quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:28 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]
game on
lapo maakt de nieuwe
Dan zou dat wel moeten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat staat hier nergens, die onzin regel.
ah, fijn de bevestiging dat het toch ONZ isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat staat hier nergens, die onzin regel.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zie OP
Follow the leader Sp3cularium
Z'n moeder is haar feesboek aan het checken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:03 schreef Boldface het volgende:
Ik maak me zorgen. Specularium heeft al 20 minuten niet meer gepost...
Die OP heb je ook toegevoegd vuige misbruiker.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zie OP
Follow the leader Sp3cularium
Heeft dit potentie tot een rel???quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik vind hem nou niet bepaald een leader
65% van Fok zijn kloonsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
Spec en Bold zijn kloons.
Voor de mensen die het nog niet wisten.
Thanx bro.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
Blegh, klonen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
doe ik alleen met sneetjes zoals jijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Die OP heb je ook toegevoegd vuige misbruiker.
Dankuwel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
Rare uitspraak voor iemand die zichzelf "mutant" noemt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
doe ik alleen met sneetjes zoals jij
Je zou vreemd opkijken als je met je vieze klauwtjes in m'n kruis tast.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
doe ik alleen met sneetjes zoals jij
Sneetje brood bedoelt hij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:07 schreef De_Guidance het volgende:
Snee is wel denigrerend en seksistisch.
ik vind Glip dan ook leukerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:07 schreef De_Guidance het volgende:
Snee is wel denigrerend en seksistisch.
Nee hoor, hij is mijn kloon.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:07 schreef Boldface het volgende:
Mutant01 is trouwens ook een kloon. Van Captain Obvious.
Je mist hem echt hè.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:09 schreef Boldface het volgende:
Zou trouwens wel ironisch zijn:
Een topic dat "Boldface" heet, wordt gedomineerd door Specularium.
En een topic met "Geen Boldface" in de titel, bevat juist geen Specularium.
Huilie.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:07 schreef Boldface het volgende:
Mutant01 is trouwens ook een kloon. Van Captain Obvious.
Best lastig, hem kennende.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:15 schreef Boldface het volgende:
Ik mis hem niet. Het lijkt me wel een leuke sport om dit topic vol te hebben voordat -ie terug is. Dat is alles.
Monidiquequote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:18 schreef Boldface het volgende:
[..]
Je hebt gelijk gekregen. En van wie ben jij een kloon?
Ah oke. Ik ga zo naar bed.quote:
Niemand geeft daar een neuk om.quote:
Dan ben je vrij nieuw.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:20 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Tenminste niet dat ik weet. Maar ja, sommigen zijn hier ook zo weer weg.
Verliefd tot over hun oren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat is dat toch tussen jullie?
Weet ik niet, ze begon ineens tof te doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Moet je niet willen snappen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach jij noemt mij ook gare aap. Dus misschien heeft ze wel gelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze begon ineens tof te doen.
Huilie.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach jij noemt mij ook gare aap. Dus misschien heeft ze wel gelijk.
Ach ja, pas sinds 2011 weet ik dat die letters niet voor Relaties & Problemen staanquote:
Ja nu gaan users zichzelf Tem noemenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Kreeg je vroeger een note voor als je dat riep
Maar jou vind ik nog wel aardig, nohommo.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach jij noemt mij ook gare aap. Dus misschien heeft ze wel gelijk.
Daar komt het meestal wel op neer ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja, pas sinds 2011 weet ik dat die letters niet voor Relaties & Problemen staan
Alhoewel..
Als ik FA was zou ik er een IP-ban voor geven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Kreeg je vroeger een note voor als je dat riep
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand gooit een gummetje naar iemand anders z'n hoofd en roept "headshot!"
Die ander draait zich om, staat op... pakt een boek en gooit deze recht tegen het hoofd van de gumgooier: "Faceboek!"
Tof of tof? Ik heb 'm pas gehoord. Stoer he.
Huilie.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja nu gaan users zichzelf Tem noemen
Misschien vind je hem ook aardig maar weet je het nog niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jou vind ik nog wel aardig, nohommo.
In tegenstelling tot Boldface.
Had dan headgum moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand gooit een gummetje naar iemand anders z'n hoofd en roept "headshot!"
Die ander draait zich om, staat op... pakt een boek en gooit deze recht tegen het hoofd van de gumgooier: "Faceboek!"
Tof of tof? Ik heb 'm pas gehoord. Stoer he.
Begin d'r mee om dit in je UI te zettenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als ik FA was zou ik er een IP-ban voor geven.
Ben mobiel nu, maar mooi logo.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Begin d'r mee om dit in je UI te zetten
[ afbeelding ]
Ik ook, straks komen die mods weer die bijdehandjes hebben gegeten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:31 schreef Mutant01 het volgende:
Sukkels. Ik ga naar bed. Arbeiten morgen.
Coke dealen is ook werk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:31 schreef Mutant01 het volgende:
Sukkels. Ik ga naar bed. Arbeiten morgen.
En nu de volledige versie, niet alleen de afkorting...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Begin d'r mee om dit in je UI te zetten
[ afbeelding ]
Moet ik weer stompen uitdelen?quote:
Kom vechten dan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej het is maar een suggestie. Sjaggerijn.
Volgens mij ben jij net zo dun.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan je aan mannetje. Internetheld
Maar volgens mij wel langer.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij net zo dun.
Zo dun als wat? Je pielemuis?quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij net zo dun.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:55 schreef Specularium het volgende:
Benieuwd hoe de moeder van hexje eruit ziet.
Er zou overlast zijn, ik was nog later van huis weg dan normaal én ik reed over een snelweg waar er bij het minste of geringste al file staat.quote:Op woensdag 6 februari 2013 07:59 schreef Karina het volgende:
Wat een rust hier. Iedereen nog in de file vanwege die klotesneeuw zeker.
Wat is deze?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:04 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier nog mensen die zin hebben om samen met andere FOK!kers naar een toffe film te gaan?
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Zeiken over het gekeuvel? Waar?quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:58 schreef Specularium het volgende:
Hopen dat ze in POL weer gaan zeiken over het gekeuvel, vooral die Friek, wat een vuige aap.
Nergens last van gehad, maar ik hoef ook niet over de snelweg. Alleen het sneeuw van je auto afvegen is wel irritant zo 's morgens vroeg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:08 schreef Boldface het volgende:
[..]
Er zou overlast zijn, ik was nog later van huis weg dan normaal én ik reed over een snelweg waar er bij het minste of geringste al file staat.
Dus je kunt de uitkomst wel raden. Inderdaad: ik was nagenoeg op tijd..... tegen alle verwachtingen in.
Jezus zeg, sterkte.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:08 schreef Boldface het volgende:
[..]
Er zou overlast zijn, ik was nog later van huis weg dan normaal én ik reed over een snelweg waar er bij het minste of geringste al file staat.
Dus je kunt de uitkomst wel raden. Inderdaad: ik was nagenoeg op tijd..... tegen alle verwachtingen in.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:02 schreef Specularium het volgende:
Van een wijde kut wordt ook niemand vrolijk.
En ik had nog wel zo m'n best gedaan om te laat te zijn.quote:
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 04-02-2013 om 18:58:06Godtering wat ben ik toch een kankerlul. reageer retweet
Zij is leukquote:
Is dat Daisy Duke?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Zij is leuk
Zo zag ze er heel vroeger uit trouwens. Tachtiger jaren look.
[ afbeelding ]
Wel een oud zusje dan, ze is 1 jaar ouder dan ik zie ik netquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:41 schreef Specularium het volgende:
Als zij mijn zus was zou ik haar doen, /novolendam.
Doe eens effe normaal tegen Karina.quote:
Daarom staat die van mij groot achter op mijn pinpasquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:54 schreef Tem het volgende:
Je pincode niet meer weten en drie keer verkeerd indrukken.
9999, zodat je het niet vergeet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom staat die van mij groot achter op mijn pinpas
Nee, 1626, niet veel lastigerquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
9999, zodat je het niet vergeet.
Zouden meer bejaarden moeten doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom staat die van mij groot achter op mijn pinpas
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:27 schreef Specularium het volgende:
Waarom moet ik hier zelf om lachen?
ik zocht die van die bejaarden/rimpelsauriers maar kon die niet zo snel vinden hier.quote:
Ik ga denk ik een keer met jou vechten, maar het zal wel weer een homo-erotisch iets worden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:36 schreef Boldface het volgende:
BREAKING: Alle pincodes van Nederland gehackt en online gezet (ook die van Specularium)
Wees maar blij dat je geen vrouw bent, vrouwen hebben het pas zwaar. Dat gezeik van die mannen de hele tijd bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, kun je nagaan, met je vuige voeg.
Gaat in ieder geval niet over Marokkanen!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:50 schreef sp3c het volgende:
ow is boldface vs sp3culrium de nieuwe hofstadgruppe vs de_guidance?
knock it off
Je bedoelde hommo-erotisch. En dat je je eigen reputatie (voor zover die er nog is) om zeep helpt, vind ik prima, maar houd mij erbuiten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een keer met jou vechten, maar het zal wel weer een homo-erotisch iets worden.
Sommige mensen (ik noem geen namen sp3c) nemen bepaalde dingen iets te serieus.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:50 schreef sp3c het volgende:
ow is boldface vs sp3culrium de nieuwe hofstadgruppe vs de_guidance?
knock it off
Voor de lol bitchen met een anonieme Fok!-user is wat anders dan in luv zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:52 schreef Karina het volgende:
Nee ze zijn gewoon in luv maar nog in ontkenning.
Wie neemt er nou iets te serieus?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:35 schreef Boldface het volgende:
[..]
Voor de lol bitchen met een anonieme Fok!-user is wat anders dan in luv zijn
quote:
Heeft ie alweer zand in zijn vagina.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:19 schreef Boldface het volgende:
[..]
Je bedoelde hommo-erotisch. En dat je je eigen reputatie (voor zover die er nog is) om zeep helpt, vind ik prima, maar houd mij erbuiten.
Jij zou ook wel de penis tegen elkaar aan willen slaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:35 schreef Boldface het volgende:
[..]
Voor de lol bitchen met een anonieme Fok!-user is wat anders dan in luv zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |