Nee je bent niet oud aan het worden, ze is idd erg lelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:40 schreef schommelstoel het volgende:
Christus zeg![]()
Nicki Minaj ?
Waarschijnlijk ben ik oud aan het worden, maar die Nicki Minaj is zeker niet de mooiste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K3 Kristelquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wie is dat, de cassiere van de Lidl?![]()
Het is toch wel duidelijk dat zij de 'Kelly Rowland' van dat groepje is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
K3 Kristel
Met het zwarte haar
Ik wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom.
Jawel op andere computers maar daar ben ik te lui voor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij pleegt stemfraude. Of kan dat niet
luihaard.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel op andere computers maar daar ben ik te lui voor.
Ik ook, laten we dat samen doen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil het topic gewoon hoog houden, laat me/
Ja goed topicquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:09 schreef Mylene het volgende:
GC / Wie is de knapste mannelijke popster van nu?
Krijgt zij ook nog ns een stem, wat lief van je.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:09 schreef Fok-it het volgende:
Dit topicen die stemkeuzes Minaj? U Serious
Maar Avril gestemd. Natuurlijk
4 stemmen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Krijgt zij ook nog ns een stem, wat lief van je.
Ze is heel erg knap.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:09 schreef Fok-it het volgende:
Dit topicen die stemkeuzes Minaj? U Serious
Maar Avril gestemd. Natuurlijk
Dat is de keuze van de jeugd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:26 schreef NotYou het volgende:
Nicki Minaj? Miley Cyrus?! Wat is deze?![]()
14quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jeugd? Hoe oud schat je ze ongeveer in?
Miley is niet fake?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:21 schreef 1marcelfilms het volgende:
Zijn allemaal fake... Ik stem op niks
Maar die zijn lelijk..quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Miley is niet fake?
P!nk ook niet?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:20 schreef KreKkeR het volgende:
Dit meen je niet, Nicki Minaj op nr 1?
Wow, ik vind haar niet eens "niet knap", ik vind haar gewoon echt ronduit lelijk.
Beyoncé is niet fake.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:21 schreef 1marcelfilms het volgende:
Zijn allemaal fake... Ik stem op niks
Ze heeft een blubberkont.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:15 schreef Tanin het volgende:
*Tanin opent topique*
"wtf? wie is nicki minaj"
*googled*
[ afbeelding ]
CRJ is idd wel knap.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:48 schreef RetRy32 het volgende:
Kesha 25:
[ afbeelding ]
Jespen 27:
[ afbeelding ]
Want?quote:
amenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:23 schreef koppesneller het volgende:
[ afbeelding ]
staat er niet eens bij
Carly vergeten...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:48 schreef RetRy32 het volgende:
Kesha 25:
[ afbeelding ]
Jespen 27:
[ afbeelding ]
Wat ben je nou aan het trollen joh?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want?
Jij gaat uit van de standaard internetnerd? Ik zou zeggen, de wereld bestaat niet alleen uit jouw spiegel. Los daarvan valt er over smaak niet echt te twisten. Maar goed, wat jij wil.
Wow, wat is dit voor vage zin, snap er geen reet vanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, de wereld bestaat niet alleen uit jouw spiegel.
Wauw, een aanname doen en op basis daarvan een weerwoord gevenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 02:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want?
Jij gaat uit van de standaard internetnerd? Ik zou zeggen, de wereld bestaat niet alleen uit jouw spiegel. Los daarvan valt er over smaak niet echt te twisten. Maar goed, wat jij wil.
Ik zie even de link niet tussen een aanname doen en op basis daarvan een weerwoord geven en onzekerheid. Leg uit aub.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, een aanname doen en op basis daarvan een weerwoord geven
Je bent nogal onzeker.
Je bent duidelijk bang dat mensen een bepaald beeld van je hebben. Zo bang zelfs dat je op basis van een smilie al in de veronderstelling verkeert dat mensen je zo zien. Dat is nogal onzeker.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zie even de link niet tussen een aanname doen en op basis daarvan een weerwoord geven en onzekerheid. Leg uit aub.
Maar doe jij nu niet ongeveer hetzelfde als wat ik deed? ==> Een aanname doen en op basis daarvan een reactie geven.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent duidelijk bang dat mensen een bepaald beeld van je hebben. Zo bang zelfs dat je op basis van een smilie al in de veronderstelling verkeert dat mensen je zo zien. Dat is nogal onzeker.
Graag gedaan.
Niet echt, nee.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar doe jij nu niet ongeveer hetzelfde als wat ik deed? ==> Een aanname doen en op basis daarvan een reactie geven.
Hoe kom je dan hierop: "Je bent duidelijk bang dat mensen een bepaald beeld van je hebben" ? Dat lijkt mij namelijk een aanname.quote:
Een conclusie trekken op basis van een reactie en de aanname doen dat mensen een bepaald beeld van je hebben zijn 2 verschillende dwingen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe kom je dan hierop: "Je bent duidelijk bang dat mensen een bepaald beeld van je hebben" ? Dat lijkt mij namelijk een aanname.
Ik ben het met je eens dat het baseren van een reactie op een aanname niet ideaal is. De conclusie die jij trekt op basis van een reactie, is echter ook niks anders dan een aanname die je doet over de achterliggende gedachte van mijn reactie.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een conclusie trekken op basis van een reactie en de aanname doen dat mensen een bepaald beeld van je hebben zijn 2 verschillende dwingen.
We dwalen af.
Ben bang dat ik nu een oorziekte heb opgelopen. Wat een bagger...quote:
Ik vind het een heel leuk liedje.quote:Op zondag 10 februari 2013 09:54 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ben bang dat ik nu een oorziekte heb opgelopen. Wat een bagger...
Pound The Alarm is niet leuk.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik vind het een heel leuk liedje.
Starships en Va va voom ook xdquote:Op zondag 10 februari 2013 14:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Pound The Alarm is niet leuk.
Moment4Life wel trouwens. Your Love ook
Va Va Voom flopte enorm.quote:
Nee, die zijn kut.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Va Va Voom flopte enorm.
Freedom ook, wat een flop.
Starships is k*t.
I Am Your Leader en Right By Your Side zijn coel.
Nee, de enige leuke zijn pound the alarm, va va voom en starships.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ehh en Sex in the Lounge is wel leuken The Boys met Cassie
![]()
Ja ze zijn echt perfecct.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, de enige leuke zijn pound the alarm, va va voom en starships.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |