Zou ik downloaden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:29 schreef Tem het volgende:
Freek Vonk en Eva Jinek, match made in heaven
Da's nou jammer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet echt, morgen zijn ze er ook weer.
Wat moet hij met haarquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:29 schreef Tem het volgende:
Freek Vonk en Eva Jinek, match made in heaven
Tongen, naar ik begreep.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Da's nou jammer.
[..]
Wat moet hij met haarStom wijf.
Dat was best kut ja.....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar lui die d'r rekening niet kunnen of willen betalen
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Koos en Betyar zeker het meeste zuipen maar niet betalen?
Nee, want "user #1" kan al een behoorlijke tijd niet meer posten (kan wachtwoord niet resetten).quote:
Sorry, ik werd meegesleept door Specularium...quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:29 schreef Tem het volgende:
Boldface is gewoon een wijf met al dat aandachttrekken.
Dat jij mij niet mag moet je niet laten uitstralen over hoe jij wilt moederaten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:43 schreef 99.999 het volgende:
Zit je nu alweer oneerbare voorstellen richting VS te doen?
Toch ben je heel ver op weg naar het goede antwoord...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:59 schreef Karina het volgende:
Boldface
Feedback
B-D-F-A-C-E
Overeenkomst tussen die woorden, maar dat zal wel te simpel zijn.
Nee niet echt eigenlijk. Wel taarten bakken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:01 schreef Specularium het volgende:
Is jouw moeder gezellig, Karina?
Met zelfgetrokken kippensoep en advocaat?
Mmm ik moet zo weer wat doen, ik ga weer verder denken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:02 schreef Boldface het volgende:
[..]
Toch ben je heel ver op weg naar het goede antwoord...![]()
Nog één heel klein zetje is nodig...
Wat voor taarten kan zij zoal?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk. Wel taarten bakken.
Vooral appeltaart en kokos (maar kokos lust ik niet).quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat voor taarten kan zij zoal?
Lichaamsdeel: gezicht en rug?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:02 schreef Boldface het volgende:
[..]
Toch ben je heel ver op weg naar het goede antwoord...![]()
Nog één heel klein zetje is nodig...
Neequote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Lichaamsdeel: gezicht en rug?
Boldface
Feedback
Iets anders kan ik echt niet meer bedenken.
Ja maar ik kwam er niet op, dus ik probeerde ook maar even iets anders.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:06 schreef Boldface het volgende:
NeeIk zei net toch dat je heel dicht in de buurt zat? Je moet terug naar die zes letters die je typte. Dat is inderdaad de juiste overeenkomst tussen beide woorden. Je moet alleen nog even iets met die zes letters. Er is iets mee, zeg maar...
Help effe dan!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:08 schreef Specularium het volgende:
Zeg het dan gewoon. Razende hommer.
Het gaat om die zes letters. Misschien moet je daar even wat mee husselen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:59 schreef Karina het volgende:
Boldface
Feedback
B-D-F-A-C-E
Overeenkomst tussen die woorden, maar dat zal wel te simpel zijn.
Ik was al aan het typenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:31 schreef Boldface het volgende:
Het is echt niet zo gek moeilijk....
[..]
Het gaat om die zes letters. Misschien moet je daar even wat mee husselen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |