wat heb jij toch een zwaar levenquote:Op maandag 11 februari 2013 20:18 schreef Argo het volgende:
maar ik merk gewoon dat ik veel pech heb, mijn oortjes zijn kwijt, en de andere doen pijn aan mijn oor. Dus conclusie moet nieuwe kopen. Maar wat ik echt zou willen is geaccepteerd worden door de samenleving, en dat dat kan maar niet gebeuren.
Wat stel jij voor als vrouw?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:23 schreef Marie30 het volgende:
Jezelf ontplooien en wat actiever zijn anders wordt het leven ondragelijk.
Die bestaan niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mega super zwaar terechte klacht.
Verwacht er niet te veel van.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar tot nu toe nog nooit advies gehad van een vrouw.
Die is erg zoet, staat toevallig in de koelkast, maar drink nu aardbei met framboos taksi. En het lest de dorst niet.quote:
Hélaquote:
Studeren werkt voor mij. Ik ben zo'n diploma collectorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar tot nu toe nog nooit advies gehad van een vrouw.
Hmm een diploma heb ik nog niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Héla
[..]
[..]
Studeren werkt voor mij. Ik ben zo'n diploma collectoriedereen zijn ding, ik haal daar ontzettend veel voldoening uit. Lezen en wandelen zijn ook heilzame dingen.
Doe sowieso gewoon iets, stel jezelf een klein en haalbaar doel en werk zo verder...
En wandelen is gewoon altijd goed om het hoofd leeg te maken.
Lezen over hoe anderen hosselen?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm een diploma heb ik nog niet.Lezen klopt wel maar dat maakt het zo triest lezen over hoe andere hosselen. En wandelen lukt niet meer vanwege de pijn. Maar wel bedankt voor het proberen ervan nu voel ik wel dat ik je steun heb.
Ze vinden altijd liefde en de waren in de boeken. Tenzij je Don Quichot leest, dat is wel een mooi boek ja. Maar ook daar wordt de liefde gevonden.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Lezen over hoe anderen hosselen?![]()
Je moet geen bouquet roman lezen of zo hé... bestaan andere dingen genoeg.
Begin dan eens rond te kijken voor een opleiding bijvoorbeeld... is dat geen idee?
Pastoor worden lijkt me serieus wel leuk.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heb je geen interesse in sport of zo?
Je kunt kiezen uit veel diverse dingen en het is ontspannend en lijdt je af van problemen.
Een instrument bespelen ook.
Probeer het eens!
Ga bij het kerkkoor bijvoorbeeld, allemaal medegelovigen. Zet je in voor de kerk.
En ik weet niet wat de vereisten zijn, maar als je zo graag met geloof bezig bent, waarom ben je dan geen priester?
Ga ervoor!
Goede ideeën. Of vrijwilligerswerk voor of met de kerk... of godsdienstleraarquote:Op maandag 11 februari 2013 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heb je geen interesse in sport of zo?
Je kunt kiezen uit veel diverse dingen en het is ontspannend en lijdt je af van problemen.
Een instrument bespelen ook.
Probeer het eens!
Ga bij het kerkkoor bijvoorbeeld, allemaal medegelovigen. Zet je in voor de kerk.
En ik weet niet wat de vereisten zijn, maar als je zo graag met geloof bezig bent, waarom ben je dan geen priester?
Ga ervoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |