Ja, vooruit. Ook dat.quote:
Ik ken 'm niet. Kom nooit in dit topique.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel hè, jammer dat die zeur van een sp3c straks alles weer komt wegpoetsen.
Doe jij het met een van die gasten?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niets, en aan die Danny is ook niets beschaafd.
En ik heb het handschoentje alleen maar opgepakt omdat mensen vanavond om verschillende redenen er naar zullen kijken, bijvoorbeeld om er een mening over te hebben op grond van waarneming i.p.v. vooringenomenheidquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, vooruit. Ook dat.
Ik wilde alleen maar zeggen dat liefhebbers van dit soort tv simpel zijn en voor ik het weet speel ik een halve finale Roland Garros.
Nee, hoor. Er is maar een reden en dat is sensatie. Degene die een oordeel moet vellen op basis van feiten is de rechter. Geen kijker van PowNews. Ben dan gewoon eerlijk en zeg dat je zin hebt om te zien hoe die jongen eruit ziet, praat etc.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:57 schreef Jian het volgende:
[..]
En ik heb het handschoentje alleen maar opgepakt omdat mensen vanavond om verschillende redenen er naar zullen kijken, bijvoorbeeld om er een mening over te hebben op grond van waarneming i.p.v. vooringenomenheid
We stoppen ermee Buitendam, althans ik wel.
Jawel, wie zou het anders moeten zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:58 schreef Kirov het volgende:
Die gast in dat interview is Brent Leysen toch helemaal niet?
Ik vind hem niet echt lijken op de foto'squote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jawel, wie zou het anders moeten zijn?
En dat gaat ook gebeuren. Of vind je dat de kijker er soms ook geen enkele mening op na mag houden?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, hoor. Er is maar een reden en dat is sensatie. Degene die een oordeel moet vellen op basis van feiten is de rechter. Geen kijker van PowNews. Ben dan gewoon eerlijk en zeg dat je zin hebt om te zien hoe die jongen eruit ziet, praat etc.
In een SC ...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:53 schreef Jian het volgende:
Nee, lekker ratelen over Ushi is verheffend
Jawel, dat zeg ik niet. Iedereen die het interessant vindt wat zo'n jongen te vertellen heeft mag kijken van mij, maar ik gok dat daarmee ook aannames gedaan gaan worden. Puur omdat het in mijn ogen televisie is voor de simpele personen die op de sensatie van het interview zitten te wachten. Daarom is het natuurlijk ook PowNews die het uitzendt en niet Zembla o.i.d.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dat gaat ook gebeuren. Of vind je dat de kijker er soms ook geen enkele mening op na mag houden?
Hij zal wel in de styling hebben gezeten en misschien kunnen de gebeurtenissen hem ook uiterlijk hebben aangepast. Als je van mij een foto neemt als ik een week amper heb geslapen dan zie ik er ook anders uit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:01 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt lijken op de foto's
Ik zei ik stop ermee Buitendam, maar goed nog één; Wie heeft het hier over een oordeel vellen en over de rechter, is dat het enige dat je bezighoudt in het leven. Ik wil gewoon zien wat die jongen te vertellen heeft. Ik verwacht er niet veel van, maar ik wil het wel zien ja en als het "niets" is, dan heb ik een kwartiertje van m'n tijd verknoeid, who cares, ik heb nu al meer tijd aan jou besteed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, hoor. Er is maar een reden en dat is sensatie. Degene die een oordeel moet vellen op basis van feiten is de rechter. Geen kijker van PowNews. Ben dan gewoon eerlijk en zeg dat je zin hebt om te zien hoe die jongen eruit ziet, praat etc.
Sensatie, eens.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zei ik stop ermee Buitendam, maar goed nog één; Wie heeft het hier over een oordeel vellen en over de rechter, is dat het enige dat je bezighoudt in het leven. Ik wil gewoon zien wat die jongen te vertellen heeft. Ik verwacht er niet veel van, maar ik wil het wel zien ja en als het "niets" is, dan heb ik een kwartiertje van m'n tijd verknoeid, who cares, ik heb nu al meer tijd aan jou besteed.
Al heeft heel Nederland aannames over hem, het is uiteindelijk de rechter die zijn vonnis zal bepalen. En als hij in de media veroordeeld wordt dan leid dat eerder tot een lager vonnis van de rechter. Dat is in het verleden al meerdere malen expliciet vermeld door zo'n rechter.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, dat zeg ik niet. Iedereen die het interessant vindt wat zo'n jongen te vertellen heeft mag kijken van mij, maar ik gok dat daarmee ook aannames gedaan gaan worden. Puur omdat het in mijn ogen televisie is voor de simpele personen die op de sensatie van het interview zitten te wachten. Daarom is het natuurlijk ook PowNews die het uitzendt en niet Zembla o.i.d.
Dan is het al helemaal dom om er naar te kijken, mocht het invloed hebben op de strafmate. En als de kijkcijfers nu hoog zijn doen ze het de volgende keer weer. Ik zie de voordelen tot dusver nog niet om te gaan kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Al heeft heel Nederland aannames over hem, het is uiteindelijk de rechter die zijn vonnis zal bepalen. En als hij in de media veroordeeld wordt dan leid dat eerder tot een lager vonnis van de rechter. Dat is in het verleden al meerdere malen expliciet vermeld door zo'n rechter.
Wat strafmaat betreft heeft zo'n Brent er dus eerder voordeel van.
en dan met zijn allen gaan haten op zijn bovenlip ofzo in een fok!topicquote:
So...niks?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan met zijn allen gaan haten op zijn bovenlip ofzo in een fok!topic![]()
so what?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |