jaa...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee deze is de leukste, en Hips Don't Lie ook..
Verder kan ik weinig van dr verzinnen.
Tja waka waka kaka maar die is slecht.
Ik wist dat, want ik ben haar nr1 fan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef Strani het volgende:
Onika Tanya Maraj, zo heet Nicki in het echt. Wie wist dat? Iemand? Nee, ik ook niet.
Ik snap wat je bedoelt. maar ze hoort er niet echt meer bij, bij de top van de vrouwelijke popsterren zeg maar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:18 schreef -supergirl- het volgende:
@ JRRY
shakira niet 'one of the pop girls'
en demi lovato en miley cyrus en selena gomez wel wilde je zeggen?!disneysterretjes.
Oh. En heb je daar ook medicijnen voor?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wist dat, want ik ben haar nr1 fan.
Ik wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef Strani het volgende:
Onika Tanya Maraj, zo heet Nicki in het echt. Wie wist dat? Iemand? Nee, ik ook niet.
Ik wist het wel, dat zei ze in een liedje '' my name is onika but you can call me Nicki'' of zoiets.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef Strani het volgende:
Omdat ik haar niet ken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef arjan1212 het volgende:
waarom staat alizee er niet bij.. ?[ afbeelding ]
Ik wist dat. My name is Onika you can call me Niki. I'm on the floor, floor, I love to dance blablablaquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef Strani het volgende:
pedo gespotquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef arjan1212 het volgende:
Hoe oud is die foto? Jaar of 15?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef arjan1212 het volgende:
Dat is Nicki toch niet!? ;oquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Als Nicki er nog zo uit zag, was ik misschien wel OK gegaan bij de uitslag nu.![]()
Hier was ze 16.
Ze is helemaal verneuqt...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel.
Wat plastische chirurgie wel niet kan doen.
I stand corrected, blijkbaar weet iedereen het. Dus een beetje 'voor jou ben ik Gerwin en Gers is het merk'.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:22 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik wist dat. My name is Onika you can call me Niki. I'm on the floor, floor, I love to dance blablabla
Best welquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is helemaal verneuqt...xdxd
3 om in te halenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:25 schreef JRRY het volgende:
AAH Selena hoeft nog maar 2 stemmen om Queen Bey in te halen
Als ik Gers was zou ik haar van plagiaat beschuldigenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
I stand corrected, blijkbaar weet iedereen het. Dus een beetje 'voor jou ben ik Gerwin en Gers is het merk'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |