Je bedoelde hommo-erotisch. En dat je je eigen reputatie (voor zover die er nog is) om zeep helpt, vind ik prima, maar houd mij erbuiten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een keer met jou vechten, maar het zal wel weer een homo-erotisch iets worden.
Sommige mensen (ik noem geen namen sp3c) nemen bepaalde dingen iets te serieus.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:50 schreef sp3c het volgende:
ow is boldface vs sp3culrium de nieuwe hofstadgruppe vs de_guidance?
knock it off
Voor de lol bitchen met een anonieme Fok!-user is wat anders dan in luv zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:52 schreef Karina het volgende:
Nee ze zijn gewoon in luv maar nog in ontkenning.
Wie neemt er nou iets te serieus?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:35 schreef Boldface het volgende:
[..]
Voor de lol bitchen met een anonieme Fok!-user is wat anders dan in luv zijn
quote:
Heeft ie alweer zand in zijn vagina.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:19 schreef Boldface het volgende:
[..]
Je bedoelde hommo-erotisch. En dat je je eigen reputatie (voor zover die er nog is) om zeep helpt, vind ik prima, maar houd mij erbuiten.
Jij zou ook wel de penis tegen elkaar aan willen slaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:35 schreef Boldface het volgende:
[..]
Voor de lol bitchen met een anonieme Fok!-user is wat anders dan in luv zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |