Ah, je bent bouwkundige? Dat kun je helemaal niet beoordelen. We hebben de beginsituatie niet eens gezien.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat ik zag, was geen 20.000 euro waard.
Nee, al mijn bevindingen zijn op basis van het onderbuikgevoel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, je bent bouwkundige? Dat kun je helemaal niet beoordelen. We hebben de beginsituatie niet eens gezien.
Deels mee eens. Hij had van te voren bouwkundig onderzoek moeten (laten verrichten) voordat ie een veel te zware betonnen vloer had laten storten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:23 schreef blup het volgende:
Die aannemer kan nooit aansprakelijk gesteld worden voor een eventuele verrotte of zakkende fundering. Die palen zitten er al 100 jaar in en her en der in de buurt zijn ze al vervangen. Zijn nieuwe vloer heeft daar niets mee te maken.
Eens.quote:Klagen dat een keuken van marktplaats niet 100% past en dat dingen niet mooi zijn terwijl het nog ruwbouw is..
quote:In de tweede aflevering van NCRV’s De Rijdende Rechter het opmerkelijke verhaal van Brigit Provoost. Ze heeft haar ouderlijk huis geërfd en besluit het in de verkoop te doen. Maar de makelaar heeft andere plannen in tijden van crisis.
Hij verhuurt het huis aan een bedrijf dat huisvesting regelt voor buitenlandse werknemers. Brigit wil dit absoluut niet maar het woningverhuurbedrijf heeft ondertussen een contract met de makelaar en er worden per direct drie mannen uit Litouwen in de woning geplaatst. Brigit is ten einde raad en schakelt mr. Visser in.
Oké, heel apart dit.quote:
quote:
Leuk ditquote:Op maandag 11 februari 2013 20:55 schreef donald_dick het volgende:
ik vond dit in de VARA gids!
[ afbeelding ]
Ben je mooi klaar mee danquote:
Inderdaad!quote:Op maandag 11 februari 2013 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk ditOP waardig wel.
[..]
Ben je mooi klaar mee dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik als niet-Molukker was eerder Team vrouwquote:Op woensdag 6 februari 2013 03:16 schreef Stefan het volgende:
Ik als Molukker ben Team Stef. Wat een zeurpiet die vrouw
Goed ideequote:Op maandag 11 februari 2013 23:45 schreef Operc het volgende:
[..]
Inderdaad!
Kan de persoon die morgenavond het nieuwe deel opent deze even toevoegen?
Donequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Ik kan de OP helaas niet meer editten.
Thxquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Done![]()
Oh ik zal de vorige delen even weghalen, met de reeks zijn die niet meer nodig ook. Alleen die hele oude laat ik wel staan.
Kan het me niet voorstellen dis zal wel weer een gekke draai aan het verhaal zitten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Wel heel apart dat een makelaar zomaar je woning gaat verhuren.
Tsja maar je mag het best functioneel maken toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Je zou verwachten dat je daar toestemming voor moet geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |