Dit is een veel kwalijkere zaakquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:37 schreef Psy-freak het volgende:
He was fined 5,000 kroner ($1,000) in 2011 for making a series of insulting and degrading statements about Muslims.
Ja, dat is censuur.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
Religie Extremisme is de kanker van deze wereld.
Volgens mij is er nog niets bekend over de dader.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:48 schreef Pharmacist het volgende:
Nog meer redenen voor laffe politici om mooi weer te spelen tov de Islam. Waarom zou je immers met gevaar voor eigen leven een probleem benoemen dat niet sociaal geaccepteerd is als probleem.
Dat hoeft ook niet. Hoewel ik denk dat het een Islamist is, net zoals eerder met Kurt Westergaard, is het duidelijk dat het om zijn mening ging. Of het nu een Islamist of een nieuwe Volkert vd G is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef Sloggi het volgende:
Volgens mij is er nog niets bekend over de dader.
Zal wel een Fin zijn geweest.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog niets bekend over de dader.
Heeft niet daarmee te maken, maar eerder met het feit dat de Islam leert dat eenieder die de laatste profeet van God Mohammed beledigt een kopje kleiner moet worden gemaakt, en er is blijkbaar overal ter wereld wel een moslim te vinden die bereid is om zijn religie in de praktijk uit te voeren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:40 schreef BasEnAad het volgende:
Je bent wel heel onzeker over je geloof als je mensen die er kritiek op hebben de mond moet snoeren.
Je kent de beste man niet eens noch zijn uitspraken zonder google.quote:
Ik heb gisteren toevallig deze video gezien:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Woestijnvos het volgende:
Islam is de kanker van deze wereld.
Nee. Dat is intolerantie.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Woestijnvos het volgende:
Islam is de kanker van deze wereld.
Beste kans dat die faalhazen iemand anders als doel hadden, gezien deze bizarre claim.quote:a group that claims press freedom is under threat from Islam.
Dan geloof je in een andere islam dan de gemiddelde moslim doet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:20 schreef Shawn het volgende:
[..]
Heeft niet daarmee te maken, maar eerder met het feit dat de Islam leert dat eenieder die de laatste profeet van God Mohammed beledigt een kopje kleiner moet worden gemaakt, en er is blijkbaar overal ter wereld wel een moslim te vinden die bereid is om zijn religie in de praktijk uit te voeren.
De gemiddelde moslim is niet op de hoogte van wat de Islam zoal voorschrijft. Dat maakt wat ik zei niet minder waar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:51 schreef Xa1pt het volgende:
Dan geloof je in een andere islam dan de gemiddelde moslim doet.
Dit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef Shawn het volgende:
De gemiddelde moslim is niet op de hoogte van wat de Islam zoal voorschrijft. Dat maakt wat ik zei niet minder waar.
Vreemd hoe de islam (een religie) met nazisme (een politiek systeem) vergelijken je een veroordeling voor racisme (onderscheid op ras) oplevert. Maar ja, de politiek correcten zijn dan ook stapelgekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:49 schreef Shawn het volgende:
Hedegaard werd in 2011 veroordeeld tot een boete vanwege racisme toen hij moslims en islam vergeleek met nazisme.
http://www.elsevier.nl/Bu(...)Denemarken-1166287W/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |