SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit allemaal terwijl de transport kosten goedkoper waren dan de ups. Wat doen de douane eigenlijk? Kunnen die z'n grove inschattingsfout van 30 euro maken?
Klacht: Douane en hun inschattingsvermogen.
Die van ups heb ik niets over gehoord. Van postnl wel weer. Die willen 30 euro de graaiers.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Je moet toch beide paketten betalen lijkt mij?
Dit natuurlijk, ik snap ook niet dat hij allemaal KLB-topics opent, het spreekt immer voor zich.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:40 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Het is de wil van god. Snap je dan helemaal niets?
Wat moet het leven makkelijk zijn als alles een reden heeft.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit natuurlijk, ik snap ook niet dat hij allemaal KLB-topics opent, het spreekt immer voor zich.
13,nogwat inklaringskosten, de rest is belastingen. Eigenlijk moest je dat over beiden betalen, maar ze controleren niet alle pakjes en met eentje heb je mazzel gehad.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Die van ups heb ik niets over gehoord. Van postnl wel weer. Die willen 30 euro de graaiers.
Nee hun express service is gewoon duurder.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:46 schreef Rewimo het volgende:
UPS was flink duurder? Waarschijnlijk zit daar die 30 euro extra dan al bij in
Dit natuurlijk, stomme idioot.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:41 schreef Deetch het volgende:
Je hebt twe pakketten besteld dus moet je twee pakketten betalen, lijkt me duidelijk.
Ik kan me voorstellen dat de douane steekproefsgewijs controleerd en dat dat het verschil verklaart
Altijd, altijd!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:54 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Jij bent godverdomme een vroom man he?
Degene die de sluitspier het meest oprekt natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:00 schreef kwiwi het volgende:
De hamvraag is nu natuurlijk: welke van de twee buttplugs is beter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |