Wel lekker shredded Brahquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
Auschwitz, I'm back. Weekje ziekig geweest en amper wat gegeten.
[ afbeelding ]
Yeah, schrik je 's ochtends best wel van. Maar omdat je zo weinig eet slink je wel snel in omvang zeg, dat 'opgepompte', harde is er dan vanaf en zelfs je pecs voelen zacht.quote:
=$quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, schrik je 's ochtends best wel van. Maar omdat je zo weinig eet slink je wel snel in omvang zeg, dat 'opgepompte', harde is er dan vanaf en zelfs je pecs voelen zacht.![]()
Hmm, kleedkamer of douches boeit me niet, dat doe ik toch thuisquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
De BasicFit die eerst HealthCity was is nu 24 uur open, het was er eerst altijd heel rustig maar nu het BasicFit is en na al die KOM OP NOU reclames is het misschien anders. 1 power rack die nooit in gebruik is, 1 bench press maar omdat het ('s avonds uitgezonderd) nooit druk is/was hoefde ik nauwelijks te wachten. Ik ging meestal 's ochtends, dan waren er 2 bejaarden op een fiets en verder niemand, heel chill.
De YourHealth heeft geen kleedkamer geloof ik... of geen douches, er was in ieder geval iets vanzelfsprekends wat ze niet hadden. Beetje alles zo kaal mogelijk om maar een lage prijs te kunnen bieden, wat niet altijd slecht is. Maar ik was toch voor wat meer comfort gegaan.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:55 schreef BenjaminLinus het volgende:
Mijn gym heeft een of ander contract met de plaatselijke voetbalvereniging dat de teams af en toe in plaats van een veldtraining in de gym mogen trainen..
Staan er 's avonds allemaal van die 16 jarige ventjes met petjes achterstevoren en real madrid shirtjes met 10 man om de bankdruk
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:40 schreef Snakey het volgende:
Ik stoor me ook nauwelijks. Vandaag een beetje met squaten. Er staat naast het squat rek een push up/pull up machine. Twee gastjes die daar op bezig waren bleven maar aan mijn kant naast de machine staan terwijl zīn maatje push ups aan het doen waren waardoor ik niet kon unracken.
Een keertje is niet erg, tweede keer wordt het irritant, na een derde keer vragen zeg ik niks meer en ben ik met de bar op mīn schouders tegen 1 van die gastjes opgelopen. Oprotten vriend.
Neh, gewoon elkaar de ruimte geven, beetje nadenken om je omgeving. Dan is er niks aan de hand.quote:
Niks zo irritant als je 100+ kg op je nek hebt en gasten die er dan nog even snel tussendoor komen ofzo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, gewoon elkaar de ruimte geven, beetje nadenken om je omgeving. Dan is er niks aan de hand.
5x 90 gedaan vandaag, 10 kilo meer en het is BW.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef Bendoe het volgende:
Vandaag 2x5 en 1x7 90 kg gesquat. 1.5x bodyweight is gehaaldBij 100 zoek ik een andere gym met squatrack op, dan vind ik het niet meer veilig 100+ kilo in de dip bars te hangen
Siroop er door? Ik heb een pot kersen op sap staan. Iets te veel suiker voor het mooie, maar erg lekker om een schep door yoghurt of kwark te doenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waar kan je magere kwark met smaak halen? Zit hier geen Bas (Groningen) waar ik altijd mijn kwark haalde. DIe normale kwark krijg ik echt niet op, heb al moeite genoeg met cutten en als ik ook nog elke avond iets door mijn strot moet werken wat ik smerig vind![]()
Raar dat een keten zoals C1000 geen magere kwark met smaak heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ewa heb al half jaartje niet getraint ivm school/stage weet iemand op wat voor BF ik nu ong zit, me sportschool heeft niet zon meterThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Gewoon die vierkante bakken van de AH halen. Doe er wat fruit door, prima te eten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waar kan je magere kwark met smaak halen? Zit hier geen Bas (Groningen) waar ik altijd mijn kwark haalde. DIe normale kwark krijg ik echt niet op, heb al moeite genoeg met cutten en als ik ook nog elke avond iets door mijn strot moet werken wat ik smerig vind![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:04 schreef ChesterPerry het volgende:
20%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ewa heb al half jaartje niet getraint ivm school/stage weet iemand op wat voor BF ik nu ong zit, me sportschool heeft niet zon meter
zonder clenniequote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
hoelang train je al? En jij bent ook 1,70m toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef Bendoe het volgende:
Vandaag 2x5 en 1x7 90 kg gesquat. 1.5x bodyweight is gehaaldBij 100 zoek ik een andere gym met squatrack op, dan vind ik het niet meer veilig 100+ kilo in de dip bars te hangen
goed ripped vriendquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan wel minder worden maar volgens mij blijft het nog steeds wel aardig zichtbaar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zie je striae nou ook veel minder als je een lager VP hebt omdat je huid minder gerekt wordt?
Zoiets, mogelijk iets meer nog.quote:
Enige wat er dan gebeurt is dat het meer rimpeltquote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zie je striae nou ook veel minder als je een lager VP hebt omdat je huid minder gerekt wordt?
Een tijdje zitten aankloten, en nu doe ik babylover's SS. Progress gaat als een malle. En yep, en ik ben ook 16quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:31 schreef m.y.m het volgende:
[..]
hoelang train je al? En jij bent ook 1,70m toch?
Suikervrije siroop..zo moeilijk is het toch niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
AH heeft van de zaanse hoeve die vierkante bakken kwark met aardbei smaak. Wel echt minder goede voedingswaarden dan de normale biogarde naturel... Ook 500kcal voor 500 gramquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
wat zijn je stats?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 07:08 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Een tijdje zitten aankloten, en nu doe ik babylover's SS. Progress gaat als een malle. En yep, en ik ben ook 16
Ik hang mijn handdoek op in de smithquote:
Dl 105x4quote:
nice voor 16 jaar,wij zitten ongeveer op het zelfde niveau denk ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:04 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dl 105x4
Sq 90 2x5 & 1x7 (PR van gisteren)
Bp 62,5 3x5
Met deadlift weer vooral focussen op techniek en dat heeft geholpen.
Stats? Ziet er prima uit man.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:14 schreef Pastapipos het volgende:
Weer eens een foto doen:
[ afbeelding ]
Die van Topvit heeft 46 kcal per 100g met 6,9 eiwit en is echt lekker en maar een euroquote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:49 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
AH heeft van de zaanse hoeve die vierkante bakken kwark met aardbei smaak. Wel echt minder goede voedingswaarden dan de normale biogarde naturel... Ook 500kcal voor 500 gram![]()
Maar het is wel fijner weg te werken inderdaad
16 jaar, 1.85, 81 kg (ook wat vet bijgekomen laatste tijd)quote:
Ik trilde een beetje, anders had je er alsnog niks van teruggezien ;pquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:16 schreef fathank het volgende:
Als je nou je tel met 1 hand vast houd en je andere arm opzij doet zien we ook daafwerkelijk nog iets van je torso..
Of je leert gewoon kwark eten voor betere macro's en bijna de helft van de prijs.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die van Topvit heeft 46 kcal per 100g met 6,9 eiwit en is echt lekker en maar een euro
Kan het alleen niet in Groningen vinden
Heel goed voor 16 jaar. Over een paar jaar animal!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
16 jaar, 1.85, 81 kg (ook wat vet bijgekomen laatste tijd)
DL Geen idee wat 1rm max is, vorige week deed ik setjes met 60 kg, heb t gevoel dat ik wel zwaarder kan maar even meer aan techniek werken ;p
Squat: Ben keiahrd omhoog gegaan doordat ik een spotter heb: 110x3, en 140x1 met belt. parallel.
BP: 32kg db press
Dedication!! Jij komt er wel!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
16 jaar, 1.85, 81 kg (ook wat vet bijgekomen laatste tijd)
DL Geen idee wat 1rm max is, vorige week deed ik setjes met 60 kg, heb t gevoel dat ik wel zwaarder kan maar even meer aan techniek werken ;p
Squat: Ben keiahrd omhoog gegaan doordat ik een spotter heb: 110x3, en 140x1 met belt. parallel.
BP: 32kg db press
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |