Jawel!!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Ik zeg maar niet hardop wat ik net zag op tv
scooterterroristenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Ik zeg maar niet hardop wat ik net zag op tv
Carice Jinekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:44 schreef Tem het volgende:
Inderdaad, of gewoon alleen d'r tieten laten zien.
Jij zegt het ik dacht hetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:44 schreef Tem het volgende:
Inderdaad, of gewoon alleen d'r tieten laten zien.
Nu je hier toch bent, Frutsel...quote:
Als het een snee heeft en op tv komt vinden mannen hetquote:
Tja...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:46 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent, Frutsel...
Ik heb vanmiddag een klacht in NWS-feedback ingediend, die nog niet is behandeld. Nou ja, meer een suggestie eigenlijk.
NWS / [NWS FeedBack] Centraal feedbacktopic
Schijnbaar hoor ik niet meer bij de NWS mods dus dan heb ik gewoon nog ff kantinedienstquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:35 schreef Boldface het volgende:
[..]
Vermist in NWS: Niveau
Voor het laatst gezien in december 2011, sindsdien spoorloos
Graag terug te bezorgen bij een forum admin of NWS-mod. Of bij Frutsel; dat kan ook.
Ik wil niet veel zeggen, maar als Jan Kooijemans voorbijkomt dan gebeurt ongeveer hetzelfde met de vrouwenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Als het een snee heeft en op tv komt vinden mannen het. Zo zielig.
Nee hoor, Sonja vind ik nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Hihi ook daar tel je niet mee. Wees blij met een naamtopic.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:46 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent, Frutsel...
Ik heb vanmiddag een klacht in NWS-feedback ingediend, die nog niet is behandeld. Nou ja, meer een suggestie eigenlijk.
NWS / [NWS FeedBack] Centraal feedbacktopic
* Frutsel zakdoekje geeft aan treurwilgquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:47 schreef hexje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar als Jan Kooijemans voorbijkomt dan gebeurt ongeveer hetzelfde met de vrouwen![]()
OK bij mij dan bij Dan Karaty
Ik ben gewoon eerlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:50 schreef hexje het volgende:
[..]Tis zo jammer dat een snee nooit een andere snee steunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |