Toen ik de hond kon voeren kwam ik weer een beetje terug tot mezelf, maar ik ben nog steeds wel boos dat wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Anyway, whatcha gonna do about it?
Gezelligheid hoort niet in de kerk. We herdenken daar de dood van Jezus Christus, daar is niets gezelligs aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is het tenminste ook een keer feest en gezellig daar in die kerk.
Ah, de 'Oh happy day' Gospel is niets voor jou merk ik al.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Gezelligheid hoort niet in de kerk. We herdenken daar de dood van Jezus Christus, daar is niets gezelligs aan.
Niet als het respect voor God weg is. Met je hoed op het lichaam van christus ontvangen... Het is eigenlijk al respectloos met je hoed op in de kerk te zitten. Die hoort af, mensen horen respect te hebben het is een heilige plek. Om dan carnavalsliedjes te zingen dat gaat te ver. Veel te ver.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, de 'Oh happy day' Gospel is niets voor jou merk ik al.
Tevens is dat een erg calvinistische inslag en niet zo zeer katholiek.
Ik weet het Geelman maar hoe zou jij je voelen als in jouw kerk opeens een groepje carnavals leden kwamen. Om liedjes te zingen die niets met het geloof te maken hebben, en respectloos zijn voor God.quote:
Ik ben wel een fanatiekeling in mijn geloof, als ik in de kerk zit geef ik me 100% voor God. Of voor zover als dat kan. Ik heb de rozenkrans rondgebeden terwijl de rest carnavalsliedjes zong.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:22 schreef -supergirl- het volgende:
Argo troll jij of ben je echt zon gelovige balgehakt
Je hebt gelijk, misschien wordt ik een te grote fanatiekeling.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
Argo doe rustig jongen, leven en laat leven, God heeft iedereen lief, ook degene die in de kerk carnavals liedjes staan te zingen
Wordt ikquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben wel een fanatiekeling in mijn geloof, als ik in de kerk zit geef ik me 100% voor God. Of voor zover als dat kan. Ik heb de rozenkrans rondgebeden terwijl de rest carnavalsliedjes zong.
[..]
Je hebt gelijk, misschien wordt ik een te grote fanatiekeling.
Pech ik lap spellingsregels aan mijn laars. De Heer beoordeelt ook niet op spelling.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wordt ik
Moge god jouw straffen
maar sommige hebben geen respect voor de Vader.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:27 schreef superdrufus het volgende:
We zijn allen schepselen van God.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |