Mentale voorbereiding voor elk setje, bang dat i z'n sluitspier d'r uit squattequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:58 schreef BenjaminLinus het volgende:
Gisteravond hier een kerel in de gym die echt 70 minuten bezig is geweest met squatten![]()
En dan denken dat hij er wel helemaal doorheen moet zitten na die tijd, maar nee meneer springt daarna nog even doodleuk op een spinfiets![]()
Wat heb je dan al die tijd zitten doen vraag ik me af..
Het squatten was de warming up voor zn spinfietssessiequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:58 schreef BenjaminLinus het volgende:
Gisteravond hier een kerel in de gym die echt 70 minuten bezig is geweest met squatten![]()
En dan denken dat hij er wel helemaal doorheen moet zitten na die tijd, maar nee meneer springt daarna nog even doodleuk op een spinfiets![]()
Wat een vieze rug heeft die kerel of het is bewerktquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Handen aan de binnenkant van deze handvaten.
Misschien een beginner die met lage gewichten een perfecte form probeert te krijgen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:58 schreef BenjaminLinus het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Leuk gezicht, wat vetjes, goede benen en kont.
lolquote:
Dat ga ik nu doen. Groetjens.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:03 schreef 16meter het volgende:
JUST THROW THEM BISHES!!!
[ afbeelding ]
Zo'n hekel aan dat paupervolk dat gooit met dingen. Als je het echt niet meer kunt houden, vooruit. Maar 99% gooit ermee en kijkt stoer rond: "kijk mij iets zwaars neergooien"quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:03 schreef 16meter het volgende:
JUST THROW THEM BISHES!!!
[ afbeelding ]
Haha die heb ik een keer gekeken ja, ging me toch iets te verquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
lol
denk dat je deze film wel aardig vind dan:
http://mr.comingsoon.it/imgdb/locandine/big/745.jpg
Let op, niet voor de faint hearted.![]()
Ik deed gisteren overhead shoulderpresses met 38kg dumbles, en hield het opeens niet meer. Er ging iets fout bij m'n laatste setje waardoor ik en m'n concentratie verloor, en het evenwicht. Toen liet ik dus 1 dumbel lazeren en ik schrok d'r zelf van.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:07 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan dat paupervolk dat gooit met dingen. Als je het echt niet meer kunt houden, vooruit. Maar 99% gooit ermee en kijkt stoer rond: "kijk mij iets zwaars neergooien"![]()
Als je sterk genoeg bent om er mee te trainen, kun je dumbbells ook weer fatsoenlijk neerleggen.
Dat kan gebeuren natuurlijk, daarom gebruik je dumbbells en geen barbell.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik deed gisteren overhead shoulderpresses met 38kg dumbles, en hield het opeens niet meer. Er ging iets fout bij m'n laatste setje waardoor ik en m'n concentratie verloor, en het evenwicht. Toen liet ik dus 1 dumbel lazeren en ik schrok d'r zelf van.
Gozer achter me zat gelijk recht op lol. 38kg dumble van af pak hem beet 150cm hoog op de grond"Ik ja sorry hoor het was niet m'n bedoeling, maar ik hield hem niet meer" opgelost.
Zeggen ze daar niks van dan? Als d'r iemand gaat lopen gooien als een L.E.O.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:17 schreef moonhammer het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren natuurlijk, daarom gebruik je dumbbells en geen barbell.
Maar er zijn er ook plenty die er maar mee gooien omdat het kan. Dat je lidmaatschap betaald wil niet zeggen dat je alles maar moet slopen in mijn boekje.
Al train ik wel bij een redelijke paupergym op het moment, bij gebrek aan iets beters in de buurt.
Je hebt mensen die boeit het niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zeggen ze daar niks van dan? Als d'r iemand gaat lopen gooien als een L.E.O.
Dat soort figuren inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar die gasten zijn altijd relaxed inderdaad, gewoon de serieuze trainers.
Hier komen ook een aantal van die swole tokkies, altijd verhalen over voorkomen, wietplantages en pitbulls. Gouden ketting om etc. En dan de hele tijd stoer doen, smijten met zooi en nooit gewicht unracken.
Zitten ook allemaal aan de juice, zien er wel swole uit, maar hebben ook 20% BF ofzo. En dan steeds dingen zeggen als "ja, wij zijn echt de grootste gasten hier in de gym" of "ik denk dat we naar een hardcore gym moeten, we zijn een niveau hoger dan hier".
Zoeken ook altijd keurig oogcontact als ze zich stoer voelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:27 schreef Sapstengel het volgende:
Yup, zijn standaard met 3-5 man. En ook elke keer alleen benchpress, curls en pullups natuurlijk.
Die heb je hier ook wel... maar ik zit dan ook midden in Tokkieland.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:27 schreef Sapstengel het volgende:
Yup, zijn standaard met 3-5 man. En ook elke keer alleen benchpress, curls en pullups natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |