Ik niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik zou hier best aan kunnen wennen, elke ochtend:
[ afbeelding ]
Ik word hier bang van man. Doe mij Nikki Minaj maar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Katy Perry juist niet. Dan Beyonce zonder make-upquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:06 schreef Metalfrost het volgende:
Uit dat lijstje:
Keri Hilson en/of Katy Perry, omdat zij de enigen zijn die zonder makeup er ook nog goed uitzien. Het is per slot van rekening zaak dat je ze 's ochtends er niet uit het bed schopt..
Niet uit dat lijstje:
Selah Sue, vanwege alles
Nou, ik ben meteen wide awake.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit wel wat op heurquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natural make-up is iets anders dan geen make-up.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Natural make-up is iets anders dan geen make-up.
En ik citeer:quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:09 schreef JRRY het volgende:
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/mkzm1fqbgIyFQsfOr9viKw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9aW5zZXQ7aD00NzM7cT04NTtzbT0xO3c9NTUw/http://l.yimg.com/os/153/(...)72834.jpg]afbeelding[/url] ]
just a random nerdy girl.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n minder mooie momentjes.
Is geheel wederzijds!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
xdxd
Ik ken je niet maar ik mag je wel.
Klopt. Maar dat was geen toevallig lelijk momentje bij Katy. Wel leuke vrouw trouwens hoor, maar wel met (naturel) make-up.quote:
Mouth like anusquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:00 schreef ShaoliN het volgende:
Mensen die Nicki stemmen bedoelen dat toch als grap? Toch? Dat is toch cynisch? Een vorm van humor die ik niet begrijp? Toch?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ahwquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ow... ik dacht dat ik een bekende kutuser was..
Maakt niet uit, ik vind je nu al harstikke tof.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ow... ik dacht dat ik een bekende kutuser was..
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik vind je nu al harstikke tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |