Mentale voorbereiding voor elk setje, bang dat i z'n sluitspier d'r uit squattequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:58 schreef BenjaminLinus het volgende:
Gisteravond hier een kerel in de gym die echt 70 minuten bezig is geweest met squatten![]()
En dan denken dat hij er wel helemaal doorheen moet zitten na die tijd, maar nee meneer springt daarna nog even doodleuk op een spinfiets![]()
Wat heb je dan al die tijd zitten doen vraag ik me af..
Het squatten was de warming up voor zn spinfietssessiequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:58 schreef BenjaminLinus het volgende:
Gisteravond hier een kerel in de gym die echt 70 minuten bezig is geweest met squatten![]()
En dan denken dat hij er wel helemaal doorheen moet zitten na die tijd, maar nee meneer springt daarna nog even doodleuk op een spinfiets![]()
Wat een vieze rug heeft die kerel of het is bewerktquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Handen aan de binnenkant van deze handvaten.
Misschien een beginner die met lage gewichten een perfecte form probeert te krijgen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:58 schreef BenjaminLinus het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Leuk gezicht, wat vetjes, goede benen en kont.
lolquote:
Dat ga ik nu doen. Groetjens.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:03 schreef 16meter het volgende:
JUST THROW THEM BISHES!!!
[ afbeelding ]
Zo'n hekel aan dat paupervolk dat gooit met dingen. Als je het echt niet meer kunt houden, vooruit. Maar 99% gooit ermee en kijkt stoer rond: "kijk mij iets zwaars neergooien"quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:03 schreef 16meter het volgende:
JUST THROW THEM BISHES!!!
[ afbeelding ]
Haha die heb ik een keer gekeken ja, ging me toch iets te verquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
lol
denk dat je deze film wel aardig vind dan:
http://mr.comingsoon.it/imgdb/locandine/big/745.jpg
Let op, niet voor de faint hearted.![]()
Ik deed gisteren overhead shoulderpresses met 38kg dumbles, en hield het opeens niet meer. Er ging iets fout bij m'n laatste setje waardoor ik en m'n concentratie verloor, en het evenwicht. Toen liet ik dus 1 dumbel lazeren en ik schrok d'r zelf van.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:07 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan dat paupervolk dat gooit met dingen. Als je het echt niet meer kunt houden, vooruit. Maar 99% gooit ermee en kijkt stoer rond: "kijk mij iets zwaars neergooien"![]()
Als je sterk genoeg bent om er mee te trainen, kun je dumbbells ook weer fatsoenlijk neerleggen.
Dat kan gebeuren natuurlijk, daarom gebruik je dumbbells en geen barbell.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik deed gisteren overhead shoulderpresses met 38kg dumbles, en hield het opeens niet meer. Er ging iets fout bij m'n laatste setje waardoor ik en m'n concentratie verloor, en het evenwicht. Toen liet ik dus 1 dumbel lazeren en ik schrok d'r zelf van.
Gozer achter me zat gelijk recht op lol. 38kg dumble van af pak hem beet 150cm hoog op de grond"Ik ja sorry hoor het was niet m'n bedoeling, maar ik hield hem niet meer" opgelost.
Zeggen ze daar niks van dan? Als d'r iemand gaat lopen gooien als een L.E.O.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:17 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren natuurlijk, daarom gebruik je dumbbells en geen barbell.
Maar er zijn er ook plenty die er maar mee gooien omdat het kan. Dat je lidmaatschap betaald wil niet zeggen dat je alles maar moet slopen in mijn boekje.
Al train ik wel bij een redelijke paupergym op het moment, bij gebrek aan iets beters in de buurt.
Je hebt mensen die boeit het niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zeggen ze daar niks van dan? Als d'r iemand gaat lopen gooien als een L.E.O.
Dat soort figuren inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar die gasten zijn altijd relaxed inderdaad, gewoon de serieuze trainers.
Hier komen ook een aantal van die swole tokkies, altijd verhalen over voorkomen, wietplantages en pitbulls. Gouden ketting om etc. En dan de hele tijd stoer doen, smijten met zooi en nooit gewicht unracken.
Zitten ook allemaal aan de juice, zien er wel swole uit, maar hebben ook 20% BF ofzo. En dan steeds dingen zeggen als "ja, wij zijn echt de grootste gasten hier in de gym" of "ik denk dat we naar een hardcore gym moeten, we zijn een niveau hoger dan hier".
Zoeken ook altijd keurig oogcontact als ze zich stoer voelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:27 schreef Sapstengel het volgende:
Yup, zijn standaard met 3-5 man. En ook elke keer alleen benchpress, curls en pullups natuurlijk.
Die heb je hier ook wel... maar ik zit dan ook midden in Tokkieland.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:27 schreef Sapstengel het volgende:
Yup, zijn standaard met 3-5 man. En ook elke keer alleen benchpress, curls en pullups natuurlijk.
Die gastjes met petjes en heuptasjes kan je bij voorbaat al niet serieus nemenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:40 schreef seto het volgende:
Mijn gym zou echt vol moeten zitten met dat soort types omdat het zo bekend is van Oh Oh Cherso, maar er trainen eigenlijk vooral relaxte gasten. Ja wel een paar van die types met petjes enzo maar die gedragen zich totaal niet zoals ik hier soms lees.
Ze hebben geen heuptasjes, dat dan nog welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die gastjes met petjes en heuptasjes kan je bij voorbaat al niet serieus nemen
Hehe die liep er een rond in mijn vorige gym in Zaandam, zo'n heuptasje.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:44 schreef seto het volgende:
[..]
Ze hebben geen heuptasjes, dat dan nog wel
Waar in Zaandam?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:48 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Hehe die liep er een rond in mijn vorige gym in Zaandam, zo'n heuptasje.
Voldoen niet allemaal aan het profiel: Gozer was ontzettend vriendelijk en bizar sterk (4 x 3 bench met 140 kg e.d.)
Ah daar ken ik ook wel wat mensen die daar trainen, maar ben er zelf nooit geweest.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:42 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Bruno's. Komt gevarieerd volk, maar is uitstekend trainen.
Ben zelf naar Amsterdam verhuist een halfjaartje geleden, dus kom er zelf ook niet meer.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah daar ken ik ook wel wat mensen die daar trainen, maar ben er zelf nooit geweest.
Die is hier ook maar 10x voorbij gekomenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:50 schreef SunTzu het volgende:
Was aan het lezen in het Facebook klaagtopic en kom deze link tegen![]()
https://www.facebook.com/SheSquatsBro/photos_stream
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Your Health -> http://www.yourhealtharnhem.nl/quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:26 schreef fathank het volgende:
Weet iemand toevallig nog een goeie gym in Arnhem voor niet te veul geld?
Die onthoud ik ff, Niet heel ver bij m'n nieuwe huis vandaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:02 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Your Health -> http://www.yourhealtharnhem.nl/
Ik train in een andere stad dus ik weet niet precies welke equipment ze daar hebben. Bij het filiaal waar ik train klaag ik niet als ik kijk naar wat ik ervoor betaal: decline BP, incline BP, twee flat BP's, cable crossover-machine, multi-cable-station, twee smith-machines, een gammel squatrekje (je hoeft in ieder geval niet te squatten vanaf een BP-bankje) en 5/6 losse bankjes voor dumbbels tot ik geloof 40 kg (zo ver ben ik nog niet). En nog een shitload aan machines (helaas niet plate loaded) + cardio-apparatuur.
Tevens gratis kluisjes, over het algemeen toffe muziek en relaxte bezoekers, en een pretty young thang achter de balie (kan in Arnhem anders zijn). Wel een gare kleedkamer met 1 warme douche.
Zeker geen hardcore-gym maar wellicht een kijkje waard.
De BasicFit die eerst HealthCity was is nu 24 uur open, het was er eerst altijd heel rustig maar nu het BasicFit is en na al die KOM OP NOU reclames is het misschien anders. 1 power rack die nooit in gebruik is, 1 bench press maar omdat het ('s avonds uitgezonderd) nooit druk is/was hoefde ik nauwelijks te wachten. Ik ging meestal 's ochtends, dan waren er 2 bejaarden op een fiets en verder niemand, heel chill.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Die onthoud ik ff, Niet heel ver bij m'n nieuwe huis vandaan.
Dat kan natuurlijk gebeuren als je tot de max. gaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik deed gisteren overhead shoulderpresses met 38kg dumbles, en hield het opeens niet meer. Er ging iets fout bij m'n laatste setje waardoor ik en m'n concentratie verloor, en het evenwicht. Toen liet ik dus 1 dumbel lazeren en ik schrok d'r zelf van.
Gozer achter me zat gelijk recht op lol. 38kg dumble van af pak hem beet 150cm hoog op de grond![]()
"Ik ja sorry hoor het was niet m'n bedoeling, maar ik hield hem niet meer" opgelost.
Dit.quote:
Gewoon 2x waarschuwen, 3e keer exit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je hebt mensen die boeit het niet.
Zelfs in een duurdere gym was er 1, een massive gozer... niet afgetraind maar gewoon huge. Werkte bij de deur in een kroeg in Groningen.
Smijten met die halterstang, niet te geloven.. elke keer werd hij erop aangesproken, elke keer maakte het hem geen zak uit.
Geen idee of hij er nog traint.
Ik train nu bij een basic fit.... te triest voor woorden sommige gasten, maar het valt me op dat de "meatheads" wat onvoorzichtiger zijn dan de echte serieuze trainers. Lopen hier ook 2 of 3 gasten rond die gewoon serieus goed afgetraind zijn (volgens mij ook juicen). NOOIT heb ik ze zien smijten of gooien met dingen, en altijd superbeleefd wanneer ze graag het rack van je over willen nemen en die gewoon dan eerst andere oefeningen doen, zonder je te gaan lopen aangapen.
Binnenkort een home gym.... dan ben ik van het gelazer en openingstijden af
Kan ik eens een keer serieus vlammen op mijn zoldertje.
universiteit filtert wel veel paupervolk eruit ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:13 schreef meneer_valk het volgende:
Als ik het zo lees ben ik blij dat ik op de sportschool van de universiteit train. Ook daar lopen wel een aantal upperbodyboys rond, maar iedereen gedraagt zich wel fatsoenlijk.
Wel lekker shredded Brahquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
Auschwitz, I'm back. Weekje ziekig geweest en amper wat gegeten.
[ afbeelding ]
Yeah, schrik je 's ochtends best wel van. Maar omdat je zo weinig eet slink je wel snel in omvang zeg, dat 'opgepompte', harde is er dan vanaf en zelfs je pecs voelen zacht.quote:
=$quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, schrik je 's ochtends best wel van. Maar omdat je zo weinig eet slink je wel snel in omvang zeg, dat 'opgepompte', harde is er dan vanaf en zelfs je pecs voelen zacht.![]()
Hmm, kleedkamer of douches boeit me niet, dat doe ik toch thuisquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
De BasicFit die eerst HealthCity was is nu 24 uur open, het was er eerst altijd heel rustig maar nu het BasicFit is en na al die KOM OP NOU reclames is het misschien anders. 1 power rack die nooit in gebruik is, 1 bench press maar omdat het ('s avonds uitgezonderd) nooit druk is/was hoefde ik nauwelijks te wachten. Ik ging meestal 's ochtends, dan waren er 2 bejaarden op een fiets en verder niemand, heel chill.
De YourHealth heeft geen kleedkamer geloof ik... of geen douches, er was in ieder geval iets vanzelfsprekends wat ze niet hadden. Beetje alles zo kaal mogelijk om maar een lage prijs te kunnen bieden, wat niet altijd slecht is. Maar ik was toch voor wat meer comfort gegaan.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:55 schreef BenjaminLinus het volgende:
Mijn gym heeft een of ander contract met de plaatselijke voetbalvereniging dat de teams af en toe in plaats van een veldtraining in de gym mogen trainen..
Staan er 's avonds allemaal van die 16 jarige ventjes met petjes achterstevoren en real madrid shirtjes met 10 man om de bankdruk
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:40 schreef Snakey het volgende:
Ik stoor me ook nauwelijks. Vandaag een beetje met squaten. Er staat naast het squat rek een push up/pull up machine. Twee gastjes die daar op bezig waren bleven maar aan mijn kant naast de machine staan terwijl z´n maatje push ups aan het doen waren waardoor ik niet kon unracken.
Een keertje is niet erg, tweede keer wordt het irritant, na een derde keer vragen zeg ik niks meer en ben ik met de bar op m´n schouders tegen 1 van die gastjes opgelopen. Oprotten vriend.
Neh, gewoon elkaar de ruimte geven, beetje nadenken om je omgeving. Dan is er niks aan de hand.quote:
Niks zo irritant als je 100+ kg op je nek hebt en gasten die er dan nog even snel tussendoor komen ofzo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, gewoon elkaar de ruimte geven, beetje nadenken om je omgeving. Dan is er niks aan de hand.
5x 90 gedaan vandaag, 10 kilo meer en het is BW.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef Bendoe het volgende:
Vandaag 2x5 en 1x7 90 kg gesquat. 1.5x bodyweight is gehaaldBij 100 zoek ik een andere gym met squatrack op, dan vind ik het niet meer veilig 100+ kilo in de dip bars te hangen
Siroop er door? Ik heb een pot kersen op sap staan. Iets te veel suiker voor het mooie, maar erg lekker om een schep door yoghurt of kwark te doenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waar kan je magere kwark met smaak halen? Zit hier geen Bas (Groningen) waar ik altijd mijn kwark haalde. DIe normale kwark krijg ik echt niet op, heb al moeite genoeg met cutten en als ik ook nog elke avond iets door mijn strot moet werken wat ik smerig vind![]()
Raar dat een keten zoals C1000 geen magere kwark met smaak heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ewa heb al half jaartje niet getraint ivm school/stage weet iemand op wat voor BF ik nu ong zit, me sportschool heeft niet zon meterThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Gewoon die vierkante bakken van de AH halen. Doe er wat fruit door, prima te eten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waar kan je magere kwark met smaak halen? Zit hier geen Bas (Groningen) waar ik altijd mijn kwark haalde. DIe normale kwark krijg ik echt niet op, heb al moeite genoeg met cutten en als ik ook nog elke avond iets door mijn strot moet werken wat ik smerig vind![]()
Raar dat een keten zoals C1000 geen magere kwark met smaak heeft
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:04 schreef ChesterPerry het volgende:
20%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ewa heb al half jaartje niet getraint ivm school/stage weet iemand op wat voor BF ik nu ong zit, me sportschool heeft niet zon meter
zonder clenniequote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
Auschwitz, I'm back. Weekje ziekig geweest en amper wat gegeten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |