quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:54 schreef Schanulleke het volgende:
Ruim zeven jaar geleden alweer dat dit ook het onderwerp was bij een wedstrijd hier.
FOT / Fotowedstrijd slowchat: Lijnen
FOT / Fotowedstrijd discussietopic: Lijnen deel 2
FOT / Fotowedstrijd december 2005 [centraal topic]
Toen won ik voor het eerst, met deze foto![]()
[ link | afbeelding ]
Duikplank Sloterbad by Gilles 1972, on Flickr
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:29 schreef the_critic het volgende:
lijnen kan ook afvallen zijn.. voor mensen opzoek naar een andere invalshoek
Uit nieuwsgierigheid: waarom had je niet gestemd in de afgelopen maand?quote:
Helaas, maar wel jammer, want de stemmen zijn vooral voor de andere foto's en niet voor die van jezelfquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:12 schreef Stefan het volgende:
Ik was met 10 dingen tegelijk bezig en mijn inzending was niet de inzending die ik wilde doen.
uit de OP":quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:03 schreef Stefan het volgende:
Het is maar een wedstrijd voor de eer en volgens mij is stemmen niet verplicht
Buiten dat is het wel zo sportief om gewoon mee te stemmen natuurlijk. Mensen nemen ook die moeite voor jouw foto.quote:Met deelname verplicht je jezelf om vóór de 28ste van de maand te stemmen. (Uiterlijk tot de 27ste 23:59:59 dus.) Uiteraard het liefst zsm stemmen.
Ah joh, een eerloos iemand als Stefan ziet de waarde van winst niet in.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
uit de OP":
[..]
Buiten dat is het wel zo sportief om gewoon mee te stemmen natuurlijk. Mensen nemen ook die moeite voor jouw foto.
dat zijn veel lijnen jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:54 schreef Schanulleke het volgende:
Ruim zeven jaar geleden alweer dat dit ook het onderwerp was bij een wedstrijd hier.
FOT / Fotowedstrijd slowchat: Lijnen
FOT / Fotowedstrijd discussietopic: Lijnen deel 2
FOT / Fotowedstrijd december 2005 [centraal topic]
Toen won ik voor het eerst, met deze foto![]()
[ link | afbeelding ]
Duikplank Sloterbad by Gilles 1972, on Flickr
Ik ga een foto van een lijn op een a4tje maken, meedoen en achteraf vooral niet op jouw stemmen. Want daar heb ik geen tijd voor. En ik hoop dat iedereen dat doet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:09 schreef Stefan het volgende:
Zeurpieten
Ik had geen tijd en de volgende keer vast wel weer
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga een foto van een lijn op een a4tje maken, meedoen en achteraf vooral niet op jouw stemmen. Want daar heb ik geen tijd voor. En ik hoop dat iedereen dat doet.
Je kan ook gewoon Sorry zeggenquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:09 schreef Stefan het volgende:
Zeurpieten
Ik had geen tijd en de volgende keer vast wel weer
Ja, wie weet schijnt er wel licht aan het einde van de lange zwarte tunnel nu hij dit in zietquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:29 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Maar je snapt wel meteen dat het een emotie is!
Ja hoor, dat wordt nog wel eens wat met jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |