D'r staat toch gewoon in de OP wat er gebeurt..quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:11 schreef Rebubbled het volgende:
Was er een tijdje geleden ook niet sprake van een regel dat als je verzuimt te stemmen je de volgende keer maar gewoon niet mee doet? Ik ben voor.
Hoe is dat antwoord op mijn vraag?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:26 schreef andreas612 het volgende:
[..]
D'r staat toch gewoon in de OP wat er gebeurt..
Daar staat dat dus niet bij, je gaat Achmed die 2 maanden geleden dronken te hard gereden heeft toch ook niet bekeuren omdat een nieuwe wet dat toevallig voorschrijft.. als je het in wilt voeren lijkt me gepast om dat vanaf volgende wedstrijd te laten gelden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:30 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hoe is dat antwoord op mijn vraag?
De NSB denkt met u meequote:Op woensdag 30 januari 2013 14:11 schreef Rebubbled het volgende:
Was er een tijdje geleden ook niet sprake van een regel dat als je verzuimt te stemmen je de volgende keer maar gewoon niet mee doet? Ik ben voor.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Daar staat dat dus niet bij, je gaat Achmed die 2 maanden geleden dronken te hard gereden heeft toch ook niet bekeuren omdat een nieuwe wet dat toevallig voorschrijft.. als je het in wilt voeren lijkt me gepast om dat vanaf volgende wedstrijd te laten gelden.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:00 schreef andreas612 het volgende:
wat dan, dat ie al eerder gebruikt was? naja, dan had dat duidelijk moeten zijn vóór deze wedstrijd, niet nu.
Het is geem emotie, het is een werkwoord.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:29 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Maar je snapt wel meteen dat het een emotie is!
Ja hoor, dat wordt nog wel eens wat met jou
Alles is er wel een beetje over gezegd. Ik vind het zelf altijd vrij respectloos overkomen als mensen dit topic wel weten te vinden voor het plaatsen, maar niet voor het stemmen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:03 schreef Stefan het volgende:
Het is maar een wedstrijd voor de eer en volgens mij is stemmen niet verplicht
Alleen dan tellen ze. Ik heb mijn ideetje al klaar, maar zal vast pas woensdag worden voor ik er aan begin. Ik zit ook nog wel met wat praktische uitwerkingsvraagstukken, maar dat maakt het leuk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:36 schreef andreas612 het volgende:
Foto's kunnen vanaf overmorgen gemaakt worden toch?
Ik heb precies het zelfde, ik wil iets doen wat ik nog nooit gezien/gemaakt heb. Of het in praktijk gaat lukken is nog even afwachtenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Alleen dan tellen ze. Ik heb mijn ideetje al klaar, maar zal vast pas woensdag worden voor ik er aan begin. Ik zit ook nog wel met wat praktische uitwerkingsvraagstukken, maar dat maakt het leuk.
Doen!quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:50 schreef murp het volgende:
Ik denk dat ik ook een keertje mee wil doen
Yeah!quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:50 schreef murp het volgende:
Ik denk dat ik ook een keertje mee wil doen
Fijne foto!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:01 schreef Stefan het volgende:
Vandaag gemaakt in Amsterdam
[ afbeelding ]
Zou je kunnen toelichten wat je hier zelf voor lijnen in ziet? Ik zit nu een beetje te raden.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:12 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Gister genomen tijdens de Nikon quick start cursus in dierenpark Amersfoort, als ik geen andere foto hier nog plaats is dit mijn inzending. Jammer van de ruis, de gene die de workshop gaf zei dat de iso perse op 3200 moest
//Edit: Klein beetje ruis weg te weten halen in Lightroom![]()
Ik zag hem op FB en had hem al in het topic verwacht. Toffe foto, maar vind het wel jammer dat veel gezichten toch onherkenbaar zijn. Het lijken wel aliensquote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:01 schreef Stefan het volgende:
Vandaag gemaakt in Amsterdam
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |