Bagger & ellende lijkt me een goed excuus.quote:Op zondag 10 februari 2013 03:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
In plaats van onze gast moderator de topic openlaat tot deel 1 voorbij is, moet hij hem precies op 11 pagina's sluiten
KLB / FOK!er is watje
Argo heeft het zo zwaar, ik kan wel jankenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
KLB / Problemen met de hersenen, verkeerd geprogrammeerd.
KLB / Ik ben woedend.
KLB / Mijn vader wilt niet me mee.
KLB / Er is geen dorstlesser in mijn leven.dit is de gay-depressieve haan33 wannabe?
Verschrikkelijk gehuil zeg... dacht dat zijn account juist terug gebracht is onder het mom minder van dat gezeik maar je kan er niet meer omheen... depressieve gebrabbel constant.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Argo heeft het zo zwaar, ik kan wel janken
Sowieso mensen die aankondigen weg te gaan op een internetforum, naakt posten om een ban te krijgen en later huilend en zielig terugkomenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk gehuil zeg... dacht dat zijn account juist terug gebracht is onder het mom minder van dat gezeik maar je kan er niet meer omheen... depressieve gebrabbel constant.
Ga een of andere zelfmoordhulplijn er mee lastig vallen ofso.
Walgelijk ende aandachtshoerig gedrag jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Sowieso mensen die aankondigen weg te gaan op een internetforum, naakt posten om een ban te krijgen en later huilend en zielig terugkomen
Topics waarin het over Argo's geloof gaat, zijn verlies in het geloof, de duivel, ...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:57 schreef zovty het volgende:
KLB / De furby is terug.
[..]
Welk soort precies?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:54 schreef Argo het volgende:
Ik dacht dat we alles wel z'n beetje hadden gehad, maar nee de kleine duivels komen weer tot leven alsof ze de anti-christ zijn.
Nog iets? Want nu ga ik slapen. Heb 39,7 koorts...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:56 schreef Marie30 het volgende:
Genoeg van dit soort topics nog actief
Ik wilde het ook over de furby's hebben, misschien was het niet slim om daarom het een symbolieke zin er bij te halen. Maar Marie had die twee zinnen waar zij over viel wel kunnen verwijderen en het open kunnen laten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:32 schreef zovty het volgende:
Bedankt voor je antwoord Marie!.
Maar ik wilde eigenlijk niet over Argo z'n geloof praten maar over de furbys. Als Argo verder wilde wauwelen over z'n geloof had ik m genegeerd. Ben ik goed in.
Mijn oorspronkelijk reaktie was ook ingegeven door een ongelukkig samenloop van omstandigheden, op vrijwel hetzelfde moment werd een post van mij over moslims verwijderd.
Anyway, laat me je vooral niet je slaapje ontnemen. Trusten, en beterschap!
Maak maar een Furby topic aan. Als het over Furby's gaat, met een fatsoenlijke OP en niet op voorhand al zichtbaar is dat het uitdraait op iets anders (waar we er al tig van hebben)... Zie ik niet in waarom niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:32 schreef zovty het volgende:
Bedankt voor je antwoord Marie!.
Maar ik wilde eigenlijk niet over Argo z'n geloof praten maar over de furbys. Als Argo verder wilde wauwelen over z'n geloof had ik m genegeerd. Ben ik goed in.
Mijn oorspronkelijk reaktie was ook ingegeven door een ongelukkig samenloop van omstandigheden, op vrijwel hetzelfde moment werd een post van mij over moslims verwijderd.
Anyway, laat me je vooral niet je slaapje ontnemen. Trusten, en beterschap!
Prima, doe ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef zovty het volgende:
Doe jij hem opnieuw Argo? Laatste zinnetje even weglaten dan.
Thanks marie!
Bedankt. En Argo als jij het opent, met of zonder die twee zinnen, draait het toch weer op hetzelfde uit. Dus als er één komt, dan laat Zovty het maar doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wilde het ook over de furby's hebben, misschien was het niet slim om daarom het een symbolieke zin er bij te halen. Maar Marie had die twee zinnen waar zij over viel wel kunnen verwijderen en het open kunnen laten.
Maja niets aan te doen. Of ik moet hem opnieuw openen.
Beterschap Marie.
Hij is al gemaakt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bedankt. En Argo als jij het opent, met of zonder die twee zinnen, draait het toch weer op hetzelfde uit. Dus als er één komt, dan laat Zovty het maar doen.
Nu ben ik weg.
done.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:35 schreef zovty het volgende:
Doe jij hem opnieuw Argo? Laatste zinnetje even weglaten dan.
Thanks marie!
Ik weet niet precies waar je het over hebt maar het ligt over het algemeen allemaal aan de context.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef pokerstars het volgende:
Hoezo mag je geen "kneus" zeggen op fok? Woorden als mongool etc worden toch ook getolereerd?
Dus meer in de zin van dat het niet persoonlijk aan iemand gericht mag zijn, of hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je het over hebt maar het ligt over het algemeen allemaal aan de context.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |