!! Zit copyright op. Ook op de compositiequote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 21:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
!! Zit copyright op. Ook op de compositie
1 foto, knurftquote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 foto op je bolle hoofdquote:
Wat lul je nou man, ik post gewoon wat probeersels. ik zie Schanulleke hier ook meerdere probeersels postenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
Sorry hoor, maar waarom doe je uberhaupt nog mee? Het is voor jou een eerloze wedstrijd en ik vind de manier waarop je hier omgaat met mensen die sinds maanden weer eens meedoen respectloos. En nu flikker je 4 foto's in het topic zonder duidelijk aan te geven met welke je mee gaat doen.
Of ga je meedoen met die uit het vorige topic?
Die post dat erbij? Jij dondert er 4 foto's in zonder tekst en uitlegquote:Op maandag 11 februari 2013 22:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, ik post gewoon wat probeersels. ik zie Schanulleke hier ook meerdere probeersels posten
En op de 21 zeg ik wel welke definitief wordtquote:Op maandag 11 februari 2013 22:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Die post dat erbij? Jij dondert er 4 foto's in zonder tekst en uitleg
Ja als je t niet te druk hebt zeker.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
En op de 21 zeg ik wel welke definitief wordt
Wat heb je met die eerste gedaan?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn....:)quote:Op maandag 11 februari 2013 22:29 schreef Stefan het volgende:
Overigens zie ik dat mijn eerste inzending niet in dit topic staat maar wel in het topic van vorige maand, dus het was al duidelijk dat ik gewoon meedeed, wel opletten he
Gemaakt in FEB voor de duidelijkheid
[ afbeelding ]
Fish eyequote:Op maandag 11 februari 2013 22:58 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Wat heb je met die eerste gedaan?
Leg eens uitquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:29 schreef Stefan het volgende:
Overigens zie ik dat mijn eerste inzending niet in dit topic staat maar wel in het topic van vorige maand, dus het was al duidelijk dat ik gewoon meedeed, wel opletten he
Gemaakt in FEB voor de duidelijkheid
[ afbeelding ]
L-E-Z-E-Nquote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
Of ga je meedoen met die uit het vorige topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |