Jullie hebben elkaar op facebook?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zag hem op FB en had hem al in het topic verwacht. Toffe foto, maar vind het wel jammer dat veel gezichten toch onherkenbaar zijn. Het lijken wel aliens
Ja? Net als weet ik hoe veel andere Fok!kers. Is het erg?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Jullie hebben elkaar op facebook?
Ieder z'n meug natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja? Net als weet ik hoe veel andere Fok!kers. Is het erg?
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zou je kunnen toelichten wat je hier zelf voor lijnen in ziet? Ik zit nu een beetje te raden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn paint skills zijn te zien in de spoiler..
De grotere variant eerder op deze pagina is mijn echte inzending
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 21:55:02 ]
Zal het nog sterker vertellen. Ik heb een relatie met een Fok!kerquote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ieder z'n meug natuurlijk [ afbeelding ]
't zal je verbazen, maar FOK!kers zijn soms net mensen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Jullie hebben elkaar op facebook?
Grappig, ik ookquote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal het nog sterker vertellen. Ik heb een relatie met een Fok!ker
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]Goed dat je 't erbij vermeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn paint skills zijn te zien in de spoiler..
De grotere variant eerder op deze pagina is mijn echte inzending![]()
Nu is de foto imo best geslaagd, echter denk ik niet dat de waterlijnen in de foto de lijnen zijn zoals bedoeld met het thema. Maar natuurlijk is het ook zo dat je een thema anders kan zien als anderen. Alleen is het wel zo dat je uiteindelijk beoordeeld wordt door mensen die hun visie van het thema gebruiken.
Dus wat ik eigenlijk suggereer is om te proberen om een andere foto te maken die wat meer met het thema te maken heeft. Hoeft natuurlijk niet!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
't zal je verbazen, maar FOK!kers zijn soms net mensen.
'K neem aan dat je betreffende persoon al kende voordat hij op fok zat? Of heb je de datingshoek van fok zitten playen?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal het nog sterker vertellen. Ik heb een relatie met een Fok!ker
Ja joh, niet normaal.quote:
Ik heb verhaal mogen aanschouwen van Paula en haar vriend. Volgens mij hebben ze elkaar wel eens eerder gezien maar niet buiten FOK! om zegmaar. En 2 weken geleden was er een meet en toen is ze eigenlijk door een hele groep FOK!kers gepusht (en haar vriend werd ook gepusht) om samen te gaan zitten enzo. En uiteindelijk dus vriendje en vriendinnetje. Een FOK!relatie zoals er zoveel zijn.quote:[..]
'K neem aan dat je betreffende persoon al kende voordat hij op fok zat? Of heb je de datingshoek van fok zitten playen?
Jullie daten met elkaar?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja joh, niet normaal.
[..]
Ik ben een soortgelijk lot ondergaan.
Zit me gewoon te fucken hieroquote:Op maandag 4 februari 2013 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
FOT / [FOT SC] #301 Waar we na jaren van netwerken eindelijk wat verdienen
Ja dus.
En met open ogen tuinde je dr inquote:Op maandag 4 februari 2013 22:10 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Zit me gewoon te fucken hiero [ afbeelding ]
ha, maar wel respect
Hmm, idd heeft iedereen zijn eigen invulling. Ik wil het juist niet te letterlijk nemen, zoals Stefan's foto (Want ja.. Dat is gewoon letterlijk een "lijn") maar meer in de richting zoals Schanulleke gaat, planken zijn in principe ook lijnen maar dat is toch wat meer creatief vind ik persoonlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goed dat je 't erbij vermeld![]()
Nu is de foto imo best geslaagd, echter denk ik niet dat de waterlijnen in de foto de lijnen zijn zoals bedoeld met het thema. Maar natuurlijk is het ook zo dat je een thema anders kan zien als anderen. Alleen is het wel zo dat je uiteindelijk beoordeeld wordt door mensen die hun visie van het thema gebruiken.
Dus wat ik eigenlijk suggereer is om te proberen om een andere foto te maken die wat meer met het thema te maken heeft. Hoeft natuurlijk niet!
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
FOT / [FOT SC] #301 Waar we na jaren van netwerken eindelijk wat verdienen
Ja dus.
dude, pak je cam, ga naar buiten, hossel een dikke plaat die next level is en post diequote:Op maandag 4 februari 2013 22:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hmm, idd heeft iedereen zijn eigen invulling. Ik wil het juist niet te letterlijk nemen, zoals Stefan's foto (Want ja.. Dat is gewoon letterlijk een "lijn") maar meer in de richting zoals Schanulleke gaat, planken zijn in principe ook lijnen maar dat is toch wat meer creatief vind ik persoonlijk.
Misschien zend ik wel een andere foto in uiteindelijk.
Ik wil best de stad in o.i.d. maar ik probeer nu al te bedenken waar ik dan precies foto wil maken, terwijl ik eigenlijk gewoon moet gaan rondlopen. En dan komt het er maar niet vanquote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dude, pak je cam, ga naar buiten, hossel een dikke plaat die next level is en post dieje hebt nog een hele maand he
'k weet niet waar je woont maar je zou de zuid-as in A'dam bijv. kunnen pakken? staan genoeg dikke gebouwen die je redelijk artistiek vast kan leggen. Of gewoon Rotterdam in als je elders woont.. Probeer anders eens met een zwart/wit oog er naar te kijken, dan reduceer je al gelijk een heleboel stront en maak je foto's die je anders had geskipt. Hoeft dan niet perse een z/w foto te worden maar je gaat dan meer op vormen en compositie letten.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil best de stad in o.i.d. maar ik probeer nu al te bedenken waar ik dan precies foto wil maken, terwijl ik eigenlijk gewoon moet gaan rondlopen. En dan komt het er maar niet van
Utrecht, ben nog maar 16 en heb alleen een fietsquote:Op maandag 4 februari 2013 22:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k weet niet waar je woont maar je zou de zuid-as in A'dam bijv. kunnen pakken? staan genoeg dikke gebouwen die je redelijk artistiek vast kan leggen. Of gewoon Rotterdam in als je elders woont.. Probeer anders eens met een zwart/wit oog er naar te kijken, dan reduceer je al gelijk een heleboel stront en maak je foto's die je anders had geskipt. Hoeft dan niet perse een z/w foto te worden maar je gaat dan meer op vormen en compositie letten.
Ait, let wel op dat je in het goede gedeelte blijft, 't is niet overal zonnestralen in Amsterdam-zuid.. zeker met een camera.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Utrecht, ben nog maar 16 en heb alleen een fietsMaar moet wel lukken, denk dat ik woensdag ga, morgen is het bewolkt en weer.nl zegt dat er woensdag even een zonnetje komt
Ik zei Utrechtquote:Op maandag 4 februari 2013 23:04 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ait, let wel op dat je in het goede gedeelte blijft, 't is niet overal zonnestralen in Amsterdam-zuid.. zeker met een camera.
oh, dacht met ovquote:Op maandag 4 februari 2013 23:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zei UtrechtIk ga niet helemaal naar Amsterdam fietsen.
Er is ook scherpgesteld op de voeten en contrast erg omhoog gegooidquote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zag hem op FB en had hem al in het topic verwacht. Toffe foto, maar vind het wel jammer dat veel gezichten toch onherkenbaar zijn. Het lijken wel aliens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |