Die gastjes met petjes en heuptasjes kan je bij voorbaat al niet serieus nemenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:40 schreef seto het volgende:
Mijn gym zou echt vol moeten zitten met dat soort types omdat het zo bekend is van Oh Oh Cherso, maar er trainen eigenlijk vooral relaxte gasten. Ja wel een paar van die types met petjes enzo maar die gedragen zich totaal niet zoals ik hier soms lees.
Ze hebben geen heuptasjes, dat dan nog welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die gastjes met petjes en heuptasjes kan je bij voorbaat al niet serieus nemen
Hehe die liep er een rond in mijn vorige gym in Zaandam, zo'n heuptasje.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:44 schreef seto het volgende:
[..]
Ze hebben geen heuptasjes, dat dan nog wel
Waar in Zaandam?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:48 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Hehe die liep er een rond in mijn vorige gym in Zaandam, zo'n heuptasje.
Voldoen niet allemaal aan het profiel: Gozer was ontzettend vriendelijk en bizar sterk (4 x 3 bench met 140 kg e.d.)
Ah daar ken ik ook wel wat mensen die daar trainen, maar ben er zelf nooit geweest.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:42 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Bruno's. Komt gevarieerd volk, maar is uitstekend trainen.
Ben zelf naar Amsterdam verhuist een halfjaartje geleden, dus kom er zelf ook niet meer.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah daar ken ik ook wel wat mensen die daar trainen, maar ben er zelf nooit geweest.
Die is hier ook maar 10x voorbij gekomenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:50 schreef SunTzu het volgende:
Was aan het lezen in het Facebook klaagtopic en kom deze link tegen![]()
https://www.facebook.com/SheSquatsBro/photos_stream
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Your Health -> http://www.yourhealtharnhem.nl/quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:26 schreef fathank het volgende:
Weet iemand toevallig nog een goeie gym in Arnhem voor niet te veul geld?
Die onthoud ik ff, Niet heel ver bij m'n nieuwe huis vandaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:02 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Your Health -> http://www.yourhealtharnhem.nl/
Ik train in een andere stad dus ik weet niet precies welke equipment ze daar hebben. Bij het filiaal waar ik train klaag ik niet als ik kijk naar wat ik ervoor betaal: decline BP, incline BP, twee flat BP's, cable crossover-machine, multi-cable-station, twee smith-machines, een gammel squatrekje (je hoeft in ieder geval niet te squatten vanaf een BP-bankje) en 5/6 losse bankjes voor dumbbels tot ik geloof 40 kg (zo ver ben ik nog niet). En nog een shitload aan machines (helaas niet plate loaded) + cardio-apparatuur.
Tevens gratis kluisjes, over het algemeen toffe muziek en relaxte bezoekers, en een pretty young thang achter de balie (kan in Arnhem anders zijn). Wel een gare kleedkamer met 1 warme douche.
Zeker geen hardcore-gym maar wellicht een kijkje waard.
De BasicFit die eerst HealthCity was is nu 24 uur open, het was er eerst altijd heel rustig maar nu het BasicFit is en na al die KOM OP NOU reclames is het misschien anders. 1 power rack die nooit in gebruik is, 1 bench press maar omdat het ('s avonds uitgezonderd) nooit druk is/was hoefde ik nauwelijks te wachten. Ik ging meestal 's ochtends, dan waren er 2 bejaarden op een fiets en verder niemand, heel chill.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Die onthoud ik ff, Niet heel ver bij m'n nieuwe huis vandaan.
Dat kan natuurlijk gebeuren als je tot de max. gaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik deed gisteren overhead shoulderpresses met 38kg dumbles, en hield het opeens niet meer. Er ging iets fout bij m'n laatste setje waardoor ik en m'n concentratie verloor, en het evenwicht. Toen liet ik dus 1 dumbel lazeren en ik schrok d'r zelf van.
Gozer achter me zat gelijk recht op lol. 38kg dumble van af pak hem beet 150cm hoog op de grond![]()
"Ik ja sorry hoor het was niet m'n bedoeling, maar ik hield hem niet meer" opgelost.
Dit.quote:
Gewoon 2x waarschuwen, 3e keer exit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je hebt mensen die boeit het niet.
Zelfs in een duurdere gym was er 1, een massive gozer... niet afgetraind maar gewoon huge. Werkte bij de deur in een kroeg in Groningen.
Smijten met die halterstang, niet te geloven.. elke keer werd hij erop aangesproken, elke keer maakte het hem geen zak uit.
Geen idee of hij er nog traint.
Ik train nu bij een basic fit.... te triest voor woorden sommige gasten, maar het valt me op dat de "meatheads" wat onvoorzichtiger zijn dan de echte serieuze trainers. Lopen hier ook 2 of 3 gasten rond die gewoon serieus goed afgetraind zijn (volgens mij ook juicen). NOOIT heb ik ze zien smijten of gooien met dingen, en altijd superbeleefd wanneer ze graag het rack van je over willen nemen en die gewoon dan eerst andere oefeningen doen, zonder je te gaan lopen aangapen.
Binnenkort een home gym.... dan ben ik van het gelazer en openingstijden af
Kan ik eens een keer serieus vlammen op mijn zoldertje.
universiteit filtert wel veel paupervolk eruit ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:13 schreef meneer_valk het volgende:
Als ik het zo lees ben ik blij dat ik op de sportschool van de universiteit train. Ook daar lopen wel een aantal upperbodyboys rond, maar iedereen gedraagt zich wel fatsoenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |