Geldt voor de meeste ex-rokers. En er zijn heel wat rokers die maar wat graag willen stoppen, maar die te verslaafd zijn en/of geen ruggengraat hebben.quote:
Dat dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:04 schreef Kentoet het volgende:
Mensen die voor anderen willen bepalen welke keuzes ze in het leven moeten maken
Zo, ik ben uitgediscussieerd.
Mij maakt het geen reet uit of iemand rookt of niet. Ik heb zelf 20 jaar gerookt en ben blij dat ik er nu al drie jaar vanaf ben. Van die anti-rook dominees kan ik ook niet zoveel mee. Eigen keuze enzo.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:46 schreef Boldface het volgende:
[..]
Geldt voor de meeste ex-rokers. En er zijn heel wat rokers die maar wat graag willen stoppen, maar die te verslaafd zijn en/of geen ruggengraat hebben.
En dat verbloemen ze dan met stoer gedrag.![]()
Kansloze topictitel, trouwens.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:51 schreef Boldface het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen Keith Bakker krijgt, of Debora die de hitlergroet brengt... [ afbeelding ]
Deal.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]Ik ga opletten dat ik volgende keer de lapo heb. Kom ik met een leuk plaatje
Want de enige juiste mening is die van een anti-roker.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:53 schreef Boldface het volgende:
Dit topic wordt de doodssteek van NWS-slowchat, vrees ik. Dit gaat uitmonden in de zoveelste verbitterde discussie over roken.
Hou je niveau even voor je.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:09 schreef Boldface het volgende:
[..]
Deal.
Ondertussen is het tijd om dit SC-topic weer te doen afglijden naar het gebruikelijke, bedenkelijk lage Specularium-niveau:
Nee joh... wie heeft je dat in vredesnaam wijsgemaakt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:08 schreef Karina het volgende:
Oh dus dat is het normale niveauEn ik maar denken dat een nws sc over het nieuws gaat.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:26 schreef Karina het volgende:
Dat had niemand me wijsgemaakt, dat was mijn eigen, blijkbaar domme, conclusie.
Maar des te beter: lullen over het nieuws is saai.
Niveau verwachten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:00 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / [SC] Keith.jpg
NWS / [SC] Metal fans en Nip Tuck
NWS / [SC] Boldface
Het niveau daalt wel steeds verder zeg...
Denk dat die bui van je wel in een dag of 2 klaar is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:03 schreef Boldface het volgende:
Het volgende deel van deze topicreeks gaat 0 heten. Het deel daarna heet Specularium.
Die 0 duidt het niveau aan. Dat daalt namelijk al een tijdje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:04 schreef Karina het volgende:
Hoezo 0? En nu je het toch over getallen hebt, waarom is deze SC niet genummerd. Erg onoverzichtelijk zo
Ik zal eens een plaatje zetten wat over deze post gaat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Boldface het volgende:
[..]
Die 0 duidt het niveau aan. Dat daalt namelijk al een tijdje.
Nee, alleen Boldface, dat is echt een kutlul.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef Karina het volgende:
Dat krijg je als je niet nummert. Dan gaat het niveau namelijk omhoog.
Ik was al bang dat het op de users hier sloeg: allemaal nullen.
Nou niet gaan schelden he? Dat is pas niveauverlaging.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, alleen Boldface, dat is echt een kutlul.
Dat is alleen voor vuige niet-moslims.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee voor mannen heb je deze:
[ afbeelding ]
Dus prima geschikt voor jou. Als niet moslim zijnde.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is alleen voor vuige niet-moslims.
Of je houdt je voorhuid gewoon bij zoals normale mensen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus prima geschikt voor jou. Als niet moslim zijnde.
Daar is weinig meer van te merken. Nog even en we moeten in NWS-FB gaan klagen over NWS-SC....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef Karina het volgende:
Dat krijg je als je niet nummert. Dan gaat het niveau namelijk omhoog.
Ik was al bang dat het op de users hier sloeg: allemaal nullen.
Daar is het ook juist voor, foreskin care. Lekker even goed wassen die handel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of je houdt je voorhuid gewoon bij zoals normale mensen.
Doe dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef Boldface het volgende:
[..]
Daar is weinig meer van te merken. Nog even en we moeten in NWS-FB gaan klagen over NWS-SC....
Ik heb kip gehaald.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef Karina het volgende:
Ik ga eten dan kunnen jullie nog even fijn ruzie maken.
Neger.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef Tem het volgende:
Net Django gezien. Wel een toffe film, al kon die Duitser ook gespeeld worden door John Malkovich.
Hé inhoud !!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef Tem het volgende:
Net Django gezien. Wel een toffe film, al kon die Duitser ook gespeeld worden door John Malkovich.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dan had ik meloen erbij moeten hebben.
Doe ik net een beetje leuk, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:44 schreef Tem het volgende:
Misschien kunnen jullie een kamer huren voor een uurtje en daar tegen elkaar gaan bitchen.
Ik denk de volgende 40.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:47 schreef Tem het volgende:
Volgende 10 topicjes zal Specularium je naam ook wel in de TT verwerken.
Les 1 in NWS: Geef Specularium nooit te veel vrijheid. Voor je het weet, draaft hij door.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:47 schreef Tem het volgende:
Volgende 10 topicjes zal Specularium je naam ook wel in de TT verwerken.
Je moest eens weten....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:48 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is Boldface gewoon Yvonne.
Voldoet niet aan één belangrijk criterium waar de naam Boldface wél aan voldoet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:00 schreef Specularium het volgende:
Ik ga denk ik een account maken, Dolfface.
[ afbeelding ]
Eetsequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:40 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat ik ga koken, als een vuig wijf.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:40 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat ik ga koken, als een vuig wijf.
Nee jij brengt het niveau omhoog.quote:
Volgens mij moet jij je vuige voeg houden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee jij brengt het niveau omhoog.Vanmorgen zei ik nog iets over negeren. Je reactie was van hoog niveau.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee jij brengt het niveau omhoog.Vanmorgen zei ik nog iets over negeren. Je reactie was van hoog niveau.
Ik hoop het wel, al die paupers hun huizen uit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:54 schreef hexje het volgende:
Hoop dat de nieuwe huurwet niet door gaat.
Een geile goedenavond.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:36 schreef hexje het volgende:
Kim vindt Boldface's topic sexy!
[ afbeelding ]
Mijn vrijgezellenavond was in haar club.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:36 schreef hexje het volgende:
Kim vindt Boldface's topic sexy!
[ afbeelding ]
Ik zag een foto in de Metro/Spitsweetikveel vandaag, ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
Dat haar van die Tom, vind je het gek dat je gepest wordt?
Nee, maar wel na schooltijd met je pollepel bezig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik was geen van beiden. Geen pester en geen gepestte.
In de Spits inderdaad. En hij heeft aan de linkerkant een rare kronkel in zijn hoofd zitten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag een foto in de Metro/Spitsweetikveel vandaag, ik dacht precies hetzelfde.. Wat een faggayhipsterlul. Met zijn diepe V-hals en kruis-aan-leren-kettinkje.
.
Tuurlijk, lekker roeren en slaan indien nodig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar wel na schooltijd met je pollepel bezig.
Geloof er geen tegne van.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik was geen van beiden. Geen pester en geen gepestte.
Tegne? Wat is dat nou weer.quote:
Uit de context kan je halen wat een tegne is,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegne? Wat is dat nou weer.
En welke geloof je niet, dat ik niet pestte of dat ik niet gepest werd?
Geplaagd misschien niet gepest.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uit de context kan je halen wat een tegne is,
En ik geloof beide niet. Ik geloof dat beiden wel ooit eens aan de orde is geweest. In meer of mindere mate.
Ik kan je garanderen dat het plaatje niets met een tegne te maken heeft.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Geplaagd misschien niet gepest.
EN dit is de eerste hit op tegne
[ afbeelding ]
Wat voor trucjes deed ze.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mijn vrijgezellenavond was in haar club.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, indirect een link met geiten.
Een van de hits op Google.quote:Asje Koch Tegne | Facebook
Zelfs niet als man. Kun je nagaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo'n gast wil je toch gewoon niet als vrouw, Karina, of hoe zit dat?
Dat is het mooie van de Berberse taal. Het is voornamelijk spreektaal en wordt door vrij weinig mensen gesproken.quote:
Soort Bargoens dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is het mooie van de Berberse taal. Het is voornamelijk spreektaal en wordt door vrij weinig mensen gesproken.
Daarom die gebrekkige communicatie.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is het mooie van de Berberse taal. Het is voornamelijk spreektaal en wordt door vrij weinig mensen gesproken.
Mwah ook niet echt. Tis lastig, het is een taal van de 'oorspronkelijke bewoners' van Noord-Afrika. Die ook nog eens per streek enorm kan verschillen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik zocht een vergelijking![]()
Catalaans?
Ah, Klingon!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
Plus, Berbers hebben een Alien schrijftaal:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tifinagh
Nee. We are free people.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
Berbers moeten hun anus eens houden.
quote:
Wie?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:13 schreef hexje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja Karina, ik word heel erg gepest door 2 vuige figuren.
Klootzakken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:13 schreef hexje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja Karina, ik word heel erg gepest door 2 vuige figuren.
Heb jij weleens iemand geschaard?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:18 schreef hexje het volgende:
Sinds zij met die Guzman gaat, neem ik haar minder serieus.
Ik hou niet van knippen en plakken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij weleens iemand geschaard?
Zap!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]Voor inspiratie over standjes, zie RTL5.
/care... En wegwezen jij. Je negatieve geneuzel wordt hier niet gewaardeerd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:25 schreef Boldface het volgende:
Nou, dit topic is er niet eentje om later nog eens trots terug te lezen zeg...
Lees jij ooit SC topics terug dan? Echt nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:25 schreef Boldface het volgende:
Dat is ook best een beetje sneu.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Lees jij ooit SC topics terug dan? Echt nog nooit gedaan.
Zo klopt ie !quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Lees jij SC topics dan? Echt nog nooit gedaan.
Is dit nog een SC dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe je las het toch he? Anders zou je het niet gequote hebben.
Hoe is het met je vagina?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:25 schreef Boldface het volgende:
Je moet alleen die dronken stukken vermijden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
Ik zie me al de tv sc teruglezen... die is pas erg.
een ONZ topicquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is het dan? Je hebt ze in alle soorten.
Ja maar hoe zie je het verschil?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet alleen die dronken stukken vermijden.
Ik post zelden dronken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Door de troep die je anders nooit zou zeggen.
Zie topictitel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:26 schreef hexje het volgende:
[..]
/care... En wegwezen jij. Je negatieve geneuzel wordt hier niet gewaardeerd.
Vermist in NWS: Niveauquote:
Cloaca dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:34 schreef Boldface het volgende:
[..]
Beter dan met jouw gevoel voor humor. (En ik heb niet eens een vagina). (Kun je nagaan...)
Het is verschrikkelijk ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:35 schreef Boldface het volgende:
[..]
Vermist in NWS: Niveau
Voor het laatst gezien in december 2011, sindsdien spoorloos
Graag terug te bezorgen bij een forum admin of NWS-mod. Of bij Frutsel; dat kan ook.
Jawel!!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Ik zeg maar niet hardop wat ik net zag op tv
scooterterroristenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Ik zeg maar niet hardop wat ik net zag op tv
Carice Jinekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:44 schreef Tem het volgende:
Inderdaad, of gewoon alleen d'r tieten laten zien.
Jij zegt het ik dacht hetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:44 schreef Tem het volgende:
Inderdaad, of gewoon alleen d'r tieten laten zien.
Nu je hier toch bent, Frutsel...quote:
Als het een snee heeft en op tv komt vinden mannen hetquote:
Tja...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:46 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent, Frutsel...
Ik heb vanmiddag een klacht in NWS-feedback ingediend, die nog niet is behandeld. Nou ja, meer een suggestie eigenlijk.
NWS / [NWS FeedBack] Centraal feedbacktopic
Schijnbaar hoor ik niet meer bij de NWS mods dus dan heb ik gewoon nog ff kantinedienstquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:35 schreef Boldface het volgende:
[..]
Vermist in NWS: Niveau
Voor het laatst gezien in december 2011, sindsdien spoorloos
Graag terug te bezorgen bij een forum admin of NWS-mod. Of bij Frutsel; dat kan ook.
Ik wil niet veel zeggen, maar als Jan Kooijemans voorbijkomt dan gebeurt ongeveer hetzelfde met de vrouwenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Als het een snee heeft en op tv komt vinden mannen het. Zo zielig.
Nee hoor, Sonja vind ik nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Hihi ook daar tel je niet mee. Wees blij met een naamtopic.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:46 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent, Frutsel...
Ik heb vanmiddag een klacht in NWS-feedback ingediend, die nog niet is behandeld. Nou ja, meer een suggestie eigenlijk.
NWS / [NWS FeedBack] Centraal feedbacktopic
* Frutsel zakdoekje geeft aan treurwilgquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:47 schreef hexje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar als Jan Kooijemans voorbijkomt dan gebeurt ongeveer hetzelfde met de vrouwen![]()
OK bij mij dan bij Dan Karaty
Ik ben gewoon eerlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:50 schreef hexje het volgende:
[..]Tis zo jammer dat een snee nooit een andere snee steunt.
Vertel, wat moeten we doen om het te verbeteren?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:51 schreef Boldface het volgende:
Zelfs mijn ergste vijand gun ik een leuker, beter SC-topic dan deze bagger...
Bemoei jij je er ook nog even meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:51 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind dit wel terecht anders. Boldie.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zei zijn vriendin gisternacht ook al.
Nee, ik wil dit topic zo gauw mogelijk uit de actieve lijst zien verdwijnen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef Tem het volgende:
Boldface wil een beetje aandacht en negatieve aandacht is ook aandacht.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zei zijn vriendin gisternacht ook al.
En een speciaal naam topicje zelfs.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:54 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nee, ik wil dit topic zo gauw mogelijk uit de actieve lijst zien verdwijnen.
Dieptepunt in mijn jaren op Fok...
Ik kan al je posts verwijderen hoor, dan is ie zo wegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:54 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nee, ik wil dit topic zo gauw mogelijk uit de actieve lijst zien verdwijnen.
Dieptepunt in mijn jaren op Fok...
die jaagt op de sluitpostquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:55 schreef Boldface het volgende:
Volgens mij is Specularium een grote boodschap aan het doen ofzo....
Die is grappig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:56 schreef Boldface het volgende:
[..]
Eerst denk je dan aan eer. Maar het is alsof je een huiskamerconcert wint. Van de jostiband.
SNEEtopicquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Als je het uit je AT wil hebben kun je op dat knopje kuttopic klikken.
En dan niet meer posten natuurlijk, Dan komt ie weer terug.
Dat je niet ingrijpt wat betreft de topictitel is al erg genoeg. Ga je me ook nog zitten tegenwerken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kan al je posts verwijderen hoor, dan is ie zo weg
duurt het alleen weer ff voor ie VOL is
Das wel een leuke TT voor de volgendequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:56 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat je niet ingrijpt wat betreft de topictitel is al erg genoeg. Ga je me ook nog zitten tegenwerken?Ik bemoei met toch ook niet met die Gerrit Hiemstra-meuk van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |