Vette plaatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:26 schreef Crientj het volgende:
Laat ik ook eens een poging wagen met deze foto:
[ link | afbeelding ]
Northern Storm by CarinaScheiberlich, on Flickr
Mooie foto inderdaad!quote:
Het idee van lijnen moet je denk ik ook niet te letterlijk nemen, maar meer denken in lijnen qua compositie. Ooit was er in Fot een cursustopic: FOT / fotografie cursus les 1 .quote:Op maandag 4 februari 2013 22:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hmm, idd heeft iedereen zijn eigen invulling. Ik wil het juist niet te letterlijk nemen, zoals Stefan's foto (Want ja.. Dat is gewoon letterlijk een "lijn") maar meer in de richting zoals Schanulleke gaat, planken zijn in principe ook lijnen maar dat is toch wat meer creatief vind ik persoonlijk.
Misschien zend ik wel een andere foto in uiteindelijk.
Whehe. Ik pies gewoon wat in het rond zodat alles mijn territorium wordt!quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:28 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
He bah Schanulleke, met die mooie plaatjes wordt het steeds moeilijker om een leuk, en origineel beeld te verzinnen!
Die tweede is een stuk beter! Die eerste heeft ook echt heel veel ruis. Hoe hoog was je iso?quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:47 schreef Schanulleke het volgende:
Okay, mijn eerste uitwerking van mijn idee was wellicht íets te gemakzuchtig...
Maar goed, dit is de richting die ik op wil. Tijd om even in de stad een ander glas te zoeken, dat beter vertekend en een manier bedenken om de lijnen mooier en gelijker uit te laten komen...
[ link | afbeelding ]
Lines and glasses #1 by Gilles 1972, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Lines and glasses #2 by Gilles 1972, on Flickr
Iso lag gewoon op 100, maar ik heb in de nabewerking de korrel toegevoegd. Experimentjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die tweede is een stuk beter! Die eerste heeft ook echt heel veel ruis. Hoe hoog was je iso?
ohquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Iso lag gewoon op 100, maar ik heb in de nabewerking de korrel toegevoegd. Experimentje
Fijne compositie!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:20 schreef Evi_90 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag geschoten toen het heel even opklaarde bij Radio Kootwijk.
Niet geheel tevreden, maar goed ben nog een beginneling.
Als je niet tevreden bent weet je wat je moet veranderenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:20 schreef Evi_90 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag geschoten toen het heel even opklaarde bij Radio Kootwijk.
Niet geheel tevreden, maar goed ben nog een beginneling.
Ik was voor FOK! bij een bios met dit als plavond. Toen dacht ik hey! Lijnen! Maar weinig tijd enzo. Ga kijken of ik nog iets beters kan maken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo spannend.
wauwquote:
Dat is helemaal waar. Maar er past geen trap in mijn kleine autootje.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Als je niet tevreden bent weet je wat je moet veranderenen dus ook 'hoe', Beter maak je er dus nog een die wél aan je eisen voldoet
Ergens in het zuiden van Belgiëquote:
Met dit soort opmerkingen zal je ook niet snel geholpen wordenquote:Op zondag 10 februari 2013 19:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Jij doet ook mee om alle urbex locaties top secret te houden?
Het is bij de energiecentrale Monceau sur Sambre van Electrabel, ookwel powerplant IM.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:09 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Vet, waar ergens is dit?
ohja, en dit
[..]
Zolang je je zo opstelt zul je ook geen locaties te weten komenquote:Op zondag 10 februari 2013 19:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Jij doet ook mee om alle urbex locaties top secret te houden?
Eerste hit googlequote:Op maandag 11 februari 2013 09:26 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Het is bij de energiecentrale Monceau sur Sambre van Electrabel, ookwel powerplant IM.
Die had ik al gevonden maar dacht dat die powerplant een andere was? Die heeft zon heel loopdek er nog in.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:14 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Eerste hit googleNiet echt top secret te noemen..
I know.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:14 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Eerste hit googleNiet echt top secret te noemen..
* Puala geeft potje exotisch biologisch zout aanquote:Op maandag 11 februari 2013 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
Fraai logo rechtsonder zeg... En tellen de lijnen in je kader ook mee?
Die lijnen zullen we maar niet mee tellen.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
Fraai logo rechtsonder zeg... En tellen de lijnen in je kader ook mee?
Lijnen heb je goed gezien maakt het wel een grappige foto. Maar als ik je een tip mag geven.. als je dan persee kaders wilt gebruiken, gebruik er dan 1 en niet 3. Verder vind ik je logo nogal storend, het trekt de aandacht weg van je foto. Alleen letters zou beter zijn imho.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:41 schreef Fotografie.vink het volgende:
[ afbeelding ]
Hierbij mijn deelname. Niets spectaculairs maar toch leuk naar mijn mening(het gaat hierbij om de banden sporen).
Nee die koeltoren hoort bij Powerplant IM. Vandaar Cooling Tower IMquote:Op maandag 11 februari 2013 10:24 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Die had ik al gevonden maar dacht dat die powerplant een andere was? Die heeft zon heel loopdek er nog in.
ah okequote:Op maandag 11 februari 2013 14:00 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nee die koeltoren hoort bij Powerplant IM. Vandaar Cooling Tower IM
Rotterdam C.S. volgens mij.quote:
Mooi gedaan. Ik moet een paar keer kijken voordat ik bedacht wat 't zou kunnen zijn. Ik weet 't nog niet eindelijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Lang geleden maar i'm in!
[ afbeelding ]
!! Zit copyright op. Ook op de compositiequote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
!! Zit copyright op. Ook op de compositie
1 foto, knurftquote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 foto op je bolle hoofdquote:
Wat lul je nou man, ik post gewoon wat probeersels. ik zie Schanulleke hier ook meerdere probeersels postenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
Sorry hoor, maar waarom doe je uberhaupt nog mee? Het is voor jou een eerloze wedstrijd en ik vind de manier waarop je hier omgaat met mensen die sinds maanden weer eens meedoen respectloos. En nu flikker je 4 foto's in het topic zonder duidelijk aan te geven met welke je mee gaat doen.
Of ga je meedoen met die uit het vorige topic?
Die post dat erbij? Jij dondert er 4 foto's in zonder tekst en uitlegquote:Op maandag 11 februari 2013 22:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, ik post gewoon wat probeersels. ik zie Schanulleke hier ook meerdere probeersels posten
En op de 21 zeg ik wel welke definitief wordtquote:Op maandag 11 februari 2013 22:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Die post dat erbij? Jij dondert er 4 foto's in zonder tekst en uitleg
Ja als je t niet te druk hebt zeker.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
En op de 21 zeg ik wel welke definitief wordt
Wat heb je met die eerste gedaan?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn....:)quote:Op maandag 11 februari 2013 22:29 schreef Stefan het volgende:
Overigens zie ik dat mijn eerste inzending niet in dit topic staat maar wel in het topic van vorige maand, dus het was al duidelijk dat ik gewoon meedeed, wel opletten he
Gemaakt in FEB voor de duidelijkheid
[ afbeelding ]
Fish eyequote:Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Wat heb je met die eerste gedaan?
Leg eens uitquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:29 schreef Stefan het volgende:
Overigens zie ik dat mijn eerste inzending niet in dit topic staat maar wel in het topic van vorige maand, dus het was al duidelijk dat ik gewoon meedeed, wel opletten he
[ afbeelding ]
L-E-Z-E-Nquote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
Of ga je meedoen met die uit het vorige topic?
Ik verander toch mijn inzending. Ik ben hier meer tevreden over.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Lang geleden maar i'm in!
http://farm9.staticflickr.com/8388/8461601830_bb9eda1862_b.jpg
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:34 schreef Sjiep het volgende:
Aargh... Ik heb wel wat.. Nog niet helemaal over uit... Ik had wat ideetjes.. Maar weet niet...
(verder wel duidelijk toch?)
dit wordt mijn inzending trouwensquote:Op maandag 11 februari 2013 22:29 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Die 2equote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister naar Burgers Zoo geweest
Kan alleen nog niet kiezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb natuurlijk meer standpunten wat op hetzelfde neerkomt, maar vind deze toch wel geslaagd. Wat vinden jullie de beste?
Oneens, nu wordt je blik van boven naar beneden getrokken wat ik juist tof vind aan die foto.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Die 2e![]()
'k zou 'm zelf wat vierkanter maken, dus een stuk van de bovenkant af, leg je wat meer de nadruk op die lijnen ipv het onscherpe deel.
De tweede is ook voor mij de beste...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb natuurlijk meer standpunten wat op hetzelfde neerkomt, maar vind deze toch wel geslaagd. Wat vinden jullie de beste?
Zonder twijfel de 2equote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 2e is al flink gecropt. En volgens Photoshop is deze bij de stam in het midden.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind de tweede veel mooier, al zou ik 'm zelf of op 1/3 gecropt hebben of precies in het midden. Nu is hij het allebei net niet.
Vind 'm niet zo heel gek die 1e. Alleen is het hier moeilijk om een horizon recht te zetten.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:09 schreef Sjiep het volgende:
Hmm, ik had dus een aantal foto's al klaar liggen, maar tijdens het bewerken kwam het toch helemaal niet mooi uit:
[ afbeelding ]
Het leek me wel leuk, auto's in een file, lijnen ervoor als tralies.
Dan maar een paar uit de "oude" doos
Misschien dat ik morgen nog even switch, heb er 3 waar ik wel tevreden over ben.. Maar voorlopig deze ivm eenvoud:
[ afbeelding ]
Thanks, dat vond ik ook. de horizon en de lijnen van het hek waren niet echt recht te zetten en ik was er uiteindelijk niet tevreden over. Dus dan toch maar wat anders.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De 2e is al flink gecropt. En volgens Photoshop is deze bij de stam in het midden.
Geldt ook voor de zebra. Bij de kont is de lijn scheef, maar het grootste gedeelte staat in het midden.
Thnx in ieder geval voor jullie input. Ik hou het dan op de 2e voor mijn inzending.
[..]
Vind 'm niet zo heel gek die 1e. Alleen is het hier moeilijk om een horizon recht te zetten.
Out of the box denken is in dit geval wel gelimiteerd tot jouw inzending :pquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat er niemand out of the box denkt.
Ik ga nog ff kijken of ik wat mooiers kan maken, maar anders word dit hem
Wou ook iets doen met een opzet met een spiegel, wat poedersuiker en een creditcardquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat er niemand out of the box denkt.
Ik ga nog ff kijken of ik wat mooiers kan maken, maar anders word dit hem
GMTAquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wou ook iets doen met een opzet met een spiegel, wat poedersuiker en een creditcard
Maar het idee nog niet echt kunnen uitwerken... dus ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |