukquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij lijkt echt voor 90% op het zusje van m'n ex hier.
Oke.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij lijkt echt voor 90% op het zusje van m'n ex hier.
Op de pruik na zie ik het werkelijk niet hoor, gewoon makkelijk scoren dit. Dit is hetzelfde als Beyonce posten tijdens de superbowl, welke ik overigens ook een stuk minder vind dan Nicki.quote:
Die word oud.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn favoriet staat er niet tussen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de pruik na zie ik het werkelijk niet hoor, gewoon makkelijk scoren dit. Dit is hetzelfde als Beyonce posten tijdens de superbowl, welke ik overigens ook een stuk minder vind dan Nicki.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |