uit een ander topic, weet geen bron.quote:Alles is onderzocht, dus ook of iemand eerder valt op jou als je gedumpt bent, of als jij juist iemand aan de kant heeft gezet.
Bij dit onderzoek konden mannen en vrouwen kiezen of ze met je uit wilden als ze wisten dat je gedumpt was, of gedumpt had.
Als je een vrouw bent, kun je beter niet zeggen als je kort ervoor bent gedumpt. In onderzoek zijn mannen minder geīnteresseerd in een vrouw die aangeeft aan de kant te zijn gezet. Dat verlaagt je marktwaarde.
Moet je dan zeggen dat je zelf iemand aan de kant werd gezet? Nee dat al helemaal niet. Dat schrikt mannen af als ze moeten beoordelen of ze met je uit willen. Het beste is dus om rond de eerste kennismaking vaag te zijn hoe je vorige relatie afliep. Voor mannen is het simpeler. Je wordt voor nieuwe partners aantrekkelijker als jij degene bent die iemand aan de kant heeft gezet. (Dat moet je dus zeggen, ook als het omgekeerde het geval
ligt er aan waarvoor ze gedumpt is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit of een dame dumpt of is gedumpt eigenlijk.... denk ik.
goed punt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
ligt er aan waarvoor ze gedumpt is.
Moet.... inhouden....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:49 schreef Silenus het volgende:
Maar als dat vaker gebeurt, dan is er dus gewoon wat met je.
Hier ben ik het mee eens. Noem het kortzichtig, maar als je op de 35e nog altijd single bent geweest en nooit iemand voor lang hebt kunnen binden, dan ben je gewoon niet interessant genoeg. Kan je wel heel veel excuses verzinnen, maar iemand die gewoon regelmatig buiten komt, komt gewoon vanzelf iemand tegen die past.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet.... inhouden....
NET ALS MENSEN DIE NOG NOOIT EEN RELATIE GEHAD HEBBEN.
ik roep bullpoep.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Noem het kortzichtig, maar als je op de 35e nog altijd single bent geweest en nooit iemand voor lang hebt kunnen binden, dan ben je gewoon niet interessant genoeg. Kan je wel heel veel excuses verzinnen, maar iemand die gewoon regelmatig buiten komt, komt gewoon vanzelf iemand tegen die past.
Dat dusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik roep bullpoep.
jij zegt dat ze nooit iemand voor lang hebben kunnen binden..... maar je weet helemaal niet of dat kunnen of willen is geweest.
Juistquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het ook te weinig genuanceerd. Dus ik zou voorstellen dat we mensen gewoon zélf beoordelen op hun persoonlijkheid ipv op hun relatiestatus of al of niet gedumpt zijn.
Wat is dan het verschil? Als je het niet kan dan ligt het aan jou, als je het niet wilt dan ligt het ook aan jou. Bovendien ken ik niemand die van zijn 18e tot 35e bewust vrijgezel blijft en nooit de optie op een relatie openhoudt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik roep bullpoep.
jij zegt dat ze nooit iemand voor lang hebben kunnen binden..... maar je weet helemaal niet of dat kunnen of willen is geweest.
Dat zeg jij, dat je niet de juiste mensen tegenkomt. Of je bent te kieskeurig, of je presenteert een dikke vette afknapper na een tijd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat dus
Ik kom ook altijd de verkeerde mensen tegen in m'n leven, als het om relaties gaat dan, betekent nog niet dat als ik dat tot m'n 35ste doe meteen tot kansloos bestempeld moet worden...
Ik snap wat je bedoelt ja, maar goed, kieskeurig ben ik idd omdat ik gewoon niet met minder genoegen wil nemen, dan maar alleenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil? Als je het niet kan dan ligt het aan jou, als je het niet wilt dan ligt het ook aan jou. Bovendien ken ik niemand die van zijn 18e tot 35e bewust vrijgezel blijft en nooit de optie op een relatie openhoudt.
We doen nu net alsof die enkele uitzondering die dat heel bewust ver van zich houdt een soort norm is.
[..]
Dat zeg jij, dat je niet de juiste mensen tegenkomt. Of je bent te kieskeurig, of je presenteert een dikke vette afknapper na een tijd.
Mijn ervaring is gewoon dat mensen die nooit relaties hebben weinig introspectief zijn. Noem het maar ongenuanceerd.
Laatst zaten we die carričrebitches uit een documentaire hier nog af te zeiken omdat ze veel te kieskeurig zijn en karaktereigenschappen hebben waar geen vent voor zou vallen. Dat iedereen zichzelf nu komt verdedigen is wat mij betreft hetzelfde als dat iedereen zichzelf een goede chauffeur vindt, maar wel van mening is dat een groot deel van de weggebruikers bestaat uit idioten.
Heb genoeg relaties gehad.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het wel typisch dat iedereen die het nu niet eens is met de stelling het type persoon is dat in de stelling aangesproken wordt. Dus ik hoop dat er ook nog mensen zijn die al vele relaties achter de rug hebben en het desondanks toch met ons eens zijn
.
"Niet kieskeurig zijn" is niet altijd settelen voor een afdankertje die niemand anders wilquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt ja, maar goed, kieskeurig ben ik idd omdat ik gewoon niet met minder genoegen wil nemen, dan maar alleen
En als een vrouw dat heeft dan hou ik afstand.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt ja, maar goed, kieskeurig ben ik idd omdat ik gewoon niet met minder genoegen wil nemen, dan maar alleen
Ik ookquote:
Het komt op mij wel over als een soort van misplaatste arrogantie. "Alleen het beste voor mij en anders flikker je maar op". Als vrouwen zo'n houding hebben ben ik er ook snel klaar mee. Natuurlijk is het goed als je jezelf geweldig vindt, maar dat "anders blijf ik liever alleen" klinkt teveel als my way or the highway. Niet erg aantrekkelijk, vind ik. Bovendien wordt die soep vaak niet zo heet gegeten als puntje bij paaltje komt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
En als een vrouw dat heeft dan hou ik afstand.
Niet dat ik de relatieexpert ben, maar is dat laatste niet een beetje het probleem? Een overgeromatiseerd beeld? Mijn beste relaties blijken altijd de relaties te zijn met mensen waarvan ik niet op het eerste gezicht helemaal in katzwijm viel. De vrouwen op wie ik direct stapelverliefd ben geweest zijn altijd weer snel verdwenen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Bij mij is het niet zozeer kieskeurig zijn, maar het missen van een klik. Dan kan ik m'n eisen wel gaan aanpassen, maar als ik daarmee de kans op een klik verklein, dan heeft dat weinig nut.
Ik wil een vrouw tegenkomen op straat, elkaar in de ogen kijken en weten: dit is het. En dan in slow motion met violenmuziek eronder naar elkaar toe rennen![]()
.
Maar mis je dan iets bekends of juist niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Bij mij is het niet zozeer kieskeurig zijn, maar het missen van een klik. Dan kan ik m'n eisen wel gaan aanpassen, maar als ik daarmee de kans op een klik verklein, dan heeft dat weinig nut.
Ik wil een vrouw tegenkomen op straat, elkaar in de ogen kijken en weten: dit is het. En dan in slow motion met violenmuziek eronder naar elkaar toe rennen![]()
.
Paiqquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
1e keer dat ik post in dit topic,
weet zelf niet echt of ik bij een datingsite wil gaan staan, maar aan de ene kant lijkt het me wel leuk. Welke raden jullie aan voor iemand die studeert en die geen geld aan zo'n site wil uitgeven?
Dan Paiq. Maar ik zou wel betalen voor een site als je toch nog enige kans op succes wil. Via Paiq kan het wel, maar het kost wel meer moeite dan een andere site.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
weet zelf niet echt of ik bij een datingsite wil gaan staan, maar aan de ene kant lijkt het me wel leuk. Welke raden jullie aan voor iemand die studeert en die geen geld aan zo'n site wil uitgeven?
Paiqquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
zeer herkenbaar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet dat ik de relatieexpert ben, maar is dat laatste niet een beetje het probleem? Een overgeromatiseerd beeld? Mijn beste relaties blijken altijd de relaties te zijn met mensen waarvan ik niet op het eerste gezicht helemaal in katzwijm viel. De vrouwen op wie ik direct stapelverliefd ben geweest zijn altijd weer snel verdwenen.
Zou best kunnen. Maar goed, dat geldt dan ook voor de andere partij, want ik merk dat het heel snel wordt afgekapt na de eerste date. Mensen willen het geen kans meer geven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet dat ik de relatieexpert ben, maar is dat laatste niet een beetje het probleem? Een overgeromatiseerd beeld? Mijn beste relaties blijken altijd de relaties te zijn met mensen waarvan ik niet op het eerste gezicht helemaal in katzwijm viel. De vrouwen op wie ik direct stapelverliefd ben geweest zijn altijd weer snel verdwenen.
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan Paiq. Maar ik zou wel betalen voor een site als je toch nog enige kans op succes wil. Via Paiq kan het wel, maar het kost wel meer moeite dan een andere site.
en hoe werkt dat dan?quote:
account maken en je ding doen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
[..]
en hoe werkt dat dan?
Nee hoor. Gewoon: hee jou vind ik leuk en ik wil meer tijd met je doorbrengen en je zoenenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar mis je dan iets bekends of juist niet?
Vaak hoor je mensen dat ze de zelfde klik zoeken zoals ze die bij iemand anders hadden.
En tja als je daar naar gaat zoeken gaat het nooit goed komen.
Ga naar www.paiq.nl en zoek het uit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
[..]
en hoe werkt dat dan?
Niet? Oh ik juist welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon: hee jou vind ik leuk en ik wil meer tijd met je doorbrengen en je zoenen. Heb ik eigenlijk nooit
.
Misschien ook maar de stoute schoenen aantrekken daarbij? Ik ben hetero, maar ik schijn nogal wat vrouwelijke trekjes te hebben en kom klaarblijkelijk "homofiel" over. Dus ik heb wel met mannen te maken die toch een kansje wagen. Dat kan nooit kwaad en ik heb me nooit beledigd gevoeld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar goed, dat geldt dan ook voor de andere partij, want ik merk dat het heel snel wordt afgekapt na de eerste date. Mensen willen het geen kans meer geven.
Overigens is het in mijn geval wel extra lastig, want ik weet niet welke vrouwen op vrouwen vallen (behalve de overduidelijke types, maar daar heb ik dus niets mee). Dus sta ik irl nooit in de flirtmodus 'want iedereen is toch hetero', dus dat bewaar ik voor the interwebz.
Als ik met iedereen een relatie heb waar van ik denk,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, daarom heb jij wel relaatsies en ik niet
Nu maak je mij nieuwsgierigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien ook maar de stoute schoenen aantrekken daarbij? Ik ben hetero, maar ik schijn nogal wat vrouwelijke trekjes te hebben en kom klaarblijkelijk "homofiel" over. Dus ik heb wel met mannen te maken die toch een kansje wagen. Dat kan nooit kwaad en ik heb me nooit beledigd gevoeld.
Vind het wel meevallen, al gaat mijn gaydar ook knoertend hard af bij die foto met groene sjaal.quote:
Dat ^^quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, al gaat mijn gaydar ook knoertend hard af bij die foto met groene sjaal.
Het wentquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, al gaat mijn gaydar ook knoertend hard af bij die foto met groene sjaal.
Dat dikgedrukte vind ik nou weer erg jammer. Ben het er wel helemaal mee eens dat er wat zaken goed mislopen als je in die situatie zit en dat het geen kwaad kan eens te bekijken waar dat nou echt aan ligt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Noem het kortzichtig, maar als je op de 35e nog altijd single bent geweest en nooit iemand voor lang hebt kunnen binden, dan ben je gewoon niet interessant genoeg. Kan je wel heel veel excuses verzinnen, maar iemand die gewoon regelmatig buiten komt, komt gewoon vanzelf iemand tegen die past.
Maar goed, ik wil geen oude koeien uit de sloot halen.
Nouja, jij kent me ondertussen wel een beetje. Heb 1 lange relatie gehad in m'n jeugd en daarna altijd (zo'n jaar of 5 nu) vrijgezel geweest.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
Maar goed, ik wil geen oude koeien uit de sloot halen.
Hoe ist met jou relatie, of ben je weer aan het date?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:58 schreef Sinosappel het volgende:
"Niet interessant genoeg" is net zoiets als "niet goed genoeg": Het bestaat niet.
Er kan alleen sprake zijn van "geen goeie match".
"Ik blijf liever alleen" bedoel ik niet arrogant natuurlijk. Ik stap overal neutraal in en zie wel waar het schip strandt, maar ik ga niet mijn standaarden verlagen om maar een relatie te hebben.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het komt op mij wel over als een soort van misplaatste arrogantie. "Alleen het beste voor mij en anders flikker je maar op". Als vrouwen zo'n houding hebben ben ik er ook snel klaar mee. Natuurlijk is het goed als je jezelf geweldig vindt, maar dat "anders blijf ik liever alleen" klinkt teveel als my way or the highway. Niet erg aantrekkelijk, vind ik. Bovendien wordt die soep vaak niet zo heet gegeten als puntje bij paaltje komt.
Men moet het ook niet te persoonlijk betrekken, alsof je kansloos zou zijn. Dat is natuurlijk niet waar. En nee, het klikt met meer mensen niet dan wel. Maar de waarheid houdt waarschijnlijk wel ergens het midden tussen de mensen die te snel een relatie in stappen, en mensen die nooit een geschikt persoon lijken te vinden. Als je het als een probleem begint te ervaren dan moet je wel bij jezelf gaan zoeken, en niet de ander aanwijzen als het probleem.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, jij kent me ondertussen wel een beetje. Heb 1 lange relatie gehad in m'n jeugd en daarna altijd (zo'n jaar of 5 nu) vrijgezel geweest.
Zo'n verschrikkelijk persoon ben ik niet volgens mij, heb niet de hoogste eisen aan een eventuele partner. Ik trek er ook wel eens op uit en leer regelmatig wel nieuwe mensen kennen.
Maar zelden iemand waarvan ik denk dat het ook interessant kan zijn als partner.
Is er dan echt wat grondig mis met mij?
Snap dat je het niet zo persoonlijk bedoelt als dat het overkomt, maar moest er toch even op reageren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Men moet het ook niet te persoonlijk betrekken, alsof je kansloos zou zijn. Dat is natuurlijk niet waar. En nee, het klikt met meer mensen niet dan wel. Maar de waarheid houdt waarschijnlijk wel ergens het midden tussen de mensen die te snel een relatie in stappen, en mensen die nooit een geschikt persoon lijken te vinden. Als je het als een probleem begint te ervaren dan moet je wel bij jezelf gaan zoeken, en niet de ander aanwijzen als het probleem.
Dus als je van de ene relatie in de ander lijkt te rollen, dan moet je eens kijken hoe je functioneert in een relatie, en als je maar verstokt een vrijgezel blijft, dan ligt het waarschijnlijk aan je eisenpakket of hoe jij anderen ervaart, of hoe anderen jou ervaren.
Bovendien is het nog wat anders als je wel in de smaak valt bij mannen en jij ze afwijst, dan wanneer je ook nooit een scharrel zou hebben. Maar dat is geen onderdeel van deze discussie.
Gelukkig ben ik nog "maar" 28quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:33 schreef BeamofLight het volgende:
5 jaar relatie + samenwonen
9 jaar relatie + samenwonen
1 jaar relatie
1 jaar relatie
Ben dus zeer succesvol![]()
Vind trouwens wel dat als je 35 bent en niet verder bent gekomen dan 4 maanden relatie er wel iets "mis" is.
zo denk ik ook maar...als ik bij gods gratie dit jaar die ene speld in de hooiberg ga vinden en het daar 5 jaar mee kan uithouden hoor ik op mijn 35e gelukkig nog enigzins bij de normale mensen waar niets "mis" mee isquote:
Ik mag hopen dat je sarcastisch bent, want waar zoek je dan naar? Eentje die gouden drollen kakt? Er zijn legio geschikte vrouwen, je moet niet net doen alsof er maar eentje is die goed genoeg is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
zo denk ik ook maar...als ik bij gods gratie dit jaar die ene speld in de hooiberg ga vinden en het daar 5 jaar mee kan uithouden hoor ik op mijn 35e gelukkig nog enigzins bij de normale mensen waar niets "mis" mee is
nee, niet echt. ik geloof niet zo in dat hele op elk potje past een dekseltje fabeltje. De ene mens is meer compitabel met een groter aantal personen dan de ander. En ik denk dat ik zelf in een groep zit die wat minder snel bij iemand past.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je sarcastisch bent, want waar zoek je dan naar? Eentje die gouden drollen kakt? Er zijn legio geschikte vrouwen, je moet niet net doen alsof er maar eentje is die goed genoeg is.
Ja, daar word je echt een relaxed persoon van in het daten: oeoeoeoeoeh, het moet allemaal vķķr m'n 35e lukken!!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
zo denk ik ook maar...als ik bij gods gratie dit jaar die ene speld in de hooiberg ga vinden en het daar 5 jaar mee kan uithouden hoor ik op mijn 35e gelukkig nog enigzins bij de normale mensen waar niets "mis" mee is
Dat is niet wat BOL zegt. Dat je maar voor de eerste-de-beste moet gaan omdat je anders een loser bent. Ik lees het meer als dit:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, daar word je echt een relaxed persoon van in het daten: oeoeoeoeoeh, het moet allemaal vķķr m'n 35e lukken!!!!![]()
. Je kunt zoiets niet afdwingen.
Trieste post dus van BeamOfLight.
Als jij dus aan de lopende band mensen moet afwijzen, dan ligt dat niet aan dat anderen niet compatibel zijn met jou, zoals Bittere_Bal zegt, maar dat jij niet compatibel bent met anderen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef eefje801 het volgende:
De enige veranderende factor ben je zelf. En standaarden verlagen heeft mijns inziens niks te maken met een wat realistischere kijk op je keuzes qua daten of je eigen "marktwaarde".
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:48 schreef ook_gek het volgende:
Wel of geen relatie, waar gaat de discussie over
Het zegt helemaal niks! Laten we het omdraaien, als je meerdere relaties hebt die stuk gelopen zijn spoor je ook niet. Dan moet er wel ergens een kronkel zijn die er voor zorgt dat je geen relatie kan vasthouden, dan ben je koekoek.
Juist ja
Zo zwart-wit is het niet, maar als ik iemand zou gaan daten die nooit verder is gekomen dan een relatie van 4 maanden, en er daar 10 van achter de rug heeft, dan is ze waarschijnlijk niet heel stabiel in een relatie. Been there, done that overigens.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:48 schreef ook_gek het volgende:
Wel of geen relatie, waar gaat de discussie over
Het zegt helemaal niks! Laten we het omdraaien, als je meerdere relaties hebt die stuk gelopen zijn spoor je ook niet. Dan moet er wel ergens een kronkel zijn die er voor zorgt dat je geen relatie kan vasthouden, dan ben je koekoek.
Juist ja
Alles heeft een reden, maar dat staat niet gelijk aan lijp zijn tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is het niet, maar als ik iemand zou gaan daten die nooit verder is gekomen dan een relatie van 4 maanden, en er daar 10 van achter de rug heeft, dan is ze waarschijnlijk niet heel stabiel in een relatie. Been there, done that overigens.
Zondagochtend, kerk, klaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben liever tot nu toe single dan dat ik al 5 relaties van een jaar acher de rug had, waarbij ik steeds van relatie in relatie rolde. Waar ik zelf heel erg tegen aan loop is dat een christelijke jongen mijn voorkeur heeft. Maar zie die maar eens te vinden, terwijl jij hem leuk vindt, hij jou en je allebei single bent. Dat is best lastig.
Heb wel een heel leuk berichtje gekregen gister, dus daar moet ik zo maar even op reageren.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zondagochtend, kerk, klaar.
Maar dat had je vast al geprobeerd.
Brutale vraag, maar je zoekt een christelijke jongen. Houd jij je dan ook aan geen sex voor het huwelijk?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben liever tot nu toe single dan dat ik al 5 relaties van een jaar acher de rug had, waarbij ik steeds van relatie in relatie rolde. Waar ik zelf heel erg tegen aan loop is dat een christelijke jongen mijn voorkeur heeft. Maar zie die maar eens te vinden, terwijl jij hem leuk vindt, hij jou en je allebei single bent. Dat is best lastig.
Heb wel een heel leuk berichtje gekregen gister, dus daar moet ik zo maar even op reageren.
Zijn er geen christelijke datingsites? Vast welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze dan gestoord is. Maar dat, als je relatie 10 keer na een paar maanden stuk loopt dat waarschijnlijk niet ligt aan de 10 mannen die ze daarvoor heeft gehad.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles heeft een reden, maar dat staat niet gelijk aan lijp zijn toch
Jij bespreekt met al je dates de relaties die ze gehad hebben, waarom het stuk is gelopen en wie wie gedumpt heeft? Gezellig!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is het niet, maar als ik iemand zou gaan daten die nooit verder is gekomen dan een relatie van 4 maanden, en er daar 10 van achter de rug heeft, dan is ze waarschijnlijk niet heel stabiel in een relatie. Been there, done that overigens.
Maar wat nou als je 28 bent en 2 relaties echt ziet als "relaties" en de ene duurde 3 maanden en de ander 4.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe ist met jou relatie, of ben je weer aan het date?
Nee dan zal je de oorzaak bij je zelf moeten gaan zoeken jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze dan gestoord is. Maar dat, als je relatie 10 keer na een paar maanden stuk loopt dat waarschijnlijk niet ligt aan de 10 mannen die ze daarvoor heeft gehad.
Hebben we het hier niet al eens over gehad?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Brutale vraag, maar je zoekt een christelijke jongen. Houd jij je dan ook aan geen sex voor het huwelijk?
Wanr ik kan me voorstellen dat veel mannen daar op af knappen vandaag de dag.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zijn er geen christelijke datingsites? Vast welOf je komt iemand tegen die er geen moeite mee heeft, dat kan natuurlijk ook
Ja, die vraag stel ik op het formulier dat ik ze van tevoren in laat vullen. Vervolgens laat ik mijn secretaresse een selectie maken van mogelijk geschikte kandidaten en die mogen op audiëntie komenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bespreekt met al je dates de relaties die ze gehad hebben, waarom het stuk is gelopen en wie wie gedumpt heeft? Gezellig!Ik heb volgens mij nog niet naar eerdere relaties gevraagd; het boeit me simpelweg niet. Ik kan prima zelf bepalen of ik iemand een leuk persoon vind.
Uiteindelijk gaat het er toch wel over, maar meestal pas bij de 2e of 3e date ofzo is mijn ervaringquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bespreekt met al je dates de relaties die ze gehad hebben, waarom het stuk is gelopen en wie wie gedumpt heeft? Gezellig!Ik heb volgens mij nog niet naar eerdere relaties gevraagd; het boeit me simpelweg niet. Ik kan prima zelf bepalen of ik iemand een leuk persoon vind.
Vaak komt het gewoon ter gesprek. Sommigen zien het echt als een verboden onderwerp. Ik vind het gewoon een deel van iemands verleden dat interessant/humorvol of wat dan ook kan zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ohquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet er ook niet meer ingaan als t een ex is en je bent alweer aan het daten
Ik krijg altijd het gevoel dat ik verantwoording moet afleggen en ik loop ook niet echt met die geschiedenis te koop (getrouwde vrouwen enzo). Maar ja, anders lijkt het net alsof ik jarenlang níets heb gedaan en dat is ook weer niet zo.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het er toch wel over, maar meestal pas bij de 2e of 3e date ofzo is mijn ervaring. Maar vaak niet te diep, moet je ook niet willen, te diep op exen ingaan...
Uhm weer ik niet, niet met mijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hebben we het hier niet al eens over gehad?Maar nee, daar houd ik me niet aan. Zelf vind ik seks wel iets voor binnen een serieuze relatie, maar het lijkt me niet geheel realistisch om tot het huwelijk te wachten.
Mag je met een niet christelijke jongen thuis komen?quote:Daar heb ik nu een berichtje gekregen.
Ik sta ook zeker wel open voor daten met niet-christelijke jongens, maar als ik vrije keus had... En hij moet het dus idd ook zien zitten, dat is dan ook nog een dingetje.
Same here. Wil natuurlijk niet gelijk de ander afschrikkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
Maar ik vind het geen taboe onderwerp, net als dronken verhalen en verhalen over scharrels
Maar goed, ik ben redelijk makkelijk wat dat betreft qua praten en vrij schaamteloos
Ik heb wel het idee dat jij heel snel vindt dat dingen die bij dates besproken kunnen worden te privé zijn, of te dichtbij komen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het gevoel dat ik verantwoording moet afleggen en ik loop ook niet echt met die geschiedenis te koop (getrouwde vrouwen enzo). Maar ja, anders lijkt het net alsof ik jarenlang níets heb gedaan en dat is ook weer niet zo.
Vorig jaar had ik een date die vooral over verbroken relaties ging waar we mee zaten en na dat gesprek kwamen we allebei tot de conclusie dat we nog niet over de ander heen waren. Zo kan het dus ook uitpakken.
Preciesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here. Wil natuurlijk niet gelijk de ander afschrikkenMaar het is toch wie ik ben en daar moet ie toch tevreden mee zijn mocht ie me willen
Oh ik geloof ook best dat er mensen zijn waarvoor dat wel realistisch is. Ik ben daar niet één van.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm weer ik niet, niet met mij
Bij mij in de kroeg loopt er iemand rond die 31 is en echt wacht tot het huwelijk
[..]
Mag je met een niet christelijke jongen thuis komen?
Nouja je kan het doceren natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
Precies
Je bent wie je bent en daar moet je niks aan veranderen, misschien kleine nuances, maar in de basis moet je gewoon eerlijk blijven aan jezelf.
Als een ander daar problemen mee heeft, nou ja even goede vrienden, maar dan is het van mijn kant gewoon klaar
Ik ben een open boek
Het gaat er toch vooral om wat JIJ wil? Of ben ik dan te vrijgevochten ofzo?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ik geloof ook best dat er mensen zijn waarvoor dat wel realistisch is. Ik ben daar niet één van.
Haha, dat vroeg ik me ook af, dus ik heb thuis een keer geroepen "en wat als ik thuiskom met een niet-christelijk iemand dan?" Waarop mijn moeder zei "oh ja, want dat heb ik nog nooit meegemaakt". Dus dat zit wel goed.
Nee hoor, ik ben juist heel openquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat jij heel snel vindt dat dingen die bij dates besproken kunnen worden te privé zijn, of te dichtbij komen.
Ja snap'tquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja je kan het doceren natuurlijkEn daar ben ik nu wel beetje mee aan het opletten bv.
Natuurlijk. Maar ik ben wel heel close met mijn familie, dus als zij mijn partner echt niet zouden mogen zou ik wel gaan twijfelen of hij dan wel goed bij mij paste, denk ik. Zowel schoonzus als zwager draaien prima mee in onze familie, en we zijn ook niet zo moeilijk, dus als dat al niet lukt zit er ergens iets niet goed, denk ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het gaat er toch vooral om wat JIJ wil? Of ben ik dan te vrijgevochten ofzo?
Mijn reputatie achterhaalt mij wel... En anders maakt m'n date het van zelf snel meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies
Je bent wie je bent en daar moet je niks aan veranderen, misschien kleine nuances, maar in de basis moet je gewoon eerlijk blijven aan jezelf.
Als een ander daar problemen mee heeft, nou ja even goede vrienden, maar dan is het van mijn kant gewoon klaar
Ik ben een open boek
Als ie nog voor een date bezig is over z'n ex dan kan ie het idd wel bekijken. In dat gezeik heb ik geen zin als ik het vooraf al weet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:03 schreef eefje801 het volgende:
In dat kader: Mijn mogelijke date vorige week had ik immers afgezegd? Omdat ik merkte dat het initiatief vooral van mij kwam en had er gewoon geen zin meer in. Vervolgens krijg ik terug dat hij inderdaad met zijn hoofd bij zijn ex was etc etc. Nou prima, maar dan ben ik ook wel vrij duidelijk en kap ik het af.
Vervolgens krijg ik gister een berichtje dat ik het toch niet goed zag en dat hij heus nog wel wilde daten eigenlijk en bla bla. Tja, daar kan ik dan echt niks mee. Dat is dan vķķr een eerste date hé? Ik denk dan eerder: zijn ex wou hem niet terug dus hij doet nog een poging dan dat ik daarvoor mijn hand over mijn hart zou strijken. Misschien te zwart wit maar voor mij werkt dat wel het beste. Ook al zou je nog issues hebben met je ex, wat heeft je nieuwe date daar dan mee te maken? Verwerk dat lekker zelf.
Maar goed, ik kan me dan ook afvragen waarom ik steeds reboundzoekers tegen het lijf loop
Maar zo zwart-wit werkt het niet. Als ik date met iemand dan is haar voorgeschiedenis niet echt een punt van overweging, maar het feit dat ze het voor zichzelf wil houden wel. als ik daarover wil praten dan moet ik dat kunnen en als mijn date die boot afhoudt dan zijn er vast meer dingen die niet bespreekbaar zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben juist heel open. Maar dit is een zwak en gevoelig punt van mij en ik wil er niet op beoordeeld worden. Beoordeel mij op hoe ik op je overkom, niet op wat ik voor jou wel en niet heb gedaan. Dat is net zoiets als starter zijn op de arbeidsmarkt en voortdurend afgewezen worden wegens onvoldoende werkervaring terwijl je de capaciteiten wel in huis hebt. Ik zeg overigens niet dat ik hier daadwerkelijk om afgewezen ben hoor, het gaat even om het principe
.
Vervelend is het he dat je in zo'n cirkeltje van een bepaalde categorie mensen blijft hangenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:03 schreef eefje801 het volgende:
Maar goed, ik kan me dan ook afvragen waarom ik steeds reboundzoekers tegen het lijf loop
Als ze ernaar vraagt, vertel ik het ook wel eerlijk hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar zo zwart-wit werkt het niet. Als ik date met iemand dan is haar voorgeschiedenis niet echt een punt van overweging, maar het feit dat ze het voor zichzelf wil houden wel. als ik daarover wil praten dan moet ik dat kunnen en als mijn date die boot afhoudt dan zijn er vast meer dingen die niet bespreekbaar zijn.
Het gaat dus niet om de aard van voorgaande relaties, maar over het niet willen vertellen. Dat komt gesloten over, in elk geval op mij, en daar houd ik niet zo van.
Dan blijf je het dus meten aan wat je familie ervan vindtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ik ben wel heel close met mijn familie, dus als zij mijn partner echt niet zouden mogen zou ik wel gaan twijfelen of hij dan wel goed bij mij paste, denk ik. Zowel schoonzus als zwager draaien prima mee in onze familie, en we zijn ook niet zo moeilijk, dus als dat al niet lukt zit er ergens iets niet goed, denk ik.
Meer ergens anders gaan stappen, nieuwe mensen, nieuwe kansen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vervelend is het he dat je in zo'n cirkeltje van een bepaalde categorie mensen blijft hangen
Herkenbaar... geen rebounders maar meer vrouwen die op zoek zijn naar een leuke tijd (prima, alleen moet ik mezelf ook ff op die manier in kunnen stellen dan)
Nouja als zij hem geweldig vinden en haar hele familie niet dan kan je toch evt gaan twijfelen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:07 schreef Yuki het volgende:
Dan blijf je het dus meten aan wat je familie ervan vindt
Nee joh, ik geniet juist nu wel van dat soort publiek in de Zwarte Ruiterquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Meer ergens anders gaan stappen, nieuwe mensen, nieuwe kansen.
Weg uit het cirkeltje!
zit je op paiq? antwoord Nee op de vraag of je ook open staat voor een ONS.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vervelend is het he dat je in zo'n cirkeltje van een bepaalde categorie mensen blijft hangen
Herkenbaar... geen rebounders maar meer vrouwen die op zoek zijn naar een leuke tijd (prima, alleen moet ik mezelf ook ff op die manier in kunnen stellen dan)
Ik vind de mening van de mensen die mij door en door kennen en waar ik heel veel van houd belangrijk ja. Daarbij zal ik altijd voor mezelf bepalen wat ik vind en daarmee wil doen, maar het telt wel mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan blijf je het dus meten aan wat je familie ervan vindt
nou ik bepaal alles zelf. en mensen die van mij houden hebben dat te accepteren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind de mening van de mensen die mij door en door kennen en waar ik heel veel van houd belangrijk ja. Daarbij zal ik altijd voor mezelf bepalen wat ik vind en daarmee wil doen, maar het telt wel mee.
Ik heb vrienden waarvan de een gelooft en de ander niet. En dat kan prima, zolang je elkaar maar accepteert. Zij is echt ontzettend niet-gelovig, bijna anarchistisch en hij gematigd christen. Hij wil alleen in een kerk trouwen en zij never nooit niet dus ze gaan gewoon niet trouwenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind de mening van de mensen die mij door en door kennen en waar ik heel veel van houd belangrijk ja. Daarbij zal ik altijd voor mezelf bepalen wat ik vind en daarmee wil doen, maar het telt wel mee.
Zit wel op Paiq maar ben niet meer actief. Heb ff geen zin in online datingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
zit je op paiq? antwoord Nee op de vraag of je ook open staat voor een ONS.
dan krijg je vast serieuze matches.
Ja, het christen zijn hebben ze weinig over in te brengen. Persoonlijkheidstechnisch hecht ik wel waarde aan hun mening. Ik geloof ook zeker dat het kan werken, alleen zou ik dan weer nooit genoegen nemen met niet trouwen en wil ik wel in een kerk trouwen. Maar als je het over zulk soort dingen eens kan worden zie ik het probleem ook niet idd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb vrienden waarvan de een gelooft en de ander niet. En dat kan prima, zolang je elkaar maar accepteert. Zij is echt ontzettend niet-gelovig, bijna anarchistisch en hij gematigd christen. Hij wil alleen in een kerk trouwen en zij never nooit niet dus ze gaan gewoon niet trouwenWel zijn ze stil voor het eten. En dat gaat al twaalf jaar goed.
Good for you! Ik bepaal uiteindelijk zelf, maar neem daarin wel de opinie van anderen mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik bepaal alles zelf. en mensen die van mij houden hebben dat te accepteren.
Kan helpen, maar vaak wordt gewoon iets sociaal wenselijks ingevuld hoor. Ik sprak eergister nog iemand die gelijk beweerde dat een vriend van hem zei dat je zo makkelijk seks kon scoren op Paiq. Tja..vast welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
zit je op paiq? antwoord Nee op de vraag of je ook open staat voor een ONS.
dan krijg je vast serieuze matches.
Doorvragen is het probleem niet, deze man is datquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan helpen, maar vaak wordt gewoon iets sociaal wenselijks ingevuld hoor. Ik sprak eergister nog iemand die gelijk beweerde dat een vriend van hem zei dat je zo makkelijk seks kon scoren op Paiq. Tja..vast welDus ik doorvragen en uiteindelijk was het euvel dat álle vrouwen een alfaman willen met spieren en bla bla en dat hij het daarom maar bij seks hield. Okee..dan. Zit vaak echt wel wat achter. Ik moet denk ik eens minder doorvragen
Ik zag het voor me en het was prachtig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, die vraag stel ik op het formulier dat ik ze van tevoren in laat vullen. Vervolgens laat ik mijn secretaresse een selectie maken van mogelijk geschikte kandidaten en die mogen op audiëntie komen
Op het moment dat het met iemand serieuzer wordt dan komen voorgaande relaties altijd ter sprake.
volgens mij geen foto. wel naam, leeftijd en woonplaatsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoe zit dat met de speeddates op paiq? Als ik die balk zie lopen verschijnen er namen. Krijgen die dames dan mijn foto te zien en kunnen ze op ja/nee klikken ofzo?
Helaas helaas, ze zien alleen je naam/leeftijd en 'score'quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoe zit dat met de speeddates op paiq? Als ik die balk zie lopen verschijnen er namen. Krijgen die dames dan mijn foto te zien en kunnen ze op ja/nee klikken ofzo?
Oh oke. Maar helaas toch weinig speeddates.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Helaas helaas, ze zien alleen je naam/leeftijd en 'score'
Ze krijgen geen foto's te zien. Enkel je naam en de balkjes met hoe 'geschikt ' je voor ze bent. Met een cijfertje erbij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
score?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Helaas helaas, ze zien alleen je naam/leeftijd en 'score'
zo'n vragenlijst duurt 10 minuutjes, zo gedaan!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
ah
zon battle lijkt me wel komisch, maar om daar nou een account voor aan te maken..
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan helpen, maar vaak wordt gewoon iets sociaal wenselijks ingevuld hoor. Ik sprak eergister nog iemand die gelijk beweerde dat een vriend van hem zei dat je zo makkelijk seks kon scoren op Paiq. Tja..vast welDus ik doorvragen en uiteindelijk was het euvel dat álle vrouwen een alfaman willen met spieren en bla bla en dat hij het daarom maar bij seks hield. Okee..dan. Zit vaak echt wel wat achter. Ik moet denk ik eens minder doorvragen
Ik hoef niet zo nodig op paiq.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:01 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
zo'n vragenlijst duurt 10 minuutjes, zo gedaan!
Heb alleen geen idee wat dat battledate voor reacties geeft..
FOK! en andere fora, en toevallig via alternatiefdatenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je wel gedate via sites en welke?
*Christelijke jongen zich meld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Daar pas ik dan weer net niet op denk ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
FOK! en andere fora, en toevallig via alternatiefdaten
kijk eens wat voor kerels daar opzitten, je zou het daar heel goed doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar pas ik dan weer net niet op denk ik.
Kijk wat voor vrouwen daar op zitten.. die moet je maar net willen....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
kijk eens wat voor kerels daar opzitten, je zou het daar heel goed doen.
Beter dan paiq sletjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kijk wat voor vrouwen daar op zitten.. die moet je maar net willen....
Ah, dus ze bestaan zelfs op Fok!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:59 schreef Mascleta het volgende:
[..]
*Christelijke jongen zich meld.
Overigens, heb je al eens een christelijke datingsite als www.funkyfish.nl geprobeerd?
Misschien te offtopic hoor, maar is jouw geloof niet voornamelijk voor jou? Wil je dat echt graag delen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ah, dus ze bestaan zelfs op Fok!
Haha ja, daar heb ik dus dat berichtje ontvangen.
Nouja, ik kies wel bewust voor een christelijke datingsite. Niet dat daar de ervaringen tot nu toe gigantisch geweldig zijn, maar het heeft een duidelijke voorkeur. Het is een groot gedeelte van wie ik ben en wie ik later wil zijn, het heeft ook invloed op hoe ik later mijn kinderen opvoed. Als ik dit samen met iemand zo kan doen zou dat tof zijn. Tegelijkertijd heb ik ook een niet-christelijke jongen gedate die er op zo'n manier instond dat ik daar ook zeker wel een toekomst in zag. Hij blijkbaar niet, maar dat is weer een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien te offtopic hoor, maar is jouw geloof niet voornamelijk voor jou? Wil je dat echt graag delen?
Want acceptatie daar hoef je geen christen voor te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, oké. Ik ben ook al een jaartje goudvis op FF, maar valt mij op dat de meeste dames toch 30+ zijn, en als ze jonger zijn dat ze vaak om het even bot te zeggen of zo lelijk als de nacht zijn, of ze al kinderen hebben uit een vorige relatie of dat ze aan de andere kant van het land wonen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ah, dus ze bestaan zelfs op Fok!
Haha ja, daar heb ik dus dat berichtje ontvangen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik kies wel bewust voor een christelijke datingsite. Niet dat daar de ervaringen tot nu toe gigantisch geweldig zijn, maar het heeft een duidelijke voorkeur. Het is een groot gedeelte van wie ik ben en wie ik later wil zijn, het heeft ook invloed op hoe ik later mijn kinderen opvoed. Als ik dit samen met iemand zo kan doen zou dat tof zijn. Tegelijkertijd heb ik ook een niet-christelijke jongen gedate die er op zo'n manier instond dat ik daar ook zeker wel een toekomst in zag. Hij blijkbaar niet, maar dat is weer een heel ander verhaal.
Tl;dr: Het is zeker geen eis, wel een voordeel.Ah zo, nouja daar kan ik wel in komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, dat idee heb ik niet, als ik rondkijk. Juist dat er zoveel jonge meiden op zitten die er prima uitzien. Dat ik denk; jij hebt toch helemaal geen datingsite nodig? Maar ik zit er zelf ook op.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:23 schreef Mascleta het volgende:
[..]
haha, oké. Ik ben ook al een jaartje goudvis op FF, maar valt mij op dat de meeste dames toch 30+ zijn, en als ze jonger zijn dat ze vaak om het even bot te zeggen of zo lelijk als de nacht zijn, of ze al kinderen hebben uit een vorige relatie of dat ze aan de andere kant van het land wonen.
Ik ga mijn geluk eens beproeven buiten FF, al moet ik zeggen dat ik ook nooit echt actief ben geweest op FF.
Jij was (bent) toch iets van 21 ofzo?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, dat idee heb ik niet, als ik rondkijk. Juist dat er zoveel jonge meiden op zitten die er prima uitzien. Dat ik denk; jij hebt toch helemaal geen datingsite nodig? Maar ik zit er zelf ook op.
Ik overweeg Paiq ook nog steeds, gewoon omdat ik er best veel goede verhalen over heb gehoord. Aan de andere kant is het nou ook weer niet zo dat ik perse een relatie of daten moet, en weet ik niet hoeveel tijd ik dan in Paiq wil en kan steken.
Klopt! Ik heb het dus ook niet nodig, maar het is wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij was (bent) toch iets van 21 ofzo?
Zie nu alweer de Z.R., misschien moet ik toch maar eens ergens anders gaan datenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee joh, ik geniet juist nu wel van dat soort publiek in de Zwarte Ruiter![]()
vanaf het moment dat je neukt zonder condoomquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Zie nu alweer de Z.R., misschien moet ik toch maar eens ergens anders gaan daten.
Trouwens, tot hoever blijven jullie eigenlijk tellen w.b. dates (bij 1 persoon) en wanneer heb je echt een relatie in jullie ogen?
Whoei, ik dacht dat je 29 was ofzo.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb het dus ook niet nodig, maar het is wel vermakelijk.
Wilde eerst vragen of je al meer lullen in je mond hebt gehad dan plakjes snijworst op je brood, maar goed je snapt hem.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb het dus ook niet nodig, maar het is wel vermakelijk.
Oei.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Whoei, ik dacht dat je 29 was ofzo.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wilde eerst vragen of je al meer lullen in je mond hebt gehad dan plakjes snijworst op je brood, maar goed je snapt hem.
Je gaat daar altijd heen of juist niet??quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Zie nu alweer de Z.R., misschien moet ik toch maar eens ergens anders gaan daten.
Trouwens, tot hoever blijven jullie eigenlijk tellen w.b. dates (bij 1 persoon) en wanneer heb je echt een relatie in jullie ogen?
Ah dan heb ik na 1 date al eens een relatie gehadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vanaf het moment dat je neukt zonder condoom
Zeker niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vanaf het moment dat je neukt zonder condoom
Regelmatig jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je gaat daar altijd heen of juist niet??
Tja relatie.. Dat voel je aan en meer dan 1 persoon serieus daten doe ik niet...
Ik ben sowieso niet het type wat meer vrouwen tegelijk date en dus al helemaal niet als er seks in het spel is...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Regelmatig ja.
En wat valt er bij jou onder serieus, als er seks in het spel is?
ik draag geen altokleren enzo en zit maar een klein beetje in het alternatieve circuitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
kijk eens wat voor kerels daar opzitten, je zou het daar heel goed doen.
Ah, uberhaupt dus niet meer dates tegelijkertijd, ook niet als het allemaal nieuwe dates zijn waar je van tevoren al twijfel over hebt...of date je die dan nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet het type wat meer vrouwen tegelijk date en dus al helemaal niet als er seks in het spel is...
Ga je ook mee naar de fok! Meeting in de september (naast zwarte ruiter) als die komt haha??
Dag wordt nog gepland, de rest moet je zelf bepalenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ah, uberhaupt dus niet meer dates tegelijkertijd, ook niet als het allemaal nieuwe dates zijn waar je van tevoren al twijfel over hebt...of date je die dan niet
Ow, en in September moet ik dus ook al niet daten... Zijn de Zeta en Boterwaag (alhoewel, toch te druk) wel Fok-vrij?![]()
Uhm, fok! meeting...misschien?ligt aan dag en tijd en durf?
Haha, was dat in de Zeta (had het verhaal toen wel gelezen)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dag wordt nog gepland, de rest moet je zelf bepalen
Zeta, misschien heb je me gezien in de spotlight tijdens een intense zoensessie met m'n dateen Boterwaag is ook niet veilig nee
Maar OT:
Als ik een date heb waar ik niet 100% zeker van ben dan ga ik wel, ff kijken of ik misschien een slechte dag had![]()
Vaak komt het er niet van dat ik voor die tijd nog iemand anders ontmoet, dus durf het niet te zeggen, maar zou het niet snel doen. Gewoon 1 per keer, meer dan zatMijn geheugen kennende kan het namelijk ook een hoop problemen opleveren
Ach, het ergste wat er kan gebeuren is dat ik je ga versieren en dat ik geen idee heb dat jij het bentquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Haha, was dat in de Zeta (had het verhaal toen wel gelezen)Grappig
Maar heb je dan niet gezien hoor
Misschien moet ik toch maar weer uitwijken naar andere kroegen dan
Ot: in principe is 1 ook meer dan genoeg voor mij, al is het wel eens voorgekomen dat er 2 mannen wilden afspreken en dat dus gewoon in dezelfde week was... Was trouwens wel vermoeiend voor geheugen idd..
Daar heb je gelijk in, maar ik ga kutdingen die ik heb meegemaakt niet snel op tafel gooien. Dan moeten we toch wel wat verder zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
God julie gaan te snel hoor. Ik moet overdag gewoon werken
Over ex-en bespreken (een ziljoen posts geleden dus), ik doe dat eigenlijk altijd![]()
Er is zo'n zeikliedje op de radio waarin ze zingen These bruises, make far better conversation en daar ben ik het eigenlijk wel mee eensIk kan niet oppervlakkig daten, ik ga ook echt niet gelijk in full-sofa-modus, maar de kutdingen die iemand heeft meegemaakt maken iemand veel meer wattie geworden is, dan de feesten waar hij is geweest en de biertjes die hij op heeft.
wel netjes afgehandeld dan toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heb mijn date van zaterdag nog ff een bedankje gestuurd voor haar eerlijke reactie, succes gewenst met alles etc etc. Boekje dicht en op naar de volgende. Moet ik wel altijd weer even focus zien te vinden.
Ik counter jouw ervaring met mijn ervaring.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb altijd trouwens wel, dat voordat ik iemand echt LEUK kan gaan vinden, dat ik met haar gezoend moet hebbenIs that just me?
Ik kan wel leuk met iemand daten en leuke gesprekken hebben (goede klik), maar voor mij slaat pas de echte vonk over na de eerste zoen (of niet, maar dan weet ik genoeg).
Uiteraard moet ik wel continu het idee hebben van: damn ik wil haar zoenen
Klinkt als bi-curious en misschien knuppel in 't hoenderhok maar, welke vrouw is dat niet een klein beetje? Ik zou 't niet benoemen, kan je altijd nog benoemen als je later on fantasieën gaat bespreken, toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Trouwens (misschien een beetje offtopic), wat ik nog dacht nav het biseksuele onderwerp in het vorige topic... Ik heb wel eens 'gevoelens' gehad voor een vrouw (een vrouw ook wel eens voor mij), maar ik heb nooit iets 'gehad' met een andere vrouw ofzo. Ik noem me op datingsites echter nooit meer bi (wel ooit een tijdje wel gedaan), omdat ik gewoon eerder op vrouwen val die ik gewoon irl tegenkom en over het algemeen eerder voor mannen val.
Hoe zouden jullie reageren op dat je dat niet van tevoren kan zien in een profiel of dit weet? Twijfel of ik zoiets nou specifiek zou moeten benoemen naar een toekomstige relatie of in het datingproces en zo ja, wanneer (zou er zelf niet zo'n punt van maken, al weten niet heel veel mensen in mijn omgeving dat ik ook wel eens een oogje op een vrouw heb gehad, maar vraag me toch af hoe dates hier naar kijken).
Jazeker, maar dat had ik van dit meisje ook niet anders verwacht, gewoon erg netjes wat dat betreftquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:36 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
wel netjes afgehandeld dan toch?
Zoenen is wel heel erg belangrijk ja. En het is sowieso een groot genot, mits je partner goed zoentquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb altijd trouwens wel, dat voordat ik iemand echt LEUK kan gaan vinden, dat ik met haar gezoend moet hebbenIs that just me?
Ik kan wel leuk met iemand daten en leuke gesprekken hebben (goede klik), maar voor mij slaat pas de echte vonk over na de eerste zoen (of niet, maar dan weet ik genoeg).
klopt wel helaas. zonder passie..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Yuki het volgende:
Ja, iemand waarmee je géén zoenklik hebt, is in mijn ervaring uberhaupt geen verder-daten/relatie-klik. Nogmaals, zoenen is zo belangrijk...
? Jouw "ware" kon niet zoenen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoenen is eigenlijk voor mij de reden door te blijven "zoeken"
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:48 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
? Jouw "ware" kon niet zoenen?
Ik heb wel vriendinnen die dat dus totaaaaal niet hebben...Bovendien heb ik als ik terug kijk echt wel flinke crush gehad op in ieder geval 1 vrouw (en bij wel meer vrouwen iets mindere crushes), waarbij ik bij haar ook zeker wist dat ze bi was (maar ik het niet durfde zeggen dat ik iets voor haar voelde, collega enzo, niet handig). Maar ja, of dat nou benoemd moet worden. Misschien valt dat idd wel onder bi-curious, don't know.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt als bi-curious en misschien knuppel in 't hoenderhok maar, welke vrouw is dat niet een klein beetje? Ik zou 't niet benoemen, kan je altijd nog benoemen als je later on fantasieën gaat bespreken, toch?
Nog even uit het vorige topic opgelepeld. Nee dat vind ik geen rare verwachtingen. Maar het blijft irritant.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, serieus?
Zijn dit
<lijstje van knipoogje>
Al hele rare verwachtingen?
Ik kan iemand echt al wel héél leuk vinden zonder gezoend te hebben (gelukkig was het zoenen bij diegene ook meer dan prima en was ik vervolgens jaren hotel-de-botelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:34 schreef SilentChaos het volgende:
ohh, dat heb ik ook eens gehad.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
En puntje bij paaltje: zodra je iemand echt leuk vindt, vallen alle "eisen" weg en ga je er voor.
Behalve als ze niet kunnen zoenen.
Ik word a) zelf niet snel verliefd en b) de keren dat ik wel verliefd was, was het niet wederzijds. Fijn hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nog even uit het vorige topic opgelepeld. Nee dat vind ik geen rare verwachtingen. Maar het blijft irritant.
Heel de discussie hierboven volgend over dat er iets met je mis moet zijn als je maar een paar korte relaties hebt gehad/nooit hebt samengewoond.
Ik zou het eerder als bewijs van onkunde zien als je al ettelijke keren hebt samengewoond of juist een hele rits aan relaties van een paar jaar. Blijkbaar ben je dan niet uit het juiste hout gesneden om voor elkaar door het vuur te willen gaan en is de eerste de beste dip in de relatie voldoende om een paar jaar samenwonen weg te gooien. En als de relatie 1 lange dip was, dan heb je gewoon verlatingsangst, ook niet zo volgens de norm.
Kortom, stelling valt dus zo om te draaien en beiden varianten zijn onzin wat mij betreft. Als iemand meerdere kortere relaties heeft kan het ook betekenen dat hij of zij gewoon op het verkeerde type valt. Dan ligt het uiteindelijk aan de persoon zelf natuurlijk, maar voorkeuren voor op wie je verliefd wordt lijkt mij verdomd lastig sturen.
Wat hier onlangs werd gesuggereerd is dat je het dan eerder bij je zelf moet zoeken...tja...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Zo, net m'n eerste speeddate gehad via Paiq. Drie keer niks, binnenkort maar even verwijderen. Wel een ander leuk gesprek met iemand die een van mijn nerdhobby's (religie) deelt, dus dat is cool
.
Overigens zit er wat mij betreft wel een kern van waarheid in met betrekking tot niet/minder compatibel zijn met andere mensen, in mijn geval dan. Ik heb niet echt standaardinteresses, dus deel niet zo veel met andere mensen.
Ja, ik zeg toch ook niet dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:14 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Wat hier onlangs werd gesuggereerd is dat je het dan eerder bij je zelf moet zoeken...tja...
Ik voel me ook zo'n Frankenstein opgebouwd uit onderdelen van verschillende types 'groepen'. Voel me nergens echt thuis en heb altijd extreme moeite gehad een vrouw te vinden die at heeft met alle subgroepen waar ik onderdeel van ben (op hoog niveau sporten, op hoog nerd niveau D&Den en noem nog wat minder voorkomende combi's).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Overigens zit er wat mij betreft wel een kern van waarheid in met betrekking tot niet/minder compatibel zijn met andere mensen, in mijn geval dan. Ik heb niet echt standaardinteresses, dus deel niet zo veel met andere mensen.
Nou ja, weet je wat het is: mensen proberen zich op een datingsite van hun meest aantrekkelijke kant te presenteren en noemen dan dingen die ze het meest gemeen hebben met andere mensen, heel logisch. Vaak zijn dat dingen als uitgaan, sociaal doen met vrienden, sporten... Dat zijn geen dingen waarover ik een leuk gesprek kan voeren. Uitgaan doe ik niet (iig niet in de zin van kroegen enzo) sporten wel, maar ik vind dat een stom gespreksonderwerp... Ik vind het juist leuk als mensen een afwijkende passie hebben. Alleen noemen ze die dan weer niet in hun datingsiteprofiel. Het is allemaal zulke eenheidsworst.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik voel me ook zo'n Frankenstein opgebouwd uit onderdelen van verschillende types 'groepen'. Voel me nergens echt thuis en heb altijd extreme moeite gehad een vrouw te vinden die at heeft met alle subgroepen waar ik onderdeel van ben (op hoog niveau sporten, op hoog nerd niveau D&Den en noem nog wat minder voorkomende combi's).
Vind ik ook inderdaad, wil daarnaast ook echt niet alles in een relatie sámen moeten doen zoals sommige stellen, brrrr. Al is íets gemeenschappelijks hebben ook wel weer fijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja ach, ik weet inmiddels uit ervaring dat (veel) gedeelde interesses of hobby's ook geen recept is voor succes. Hoogstens een ingang om een gesprek aan te knopen. Mijn droomvrouw hoeft ook echt niet allemaal dezelfde dingen te doen als ik. Zolang onze levensstijlen maar compatible zijn.
Neuh, ze hoeft niet dezelfde interesses te hebben als ik (al is het wel handig dat het geen wild stapbeest is, denk ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja ach, ik weet inmiddels uit ervaring dat (veel) gedeelde interesses of hobby's ook geen recept is voor succes. Hoogstens een ingang om een gesprek aan te knopen. Mijn droomvrouw hoeft ook echt niet allemaal dezelfde dingen te doen als ik. Zolang onze levensstijlen maar compatible zijn.
Ken genoeg vrouwen die echt wel veel diepgang in het leven hebben/zoeken/vinden, maar ook van een avondje stappen houden hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuh, ze hoeft niet dezelfde interesses te hebben als ik (al is het wel handig dat het geen wild stapbeest is, denk ik). Ik mis gewoon vaak authenticiteit, zeg maar, en vind het zo oppervlakkig. Terwijl je als je echt met zo'n vrouw gaat praten, vast allemaal razend interessante dingen aan de weet komt, maar dat oppervlakkige laagje eroverheen motiveert me niet echt
. Het kan toch niet zo zijn dat de diepgang in je leven niet verder gaat dan tot diep in de nacht stappen?
had ik ook dusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat was wel jammer bij mijn laatste date, qua hobby's/levensstijl zaten we aardig op 1 lijn. Maar goed, zoals ik al zei, geen recept voor gegarandeerd succes.
Ja precies!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoenen kan ook altijd zo friggin' teleurstellend zijn. En het is haast onmogelijk om het echt anders te gaan doen als je eenmaal iets gewend bent. Volgens mij ga je wanneer je echt opgewonden bent altijd weer terug naar wat je eigen manier van doen is... Dus ik moet ook wel gezoend hebben voor ik mijn gevoelens echt los kan laten hoor. Dit is in potentie de grootste afknapper.
Zoenen met passiequote:
Nou ja, met m'n ex had ik dus serieus alsof ik met mezelf aan het daten was (en ik hou van mezelf, dus damn, that's good).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat was wel jammer bij mijn laatste date, qua hobby's/levensstijl zaten we aardig op 1 lijn. Maar goed, zoals ik al zei, geen recept voor gegarandeerd succes.
Haha, dat eerste had ik ook wel, dat het een vrouwelijke versie leek van mezelfquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, met m'n ex had ik dus serieus alsof ik met mezelf aan het daten was (en ik hou van mezelf, dus damn, that's good).
Zelfde hobby's, interesses, passies etc etc...
Echt waren we qua "basisprincipes" (noem het opvoeding), zo verschillend dat het gewoon echt niet ging... als je karakter veel van elkaar verschilt kan je nog wel zoveel gemeenschappelijk hebben, het gaat dan gewoon niet werken.
Toch maar een respectloze zak zoeken danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:24 schreef SilentChaos het volgende:
Verre van belangrijk inderdaad
Zolang er wederzijds respect is voor elkaars interesses is er een probleem.
Als dan de karakters ook nog matchen en de levensinstelling... Ben je binnen
Ik ben alles wat je nodig hebt in je levenquote:
Ach ik ben blijkbaar gewoon saai....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:19 schreef Cue_ het volgende:
Het gaat er vooral om dat iemand je accepteert zoals je bent, je gewoon over je hobbys/passies/intresses kan praten zonder dat je het gevoel hebt dat het aan dovemansoren is.
Natuurlijk is het handig om een paar gezamenlijke interesses te hebben, maar het is geen garantie voor succes
Dat is zeker waar, al zou ik dat niet zomaar laten gebeuren.quote:
Waarom cijfer jij jezelf toch altijd weg? Sowieso als iemand ambitieus is wil dat niet zeggen dat hij alleen maar met status bezig is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:08 schreef Andromache het volgende:
Waah, help! Waarom heeft vrijwel elke man op E-matching in zijn profiel staan dat 'ie ambitieus is? Ik wil geen ambitieuze man want dan ben ik bang dat hij op mij afknapt (nog geen studie afgerond en klein inkomentje)..... Een man die tevreden is met zijn werk en zijn Opeltje en het prima vindt om af en toe door te groeien naar een andere functie is goed genoeg voor mij. Mijn eigen geld verdien ik toch zelf wel.
Uh... misschien geen goede reden, maar ik voel me er niet lekker bij. Ervaringen anyone?
Oh ja, en dit....quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:11 schreef Dizorn het volgende:
Al die mannen denken gewoon dat vrouwen willen horen dat ze ambitieus zijn. zal in de praktijk wel erg meevallen. sociaal wenselijke profielen
ok ok ik waag morgen een nieuwe poging. o ja, en dat wegcijferen zit in mijn 'broncode', denk ik wel eensquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom cijfer jij jezelf toch altijd weg? Sowieso als iemand ambitieus is wil dat niet zeggen dat hij alleen maar met status bezig is.
Ik ben ook ambitieus, maar status etc. interesseert mij echt geen hol...
Zoals ik eerder al zei, je moet niet zo negatief over jezelf denken.... en je moet al helemaal niet voor anderen gaan denken....
Je bent ouder dan ik en woont te ver weg... Helaasquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:08 schreef Andromache het volgende:
Waah, help! Waarom heeft vrijwel elke man op E-matching in zijn profiel staan dat 'ie ambitieus is? Ik wil geen ambitieuze man want dan ben ik bang dat hij op mij afknapt (nog geen studie afgerond en klein inkomentje)..... Een man die tevreden is met zijn werk en zijn Opeltje en het prima vindt om af en toe door te groeien naar een andere functie is goed genoeg voor mij. Mijn eigen geld verdien ik toch zelf wel.
Uh... misschien geen goede reden, maar ik voel me er niet lekker bij. Ervaringen anyone?
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:38 schreef M1stral het volgende:
[..]
Je bent ouder dan ik en woont te ver weg... Helaas
Twee uitspraken waarvan ik uit ervaring kan zeggen dat het niet altijd op gaat, haha.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
en al het goede komt van ver....
3 Uur voor mijquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:51 schreef Andromache het volgende:
oh pu-lease zeg, ik vind het al erg genoeg dat ik 30 benmaar dat ver weg valt reuze mee hoor
Als je van de LAT-relaties bent wel ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:51 schreef Andromache het volgende:
oh pu-lease zeg, ik vind het al erg genoeg dat ik 30 benmaar dat ver weg valt reuze mee hoor
Niet mee eensquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
Echt waren we qua "basisprincipes" (noem het opvoeding), zo verschillend dat het gewoon echt niet ging... als je karakter veel van elkaar verschilt kan je nog wel zoveel gemeenschappelijk hebben, het gaat dan gewoon niet werken.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 03:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij zocht gewoon even een excuus om "mijn vriend" te zeggen
Ik begrijp dat wel. Ik zou zelf ook geen over-ambitieus type willen. Ik heb zelf wel een beetje ambitie maar ook weer niet zo veel als het om werk gaat. Ik vind m'n persoonlijke ontwikkeling belangrijker dan m'n werk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:08 schreef Andromache het volgende:
QFT.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:10 schreef Mystikvm het volgende:
Dat iemand in zijn profiel zet dat hij of zij ambitieus is mag je best met een korrel zout nemen. Dat houdt niet in dat ze zich al ellebogend naar de top begeven. Als er staat dat iemand van avontuurlijk reizen houdt dan staan ze ook niet elk jaar op de top van de Kilimanjaro, maar gaan ze ook gewoon naar een camping in Zuid-Frankrijk. Als er staat dat ze dol zijn op extreme sports hebben ze in de praktijk ook een keertje gebungeejumped of gaan ze wel eens snowboarden in Zoetermeer. Verwacht geen Bear Grylls-achtig typje die aan kayaking doet.
Til toch niet zo zwaar aan wat iemand schrijft, en neem het vooral niet te letterlijk. Vaak is het maar half-waar.
Jij verwoordt het beter dan ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 08:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zie ambitie meer als een proces waarin je open staat om telkens weer dingen te proberen/bij te leren. Dus niet zozeer meer status verwerven of veel geld verdienen. Maar het woordje 'ambitie' staat voor veel mensen kennelijk synoniem met promotie maken op je werk ofzo.
En die profielteksten moet je idd met een flinke korrel zout nemen hoor. Als al die 'reizende' vrouwen op datingsites daadwerkelijk deden wat in hun profiel staat, zou het nu aardig overbevolkt zijn in de regenwouden van Brazilië en in de Andes.
Voor vrouwen geldt hetzelfde hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:13 schreef Viking84 het volgende:
Om het weer eens richting datingsites te sturen: volgens mij zijn dat soort kreten maar holle kreten waarvan ze verwachten dat die aantrekkelijk zijn en weten die mannen zelf ook niet wat ze ermee bedoelen als je hen ernaar vraagt.
quote:Ik ben een levensgenieter. Ik hou van gezelligheid om me heen. Graag breng ik daardoor tijd door met mijn vrienden.
Doordeweeks kijk ik wel rustig op de bank een filmpje of ben bezig met muziek.
Ik verdiep me verder in muziek, wat eigenlijk mijn grootste passie is. Ik beoefen het graag ook (ik speel zelf gitaar) en vind het productieproces (echt het studiowerk) ook enorm interessant.
Buiten mijn muziek heb ik als hobby nog het rijden en sleutelen aan mijn oldtimer.
In het weekend zit ik graag met vrienden thuis of ga de stad in.
Ja, weet je wat het is: volgens mij schrijven veel mensen hetzelfde, omdat ze zien dat anderen vergelijkbare dingen schrijven en als anderen het ook doen, zal het wel goed zijn ofzo. Betrap mezelf daar iig opquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor vrouwen geldt hetzelfde hoor
Ik zou wel eens een profiel willen zien waar dat soort standaard ellende niet op staat, maar die zijn zeldzaam
Niemand weet wat ze moeten schrijven over zichzelf en ondertussen kliederen ze pagina's vol over reizen, ambitie blablablabla
Na de eerste zin zou ik al stoppen met lezen. 'Levensgenieter', 'tijd doorbrengen met vrienden'. Hoe clichéquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens was dit mijn profieltekst op Lexa, ook niet echt spectaculair
[..]
Vreselijk vind ik dat, vooral dat 'reizen'quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor vrouwen geldt hetzelfde hoor
Ik zou wel eens een profiel willen zien waar dat soort standaard ellende niet op staat, maar die zijn zeldzaam
Niemand weet wat ze moeten schrijven over zichzelf en ondertussen kliederen ze pagina's vol over reizen, ambitie blablablabla
Kan prima allebei hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Vreselijk vind ik dat, vooral dat 'reizen'
Blegh ik zoek een vrouw om knus op de bank een filmpje mee te kijken, met het licht gedimd en de kaarsjes aan. Geen backpackster of hulpverleenster in een ontwikkelingsland.
Liepen de gesprekken wel dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gisteravond na wekenlang niet gebruikt te hebben (concentreer me liever op 1 date tegelijk) Paiq maar weer eens geopend, na alle vervallen contacten weggeklikt te hebben weer ff met iemand gechat. Weet meteen alweer waarom ik liever met Paiq stop, heb je gesprekje beetje op gang en dan opeens, nog voor de foto's zichtbaar zijn, opeens totaal geen reactie meer. Fijn.
Dat heb ik op knuz, beetje provocerend maar het is echt geniaal wat voor reacties je dan krijgt. Doe daar echt nooit meer wat mee, maar soms komt er ineens een hate-mail binnen. Heb het hier al eens gepost, maar blijft leuk om soms eens door te lezen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:25 schreef Viking84 het volgende:
Eigenlijk wil ik in m'n profiel al die andere profielen afzeiken d.m.v. een lijst met wie allemaal NIET hoeven te reageren, maar dan ben je weer een verzuurde kut (vind ik ook van anderen die dat doen), dus dat doe ik dan ook maar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de reacties:En werkelijk helemaal een bespottelijke situatie, een vrouw van 58 die eerst dit bericht stuurt:quote:Titel: hallo
Inhoud bericht:
Ik moet echt even kwijt dat jij mij een naar en gefrustreerd mannetje lijkt.
Wat moet jij wel niet van jezelf vinden om zo veroordelend over mensen en hun manier van uitten, leven en doen te mogen schrijven.
Jammer voor jou ben ik niet het type dat jij omschrijft met je 1000 "Ohja's".
Ik heb een goede studie afgerond, ben wel mijn leven lang model geweest en geloof echt diep van binnen dat mensen zoals jij (en nu veroordeel ik even!) deze maatschappij vertroebelen met hun misselijkmakende benadering.
Dit wilde ik even gezegd hebben. Voor zover dat in mijn macht ligt, RECHT IN JE BEK! Sukkel!Nou prima, bedankt voor het complimentje. Ook niet op gereageerd, want vrouw van 58. Twee dagen later krijg ik van DIEZELFDE vrouw...vervolgens dit:quote:Titel: één ding
Inhoud bericht:
Hallo Thijs,
Ik heb heel hard om je profiel zitten lachen!
De meeste dingen zijn oh zo waar, cool, behalve een……… een fulltime moeder hoeft niet per definitie werkeloos te zijn. Er zijn situaties die het noodzakelijk maken dat je er 24/7 voor je kind bent. Het zou dan voor zowel moeder als kind onverstandig zijn om er nog zo nodig een baan bij te nemen, je doet dan zowel haar/hem als jezelf tekort en dat willen we toch niet, wel dan?
Verder veel succes hier!
Groetjes Bernadettequote:Titel: MET VRIENDELIJKE GROETEN..............
Inhoud bericht:
JAMMER DAT JE NIET MEER GEREAGEERD HEBT OP MIJN BERICHTJE, IK WAS GRAAG DE DISCUSSIE MET JE AANGEGAAN.
OMDAT DIT SOORT OVER HET PAARD GETILDE ‘JONGETJES’ ALS JIJ NOG VEEL MOETEN LEREN HEB IK JE TEKST HIER EN DAAR VOORZIEN VAN COMMENTAAR.
NIET OVERAL WANT DAT WAS ME TEVEEL MOEITE, MAAR ALS JE NOG VRAGEN HEBT WAAR IEMAND MET VEEL LEVENSERVARING EN EEN HOGER IQ EN EQ DAN DAT JIJ HEBT ANTWOORD OP ZOU KUNNEN GEVEN: BE MY GUEST!!!
Ik zoek louter leuke vrouwen! (Daar hoor je overigens niet bij als er nu stoom uit je oren komt bij het lezen van onderstaande zinnen)
VALT WEL MEE, KAN ME WEL BEHEERSEN. MAAR IK KAN ME VOORSTELLEN DAT VROUWEN NIET VALLEN OP ZO’N ARROGANTE KWAL ALS JIJ DUS IK DENK DAT JE DAN NOG LANG KUNT ZOEKEN!
Ohja: je bent dus géén model als je Fotograaf Harry van om de hoek inhuurt en daarna op een hondenuitlaatplaats zwoel tegen een boom gaat staan.
NEE, DAN DE MANNEN HIER DIE EEN FOTO VAN HUN HOND I.P.V. ZICHZELF PLAATSEN. VOOR COMMENTAAR OP JOUW FOTO: ZIE HIERONDER.
Ohja: het is 'mijn profiel'. Niet 'me profiel'.
Ohja: het is dus níet handig om je op je 19e door de eerste de beste Sjef van Oekel te laten bezwangeren, waardoor je je opleiding niet kunt afmaken en je eindigt op knuz, met een profiel vol spelfouten en zoekend naar die ene sukkel die het niets uitmaakt dat je al drie koters hebt.
VOLGENS MIJ MOET JE DAARVOOR MET Z’N TWEEËN ZIJN EN IS HET NIET OOK DE VERANTWOORDELIJK VAN DE MAN OM ANTICONCEPTIE TE GEBRUIKEN? OF BEN JIJ OOK ZO’N SUKKEL WAARBIJ HET VERSTAND IN ZIJN KRUIS ZIT?
Ohja: het is niet uitnodigend om een profieltekst te laten bestaan uit 'Euhhh ja wat kan ik over mezelf vertellen weet ik veeellll vraag maar wat ofzoooooo'.
EEN PROFIELTEKST IS BEDOELD OM ER IETS OVER JEZELF TE VERTELLEN EN NIET OM COMMENTAAR OP ANDEREN TE GEVEN.
HOEWEL IK MOET TOEGEVEN DAT DEZE TEKST VAN JOU VEEL OVER JEZELF ZEGT.
Ohja: je zet een vraag geen extra kracht bij door er 48 vraagtekens achter te plaatsen. Ook 32 uitroeptekens zijn vaak overbodig.
Toevoeging: Zinnen kun je afsluiten met één punt. Dat hoeft niet.....altijd.....met.....acht of negen....puntjes....(ook niet in de plaats van spaties)
DE INTERPUNCTIE IS BEDOELD OM EEN TEKST EVENTUEEL VAN KRACHT TE VOORZIEN.
BIJ HET GEBRUIK VAN ‘OHJA’ BIJ HET BEGIN VAN IEDERE ZIN GAAT DIT ECHTER VERLOREN.
Ohja: het is overbodig om te zeggen dat je van 'leuke dingen doen houdt'. Er zijn vrij weinig mensen die het leuk vinden om alleen maar stomme en achterlijke dingen te doen. (Geldt ook voor 'ik hou van lekker eten')
Ohja: je kunt niet 'samenwonen met je hond'. Ook niet met je kat.
Ohja: aan 'teveel om op te noemen' hebben we als man geen reet. Noem dan gewoon je drie leukste films/boeken/sexandthecity-afleveringen op.
Ohja: als je paars piekhaar hebt en in poncho's loopt ben je niet 'prettig gestoord', dan ben je gewoon erg onaantrekkelijk.
IK VIND JOUW FOTO NOU OOK NIET DAT JE ZEGT: WAUW!!
EEN ALLESBEHALVE INTELLIGENTE BLIK!!!
Ohja: het heeft geen zin om een beschrijving van je sterrenbeeld op je profiel te zetten. Een leuke vent gelooft daar niet in, een treurige vent weet toch allang welke beschrijving bij welk sterrenbeeld hoort.
JIJ KUNT DUS BIJ ELK STERRENBEELD EEN VOLLEDIGE BESCHRIJVING GEVEN?
Ohja: een schraal stukje tekst met vage zinnen is géén gedicht. Ook geen poëzie. Het is gewoon een schraal stukje tekst met vage zinnen.
Ohja: "Ik hou van de geur van versgemaaid gras" kan écht niet meer in 2010.
HOEZO SPELFOUTEN? ‘VERS GEMAAID’ ZIJN 2 WOORDEN , NIET EEN WOORD.
Ohja: het is niet aantrekkelijk wanneer je je hond 'zogenaamd' een profiel laat schrijven met de mededeling dat hij een vriend voor zijn lieve baasje zoekt.
Ohja: je bent níet 'avontuurlijk' als je elke zomer drie weken op de camping in de Biesbosch gaat staan.
IK VRAAG ME STEEDS AF HOE STUDENTEN HUN LANGDURIGE VERRE REIZEN KUNNEN BEKOSTIGEN WAARDOOR ZE NIET BINNEN DE GESTELDE TERMIJN AFSTUDEREN MET ALS GEVOLG DAT ZE DUS LANGER GE/MISBRUIK MAKEN VAN OVERHEIDSGELD, MIJN BELASTINGCENTEN DUS!!.
WAT BETREFT JOUW STUDIE: ZONDE VAN HET GELD!
BY THE WAY, IK HEB MIJN STUDIE ZELF BETAALD
Ohja: met een knuzkus geef je weinig blijk van originaliteit, creativiteit en/of spanning. Als je vanaf seconde 1 eigenlijk al niks te melden hebt, hou dan gewoon voor altijd je mond dicht.
MISSCHIEN OOK EEN TIP VOOR JOU?
Ohja: het is ook niet aantrekkelijk als je elkaars gastenboeken volplempt met lachende teddybeertjes of piepende kuikentjes met 'EEN FIJNE DINSDAG GEWENST!'
Ohja: begin niet direct over je zware leven, rugzakje, vermoeiende ex'en. Dus niet als eerste regel 'waarom zijn alle mannen toch klootzakken?'. Als je alleen maar klootzakken tegenkomt, kijk eerst eens naar jezelf. Leuke vrouwen herkennen klootzakken.
ZOALS IK JOU NU HERKEN…..
Ohja: vermijd clichés als 'Ik ben wie ik ben'. Alsof iemand dan denkt 'oh, was jíj dat! Nee dan ben je wel leuk denk ik'. Nee. Denken ze niet.
Ohja: het is 'nieuwsgierig', niet 'nieuwschierig'. Ook is het 'sowieso' en niet 'zo y zo', of wat dan ook.
Ohja: het is niet grappig om op de foto net te doen alsof je de Toren van Pisa weer recht duwt. Of groter bent dan de Eiffeltoren HAHA.
GELUKKIG HEBBEN WE NIET ALLEMAAL DEZELFDE HUMOR ANDERS LAZEN WE ALLEEN MAAR DIT SOORT ONZINVERHALEN
Ohja: het heeft geen zin om te vermelden dat onbetrouwbare mannen niet mogen reageren. Die denken echt niet 'oh shit, dan laat maar', maar 'hé, blijkbaar weer een naīeve doos die vaak is teleurgesteld. Die ga ik even mailen!'
ZELFREFLECTIE?
Ohja: je komt niet heel geleerd en wijs over als je wat Engelstalige Loesje!-teksten kopieert en op je profiel pleurt.
NEE, DAN DIT SOORT PROFIELEN, DIE GETUIGEN ZEKER WEL VAN ENIGE INTELLIGENTIE?!
Ohja: het is niet nodig om je als een heel stoer 'ik ben een independent woman en niemand doet mij wat want ik heb overal schijt aan'-vrouw te presenteren. We prikken wel door die onzekerheid heen.
HOE ZIT HET MET JOU?
Ohja: het is ook niet nodig om me nu te mailen met 'Pff je bent zelf onzeker!'
GELUKKIG, TOCH ENIGE ZELFREFLECTIE!
Ohja: In Een Zin Hoeft Niet Elk Woord Met Een Hoofdletter Te Beginnen.
Ohja: het is 'met beide benen op de grond staan'. Niet 'met beide benen in het leven' of iets dergelijks.
Ohja: niet erg als je 'een maatje meer hebt'. Maar vaak zijn het minstens tien maatjes meer.
Ohja: 'HAHA MIJN PROFIEL LIJKT OP DE BIJSLUITER VAN EEN MEDICIJN!!!' Nee. Niet grappig. De eerste die het deed verdient alle credits, de rest (lees: diegene die zich nu aangesproken voelt) is een ordinaire copycat.
Ohja: "Ik ben dus Anja". Hoezo 'dus'?
Ohja: fulltime moeder is geen beroep. Dat heet gewoon werkloos.
HIER HAD IK AL OP GEANTWOORD MAAR WIL ER NOG AAN TOEVOEGEN DAT JIJ WEL TE EGOISTSCH ZULT ZIJN OM JE IN EEN DERGELIJKE SITUATIE AAN TE PASSEN.
Ohja: als je je aangesproken voelt. Stuur gewoon een boos bericht dat ik een eikel ben! Velen gingen je voor. Een kleine disclaimer: tips hoe ik wél vrouwen zou kunnen versieren mogen achterwege blijven, daar heb ik geen moeite mee.
IK VRAAG ME TOCH ECHT WAT JIJ HIER DAN DOET?! AANDACHT TEKORT? JOUW INBOX STROOMT NU ZEKER OVER? OF IS HET JE EIGEN FRUSTRATIE AFREAGEREN? DAAR LIJKT HET WEL VEEL OP, HEEL ZIELIG, ER IS TOCH WERKELIJK ECHT IETS HEEL ERG MIS MET JOU!!!!
Mocht je je herkennen, doe er wat mee, en neem jezelf niet zo serieus.
DIE TIP WIL IK JOU OOK NOG WEL GEVEN, ZOALS IK AL ZEI, JE HEBT NOG HEEL VEEL TE LEREN!!!!!![]()
Wtf, over stemmingswisselingen gesproken.
Stuurde dit nog terug:Kreeg toen nog dit terug:quote:Beste Victress,
>
> kijk even naar deze link: http://sport.aanbodpagina(...)-tijdens-de-overgang
>
> Groetjes!Hahaquote:Titel: Re: MET VRIENDELIJKE GROETEN..............
Inhoud bericht:
Dat bedoel ik dus, alleen maar kritiek op anderen.
Puberaal gedrag omdat de hormonen zich nog moeten ontwikkelen tot volwassenheid, als ze dat in jouw geval al doen. Het is wetenschappelijk aangetoond dat dit bij sommige nooit tot volledige ontwikkeling komt.
Helaas moet ik terugkomen op mijn eerder gedane belofte om met jou een discussie aan te gaan. Gezien je reactie zou deze niet gelijkwaardig en dus voor jou alleen maar zielig zijn!!!Hoe kwaad kun je worden op iemand die je niet kent zeg.
![]()
Sorry voor de lange post.
Gourmetten of steengrillen?
Ik vind het ook wel lekker hoor, ff er tussenuit in de zomer, maar ik vind dat totaal niet relevant voor een eventuele date.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan prima allebei hoor. Ik hoef ook geen vrouw die continu op reis wil, maar twee keer per jaar weg vind ik toch wel fijn
.
haha snap wat je bedoelt, maar vind dat ook weer zoiets...quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na de eerste zin zou ik al stoppen met lezen. 'Levensgenieter', 'tijd doorbrengen met vrienden'. Hoe cliché.
Dat oldtimerverhaal vind ik dan wel weer cute, daar had je mee moeten beginnen imo.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat heb ik op knuz, beetje provocerend maar het is echt geniaal wat voor reacties je dan krijgt. Doe daar echt nooit meer wat mee, maar soms komt er ineens een hate-mail binnen. Heb het hier al eens gepost, maar blijft leuk om soms eens door te lezen.
Mijn profiel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de reacties:
[..]
En werkelijk helemaal een bespottelijke situatie, een vrouw van 58 die eerst dit bericht stuurt:
[..]
Nou prima, bedankt voor het complimentje. Ook niet op gereageerd, want vrouw van 58. Twee dagen later krijg ik van DIEZELFDE vrouw...vervolgens dit:
[..]![]()
Stuurde dit nog terug:
[..]
Kreeg toen nog dit terug:
[..]
HahaHoe kwaad kun je worden op iemand die je niet kent zeg.
![]()
Sorry voor de lange post.![]()
![]()
Ben je eerlijk, is het weer niet goedik vind het geniaal
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ja, maar ik wil ook met de ander kunnen reizenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:33 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel lekker hoor, ff er tussenuit in de zomer, maar ik vind dat totaal niet relevant voor een eventuele date.
Het levert hoogstens wat gespreksstof op, maar ik ben veel meer geīnteresseerd in hoe iemand de rest van het jaar invult. Het normale dagelijkse leven.
Meisjes van 25 die het hebben over 'een goed glas wijn'quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gewoon eerst foto's kijken, daarna profiel scannen. Vrouwen staan meestal of met een glas wijn op de foto of met een backpack om. Meestal heb ik de neiging om die profielen al over te slaan.
[..]
Dat heb ik op knuz, beetje provocerend maar het is echt geniaal wat voor reacties je dan krijgt. Doe daar echt nooit meer wat mee, maar soms komt er ineens een hate-mail binnen. Heb het hier al eens gepost, maar blijft leuk om soms eens door te lezen.
Mijn profiel:Held. Is er nou niet één vrouw die haar respect betuigt voor zo'n profieltekst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de reacties:
[..]
En werkelijk helemaal een bespottelijke situatie, een vrouw van 58 die eerst dit bericht stuurt:
[..]
Nou prima, bedankt voor het complimentje. Ook niet op gereageerd, want vrouw van 58. Twee dagen later krijg ik van DIEZELFDE vrouw...vervolgens dit:
[..]![]()
Stuurde dit nog terug:
[..]
[..]
![]()
[..]
Mijn profiel:Als je een vrouw vindt met zo'n advertentie dan is het wel echt dé vrouw. Bazentekst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de reacties:
[..]
[..]
[..]![]()
Stuurde dit nog terug:
[..]
[..]
![]()
Ja doei.
Nou ja dat is het wel, je sluit een hele hoop uit. Sowieso, vrouwen die er de humor niet van inzienquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je een vrouw vindt met zo'n advertentie dan is het wel echt dé vrouw. Bazentekst!
Dramatisch inderdaadquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meisjes van 25 die het hebben over 'een goed glas wijn'. *jeuk*.
En vrouwen van 30+ die zichzelf een 'meid' noemen. Eveneens *jeuk*.
[..]
Mijn profiel:Eerst deze post overgeslagen omdat hij zo lang was, maar prachtig, toch de moeite waard om te lezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de reacties:
[..]
[..]
[..]![]()
Stuurde dit nog terug:
[..]
[..]
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens was dit mijn profieltekst op Lexa, ook niet echt spectaculair
[..]
Niet mee eens, ik vind 't best okequote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na de eerste zin zou ik al stoppen met lezen. 'Levensgenieter', 'tijd doorbrengen met vrienden'. Hoe cliché.
Dat oldtimerverhaal vind ik dan wel weer cute, daar had je mee moeten beginnen imo.
Dank jequote:Op woensdag 6 februari 2013 11:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Niet mee eens, ik vind 't best oke
Cliché staat niet gelijk aan niet reagerenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Niet mee eens, ik vind 't best oke
Beter dan : "ik heb een vertyft kutleven, en geen vrienden" , maar echt veel toegevoegde waarde heeft het niet nee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cliché staat niet gelijk aan niet reageren. Maar het kan spannender ofzo
. Het gros van de mannen schrijft 'ik heb een leuk leven met leuke vrienden'.
Het enige wat ze ermee willen zeggen is dat ze niet wanhopig op zoek zijn. Geen idee of dat zo is, natuurlijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter dan : "ik heb een vertyft kutleven, en geen vrienden" , maar echt veel toegevoegde waarde heeft het niet nee.
Het mag ook wel, alleen echt 8 vd 10 vrouwen heeft dat dus als standaard/1e profielfoto. Daardoor lijken al die foto's zo op elkaar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja dat is het wel, je sluit een hele hoop uit. Sowieso, vrouwen die er de humor niet van inzien
[..]
Dramatisch inderdaad
Maar met een glas wijn op de foto mag wel hoor
Oh jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:55 schreef Bittere_Bal het volgende:
Er is natuurlijk altijd wel wat aan te merken op een profieltekst. Ik lees gewoon heel selectief. Vrouwen die tegengas eisen (vind ik altijd een verkapte -ik ben eigenlijk een dominant kutwijf-) in hun tekst vallen bij mij eigenlijk automatisch af. Die cliche teksten maken mij niet zoveel uit.
Of "ik wil geen zielig mannetje vol zelfmedelijden". Want dat is maar al te vaak het geval.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja
"ik zoek iemand die sterk in z'n schoenen staat"
oftewel: ik ben een labiele kut
Ook goed, maar als niet zielig mannetje zonder zelfmedelijden vind ik het verschrikkelijk om te lezenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of "ik wil geen zielig mannetje vol zelfmedelijden". Want dat is maar al te vaak het geval.
Net als met dat gedoe over ambitie zou ik er niet te zwaar aan tillen. Ik vind het sowieso nogal onderdanig gedacht dat het dan zou betekenen dat de vrouw verwacht dat jij soms flink er tegenin gaat en als je dat niet doet ze dan de benen zou nemen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook goed, maar als niet zielig mannetje zonder zelfmedelijden vind ik het verschrikkelijk om te lezen
Ik ben een meegaand persoon, een "whatever makes you happy" instelling...
Helaas wordt dat vaak verward met niet sterk in je schoenen staan of geen mening hebben(die heb ik wel en deel ik ook wel, maar over het algemeen ben ik gewoon easy going)...
En dat maakt het kut om te lezen(voor mij persoonlijk)
Baas.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:15 schreef Mystikvm het volgende:
In de praktijk raakt ze gewoon verliefd op je
Ben ik wel benieuwd naar de reden van jouw tegengas opmerking. Is dat iets met slechte ervaringen? Bang voor kromme verhoudingen in de relatie?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Wel grappig: al die dingen die jullie noemen heb ik me ook wel schuldig aan gemaakt. Inclusief tegengasverhaal
. Wel een eye opener.
Tegengas gebruik ik ook hoor, maar alleen met andere bewoordingen. Vind ik niet zoveel mis mee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Wel grappig: al die dingen die jullie noemen heb ik me ook wel schuldig aan gemaakt. Inclusief tegengasverhaal
. Wel een eye opener.
Klopt, ik beschrijf mezelfquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:16 schreef Cue_ het volgende:
@profieltekst van Silentchaos. Heel miereneukerig, maar teveel zinnen die begonnen met "ik dit / ik dat"
@profieltekst van Silenus. Best geinig, maar veeeeels te lang, en na drie van die punten was de strekking wel duidelijk. En vond ik het teveel voor de grap opgesomst.
Maarja ik ben dan ook meer van de foto kijkers
Ow dat is geen probleem hoor. Maar meer qua zinsopbouw enzo. Vind het niet prettig lezenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Klopt, ik beschrijf mezelf
Heb geen zin om uit te leggen wat ik zoek, of waar ik naar op zoek ben, zo van "ben jij... en ben jij..."
Ik sta open voor iedereen en zie dan vanzelf wel of het klikt of niet
Moeten de mannen nu ook nog talent als creatief schrijver ontwikkelen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat is geen probleem hoor. Maar meer qua zinsopbouw enzo. Vind het niet prettig lezen
Ow nee hoor, absoluut nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:21 schreef Murdera het volgende:
Moeten de mannen nu ook nog talent als creatief schrijver ontwikkelen?
[..]
Mijn profiel:GeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de reacties:
[..]
[..]
[..]![]()
Stuurde dit nog terug:
[..]
[..]
![]()
All she wants and needs is just a little taste..
Om te voorkomen dat ik reacties krijg van iemand die ja en amen zegt op alles wat ik zeg. Lijkt me doodsaai.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:18 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd naar de reden van jouw tegengas opmerking. Is dat iets met slechte ervaringen? Bang voor kromme verhoudingen in de relatie?
"Iemand om mee te sparren" dekt de lading ook welquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tegengas gebruik ik ook hoor, maar alleen met andere bewoordingen. Vind ik niet zoveel mis mee.
"Ik weet pas wat ik zoek als ik het gevonden heb."quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, ik beschrijf mezelf
Heb geen zin om uit te leggen wat ik zoek, of waar ik naar op zoek ben, zo van "ben jij... en ben jij..."
Ik sta open voor iedereen en zie dan vanzelf wel of het klikt of niet
Ik. Silenus is baasquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Held. Is er nou niet één vrouw die haar respect betuigt voor zo'n profieltekst?
t van jezelf vinden om zo veroordelend over mensen en hun manier van uitten, leven en doen te mogen schrijven.
Het is natuurlijk wel een selectief publiek dat reageert.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:48 schreef Cue_ het volgende:
Die reacties op Silenus posts (die reacties op RP) verklaren wel waarom ik liever met mannen omga dan met vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |