ik vind dat een beetje raarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
So...niks?
Iedereen die daarvan houdt moet daar vooral naar kijken. Eventueel opnemen. Ik vind je dan alleen een simpele. Maar dat zegt niet heel veel, lijkt me.
Mensen kijken simpelweg vanwege interesse. En ik vind ook dat een rechter zich niets moet aantrekken van zo'n advocaat die roept dat zijn cliënt al in de media is veroordeeld.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan is het al helemaal dom om er naar te kijken, mocht het invloed hebben op de strafmate. En als de kijkcijfers nu hoog zijn doen ze het de volgende keer weer. Ik zie de voordelen tot dusver nog niet om te gaan kijken.
Interesse geloof ik niet. Oprecht geïnteresseerd ben je bijvoorbeeld in de gezondheid van je naaste familie en je financiële situatie. Kijken naar een uitzending over een puber met losse handjes valt in mijn ogen niet onder het kopje interesse. Dat is sensatie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mensen kijken simpelweg vanwege interesse. En ik vind ook dat een rechter zich niets moet aantrekken van zo'n advocaat die roept dat zijn cliënt al in de media is veroordeeld.
Ik wil ook wel zien hoe dat verwende klote pikkie door het stof gaat.. Tenminste, ik hoop het.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Interesse geloof ik niet. Oprecht geïnteresseerd ben je bijvoorbeeld in de gezondheid van je naaste familie en je financiële situatie. Kijken naar een uitzending over een puber met losse handjes valt in mijn ogen niet onder het kopje interesse. Dat is sensatie.
Ik snap het ook niet echt. Ik had eerder Pauw en Witteman of gekozen als ik hem was. Die hebben wel vaker criminelen aan tafel gehad. Het is ook nog eens live waardoor er niet in geknipt kan worden. Dat gaat bij PowNews natuurlijk sowieso wel gebeuren, en waarschijnlijk niet in zijn voordeel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, dat zeg ik niet. Iedereen die het interessant vindt wat zo'n jongen te vertellen heeft mag kijken van mij, maar ik gok dat daarmee ook aannames gedaan gaan worden. Puur omdat het in mijn ogen televisie is voor de simpele personen die op de sensatie van het interview zitten te wachten. Daarom is het natuurlijk ook PowNews die het uitzendt en niet Zembla o.i.d.
Geenstijl noemt hem ook de Kopschopperquote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:20 schreef computergirl het volgende:
was Brett was toch degene van de 7 schoppen?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geenstijl noemt hem ook de Kopschopper
http://www.geenstijl.nl/m(...)per_brett_smits.html
.quote:Stilzitten kan S. niet wanneer hij zijn relaas doet. Op straat kijkt iedereen hem aan. "Niet leuk hoor, maar het is mijn eigen fout", en dat beseft hij maar al te goed. Het aandeel van S., een van hoofdverdachten in de zaak, zou uit twee klappen bestaan
Geenstijl noemt ze allemaal Kopschopper volgens mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geenstijl noemt hem ook de Kopschopper
http://www.geenstijl.nl/m(...)per_brett_smits.html
En als je sommige filmpjes ziet (met Danny) kun je concluderen dat die ouders van die daders ook echt dom zijn. Verklaart misschien wel deels waarom hun kinderen zo debiel zijn geworden. Als je als ouder zijnde je kind nu nog het hand boven het hoofd houdt ben je bijna medeplichtig en niet goed bij je hoofd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
[..]
.
Iedereen heeft die filpjes toch gezien, dan ben je wel echt dom
Ik geloof dat wat die jongens is gebeurd (zelf veroorzaakt, dat wel) best wel heftig is en ook een behoorlijke impact heeft. Maar het siert des ondanks deze jongen toch wel dat hij openlijk op tv zijn spijt betuigt. Hij geeft aan dat hij het zwaar heeft met de media aandacht, maar heb hem nergens horen zeggen dat het onterecht was. Hij gaf wel aan dat hij de straf die hij opgelegd gaat krijgen door de rechter zal accepteren als verdiende straf.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:16 schreef Kirov het volgende:
Brett Smits had meer spijt van de gevolgen dan van de daad volgens mij. Ook heeft hij geen medelijden met het slachtoffer maar alleen met zijn zielige zelf
Ik denk dat het aangeraden is door de advocaat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:28 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ik geloof dat wat die jongens is gebeurd (zelf veroorzaakt, dat wel) best wel heftig is en ook een behoorlijke impact heeft. Maar het siert des ondanks deze jongen toch wel dat hij openlijk op tv zijn spijt betuigt. Hij geeft aan dat hij het zwaar heeft met de media aandacht, maar heb hem nergens horen zeggen dat het onterecht was. Hij gaf wel aan dat hij de straf die hij opgelegd gaat krijgen door de rechter zal accepteren als verdiende straf.
Ik vind dat deze jongen na de grote fout die hij gemaakt heeft zichzelf als berouwvol heeft getoond, het enige wat nog verlangd wordt, spijt betuigen, berouwvol zijn en je straf accepteren en ondergaan.
(damn, en dat van een rechtse hork die ik mijzelf vind)
Dat was Brent.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:20 schreef computergirl het volgende:
was Brett was toch degene van de 7 schoppen?
Het nadeel van dit soort volksgerichten is dan ook dat er geen enkele ruimte is voor gradaties en nuances.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 03:59 schreef slashdotter3 het volgende:
video interview: http://www.dumpert.nl/med(...)uilt_in_pownews.html
Duidelijk een jongen met een hart van goud die al zwaar genoeg gestraft is door de media, vrijspraak en schadevergoeding voor het gedane leed aub
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:28 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ik geloof dat wat die jongens is gebeurd (zelf veroorzaakt, dat wel) best wel heftig is en ook een behoorlijke impact heeft. Maar het siert des ondanks deze jongen toch wel dat hij openlijk op tv zijn spijt betuigt. Hij geeft aan dat hij het zwaar heeft met de media aandacht, maar heb hem nergens horen zeggen dat het onterecht was. Hij gaf wel aan dat hij de straf die hij opgelegd gaat krijgen door de rechter zal accepteren als verdiende straf.
Ik vind dat deze jongen na de grote fout die hij gemaakt heeft zichzelf als berouwvol heeft getoond, het enige wat nog verlangd wordt, spijt betuigen, berouwvol zijn en je straf accepteren en ondergaan.
(damn, en dat van een rechtse hork die ik mijzelf vind)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |