check fbquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef sinepedraap het volgende:
Wat loop jij nou weer domme verhalen te verzinnen en het furby topic van gisteren te recyclen?
Facebook.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Tja, ik heb verder echt helemaal niets met die meuk.
[..]
Facebook.
Feedback klb.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ok, dus z'n domme verhalen waren waar op z'n facebook of zo?
Maar, er staat 6-12 jaar. Maar in wezen zouden oudere mensen er dus ook wat aan hebben?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef zovty het volgende:
Ze zijn wel flink geupdate. Ze hebben nu LED verlichting, en je kunt ze bedienen met een app. En met name dat laatste creëert volgens mij wel interessante mogelijkheden voor hackers. Misschien kun je nu eindelijk je eigen furby leger besturen.
Jongen laat mij even creatief doen, het gaat hier om furby's.quote:
Net alsof zo'n furby om mijn identiteitsbewijs gaat vragenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar, er staat 6-12 jaar. Maar in wezen zouden oudere mensen er dus ook wat aan hebben?
Toch zou ik me schamen met z'n ding...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Net alsof zo'n furby om mijn identiteitsbewijs gaat vragen.
Laat ze maar lachen, als jij terug komt met je leger van 1000 furby's piepen ze wel anders.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Toch zou ik me schamen met z'n ding...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |