Dit is een veel kwalijkere zaakquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:37 schreef Psy-freak het volgende:
He was fined 5,000 kroner ($1,000) in 2011 for making a series of insulting and degrading statements about Muslims.
Ja, dat is censuur.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
Religie Extremisme is de kanker van deze wereld.
Volgens mij is er nog niets bekend over de dader.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:48 schreef Pharmacist het volgende:
Nog meer redenen voor laffe politici om mooi weer te spelen tov de Islam. Waarom zou je immers met gevaar voor eigen leven een probleem benoemen dat niet sociaal geaccepteerd is als probleem.
Dat hoeft ook niet. Hoewel ik denk dat het een Islamist is, net zoals eerder met Kurt Westergaard, is het duidelijk dat het om zijn mening ging. Of het nu een Islamist of een nieuwe Volkert vd G is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef Sloggi het volgende:
Volgens mij is er nog niets bekend over de dader.
Zal wel een Fin zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog niets bekend over de dader.
Heeft niet daarmee te maken, maar eerder met het feit dat de Islam leert dat eenieder die de laatste profeet van God Mohammed beledigt een kopje kleiner moet worden gemaakt, en er is blijkbaar overal ter wereld wel een moslim te vinden die bereid is om zijn religie in de praktijk uit te voeren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:40 schreef BasEnAad het volgende:
Je bent wel heel onzeker over je geloof als je mensen die er kritiek op hebben de mond moet snoeren.
Je kent de beste man niet eens noch zijn uitspraken zonder google.quote:
Ik heb gisteren toevallig deze video gezien:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Woestijnvos het volgende:
Islam is de kanker van deze wereld.
Nee. Dat is intolerantie.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Woestijnvos het volgende:
Islam is de kanker van deze wereld.
Beste kans dat die faalhazen iemand anders als doel hadden, gezien deze bizarre claim.quote:a group that claims press freedom is under threat from Islam.
Dan geloof je in een andere islam dan de gemiddelde moslim doet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:20 schreef Shawn het volgende:
[..]
Heeft niet daarmee te maken, maar eerder met het feit dat de Islam leert dat eenieder die de laatste profeet van God Mohammed beledigt een kopje kleiner moet worden gemaakt, en er is blijkbaar overal ter wereld wel een moslim te vinden die bereid is om zijn religie in de praktijk uit te voeren.
De gemiddelde moslim is niet op de hoogte van wat de Islam zoal voorschrijft. Dat maakt wat ik zei niet minder waar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:51 schreef Xa1pt het volgende:
Dan geloof je in een andere islam dan de gemiddelde moslim doet.
Dit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef Shawn het volgende:
De gemiddelde moslim is niet op de hoogte van wat de Islam zoal voorschrijft. Dat maakt wat ik zei niet minder waar.
Vreemd hoe de islam (een religie) met nazisme (een politiek systeem) vergelijken je een veroordeling voor racisme (onderscheid op ras) oplevert. Maar ja, de politiek correcten zijn dan ook stapelgekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:49 schreef Shawn het volgende:
Hedegaard werd in 2011 veroordeeld tot een boete vanwege racisme toen hij moslims en islam vergeleek met nazisme.
http://www.elsevier.nl/Bu(...)Denemarken-1166287W/
Die politiek correcten zijn zelf de racisten aangezien ze Islam aan een ras linken, "dat is toch die religie van die niet-blanken"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vreemd hoe de islam (een religie) met nazisme (een politiek systeem) vergelijken je een veroordeling voor racisme (onderscheid op ras) oplevert. Maar ja, de politiek correcten zijn dan ook stapelgek
Of de gemiddelde moslim leest het minder letterlijk dan jij dat doet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef Shawn het volgende:
[..]
De gemiddelde moslim is niet op de hoogte van wat de Islam zoal voorschrijft. Dat maakt wat ik zei niet minder waar.
Ik weet niet of bovenstaande verzen de dader heeft gemotiveerd, want deze verzen zijn misschien op een andere situatie van toepassing waar geweld is toegestaan, maar ik zat meer te denken aan de hadith (de overleveringen van de profeet), daar wordt meerdere situaties besproken waar degenen die de profeet hadden beledigd werden gedood.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dit.
Quran 8:12
[Remember] when your Lord inspired to the angels, "I am with you, so strengthen those who have believed. I will cast terror into the hearts of those who disbelieved, so strike [them] upon the necks and strike from them every fingertip."
Quran 47:4
So when you meet those who disbelieve [in battle], strike [their] necks until, when you have inflicted slaughter upon them, then secure their bonds, and either [confer] favor afterwards or ransom [them] until the war lays down its burdens. That [is the command]. And if Allah had willed, He could have taken vengeance upon them [Himself], but [He ordered armed struggle] to test some of you by means of others. And those who are killed in the cause of Allah - never will He waste their deeds.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:03 schreef Xa1pt het volgende:
Of de gemiddelde moslim leest het minder letterlijk dan jij dat doet.
Tsja, genoeg voorbeelden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:04 schreef Shawn het volgende:
Ik weet niet of bovenstaande verzen de dader heeft gemotiveerd, want deze verzen zijn misschien op een andere situatie van toepassing waar geweld is toegestaan, maar ik zat meer te denken aan de hadith (de overleveringen van de profeet), daar wordt meerdere situaties besproken waar degene die de profeet hadden beledigd werden gedood.
Als je een boek van Stephen King leest waarin die schrijft "maak die ielige buurvrouw van je af met een kaasschaaf", neem je dat dan ook serieus?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef Shawn het volgende:
[..]Dat smoesje ken ik nu wel, in de bijbel staan ook onvriendelijke zaken over homo's, dan zegt men "nee hoor, het is een kwestie van interpretatie", wanneer ik hen vraag hoe je "dood hen" op een andere manier kunt interpreteren krijg ik nooit een antwoord.
Gast. Stephen King is geen profeet van een religie met meer dan een miljard aanhangers. De Quran is het woord van God en dan geloven meer dan 1 miljard mensen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef Xa1pt het volgende:
Als je een boek van Stephen King leest waarin die schrijft "maak die ielige buurvrouw van je af met een kaasschaaf", neem je dat dan ook serieus?
Je weet zelf ook dat er verzen zijn die deze verzen naar beneden halen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Tsja, genoeg voorbeelden.
Quran 9:5
And when the sacred months have passed, then kill the polytheists wherever you find them and capture them and besiege them and sit in wait for them at every place of ambush. But if they should repent, establish prayer, and give zakah, let them [go] on their way. Indeed, Allah is Forgiving and Merciful.
Anyway, de meeste Moslims hebben hier natuurlijk helemaal geen zin in. Probleem dat in elke Moslimpopulatie een bepaalde minderheid is die hier wel op zit te wachten. Met heftige consequenties voor niet-Moslims en Moslim critici. Kan me ook best voorstellen dat het sommige jonge mannen in een uitzichloze of zwakke situatie aanspreekt. Op deze manier kunnen ze toch een belangrijk iemand zijn met een doel.
Jij denkt dat gelovigen die heilige boeken van ze als fictie zien?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je een boek van Stephen King leest waarin die schrijft "maak die ielige buurvrouw van je af met een kaasschaaf", neem je dat dan ook serieus?
Als jij het zegt ...... ik hou het bij mijn eigen stelling.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die_Hofstadtgruppe is dus toch een moslim.
Nee, dat weet ik niet. Voor zover ik weet wordt de Quran steeds gewelddadiger naar het einde toe. Mohammed werd immers steeds machtiger en hoefde steeds minder rekening te houden met niet-Moslims tijdens zijn leven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:09 schreef Ambipur het volgende:
Je weet zelf ook dat er verzen zijn die deze verzen naar beneden halen.
Ja, da's allemaal leuk en aardig, maar waarom zou een christen de woorden die Mozes meer dan 2000 jaar geleden uitsprak naar iemand anders nu op zichzelf betrekken? Hetzelfde geldt voor moslims overigens.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:09 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Gast. Stephen King is geen profeet van een religie met meer dan een miljard aanhangers. De Quran is het woord van God en dan geloven meer dan 1 miljard mensen.
Allah is Stephen King?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde gelovige de koran of bijbel een stuk minder serieus neemt dan jij. Fundi.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij denkt dat gelovigen die heilige boeken van ze als fictie zien?![]()
![]()
Maak er Mozes van die tot een groep mensen spreekt. Waarom zouden gelovigen alles zo op zichzelf moeten betrekken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Allah is Stephen King?
Valt niet mee om een aardige analogie te verzinnen hé ....
Dat moet je niet aan mij vragen. Dat moet je aan de Moslim extremisten vragen die niet-Moslims en Moslims van andere sekten doodmaken. Zoals je hopelijk begrijpt heeft elk land ter wereld vanaf een bepaald % Moslims hier last van.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef Xa1pt het volgende:
Ja, da's allemaal leuk en aardig, maar waarom zou een christen de woorden die Mozes meer dan 2000 jaar geleden uitsprak naar iemand anders nu op zichzelf betrekken? Hetzelfde geldt voor moslims overigens.
Dat denk ik ook, gelukkig maar ! blijft het feit dat de Islam intolerantie prediktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde gelovige de koran of bijbel een stuk minder serieus neemt dan jij. Fundi.
Jij bent van mening dat moslims hun koran niet goed genoeg lezen. Je verkeert wat dat betreft in zo'n zelfde positie als een extremist die anderen dicteert hun boek beter te lezen. Dat snap ik niet dus vandaar dat ik jou vraag waarom de gelovige die dat boek niet zo letterlijk leest, dat wel zou moeten doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:13 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen. Dat moet je aan de Moslim extremisten vragen die niet-Moslims en Moslims van andere sekten doodmaken.
Welke islam?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, gelukkig maar ! blijft het feit dat de Islam intolerantie predikt
Whahaha. Ja hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde gelovige de koran of bijbel een stuk minder serieus neemt dan jij. Fundi.
Ja, Christendom en Jodendom ook. Dus?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, gelukkig maar ! blijft het feit dat de Islam intolerantie predikt
Met wat googlen kom je verzen tegen die anders spreken. Heb ik alleen even geen zin in.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. Voor zover ik weet wordt de Quran steeds gewelddadiger naar het einde toe. Mohammed werd immers steeds machtiger en hoefde steeds minder rekening te houden met niet-Moslims tijdens zijn leven.
En zoals tegenwoordig genoeg mensen weten is er sprake van "abrogation" dat kennelijk betekent dat latere versen die eerdere versen tegenspreken deze vervangen.
Ja, dat blijkt wel uit al je 'lief dagboek'-topics waarin je verhaalt over al die gekke en intolerante gelovigen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Whahaha. Ja hoor.
Nou mooi, hoeven we ook geen rekening meer te houden met de vrijheid van godsdienst als daar weer eens om gezeurd wordt vanwege religieuze voorschriften vs wettelijke regels.
Totaal niet. Ik hoef alleen te verdedigen dat een groot deel van de Moslims de Koran niet letterlijk opvolgt. Ik denk dat Moslims de Koran prima kunnen lezen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef Xa1pt het volgende:
Jij bent van mening dat moslims hun koran niet goed genoeg lezen. Je verkeert wat dat betreft in zo'n zelfde positie als een extremist die anderen dicteert hun boek beter te lezen. Dat snap ik niet dus vandaar dat ik jou vraag waarom de gelovige die dat boek niet zo letterlijk leest, dat wel zou moeten doen.
Ah, dus er zijn ook verzen die niet oproepen tot het afhakken van hoofden van ongelovigen. Wat een geruststelling. Ik was al even bang dat de hele Quran daar tot opriep.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef Ambipur het volgende:
Met wat googlen kom je verzen tegen die anders spreken. Heb ik alleen even geen zin in.
Laat ik het anders en zuiver stellen; een waarlijk aanhanger van de Islam geeft zich over aan en leeft naar de wetten en regels van De Koran, De Soena en de Sharia, wel eens gelezen wat daar in staat?quote:
Nee. De meesten snappen het niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef Pharmacist het volgende:
Ik denk dat Moslims de Koran prima kunnen lezen.
Weleens gelezen wat joden roepen over homo's, ongelovigen etc? Wat is je punt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat ik het anders en zuiver stellen; een waarlijk aanhanger van de Islam geeft zich over aan en leeft naar de wetten en regels van De Koran, De Soena en de Sharia, wel eens gelezen wat daar in staat?
Oké, duidelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik hoef alleen te verdedigen dat een groot deel van de Moslims de Koran niet letterlijk opvolgt. Ik denk dat Moslims de Koran prima kunnen lezen.
Ik beweer helemaal niet dat Moslims de Quran letterlijk moeten lezen. GELUKKIG DOEN DE MEESTEN DAT NIET! Ik beweer dat een kleine groep extremisten dat wel doet en dat is gewoon een feit.
Wat bedoel je met 'een waarlijk aanhanger'? Een 'echte moslim'? Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat ik het anders en zuiver stellen; een waarlijk aanhanger van de Islam geeft zich over aan en leeft naar de wetten en regels van De Koran, De Soena en de Sharia, wel eens gelezen wat daar in staat?
Alhoewel wat minder extreem en expliciet, zal ik je hierin niet tegenspreken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, Christendom en Jodendom ook. Dus?
Ik heb geen idee wat je bedoelt en hoe dat mijn stelling onderuit haalt dat een kleine groep Moslims de Quran letterlijk opvolgt door niet-gelovigen af te maken.quote:
Dit antwoord heeft echt niets te maken met hetgeen jij op reageerde.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt wel uit al je 'lief dagboek'-topics waarin je verhaalt over al die gekke en intolerante gelovigen.
Het is niet de schuld van de 'moslimextremisten' of de 'islamofoben' dat ze in staat zijn om te lezen wat er daadwerkelijk staat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef Xa1pt het volgende:
Jij bent van mening dat moslims hun koran niet goed genoeg lezen. Je verkeert wat dat betreft in zo'n zelfde positie als een extremist die anderen dicteert hun boek beter te lezen. Dat snap ik niet dus vandaar dat ik jou vraag waarom de gelovige die dat boek niet zo letterlijk leest, dat wel zou moeten doen.
Over mijn punt heb ik een discussie met Xa1pt, ik heb niet de indruk dat jij dat punt begrijpt omdat dit al de 2e keer is dat je komt met "hulllie doen het ook" terwijl ik daar helemaal geen discussie over voer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weleens gelezen wat joden roepen over homo's, ongelovigen etc? Wat is je punt?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Alhoewel wat minder extreem en expliciet, zal ik je hierin niet tegenspreken.
Ik snap niet dat je de mensen die de koran niet al te letterlijk lezen een extremistische interpretatie wilt dicteren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed, van iemand die denkt dat gelovigen hun boeken net zo zien als mensen een roman zien of dat je christen kan zijn zonder te geloven in zijn wonderen... tja. Die kan je maar beter niet al te serieus nemen.
Waarmee je dus eigenlijk suggereert dat moslimextremisten de échte, ware lezing van de islam toepassen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef Shawn het volgende:
[..]
Het is niet de schuld van de 'moslimextremisten' of de 'islamofoben' dat ze in staat zijn om te lezen wat er daadwerkelijk staat.![]()
Dat vermoed ik eigenlijk wel. Maar ik heb natuurlijk niet genoeg verstand er van om het met zekerheid te zeggen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:29 schreef Xa1pt het volgende:
Waarmee je dus eigenlijk suggereert dat moslimextremisten de échte, ware lezing van de islam toepassen?
Ja, dat schrijf ik dus net, wat een ECHTE moslim is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oké, duidelijk.
[..]
Wat bedoel je met 'een waarlijk aanhanger'? Een 'echte moslim'? Wat is dat dan?
De moslimextremisten zijn wel in staat om hun acties aan de hand van de islamitische geschriften te rechtvaardigen, die gematigden kunnen dat niet. Vraag Mohammed B. maar waarom hij TvG heeft gedood. Hij zal met voorbeelden komen van profeet Mohammed die persoonlijk de opdracht gaf om een paar mensen die hem beledigden te doden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:29 schreef Xa1pt het volgende:
Waarmee je dus eigenlijk suggereert dat moslimextremisten de échte, ware lezing van de islam toepassen?
Jij spreekt alsof er sprake is van één vorm van de Islam.. Dat is niet het geval.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:34 schreef Shawn het volgende:
[..]
De moslimextremisten zijn wel in staat om hun acties aan de hand van de islamitische geschriften te rechtvaardigen, die gematigden kunnen dat niet. Vraag Mohammed B. maar waarom hij TvG heeft gedood. Hij zal met voorbeelden komen van profeet Mohammed die persoonlijk de opdracht gaf om een paar mensen die hem beledigden te doden.
Leuk voor die gematigde moslims die hun religie niet volledig willen praktiseren, maar dat verandert helemaal niks aan het feit dat de Islam het gedrag van deze dader wel degelijk rechtvaardigt.
Maar hoe kun je definiëren wat een 'echte moslim' is? Waarom zou een letterlijke interpretatie meer 'recht doen' aan de islam dan die van je islamitische buurman?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat schrijf ik dus net, wat een ECHTE moslim is.
Hulde aan de schijnheilige mensen?quote:Nogmaals, De Islam (Koran, Soena, Sharia) predikt intolerantie, hulde aan die mensen die dit niet volgen!
Dan ben jij geen soenniet, aangezien jij die hadiths verwerpt (de soennieten zijn ver in de meerderheid wereldwijd 90%).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:40 schreef Ambipur het volgende:
Jij spreekt alsof er sprake is van één vorm van de Islam.. Dat is niet het geval.
Die hadiths kunnen me wat.
Doe ik ook niet. Ik heb eerder in dit topic gezegd dat niet alle moslims extremisten zijn.quote:Er zijn vele stromingen binnen de islam en je kunt niet iedere moslim als één zien.
Ik ben idd geen soenniet, daarom dat ik mij erger aan het constante gegeneraliseer van moslims.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:43 schreef Shawn het volgende:
[..]
Dan ben jij geen soenniet, aangezien jij die hadiths verwerpt (de soennieten zijn ver in de meerderheid wereldwijd 90%).
[..]
Doe ik ook niet. Ik heb eerder in dit topic gezegd dat niet alle moslims extremisten zijn.
Over het verhaal van die zogenaamde interpretatie is hierboven al het een en ander gezegd, daar trappen wij niet in.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar hoe kun je definiëren wat een 'echte moslim' is? Waarom zou een letterlijke interpretatie meer 'recht doen' aan de islam dan die van je islamitische buurman?
Jij noemt ze schijnheilig, ik noem ze verstandig, groeiend en (enigszins) voor rede vatbaar.quote:Hulde aan de schijnheilige mensen?
Ik volg het niet. Zie je wel dat je iets positiefs over mij kon zeggen!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij noemt ze schijnheilig, ik noem ze verstandig, groeiend en (enigszins) voor rede vatbaar.
Als jij Sufi of Sjiiet bent, maak jij je dan geen zorgen over hoe Sufi's en Sjiieten structureel worden aangevallen door Soennieten wereldwijd?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:44 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben idd geen soenniet, daarom dat ik mij erger aan het constante gegeneraliseer van moslims.
De Sharia etc volg ik niet en zijn voor mij wat papiertjes, die niet ter zake doen.
Niet al te letterlijk nemenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je de mensen die de koran niet al te letterlijk lezen een extremistische interpretatie wilt dicteren.
Ik geef je alleen maar groot gelijk en juich het toe.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben idd geen soenniet, daarom dat ik mij erger aan het constante gegeneraliseer van moslims.
De Sharia etc volg ik niet en zijn voor mij wat papiertjes, die niet ter zake doen.
Eigenlijk ben ik wel benieuwd wat je bent, aangezien het sjiitische Iran net zo goed een doodsfatwa over Salman Rushdie heeft uitgesproken, dus overige 9% van moslims beschikken blijkbaar ook over bepaalde stukken in hun stroming die het doden van Mohammed-beledigers rechtvaardigt. Jij hoort zeker bij de 1% en vindt het raar dat mensen het over moslims hebben wanneer ze op de religie van de 99% doelen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:44 schreef Ambipur het volgende:
Echt waar? Dat zou wel lachen zijn zeg. Kijken of hun almachtige god ze beschermt tegen de luipaardenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:29 schreef Hathor het volgende:
Ben trouwens best benieuwd hoe het met die dader(s) is afgelopen, ik lees net dat twee gemaskerde mannen een dierentuin zijn ingevlucht en hierbij het luipaardenverblijf zijn ingesprongen, geen al te beste plek om je te verschuilen dacht ik. Met een beetje geluk heeft de natuur zijn werk gedaan.
Ik ben Alevietische opgevoed. Ik maak mij geen zorgen over ze, want ik maak me al genoeg zorgen om de mensheid..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:47 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Als jij Sufi of Sjiiet bent, maak jij je dan geen zorgen over hoe Sufi's en Sjiieten structureel worden aangevallen door Soennieten wereldwijd?
Ik denk dat er in de toekomst geen Sjiiet meer over is in Pakistan als het zo door gaat. Als de rebellen in Syrie winnen is er straks ook geen Sjiiet meer over in Syrie. In Mali, Sudan, Libie etc worden structureel Sufi heiligdommen beschadigd en in Sudan zijn Salifisten in strijd tegen Sufi's.
Aleviet. Je weet wel, die door 99% vd moslims niet als moslims beschouwd wordenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:49 schreef Shawn het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel benieuwd wat je bent, aangezien het sjiitische Iran net zo goed een doodsfatwa over Salman Rushdie heeft uitgesproken, dus overige 9% van moslims beschikken blijkbaar ook over bepaalde stukken in hun stroming die het doden van Mohammed-beledigers rechtvaardigt. Jij hoort zeker bij de 1% en vindt het raar dat mensen het over moslims hebben wanneer ze op de religie van de 99% doelen.
Ah, dan weet ik genoegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Aleviet. Je weet wel, die door 99% vd moslims niet als moslims beschouwd worden
Staat hier ergens inquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Echt waar? Dat zou wel lachen zijn zeg. Kijken of hun almachtige god ze beschermt tegen de luipaarden
Standaard Linux-datum.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat?
Ben je gek? Als het motief inderdaad zijn mening was moet je dit heel, heel, heel hoog opnemen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:03 schreef Chahna het volgende:
je moet eigenlijk dit soort berichten doodzwijgen, eigenlijk alles wat met die kapot achterlijke lui te maken heeft want ze zijn het niet waard.
aan de ene kant krijg je dan de 'tegenstanders' die alles maar belachelijk maken en aan de andere kant krijg je de 'medestanders' die zichzelf belachelijk maken.
echt, ik zie hier gewoon kaaskopjes aan andere kaaskopjes vertellen welke moslim de koran wel of niet goed leest.
hoe van de pot gerukt moet je zijn, als je vanuit je zolderkamertje op een forum kunt gaan vertellen wat de een of ander leest? dan vind je jezelf wel heeeeeeel goed. (en dat klopt dus niet)
maar er staat ook een of ander icoontje bij zijn naam, dit account is geverifieerd ofzoquote:
als het motief klopt moet je de daders ophangen en daar 1 regel in de krant aan wijden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ben je gek? Als het motief inderdaad zijn mening was moet je dit heel, heel, heel hoog opnemen.
De server wil ook reageren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar er staat ook een of ander icoontje bij zijn naam, dit account is geverifieerd ofzo
Misschien waar jij vandaan komt. Zwijgen lost niets op, integendeel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:05 schreef Chahna het volgende:
[..]
als het motief klopt moet je de daders ophangen en daar 1 regel in de krant aan wijden.
niet over praten,...doen en zwijgen.
ik gun het de goedpraters niet om alles weer in het belachelijke te trekken en mensen als racisten weg te zetten.
kortom, optreden en weer doorgaan.
Nederland?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:05 schreef Psy-freak het volgende:
Misschien waar jij vandaan komt. Zwijgen lost niets op, integendeel.
Wat lost dit op dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:05 schreef Psy-freak het volgende:
Misschien waar jij vandaan komt. Zwijgen lost niets op, integendeel.
overigens heb ik nog wat aan m'n post toegevoegd later.
Het gaat hier niet om de gemiddelde gelovige, maar de extreme groep onder hen. Die de ideologie misbruiken om tot extremen daden te komen. Het is vervelend dat het boek er ook de ruimte voor laat..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zal ik dan duidelijk naar je refereren als 'vrouw van een geitenneuker'?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:05 schreef Chahna het volgende:
edit;
iK gebruik het woord kaaskopjes om duidelijk te maken dat ik het hier heb over de roomblanke nederlandse jongens met dat korte haar die blijkbaar beter weten wat er in de koran staat dan iemand die daar zijn leven mee te maken heeft.
Maastricht, Groningen?quote:
Niets, maar mensen kunnen hun frustraties jegens moslims uiten. Dat is toch de bedoeling van NWS op Fok?quote:
Er zijn niet zo gek veel gelovigen die daadwerkelijk van mening zijn dat < insert hier iets leuks over sperma en nieren >.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet al te letterlijk nemen [ afbeelding ] het als fictie zien.
als jij daar vrolijk van wordt, ik kan er niet wakker om liggen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:07 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Zal ik dan duidelijk naar je refereren als 'vrouw van een geitenneuker'?
Voor iemand die regelmatig mijn fotoboek bekijkt had je dit al moeten weten.quote:
Burn!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef Chahna het volgende:
Voor iemand die regelmatig mijn fotoboek bekijkt had je dit al moeten weten.
Ik lees hier anders dat niet-moslims die extremistische islam als 'de ware islam' zien.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de gemiddelde gelovige, maar de extreme groep onder hen. Die de ideologie misbruiken om tot extremen daden te komen. Het is vervelend dat het boek er ook de ruimte voor laat..
Je snapt m'n punt niet? x2quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef Chahna het volgende:
[..]
als jij daar vrolijk van wordt, ik kan er niet wakker om liggen.
[..]
Voor iemand die regelmatig mijn fotoboek bekijkt had je dit al moeten weten.
Precies daarom gebruiken wij zandneger of geiteneuker om aan te geven dat het om getinte buitenlanders gaat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:05 schreef Chahna het volgende:
[..]
iK gebruik het woord kaaskopjes om duidelijk te maken dat ik het hier heb over de roomblanke nederlandse jongens met dat korte haar die blijkbaar beter weten wat er in de koran staat dan iemand die daar zijn leven mee te maken heeft.
Oh. Maar geiteneuker past niet zo bij Turken? Die nemen vaker een ezel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Precies daarom gebruiken wij zandneger of geiteneuker om aan te geven dat het om getinte buitenlanders gaat.
Ik garandeer je dat het gros der moslims de koran letterlijk neemt. Iedere imam zal ze dat ook benadrukken omdat volgens hun religie dat boek nooit veranderd is, integenstelling tot de bijbel en torah ed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn niet zo gek veel gelovigen die daadwerkelijk van mening zijn dat < insert hier iets leuks over sperma en nieren >.
Och we gooien jullie lekker op 1 hoop, net zoals jullie bij ons doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Maar geiteneuker past niet zo bij Turken? Die nemen vaker een ezel.
Ehm.. Ik heb maar één vooroordeel over Nederlanders. Het valt dus echt mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och we gooien jullie lekker op 1 hoop, net zoals jullie bij ons doen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ehm.. Ik heb maar één vooroordeel over NederlandersWesterlingen. Het valt dus echt mee.
Da's de winnaar van Big Brother, Bart die knuffel-Ruud versloeg, 1999 alweerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar er staat ook een of ander icoontje bij zijn naam, dit account is geverifieerd ofzo
Nee, de Islam is nog achtergesteld en dat is het probleem.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
Religie is de kanker van deze wereld.
Alsof het jodendom up to date is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:05 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, de Islam is nog achtergesteld en dat is het probleem.
Nee, maar de volgers van het jodendom zijn veel minder gehecht aan het sprookjesboek dan de moslims.quote:
Wat een onzin, zeg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, maar de volgers van het jodendom zijn veel minder gehecht aan het sprookjesboek dan de moslims.
Dat ligt er maar net aan welke groepen of stromingen je met elkaar vergelijkt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, maar de volgers van het jodendom zijn veel minder gehecht aan het sprookjesboek dan de moslims.
Oei, iemand die kritisch tegenover de islam staat! Snel ridiculiseren, die vuile racist!quote:
Alleen de islam kent extremisten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Die met die vlechtjes en shit zijn volgens mij hardcore-jood en fakking eng volgens mij
Dat is ook te danken aan het enorme verschil in aantal.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Eng zijn ze zeker, net als iedereen die zo diep in een geloof opgaat. Maar niet gek genoeg om zichzelf op te blazen of mensen aan de andere kant van de wereld op te hitsten tot een moordpoging.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Die met die vlechtjes en shit zijn volgens mij hardcore-jood en fakking eng volgens mij
Echt wel. Lekker de kolonist uithangen en dan schuilen achter het IDF waar ze zelf dan niet aan mee doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:17 schreef havanagila het volgende:
[..]
Eng zijn ze zeker, net als iedereen die zo diep in een geloof opgaat. Maar niet gek genoeg om zichzelf op te blazen of mensen aan de andere kant van de wereld op te hitsten tot een moordpoging.
Klopt. Zij zijn ook tuig, net als pvv stemmersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is ook te danken aan het enorme verschil in aantal.
Maar die gasten met die dreadlocks en hoedjes zijn net zulk tuig.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:48 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Klopt. Zij zijn ook tuig, net als pvv stemmers
BTW, kan je ook ff in t Koerdistan topic posten. Dat topic wordt totaal verkracht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:36 schreef sp3c het volgende:
terug ontopic pls
mislukte moordaanslag op islamcriticus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |