Ah, je bent bouwkundige? Dat kun je helemaal niet beoordelen. We hebben de beginsituatie niet eens gezien.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat ik zag, was geen 20.000 euro waard.
Nee, al mijn bevindingen zijn op basis van het onderbuikgevoel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, je bent bouwkundige? Dat kun je helemaal niet beoordelen. We hebben de beginsituatie niet eens gezien.
Deels mee eens. Hij had van te voren bouwkundig onderzoek moeten (laten verrichten) voordat ie een veel te zware betonnen vloer had laten storten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:23 schreef blup het volgende:
Die aannemer kan nooit aansprakelijk gesteld worden voor een eventuele verrotte of zakkende fundering. Die palen zitten er al 100 jaar in en her en der in de buurt zijn ze al vervangen. Zijn nieuwe vloer heeft daar niets mee te maken.
Eens.quote:Klagen dat een keuken van marktplaats niet 100% past en dat dingen niet mooi zijn terwijl het nog ruwbouw is..
quote:In de tweede aflevering van NCRV’s De Rijdende Rechter het opmerkelijke verhaal van Brigit Provoost. Ze heeft haar ouderlijk huis geërfd en besluit het in de verkoop te doen. Maar de makelaar heeft andere plannen in tijden van crisis.
Hij verhuurt het huis aan een bedrijf dat huisvesting regelt voor buitenlandse werknemers. Brigit wil dit absoluut niet maar het woningverhuurbedrijf heeft ondertussen een contract met de makelaar en er worden per direct drie mannen uit Litouwen in de woning geplaatst. Brigit is ten einde raad en schakelt mr. Visser in.
Oké, heel apart dit.quote:
quote:
Leuk ditquote:Op maandag 11 februari 2013 20:55 schreef donald_dick het volgende:
ik vond dit in de VARA gids!
[ afbeelding ]
Ben je mooi klaar mee danquote:
Inderdaad!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk ditOP waardig wel.
[..]
Ben je mooi klaar mee dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik als niet-Molukker was eerder Team vrouwquote:Op woensdag 6 februari 2013 03:16 schreef Stefan het volgende:
Ik als Molukker ben Team Stef. Wat een zeurpiet die vrouw
Goed ideequote:Op maandag 11 februari 2013 23:45 schreef Operc het volgende:
[..]
Inderdaad!
Kan de persoon die morgenavond het nieuwe deel opent deze even toevoegen?
Donequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Ik kan de OP helaas niet meer editten.
Thxquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Done![]()
Oh ik zal de vorige delen even weghalen, met de reeks zijn die niet meer nodig ook. Alleen die hele oude laat ik wel staan.
Kan het me niet voorstellen dis zal wel weer een gekke draai aan het verhaal zitten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Wel heel apart dat een makelaar zomaar je woning gaat verhuren.
Tsja maar je mag het best functioneel maken toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Je zou verwachten dat je daar toestemming voor moet geven.
Je woning laten uitleven door een stel dronken Polen....daar word je niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Tsja maar je mag het best functioneel maken toch?
Ze had het in de verkoop, ze had het geërfd van van (een van) haar ouders.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:27 schreef Travel. het volgende:
Snap het nu al niet meer. Woont die vrouw er nou nog zelf?
Een slechte kloonquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:27 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Is dat Natasha Froger?
Ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:28 schreef ddx het volgende:
Huurcontract ontvangen maar niet getekend ?
quote:
\die vrouw met pittig kort kapsel klinkt in ieder geval normaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:30 schreef Maanvis het volgende:
erg eigenlijk dat ik het opneem voor een pittig kort kapsel vrouwtje met modieuze bril, maar die heks is dus nog erger.
De blonde is de verhurende makelaarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:30 schreef matthijst het volgende:
Ik snap er geen fuck van... Wie is die blonde? Van wie huurt ze?
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:30 schreef Tem het volgende:
Ze ligt volgens mij in een doodskist 's nachts.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:30 schreef Tem het volgende:
Ze ligt volgens mij in een doodskist 's nachts.
Ik snap de Clooneyquote:
Precies, misschien wilden ze wel verhuren, maar ook aan suffe mensen met korte pittige kapsels.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:32 schreef OProg het volgende:
Mulatulistraat in Rdderkerk is zo'n suffe jaren zeventigwijk.
Daar woon je dan rustig en heb je ineens 5 Litouwers naast je zitten.
Dat is toch de persoon die de oorzaak is van de problemen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef ddx het volgende:
Maar moet die makelaar daar dan niet bijstaan ?
Stemmen allemaal GroenLinks.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:32 schreef Tem het volgende:
Al die blikken euro shopper Bier bier in huis, wat een bende.
Nee dat is iemand anders en die heeft die blonde ingeschakeld.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:33 schreef Pietepietje het volgende:
Is die blonde niet de makelaar die het voor haar verkoopt?
Liever een Litouwer dan Lee Towers naast mij.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Precies, misschien wilden ze wel verhuren, maar ook aan suffe mensen met korte pittige kapsels.
Nee, dat is de huurster die van de makelaar huurt, de makelaar is de schuldige in deze.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:33 schreef Pietepietje het volgende:
Is die blonde niet de makelaar die het voor haar verkoopt?
Lijkt me juist handig, koop je een huis met 5 Polen die vervolgens meteen kunnen gaan verbouwen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:33 schreef Maanvis het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)tulistraat-46/fotos/ nog een link, nog steeds te koop. exclusief polen?
Meester Visser legt het nog wel even uit zometeen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:33 schreef Palomar het volgende:
veel te ingewikkeld dit, heb liever trammelant over tuinhekjes
"You neeeeeeeever wolk aloooooooone". Leuk toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Liever een Litouwer dan Lee Towers naast mij.
Ahh, het nieuwe fornuisquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:33 schreef Maanvis het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)tulistraat-46/fotos/ nog een link, nog steeds te koop. exclusief polen?
Was er ooit wel een makelaar?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:33 schreef OProg het volgende:
Al dubieus zat dat de makelaar in geen velden of wegen te bekennen is.
Als ik dat leuk zou vinden koop ik wel een kaartje voor een concert, niet om 4 uur in de nacht als ik wil slapen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
"You neeeeeeeever wolk aloooooooone". Leuk toch.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik dat leuk zou vinden koop ik wel een kaartje voor een concert, niet om 4 uur in de nacht als ik wil slapen.
Neem niet aan dat ze ineens uit het niks aan de sleutel is gekomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was er ooit wel een makelaar?
Nu is het een afgeleefd oostblokkerhuis, maximaal nog ¤10.000 waard.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:34 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ahh, het nieuwe fornuis
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-46/fotos/#foto-6
Laagje bier erin.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
Altijd lekker zo'n rookpotje buiten.
Waarom zou hij dat doen als hij de boel zo kan bedonderen? Huizen verkoop je tegenwoordig ook niet zomaar, laat staan als ze uitgewoond zijn door 5 Lee Towers.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:34 schreef arjan1212 het volgende:
Kan die makelaar die dat huis verhuurde, wat de de eigenaar niet wilde, niet dat huis kopen dan?
Dat kan, ik ken hem niet persoonlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Volgens mij is Lee best gezellig hoor.
Vraag me toch af over er meer over 'ze' te vinden is.quote:
Onder de deurmat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Neem niet aan dat ze ineens uit het niks aan de sleutel is gekomen.
Boksquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, ik snap hier helemaal niets van.
Korthaar-mevrouw is de eigenaresse, makelaar die niet aanwezig is heeft het zitten te verhuren aan blonde mevrouw en die verhuurt het weer aan Polen e.d.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef Travel. het volgende:
Maar het is een huurwoning of wat?
En mevrouw heeft de huur al opgezegd?
Van wie is het huis nou
Snap het niet
Lee Towers is ongevraagd partij geworden in dit conflict.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen als hij de boel zo kan bedonderen? Huizen verkoop je tegenwoordig ook niet zomaar, laat staan als ze uitgewoond zijn door 5 Lee Towers.
Brilvrouw is eigenaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef Travel. het volgende:
Maar het is een huurwoning of wat?
En mevrouw heeft de huur al opgezegd?
Van wie is het huis nou
Snap het niet
Ja, dat is vaak echt asociaal die huur. Niet eens een eigen kamer hier ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Haten op Polenbetalen vaak belachelijk veel huur die mannen.
Ja en wie gaat daarmee vandoor? Niet de eigenaar maar die louche makelaar en die blonde heks.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Haten op Polenbetalen vaak belachelijk veel huur die mannen.
Nee, de makelaar zou het verkopen maar heeft het aan de blonde vrouw verhuurd. Zonder toestemming van de eigenaresse.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:38 schreef marcodej het volgende:
Dus die blonde heeft het gekraakt en verhuurd?
Dacht dat het kwam omdat ik stoned ben.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap er echt geen tyfus van.
Scherp blijven: het zijn Litouwers.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:38 schreef -0- het volgende:
Opsomming volgens mij:
- Kortkapsel zet huis te koop
- Makelaar verhuurt het door aan heks
- Heks verbouwt de hele woning inclusief andere meubels ten behoeve van polenverhuur en gooit de spullen van eigenares op zolder. Eigenares tekent echter niks
- Eigenares wil verhuurster en polen eruit gooien.
En waar is de makelaar?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de makelaar zou het verkopen maar heeft het aan de blonde vrouw verhuurd. Zonder toestemming van de eigenaresse.
Volgens mij is Lee Towers juist huisjesmelkervastgoedmagnaat en de blonde heks slechts z'n communicatiedame.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Die blonde lijkt me echt zo'n huisjesmelker die die Lee Touwers uitbuit.
Maar als korthaar nooit aan de makelaar heeft verhuurd dan doet ze toch gewoon nieuwe sloten erin? Is haar huis toch.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Korthaar-mevrouw is de eigenaresse, makelaar die niet aanwezig is heeft het zitten te verhuren aan blonde mevrouw en die verhuurt het weer aan Polen e.d.
Ze moeten eigenlijk gezamenlijk die makelaar schoppen maar die denkt "Ammehoela Rijdende Rechter, ik laat me daar niet zien."quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:38 schreef super_tekkel het volgende:
wijf A schakelt makelaar is voor verkoop
wijf B huurt van makelaar
Grote fout van makelaar (die moest verkopen , niet verhuren)
wijf A en wijf B starten bitchfight
Nee het is de schuld van de ...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk is het de schuld van de makelaar. Die er nu dus niet bij is...
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Gelukkig zaten er geen Grieken in, dan lag dat servies nu helemaal aan diggelen op de vloer.
Lijkt me ook, snap dan ook niet dat ze zich zo richt op de huurster, ze moet bij die makelaar zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar als korthaar nooit aan de makelaar heeft verhuurd dan doet ze toch gewoon nieuwe sloten erin? Is haar huis toch.
altijd so bij de roverheid en ze BLIJVEN maar PLUKKENquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
en de hoge heren in den haag, zakkenvullers.
Lee chillt em hard in zijn waggi.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Lee Towers heeft de huuropbrengsten al goed geïnvesteerd.
Javaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:41 schreef tralalala het volgende:
NCRV Anti-homo
Gewoon die Chinees eruit geknikkerd
Nou idd, wat een kutbal zeg, zijn broer zit zeker ook in zulke schimmige zaken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef marcodej het volgende:
Die bril is normaal een held, nu een sneuneus.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Lee Towers heeft ook twee panden in New York te huur staan. Iets zegt mij dat deze zaak in de toekomst ook bij de Rijdende Rechter gaat komen. Of bij Opgelicht.
Gewoon ME bellen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dit slaat toch nergens op, de eigenaar van de woning heeft toch het volste recht om die mensen er gelijk uit te laten halen.
Moet je eens in Amerika proberen!?!??!@?!?!@@!@quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
De jury aanvallen, jury is heilig goffettomme.
Geen gastenboekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:44 schreef OProg het volgende:
http://www.hetwoningverhuurbedrijf.nl/
Gevonden.
Wat een kutsite. Hét...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:44 schreef OProg het volgende:
http://www.hetwoningverhuurbedrijf.nl/
Gevonden.
Maar Lee Towers is de makelaar, terwijl hij ook bijbeunt als artiest. Wat nu?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:43 schreef Pietepietje het volgende:
Als mevrouw niet de kraker is, dan is de makelaar toch de kraker?
Alles heeft waarde in de rechtszaalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:44 schreef Maanvis het volgende:
boosheidheeftinderechtzaalgeenenkelewaarde. zo op de tegel!
quote:Staat uw huis te koop of wilt u uw woning verhuren?
Hét Woningverhuurbedrijf biedt uw oplossingen:
Wij maken eerst een afspraak om uw huis te bezichtigen.
Wij verzorgen een huurovereenkomst waarin duidelijke afspraken worden vastgelegd.
U bent verzekerd van een vast inkomen.
Wij nemen de nutsvoorzieningen van u over.
Uw woning kan te koop blijven staan en open voor bezichtigingen met eventuele kopers.
Bij verkoop van de woning nemen wij een redelijke opzegtermijn in acht.
Die zit nu z'n geld tellen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:45 schreef trovey het volgende:
Makelaar denkt nu voor de tv: Whehehe, kijk die wijven een kijven en ik heb nergens last van.
Dat mag ik toch wel hopen voor de vrouwquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
Heeft die eigenaar eigenlijk ooit iets van die huur terug gezien?
Mislukt.quote:
Oh ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
Zekers.quote:
Dat niet, maar haar opstelling is nou ook niet echt sympathiek te noemen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Nja, die blonde mevrouw wist ook niet dat ze fout zat. Het is vooral die makelaar daartussen.
Als ze geld krijgt zou het ook wel dubieus zijn als er rekeningnummers enzo doorgegeven zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
Nee, heel aanvallend.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:47 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat niet, maar haar opstelling is nou ook niet echt sympathiek te noemen.
Dat idd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:47 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat niet, maar haar opstelling is nou ook niet echt sympathiek te noemen.
maar ze het NIET krijgt is het ook weer raar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Als ze geld krijgt zou het ook wel dubieus zijn als er rekeningnummers enzo doorgegeven zijn.
Het was geen graniet, en ook geen hoek.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:47 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
500 euro voor een aanrechtblad?
Ik heb 22.000 neergelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |