Hij verdient het wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:21 schreef Adelante het volgende:
Die kleine moet wel gepest zijn toch????
Wat is die sneu he?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:21 schreef Adelante het volgende:
Die kleine moet wel gepest zijn toch????
Tim heeft zijn haar anders, maar het is nu nog erger.quote:
Niet heel erg lachelijk.quote:
Ik dacht ook effe dat Lucky nog niet af wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit serieus? Dit moet toch satire zijn
Arie stopt je dan gewoon in de kast.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:21 schreef Specularium het volgende:
Alsof iemand Arie durft te pesten.
Ja idd, ik weet niet wat Sander allemaal doet, maar hij maakt zich er maar gemakkelijk van af de laatste weken.quote:
waarom denk je dat hij homo isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:21 schreef Specularium het volgende:
Alsof iemand Arie durft te pesten.
Het is net zo'n pittig kort kapsel met kippenkontje, die je altijd ziet bij huisvrouwenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Tim heeft zijn haar anders, maar het is nu nog erger.
Voorheen moest hij om de 2 seconden aan zijn haar zitten
Ik had het meer over Arie zijn pesten is niet leuk duimpje versie 100000. Nu met een nog debielere sidekickquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht ook effe dat Lucky nog niet af was
vast veel goedsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:24 schreef Nober het volgende:
Arctic Monkeys dit jaar met nieuw album, ben benieuwd!
Ik ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:24 schreef Nober het volgende:
Arctic Monkeys dit jaar met nieuw album, ben benieuwd!
Twan.quote:College Tour: Twan Huys
In december 2007 startte hét interviewprogramma voor studenten: College Tour! Drie- tot negenhonderd studenten interviewen samen met presentator Twan Huys een grootheid uit binnen- of buitenland.
Vanaf 22 februari start er weer een nieuw seizoen van College Tour. De eerste gast in dit programma is Hollywood-ster en Golden Globe-winnaar Richard Gere. In DWDD maakt Twan Huys andere gasten bekend, waarna studenten zich na de uitzending via de site van College Tour kunnen inschrijven.
De vorige keer dat ze kwamen wist de Koningin ons er nog van te redden met een actie.quote:Voorstelling: De LULverhalen - 6-2-2013
De LULverhalen: een cabareteske tegenhanger van alle Gesluierde- Hormoon- Vagina- en Overgangs-monologen. Verschillende grote namen uit de Nederlandse cabaret-, radio-, televisie-, entertainment- en politiek-scène zetten elke avond een bijzondere LULverhalen voorstelling neer. Onder leiding van Howard Komproe komen elke avond drie wisselende gasten voorbij. De cast bestaat uit o.a.: Howard Komproe, Dolf Jansen, Humberto Tan, Lange Frans, Ad Visser, Fresku, Vincent Bijlo, Henk Schiffmacher, Jörgen Raymann, Michiel Borstlap, Frits Huffnagel, Martin Gaus en Jan Jaap van der Wal.
Met: Howard Komproe, Ramon Beuk, Marc de Hond, Kendrick Lamar
quote:Muziek van niemand minder dan de AMerikaanse rapper Kendrick Lamar. Wesside!
Tafelheer: Ali B
Kan misschien wel een aardig gesprek zijn. Dat lukt hem wel vaker met gasten die me eigenlijk niet boeien.quote:
Het lijkt me beide echt verschrikkelijk.quote:Toevallig las ik gisteren ook al iets over die lulverhalen, dat lijkt me nou echt zo een slap gelul. Net als die vaginamonologen trouwens
Dat was voor niemand leuk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:27 schreef Karina het volgende:
De penis van Giel is al eens op tv geweest kan ik me herinneren
Met z'n liaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:10 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ad Visser zijn lul zal zweven, die van Schiffmacher zal alle kleuren van de regenboog hebben en als Martin Gaus een stok weggooit zal zijn lul die apporteren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:11 schreef Cynix ® het volgende:
Ad Visser, Henk Schiffmacher of Martin Gaus over lullen horen lullen, dat wens je toch niemand toe?.
Nou ja dat wil ik dan wel weer zienquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Ad Visser zijn lul zal zweven, die van Schiffmacher zal alle kleuren van de regenboog hebben en als Martin Gaus een stok weggooit zal zijn lul die apporteren.
quote:Muziek: Kendrick Lamar - 6-2-2012
Muziek van niemand minder dan de Amerikaanse rapper Kendrick Lamar. Wesside!
Je kent Kendrick Lamar nog niet?quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:51 schreef OProg het volgende:
Muziek van niemand minder dan de AMerikaanse rapper Kendrick Lamar. Wesside!Tafelheer: Ali B
Nee. En ik wil dat graag zo houden.quote:
Hiphop saved his life nigga, you gotta respect that or your ass is wacked enzo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. En ik wil dat graag zo houden.
Overslaan? Jawel, dat is de standaardquote:Op woensdag 6 februari 2013 08:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Twan.
[..]
De vorige keer dat ze kwamen wist de Koningin ons er nog van te redden met een actie.
Ik verwacht vooral veel onderbroekenlol.
[..]
Voor iemand die alvast wat wil weten over het nut van priemgetallen bij versleuteling:quote:Ontdekking grootste priemgetal - 6-2-2013
Amerikaanse wetenschappers hebben het grootste priemgetal ooit berekend. Het gaat om 2 tot de macht 57.885.161 min 1, dat in totaal 17.425.170 cijfers telt. Het nummer is veel groter dan het vorige record, dat 'slechts' 12.978.189 cijfers lang is. Dat priemgetal werd in 2008 gevonden.
Een priemgetal is een getal dat alleen door zich zelf en 1 deelbaar is, bijvoorbeeld 3, 5 of 17. Zeer grote priemgetallen kunnen worden gebruikt bij het versleutelen van digitale informatie.
Het getal werd gevonden door een computernetwerk van vrijwilligers, GIMPS. Daarbij stellen computergebruikers de rekenkracht van hun pc beschikbaar op momenten dat die niet gebruikt wordt. De eigenaar van de computer die het nummer vond, zal een beloning van 3000 dollar krijgen.
Aan tafel over dit onderwerp: Hendrik Lenstra, hoogleraar wiskunde en Bas Jansen, wiskundige.
Ik niet per se.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:57 schreef Pietepietje het volgende:
Voor iemand die alvast wat wil weten over het nut van priemgetallen bij versleuteling:
Dat zegt iedereen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou voor die lulverhalen ga ik niet kijken vanavond
Jazeker, stel dat je wat mistquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:50 schreef Specularium het volgende:
Kennen jullie dat, dat je denkt, jezusapenaids wat slecht en dan toch kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |