SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Ja, die zijn dus ook mooi geheim!
Topicreeks: DEF SC
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het gaat niet om het daadwerkelijke onderwerp, maar om je typtyfus.
Ja, scheelt haast niks.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef BredeBroeder het volgende:
KD KCT is toch bijna hetzelfde als KD LMB? Alleen dan hogere eisen.
Ik heb 't over de verplicht eisen. Dat scheelt haast niks nee, of zit ik nou in de war met de MASTquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef BredeBroeder het volgende:
KD KCT is toch bijna hetzelfde als KD LMB? Alleen dan hogere eisen.
Hang je pendek maar vast in de Mastquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb 't over de verplicht eisen. Dat scheelt haast niks nee, of zit ik nou in de war met de MAST
langer als je de VCO er bij opteld ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:26 schreef krokdown het volgende:
[..]
Alleen de opleiding van de KCT is een stuk zwaarder/langer.
Lekker tempo, dat doe ik momenteel zonder rugzakquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Mbt LMB weet ik het nu niet echt, ze hebben veel veranderd aan de opleiding.
In mijn tijd (ja ik ben een ouwe zeur van de eerste lichting LMB) waren het 40 push-ups, 40 sit-ups, 5 keer pull-ups en de 12 minuten loop van 2700 meter. Speedmars van 5 kilometer binnen 23 minuten in 3-eenheid (als ik het goed herinner). Dat waren de minimale eisen voor zover ik ze herinner.
En, je kreeg pas na 6 maanden je rode baret, nu al na de Vamol.
Dat was ook prima te doen iddquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekker tempo, dat doe ik momenteel zonder rugzak
Idd. Genoeg tijd voor een peukie onderweg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat was ook prima te doen idd
Gewoon tijdens de speedmarsquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Idd. Genoeg tijd voor een peukie onderweg.
Neejoh. Ff rustig zitten en oproken. Dan maar iets harder rennen tussendoor.quote:
Eerder terug hè? Meer quality timequote:Op woensdag 6 februari 2013 16:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Neejoh. Ff rustig zitten en oproken. Dan maar iets harder rennen tussendoor.
Die snap ik ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:49 schreef jitzzzze het volgende:
Zo taaiapen van het eerste uur, eindelijk kan de BOZEX beginnen
En, al aan de chips?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:49 schreef jitzzzze het volgende:
Zo taaiapen van het eerste uur, eindelijk kan de BOZEX beginnen
Niet iedereen heeft last van boze exen...quote:
nee, nog nietquote:
Moet ik hem ook nog zelf vervenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:48 schreef AchJa het volgende:
Nieuwe schuit voor Jitze en co...
[ afbeelding ]
Een kapot plaatje?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:54 schreef AchJa het volgende:
Nieuwe carrier voor Nederland?
[ [url=http://krutti.blog.is/img/tncache/500x500/7a/krutti/img/c_documents_and_settings_kristberg_snjolfsson_my_documents_my_pictures_ymsar_rugl_myndir_funny_20boat_2001_524946.jpg[]afbeelding[/url] ]
Oeh, nicequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:54 schreef AchJa het volgende:
Nieuwe carrier voor Nederland?
[ afbeelding ]
Negatiefquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BB, hier Jitzzze. Vraag. Heb je al kisten in de kleur roze aangeschaft?
Ik snap er niks meer van.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat moet je positief negateren![]()
En daarbij; opdracht: Romeo Delta.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BB, hier Jitzzze. Vraag. Heb je al kisten in de kleur roze aangeschaft?
Je moet altijd alles positief bekijken, dus een antwoord kan nooit slechts "negatief" zijn. Vanuit de positieve benadering is het dus "Positief negateren". Capice?quote:
Positief negatief?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moet altijd alles positief bekijken, dus een antwoord kan nooit slechts "negatief" zijn. Vanuit de positieve benadering is het dus "Positief negateren". Capice?
En wat betreft je kisten in de kleur roze: Romeo Delta
Doe maarquote:
Ja of je roept gewoon nee, sergeant.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe maarzo, daar kom je nog wel op terug als de Sergeant jouw een vraag stelt en jouw antwoord "nagatief" luid. Als jij dan tegen de Sergeant zegt: "Dat moet ik positief negateren, Sergeant" dan zal hij/zij dat een correct antwoord vinden.
Moet je eens opletten wat er gebeurt als zo'n kwast een dusdanig antwoord aan mij geeft...quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe maarzo, daar kom je nog wel op terug als de Sergeant jouw een vraag stelt en jouw antwoord "nagatief" luid. Als jij dan tegen de Sergeant zegt: "Dat moet ik positief negateren, Sergeant" dan zal hij/zij dat een correct antwoord vinden.
Dat zou ik niet doen als ik jou wasquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja of je roept gewoon nee, sergeant.
Ik denk dat het met krik begint en eindigt op krakquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet je eens opletten wat er gebeurt als zo'n kwast een dusdanig antwoord aan mij geeft...
Hoezo niet, als het een ja/nee vraag is antwoord je toch gewoon met ja/neequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen als ik jou was
Dat leg ik je toch net uit, ga maar even terug lezenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoezo niet, als het een ja/nee vraag is antwoord je toch gewoon met ja/nee
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat leg ik je toch net uit, ga maar even terug lezen
Precies: "Ik moet dat positief negateren, sergeant."quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Ik moet met een positieve instelling u het antwoord "nee" geven
Ok dat heb ik dus nog nooit iemand horen zeggen, maarja ik merk ;t welquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies: "Ik moet dat positief negateren, sergeant."
Nou het zal ongeveer beginnen dat hij met zijn bolle harses waar schijnbaar veel te veel hersens in zitten hier niet op de KMA zit, officieren bullshit heb ik al veel te veel gehoord. En nu gvd een duidelijk antwoord, ja of nee, zo ja bakkies, zo nee extra bakkies.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk dat het met krik begint en eindigt op krak
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ok dat heb ik dus nog nooit iemand horen zeggen, maarja ik merk ;t wel
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou het zal ongeveer beginnen dat hij met zijn bolle harses waar schijnbaar veel te veel hersens in zitten hier niet op de KMA zit, officieren bullshit heb ik al veel te veel gehoord. En nu gvd een duidelijk antwoord, ja of nee, zo ja bakkies, zo nee extra bakkies.
Ik moet positief melden dat ik geen idee heb, *zeeman/matroos ofzo*quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De enige die het hier niet snapt ben je zelf, dus waarom dit antwoord?
[ afbeelding ]
"zeeman/matroos ofzo", zuchtquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik moet positief melden dat ik geen idee heb, *zeeman/matroos ofzo*
Ik zeg helemaal niets meer; ik geef je allemaal goede tips en je wil ze niet aannemen. Nou, succes met je beenquote:
Jawel, en wat is er met m;n beenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niets meer; ik geef je allemaal goede tips en je wil ze niet aannemen. Nou, succes met je been
Ik hoop niets, want dat rent zo moeilijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jawel, en wat is er met m;n been
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet je eens opletten wat er gebeurt als zo'n kwast een dusdanig antwoord aan mij geeft...
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:20 schreef AchJa het volgende:
Bazen shirt, moet ik nog maar eens een keer bestellen.
[ afbeelding ]
Las het net dat de kogel door de kerk is, zal wel op leegloop uitdraaien.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ga wel voor drie jaar naar de West.
Ideaal toch in tijden van bezuinigingen..quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Las het net dat de kogel door de kerk is, zal wel op leegloop uitdraaien.
Dat zal ongetwijfeld een rol gespeeld hebben in het nemen van de beslissing.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ideaal toch in tijden van bezuinigingen..
Wat doen ze nou weerquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:30 schreef Lotusss het volgende:
Pest Barbapappa niet zo. Hij doet z'n best.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:30 schreef Lotusss het volgende:
Pest Barbapappa niet zo. Hij doet z'n best.
Ok, suit yourself.quote:
Avond m'neer!quote:
Aan je reet zekerquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef Erasmo het volgende:
Moest me toch een partij krabben vanmorgen
Neequote:
Je weet wat dat voor ketting is in mijn post?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee
koop dan zoiets
http://nl.aliexpress.com/(...)retto/503124937.html, niet als je ongelovig bent ofc.
Ja dat ying yang gebeurenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet wat dat voor ketting is in mijn post?
Oke, ik geloof er niet in maarja. Als je het een mooi ding vindtquote:
Ik vind hem fucking mooiquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oke, ik geloof er niet in maarja. Als je het een mooi ding vindt
De hanger wordt verkocht door het bedrijf Tel Sell en werd op televisie aangeprezen door Tineke de Nooij en Roy Martina. In maart 2004 oordeelde de Reclame Code Commissie in hoger beroep dat de televisiereclame voor de hanger misleidend was, en niet meer in die vorm mocht worden uitgezonden. Dit heeft geleid tot enkele aanpassingen, waardoor de reclame daarna weer op tv te zien was.[3]![]()
Jawel, want de Biostabil moet je over je kleding dragen voor het maximale effectquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Koop dan een mooi horloge, een ketting ziet niemand
Alleen mensen die willen pimpen met een ketting lopen zoquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jawel, want de Biostabil moet je over je kleding dragen voor het maximale effect
Misschien moet ik hem laten inleggen met diamanten ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alleen mensen die willen pimpen met een ketting lopen zo
Dat ding kost zonder al 200 euroquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem laten inleggen met diamanten ofzo
Zoveel onzin op een avondquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat ding kost zonder al 200 euroDan mag die wel gold plated zijn op z'n minst
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoveel onzin op een avond, ik ga inliggen
![]()
"En Mike? Wat heb je vandaag weer in de aanbieding?"quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tell sell was kut, amazing discoveries met Mike was koning!
Ja later toen het nagesynchroniseerd werd...quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"En Mike? Wat heb je vandaag weer in de aanbieding?"
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:27 schreef AchJa het volgende:
Fuck, ik heb hem in het Nederlands gevonden!![]()
Auri, de protectie van een space shuttle!!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Die ga ik zo even kijken.
Toch best wel vaak zitten kijken tijdens nachtdiensten. Heb me kapot zitten lachen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:18 schreef Thaboel het volgende:
Verzoek aan de def mods: TT niet aanpassen gaarne. Iedereen mag zien dat BB faald
BB?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:18 schreef Thaboel het volgende:
Verzoek aan de def mods: TT niet aanpassen gaarne. Iedereen mag zien dat BB faald
hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Uum,quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:18 schreef Thaboel het volgende:
Verzoek aan de def mods: TT niet aanpassen gaarne. Iedereen mag zien dat BB faald <--- whehe
quote:
1) de TT is niet van BBquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:18 schreef Thaboel het volgende:
faaldquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:18 schreef Thaboel het volgende:
Je hebt teveel vertrouwen in de mens.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:02 schreef Pumatje het volgende:
Ik denk dat dat met enige opzet was gedaan ( die spelvout)
Hoop het ook een beetje
helaas, zie post 3 van dit topic.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:02 schreef Pumatje het volgende:
Hoop het ook een beetje
Maar goet ook van jou!quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:02 schreef Pumatje het volgende:
Hoop het ook een beetje
Dat hangt er vanaf waarvoor je solliciteert.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:28 schreef krokdown het volgende:
Net even m'n ogen laten meten bij de opticien. Ben minder blind dan ik had verwacht +1 en +2. daar kom je de keuring wel mee door toch?
Dan maak je bij de commando's en korps mariniers al geen kans meerquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:28 schreef krokdown het volgende:
Net even m'n ogen laten meten bij de opticien. Ben minder blind dan ik had verwacht +1 en +2. daar kom je de keuring wel mee door toch?
omhoog, omlaag. Waarom ga je niet met de lift? Veel sneller en je raakt er ook nog eens niet door vermoeidquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Morgen klimmen en abseilen met gym, ben benieuwd
Bijna niemand heeft 0,0 afwijking en ik zou er zelfs vlieger mee kunnen worden. Waar staat dat je max 1,5 aan afwijking mag hebben?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan maak je bij de commando's en korps mariniers al geen kans meerMaximale afwijking is +1.5 bij 't korps. Commando's staat geen bril of contactlenzen, denk dus 0.0 afwijking
www.werkenbijde[insert krijgsmachtdeel].nlquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:36 schreef krokdown het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft 0,0 afwijking en ik zou er zelfs vlieger mee kunnen worden. Waar staat dat je max 1,5 aan afwijking mag hebben?
Geloof je me niet?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:36 schreef krokdown het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft 0,0 afwijking en ik zou er zelfs vlieger mee kunnen worden. Waar staat dat je max 1,5 aan afwijking mag hebben?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
omhoog, omlaag. Waarom ga je niet met de lift? Veel sneller en je raakt er ook nog eens niet door vermoeid
KCT heeft eigen eisen opgesteld, die iets anders zijn dan die van de MARNS.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geloof je me niet?
Zover als ik weet heb ik geen afwijkingen btw.
Mariniers:
http://www.werkenbijdemar(...)che-eisen-mariniers/
Dit zal ook wel voor commando's gelden dan. Of zelfs iets strenger
Voor zwemmen; gebruik speedboot.quote:
Jazekerquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Halleee!!!!
Jitzzze, smaakt alles naar wens?
wat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:43 schreef BredeBroeder het volgende:
Je kan ;t natuurlijk altijd proberen toch
Mooi zoquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
JazekerOok de rest viel in de smaak hierzo
Als ik er weer aan toe ben kom ik in de lucht bij je.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi zo
Laat maar weten wanneer je weer nodig hebt, dan kopen wij dat wel weer in.
Heh, dan landt je aan een parachute op ons balkon en klopt tegen de balkon deur zekerquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik er weer aan toe ben kom ik in de lucht bij je.
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh, dan landt je aan een parachute op ons balkon en klopt tegen de balkon deur zeker
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag weer gezeur op m'n werk, collega's klaagden dat ik té snel werk
Ach hou op hou op. Ik werk gewoon snel, en lunch niet, ik vreet wel in de auto tijdens het rijden ipv een halv uur langs de kant van de weg te staan wat vrijwel alle chauffeurs doen.quote:
En dan heb je ook nog van die crappy schoenen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach hou op hou op. Ik werk gewoon snel, en lunch niet, ik vreet wel in de auto tijdens het rijden ipv een halv uur langs de kant van de weg te staan wat vrijwel alle chauffeurs doen.
Ben ik ook eerder thuis, en de tijd die voor die rit staat schrijf ik gewoon uit, ondanks dat ik eerder terug ben.
Mja, straks met GPS in de auto kan dat niet meer
Komt er ook nog eens bij, en maar klagen bij defensie over die Haiksquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog van die crappy schoenen.
Zit niet bij de marns hoor...quote:
ER heeft pas echt kutschoenen van zijn baas gekregen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Komt er ook nog eens bij, en maar klagen bij defensie over die Haiks
Ze zitten op zich best lekker, maar zijn niet waterdichtquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ER heeft pas echt kutschoenen van zijn baas gekregen.
Oh ja, dat kan je doen. Maar als je nu al weet dat je niet aan de gestelde eisen voldoet is het een behoorlijke verspilling van je tijd.quote:
Zit me lekker en waterdicht. Ik hoef er nu geen zware wandeltochtjes of hiba's mee te doen :pquote:
Daarvoor zijn ze inderdaad oké.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zit me lekker en waterdicht. Ik hoef er nu geen zware wandeltochtjes of hiba's mee te doen :p
Ik doe nog geen V&V he?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
BB, wat heb jij naast V&V aan verdere opleidingen?
Ahh, sorry, ff misverstand van mijn kant.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik doe nog geen V&V he?
Ik doe nu VMBO-TL
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, sorry, ff misverstand van mijn kant.
Ijs inslaan??? Gewoon een emmer ijs in de vriezer doen. Kost je niks.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo even voor 15 euro gratis boodschappen doen, ff ijs inslaan
Oh, dat is wel lekker zo met het huidige weerquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo even voor 15 euro gratis boodschappen doen, ff ijs inslaan
Er is altijd tijd voor ijsquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, dat is wel lekker zo met het huidige weer
wordtquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Zelfs mijn spelling word er dik van
godverquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:57 schreef Amootje het volgende:
[..]
wordt
haha, laat maar... dit gaat 'em niet worden voor jou denk ik
Avond!quote:
Ik ookquote:
Ik mis even wat...quote:
Bijna morgen. Dan weet ik of ik aangenomen ben na mijn sollicitatie gisteren....quote:
Maar mijn cilinders zijn maar +0.75 aan beide ogen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geloof je me niet?
Zover als ik weet heb ik geen afwijkingen btw.
Mariniers:
http://www.werkenbijdemar(...)che-eisen-mariniers/
Dit zal ook wel voor commando's gelden dan. Of zelfs iets strenger
Het is heel simpel; voldoe je aan de eisen die gesteld zijn op die site?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:29 schreef krokdown het volgende:
[..]
Maar mijn cilinders zijn maar +0.75 aan beide ogen.
Ben wel kleurenblindquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is heel simpel; voldoe je aan de eisen die gesteld zijn op die site?
• Ja; ga solliciteren.
• Nee; bespaar jezelf de tijd en moeite en solliciteer niet.
Geloof dat dat bij elk onderdeel is. Bij de keuring hoort ook een kleurenblindheids test.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan hoef je bij de MARNS dus niet te gaan solliciteren.
Er zijn bij de vloot wel functies waar een beperkte vorm van kleurenblindheid is toegestaan. Maar dat is zo afhankelijk van je eigen kleurenblindheid dat je daarvoor wel kan solliciteren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geloof dat dat bij elk onderdeel is. Bij de keuring hoort ook een kleurenblindheids test.
Zover was ik ook!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan hoef je bij de MARNS dus niet te gaan solliciteren.
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn bij de vloot wel functies waar een beperkte vorm van kleurenblindheid is toegestaan. Maar dat is zo afhankelijk van je eigen kleurenblindheid dat je daarvoor wel kan solliciteren.
Hoe dat bij andere onderdelen zit kan ik niet zeggen.
Ook niet iedereen is hetzelfde kleurenblind... Er zijn heel veel soorten nl.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn bij de vloot wel functies waar een beperkte vorm van kleurenblindheid is toegestaan. Maar dat is zo afhankelijk van je eigen kleurenblindheid dat je daarvoor wel kan solliciteren.
Hoe dat bij andere onderdelen zit kan ik niet zeggen.
Mij ook, maar voor de Militaire Administratie is het dan weer minder belangrijk. En zo zijn er nog een paar dienstvakken aan te wijzen m.i.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Het lijkt mij echter logisch dat voor infanterie/gevechts functies je sowieso geen enkele kleurenblindheid mag hebben.
Dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:43 schreef krokdown het volgende:
[..]
Ook niet iedereen is hetzelfde kleurenblind... Er zijn heel veel soorten nl.
Späterquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Zei die gaan werken groeten u.
Laters
Sorryquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mij ook, maar voor de Militaire Administratie is het dan weer minder belangrijk. En zo zijn er nog een paar dienstvakken aan te wijzen m.i.
[..]
Dat zeg ik toch
laters!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Zei die gaan werken groeten u.
Laters
Ligt aan de mate van kleurenblindheid. Ik ben zelf ook licht kleurenblind, maar ze doen 2 testen: de test met die gekleurde rondjes waar je dan cijfers uit moet halen is om te bepalen of je wel of niet kleurenblind bent en vervolgens moet je een aantal gekleurde houtjes op volgorde van kleur leggen en uit een pakketje van draden een aantal keer de juiste kleuren eruit halen en daarmee bepalen ze de mate van kleurenblindheid.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geloof dat dat bij elk onderdeel is. Bij de keuring hoort ook een kleurenblindheids test.
Ahh, duidelijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:32 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Ligt aan de mate van kleurenblindheid. Ik ben zelf ook licht kleurenblind, maar ze doen 2 testen: de test met die gekleurde rondjes waar je dan cijfers uit moet halen is om te bepalen of je wel of niet kleurenblind bent en vervolgens moet je een aantal gekleurde houtjes op volgorde van kleur leggen en uit een pakketje van draden een aantal keer de juiste kleuren eruit halen en daarmee bepalen ze de mate van kleurenblindheid.
Overigens kunnen ze je daar niet meteen uitsluitsel geven, dat laten ze over aan de arts die het eindgesprek met je voert
Dat is weer afhankelijk hoe je door de bolletjestest gekomen bent.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, duidelijk
Ik herinner mij enkel dat we maar die rondjes moesten bekijken, andere test voor kleurenblinheid hoefden we niet te doen.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is weer afhankelijk hoe je door de bolletjestest gekomen bent.
En dan bedoel ik niet die test op Schiphol, als je uit het vliegtuig komt lopen
Die test bedoel ik dus nietquote:
Dat laatste moge duide;lijk zijn jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is weer afhankelijk hoe je door de bolletjestest gekomen bent.
En dan bedoel ik niet die test op Schiphol, als je uit het vliegtuig komt lopen
Je weet het niet. Na de keruing en het gezamenlijk douchen kijk ik nergens meer vanop.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat laatste moge duide;lijk zijn ja
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet het niet. Na de keruing en het gezamenlijk douchen kijk ik nergens meer vanop.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Dat gezamelijk douchen hebben we ook eens een keer ondervonden op de legeringskamer (waar toen nog 8 man in sliepen)
Met gezamenlijk douchen? Nee man, ik was nog bij de bolletjesquote:
whehehe.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met gezamenlijk douchen? Nee man, ik was nog bij de bolletjesWant ik heb bolletjes in mijn hol, ik zit met bolletje boordevol
Oh ja, dat is waar ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
whehehe.
Ach, het schijnt te mogen, is bijna carnaval.
Trouwens Jitzzze, ff een vraag, ik heb geen reserveband in m'n auto, maar een soort van spuitbus reparatieset. Is dat iets?quote:
Thuiskomertje in de UK is wel wat lastigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:12 schreef Thaboel het volgende:
@Lotus ik voel me beledigd door dat liedje!
@ER nee dat is niks. Regel een thuiskomertje vele malen sneller en betrouwbaarder
Waarom voel je je beledigd?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:12 schreef Thaboel het volgende:
@Lotus ik voel me beledigd door dat liedje!
@ER nee dat is niks. Regel een thuiskomertje vele malen sneller en betrouwbaarder
Nee, dat is alleen om naar de dichtstbijzijnde garage te rijden op beperkte snelheid. Een thuiskomer is beter, maar dan kan je niet harder dan 80. Het allerbeste is een volwaardige reserveband.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Trouwens Jitzzze, ff een vraag, ik heb geen reserveband in m'n auto, maar een soort van spuitbus reparatieset. Is dat iets?
Mijn naam?quote:
Dus deze training was nog niet eens zo heel slecht voor het vaderlandquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Volgensmij ben ik na deze klim training onvruchtbaar geworden
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus deze training was nog niet eens zo heel slecht voor het vaderland
Alhoewel, wat maakt het ook uit. Een opblaaspop kan je niet zwanger makenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Oke ik moet toegeven dat die goed was
Ik ben warm vriend, kom maar, ik zie je 22:00 Station A'dam CSquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alhoewel, wat maakt het ook uit. Een opblaaspop kan je niet zwanger maken
Zeg dat maar tegen Stanleyquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben warm vriend, kom maar, ik zie je 22:00 Station A'dam CS![]()
Kom maar opquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die vent waardoor je zou willen dat je het zeepje aan je pols had vastgebonden.
Je begrijpt het duidelijk nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kom maar op, ik ken alle Oosterse vechtsporten
... Lijkt godver wel een mbo diploma...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Sam is trouwens geslaagd voor de AMO, heeft nu sld2 strepen ontvangen
hoezo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
... Lijkt godver wel een mbo diploma...
Als je zo makkelijk sld2 kan worden...quote:
jaloers?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als je zo makkelijk sld2 kan worden...
nee hoor. Heb sld2 al in de pocket :pquote:
werk je nog steeds voor def dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nee hoor. Heb sld2 al in de pocket :p
Nope, maar ik heb voor mn strepen meer moeten doen dan alleen me gama op kunnen zetten en in de pas te lopen...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
werk je nog steeds voor def dan?
En kisten kopen die modieus zijn bij al zijn handtasjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb voor mn strepen meer moeten doen dan alleen me gama op kunnen zetten en in de pas te lopen...
Dat ook natuurlijk! Niet een R.R. Maar gewoon R.M.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En kisten kopen die modieus zijn bij al zijn handtasjes natuurlijk.
Ik las het.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hej, ik had nog wat getypt over je spuitbusje
Dat is wel het beste, gewoon een stalen velg met een band in dezelfde maat als wat er nu onder zit. Laten balanceren en klaar ben je.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik las het.
Denk toch maar dat ik een volwaardige band in de auto doe, toch zat ruimte
Idd. Dan zit je altijd goed, en kom je altijd vooruit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wel het beste, gewoon een stalen velg met een band in dezelfde maat als wat er nu onder zit. Laten balanceren en klaar ben je.
Ik heb zelfs een auto gehad met van die banden waarmee je door kan rijden als ze lek zijn. Wat gepantserde auto's ook hebbenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd. Dan zit je altijd goed, en kom je altijd vooruit.
Moet dan ook wel een krik kopen, die zit ook niet in de auto.
Alle denkbare luxe zit er op en er in, maar een krik??
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een auto gehad met van die banden waarmee je door kan rijden als ze lek zijn. Wat gepantserde auto's ook hebben
have funquote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Maar goed, ik ga eens op naar werk.
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Dan zal ik wel minder taaiaap zijn geworden
Ik kan al niet wachten tot ik het leuk ga vindenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, zolang het gezamenlijk douchen een hekel punt is blijf je sowieso een taaiaap.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kan al niet wachten tot ik het leuk ga vinden
Oke zo erg is het nou ook weer niet, ik ben er niet bang voor ofzoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:11 schreef Amootje het volgende:
vet irritant als je uit pure angst voor gezamenlijk douchen een angsterectie krijgt terwijl je dat nou net wilde voorkomen
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:11 schreef Amootje het volgende:
vet irritant als je uit pure angst voor gezamenlijk douchen een angsterectie krijgt terwijl je dat nou net wilde voorkomen
En diegene ben je zelf?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oke zo erg is het nou ook weer niet, ik ben er niet bang voor ofzoHet is gewoon homo.
Ik douche toch al 11 jaar lang met een voetbal team en er is nooit een probleem geweest, behalve dan dat 1 zo'n mongol altijd in z'n boxer staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |