Ik verander toch mijn inzending. Ik ben hier meer tevreden over.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Lang geleden maar i'm in!
http://farm9.staticflickr.com/8388/8461601830_bb9eda1862_b.jpg
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:34 schreef Sjiep het volgende:
Aargh... Ik heb wel wat.. Nog niet helemaal over uit... Ik had wat ideetjes.. Maar weet niet...
(verder wel duidelijk toch?)
dit wordt mijn inzending trouwensquote:Op maandag 11 februari 2013 22:29 schreef Stefan het volgende:
Overigens zie ik dat mijn eerste inzending niet in dit topic staat maar wel in het topic van vorige maand, dus het was al duidelijk dat ik gewoon meedeed, wel opletten he
Gemaakt in FEB voor de duidelijkheid
[ afbeelding ]
Die 2equote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister naar Burgers Zoo geweest
Kan alleen nog niet kiezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb natuurlijk meer standpunten wat op hetzelfde neerkomt, maar vind deze toch wel geslaagd. Wat vinden jullie de beste?
Oneens, nu wordt je blik van boven naar beneden getrokken wat ik juist tof vind aan die foto.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Die 2e![]()
'k zou 'm zelf wat vierkanter maken, dus een stuk van de bovenkant af, leg je wat meer de nadruk op die lijnen ipv het onscherpe deel.
De tweede is ook voor mij de beste...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb natuurlijk meer standpunten wat op hetzelfde neerkomt, maar vind deze toch wel geslaagd. Wat vinden jullie de beste?
Zonder twijfel de 2equote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 2e is al flink gecropt. En volgens Photoshop is deze bij de stam in het midden.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind de tweede veel mooier, al zou ik 'm zelf of op 1/3 gecropt hebben of precies in het midden. Nu is hij het allebei net niet.
Vind 'm niet zo heel gek die 1e. Alleen is het hier moeilijk om een horizon recht te zetten.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:09 schreef Sjiep het volgende:
Hmm, ik had dus een aantal foto's al klaar liggen, maar tijdens het bewerken kwam het toch helemaal niet mooi uit:
[ afbeelding ]
Het leek me wel leuk, auto's in een file, lijnen ervoor als tralies.
Dan maar een paar uit de "oude" doos
Misschien dat ik morgen nog even switch, heb er 3 waar ik wel tevreden over ben.. Maar voorlopig deze ivm eenvoud:
[ afbeelding ]
Thanks, dat vond ik ook. de horizon en de lijnen van het hek waren niet echt recht te zetten en ik was er uiteindelijk niet tevreden over. Dus dan toch maar wat anders.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De 2e is al flink gecropt. En volgens Photoshop is deze bij de stam in het midden.
Geldt ook voor de zebra. Bij de kont is de lijn scheef, maar het grootste gedeelte staat in het midden.
Thnx in ieder geval voor jullie input. Ik hou het dan op de 2e voor mijn inzending.
[..]
Vind 'm niet zo heel gek die 1e. Alleen is het hier moeilijk om een horizon recht te zetten.
Out of the box denken is in dit geval wel gelimiteerd tot jouw inzending :pquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat er niemand out of the box denkt.
Ik ga nog ff kijken of ik wat mooiers kan maken, maar anders word dit hem
Wou ook iets doen met een opzet met een spiegel, wat poedersuiker en een creditcardquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:06 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat er niemand out of the box denkt.
Ik ga nog ff kijken of ik wat mooiers kan maken, maar anders word dit hem
GMTAquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wou ook iets doen met een opzet met een spiegel, wat poedersuiker en een creditcard
Maar het idee nog niet echt kunnen uitwerken... dus ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |