pas op jonge dan wordt ie boos als je zegt dat ie een gothic isquote:Op zondag 10 februari 2013 01:55 schreef Trebo het volgende:
Alsof iemand een gothic wil neuken.. enge mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ben geen homoquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je mag mij eens neuken hoor, geile sloebert.Ik draag nu ook een capuchonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had het je al wel eerder aangeboden, maar toen wilde je niet, mooi dat je nu toch wel wil, scheelt me weer een paar nachtjes cel
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
Gast, leuk voor je dat je homo bent, maar het boeit niemand. Kan je het wel elke keer expliciet gaan lopen roepen, zo fuckong triest.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Niet zo kanker mieterig doen, kut autist.
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:59 schreef Trebo het volgende:
Kan er niet een censuur op het woordje k*nker?
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je mag mij eens neuken hoor, geile sloebert.bekhouden vetklepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wel. TS heeft tenminste het lef om een FOK!ker te meeten, kan ik van de rest niet zeggenquote:Op zondag 10 februari 2013 01:59 schreef Aukje83 het volgende:
al die lui hier die TS niet kunnen handelen
Dankje! Idd, wat een mietjes.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:59 schreef Aukje83 het volgende:
al die lui hier die TS niet kunnen handelen
de meeste mensen hebben denk ik gewoon niet de behoefte om met mensen van FOK! te meetenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit wel. TS heeft tenminste het lef om een FOK!ker te meeten, kan ik van de rest niet zeggen
quote:
pics plzzzzzquote:Op zondag 10 februari 2013 01:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik draag nu ook een capuchon![]()
Ik had het je al wel eerder aangeboden, maar toen wilde je niet, mooi dat je nu toch wel wil, scheelt me weer een paar nachtjes cel
De meeste FOK!ers kennen sowieso niemand buiten de chicks van de 0906 lijnen.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
de meeste mensen hebben denk ik gewoon niet de behoefte om met mensen van FOK! te meeten
Toch wel gek, dat de meeste mensen niet zitten te wachten op een lul in hun reet van een random FOK!ker.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
de meeste mensen hebben denk ik gewoon niet de behoefte om met mensen van FOK! te meeten
Kansloos wel, alle FOK!kers die ik tot nu toe heb gemeet (in niet seksueel verband trouwensquote:Op zondag 10 februari 2013 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
PM ff je nummer dan, of e-mailquote:
Ik wel, op een voorwaarde hij moet aan mijn capuchon trekkenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toch wel gek, dat de meeste mensen niet zitten te wachten op een lul in hun reet van een random FOK!ker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |