Zul je zien dat 9999 er commentaar op heeft.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:54 schreef Tem het volgende:
Niets mis met een lekker potje schijten.

Hommoquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:02 schreef Specularium het volgende:
Ik wil nog steeds pics van de tieten van VS.

Volgens mij heb je al de hele week zo een bui...quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Graag, heb al zo'n bui, terwijl ik die nooit heb.

Ik heb de hele week al zo'n bui ja , met je voeg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al de hele week zo een bui...
Kijk daar lig je al:
[ afbeelding ]

Klopt, mijn aandachtsspanne is vrij kort.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet zoveel geduld.

Dat had ik dan goed ingeschat. En je hebt ook een kort lontje. Letterlijk en figuurlijk waarschijnlijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, mijn aandachtsspanne is vrij kort.

Gaan we zo beginnen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat had ik dan goed ingeschat. En je hebt ook een kort lontje. Letterlijk en figuurlijk waarschijnlijk

Alsof jij ooit een flappentap van dichtbij hebt gezienquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen?
Met je flappentap?

Nee zo doen als je al 86 jaar geen kerel ziet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof jij ooit een flappentap van dichtbij hebt gezien

Weet jij helemaal niks van. En ik hoef geen flappentap te zien... ik weet al hoe die eruit zien.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee zo doen als je al 86 jaar geen kerel ziet.
Sorry.

Karina is boos,quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet jij helemaal niks van. En ik hoef geen flappentap te zien... ik weet al hoe die eruit zien.
Die schilderijen bij DwDD vond je wel wat he?
 .
. .
.

quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Als je denkt dat dat boos is, dan staat je nog wat te wachten.
 .
.

Niet echt, morgen zijn ze er ook weer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
De bijdehandte opmerkingen zijn op?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |