Ik snap het wel hoor, van alle varkens is zij een van de knapste.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef n00b13 het volgende:
ik weet niet waarom, maar Kelly Clarkson.
Omdat ze op de zelfde datum als mij geboren is natuurlijk!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef n00b13 het volgende:
Zij doet me altijd denken aan mijn brugklas crush.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef n00b13 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een mooie make-up loze beauty voor t topic.
Ja maar zij is allang vergeten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:15 schreef Strani het volgende:
Shakira mist natuurlijk wel op deze lijst.
Klopt...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:15 schreef Strani het volgende:
Shakira mist natuurlijk wel op deze lijst.
Dat misschien wel, maar ze is niet 'one of the pop girls'quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt ze in Nederland niet veel meer gedraaid?
Tja, goed punt. Maar toch vreemd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar ze is niet 'one of the pop girls'
als je begrijpt wat ik bedoel.
ik bedoel, als er pas op pagina 6 of 7 ofzo naar haar gevraagd wordt
Ik dacht meer aan whenever wherever maar ok.quote:
Appel en ik waren haar vergetenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, goed punt. Maar toch vreemd.
Nee deze is de leukste, en Hips Don't Lie ook..quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan whenever wherever maar ok.
Ik weet niet eens wie dat is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Appel en ik waren haar vergeten![]()
En dan Keri Hilson er wel tussen zetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |