Als ie nog voor een date bezig is over z'n ex dan kan ie het idd wel bekijken. In dat gezeik heb ik geen zin als ik het vooraf al weet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:03 schreef eefje801 het volgende:
In dat kader: Mijn mogelijke date vorige week had ik immers afgezegd? Omdat ik merkte dat het initiatief vooral van mij kwam en had er gewoon geen zin meer in. Vervolgens krijg ik terug dat hij inderdaad met zijn hoofd bij zijn ex was etc etc. Nou prima, maar dan ben ik ook wel vrij duidelijk en kap ik het af.
Vervolgens krijg ik gister een berichtje dat ik het toch niet goed zag en dat hij heus nog wel wilde daten eigenlijk en bla bla. Tja, daar kan ik dan echt niks mee. Dat is dan vóór een eerste date hé? Ik denk dan eerder: zijn ex wou hem niet terug dus hij doet nog een poging dan dat ik daarvoor mijn hand over mijn hart zou strijken. Misschien te zwart wit maar voor mij werkt dat wel het beste. Ook al zou je nog issues hebben met je ex, wat heeft je nieuwe date daar dan mee te maken? Verwerk dat lekker zelf.
Maar goed, ik kan me dan ook afvragen waarom ik steeds reboundzoekers tegen het lijf loop
Maar zo zwart-wit werkt het niet. Als ik date met iemand dan is haar voorgeschiedenis niet echt een punt van overweging, maar het feit dat ze het voor zichzelf wil houden wel. als ik daarover wil praten dan moet ik dat kunnen en als mijn date die boot afhoudt dan zijn er vast meer dingen die niet bespreekbaar zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben juist heel open. Maar dit is een zwak en gevoelig punt van mij en ik wil er niet op beoordeeld worden. Beoordeel mij op hoe ik op je overkom, niet op wat ik voor jou wel en niet heb gedaan. Dat is net zoiets als starter zijn op de arbeidsmarkt en voortdurend afgewezen worden wegens onvoldoende werkervaring terwijl je de capaciteiten wel in huis hebt. Ik zeg overigens niet dat ik hier daadwerkelijk om afgewezen ben hoor, het gaat even om het principe
.
Vervelend is het he dat je in zo'n cirkeltje van een bepaalde categorie mensen blijft hangenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:03 schreef eefje801 het volgende:
Maar goed, ik kan me dan ook afvragen waarom ik steeds reboundzoekers tegen het lijf loop
Als ze ernaar vraagt, vertel ik het ook wel eerlijk hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar zo zwart-wit werkt het niet. Als ik date met iemand dan is haar voorgeschiedenis niet echt een punt van overweging, maar het feit dat ze het voor zichzelf wil houden wel. als ik daarover wil praten dan moet ik dat kunnen en als mijn date die boot afhoudt dan zijn er vast meer dingen die niet bespreekbaar zijn.
Het gaat dus niet om de aard van voorgaande relaties, maar over het niet willen vertellen. Dat komt gesloten over, in elk geval op mij, en daar houd ik niet zo van.
Dan blijf je het dus meten aan wat je familie ervan vindtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ik ben wel heel close met mijn familie, dus als zij mijn partner echt niet zouden mogen zou ik wel gaan twijfelen of hij dan wel goed bij mij paste, denk ik. Zowel schoonzus als zwager draaien prima mee in onze familie, en we zijn ook niet zo moeilijk, dus als dat al niet lukt zit er ergens iets niet goed, denk ik.
Meer ergens anders gaan stappen, nieuwe mensen, nieuwe kansen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vervelend is het he dat je in zo'n cirkeltje van een bepaalde categorie mensen blijft hangen
Herkenbaar... geen rebounders maar meer vrouwen die op zoek zijn naar een leuke tijd (prima, alleen moet ik mezelf ook ff op die manier in kunnen stellen dan)
Nouja als zij hem geweldig vinden en haar hele familie niet dan kan je toch evt gaan twijfelen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:07 schreef Yuki het volgende:
Dan blijf je het dus meten aan wat je familie ervan vindt
Nee joh, ik geniet juist nu wel van dat soort publiek in de Zwarte Ruiterquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Meer ergens anders gaan stappen, nieuwe mensen, nieuwe kansen.
Weg uit het cirkeltje!
zit je op paiq? antwoord Nee op de vraag of je ook open staat voor een ONS.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vervelend is het he dat je in zo'n cirkeltje van een bepaalde categorie mensen blijft hangen
Herkenbaar... geen rebounders maar meer vrouwen die op zoek zijn naar een leuke tijd (prima, alleen moet ik mezelf ook ff op die manier in kunnen stellen dan)
Ik vind de mening van de mensen die mij door en door kennen en waar ik heel veel van houd belangrijk ja. Daarbij zal ik altijd voor mezelf bepalen wat ik vind en daarmee wil doen, maar het telt wel mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan blijf je het dus meten aan wat je familie ervan vindt
nou ik bepaal alles zelf. en mensen die van mij houden hebben dat te accepteren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind de mening van de mensen die mij door en door kennen en waar ik heel veel van houd belangrijk ja. Daarbij zal ik altijd voor mezelf bepalen wat ik vind en daarmee wil doen, maar het telt wel mee.
Ik heb vrienden waarvan de een gelooft en de ander niet. En dat kan prima, zolang je elkaar maar accepteert. Zij is echt ontzettend niet-gelovig, bijna anarchistisch en hij gematigd christen. Hij wil alleen in een kerk trouwen en zij never nooit niet dus ze gaan gewoon niet trouwenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind de mening van de mensen die mij door en door kennen en waar ik heel veel van houd belangrijk ja. Daarbij zal ik altijd voor mezelf bepalen wat ik vind en daarmee wil doen, maar het telt wel mee.
Zit wel op Paiq maar ben niet meer actief. Heb ff geen zin in online datingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
zit je op paiq? antwoord Nee op de vraag of je ook open staat voor een ONS.
dan krijg je vast serieuze matches.
Ja, het christen zijn hebben ze weinig over in te brengen. Persoonlijkheidstechnisch hecht ik wel waarde aan hun mening. Ik geloof ook zeker dat het kan werken, alleen zou ik dan weer nooit genoegen nemen met niet trouwen en wil ik wel in een kerk trouwen. Maar als je het over zulk soort dingen eens kan worden zie ik het probleem ook niet idd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb vrienden waarvan de een gelooft en de ander niet. En dat kan prima, zolang je elkaar maar accepteert. Zij is echt ontzettend niet-gelovig, bijna anarchistisch en hij gematigd christen. Hij wil alleen in een kerk trouwen en zij never nooit niet dus ze gaan gewoon niet trouwenWel zijn ze stil voor het eten. En dat gaat al twaalf jaar goed.
Good for you! Ik bepaal uiteindelijk zelf, maar neem daarin wel de opinie van anderen mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik bepaal alles zelf. en mensen die van mij houden hebben dat te accepteren.
Kan helpen, maar vaak wordt gewoon iets sociaal wenselijks ingevuld hoor. Ik sprak eergister nog iemand die gelijk beweerde dat een vriend van hem zei dat je zo makkelijk seks kon scoren op Paiq. Tja..vast welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
zit je op paiq? antwoord Nee op de vraag of je ook open staat voor een ONS.
dan krijg je vast serieuze matches.
Doorvragen is het probleem niet, deze man is datquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan helpen, maar vaak wordt gewoon iets sociaal wenselijks ingevuld hoor. Ik sprak eergister nog iemand die gelijk beweerde dat een vriend van hem zei dat je zo makkelijk seks kon scoren op Paiq. Tja..vast welDus ik doorvragen en uiteindelijk was het euvel dat álle vrouwen een alfaman willen met spieren en bla bla en dat hij het daarom maar bij seks hield. Okee..dan. Zit vaak echt wel wat achter. Ik moet denk ik eens minder doorvragen
Ik zag het voor me en het was prachtig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, die vraag stel ik op het formulier dat ik ze van tevoren in laat vullen. Vervolgens laat ik mijn secretaresse een selectie maken van mogelijk geschikte kandidaten en die mogen op audiëntie komen
Op het moment dat het met iemand serieuzer wordt dan komen voorgaande relaties altijd ter sprake.
volgens mij geen foto. wel naam, leeftijd en woonplaatsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoe zit dat met de speeddates op paiq? Als ik die balk zie lopen verschijnen er namen. Krijgen die dames dan mijn foto te zien en kunnen ze op ja/nee klikken ofzo?
Helaas helaas, ze zien alleen je naam/leeftijd en 'score'quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoe zit dat met de speeddates op paiq? Als ik die balk zie lopen verschijnen er namen. Krijgen die dames dan mijn foto te zien en kunnen ze op ja/nee klikken ofzo?
Oh oke. Maar helaas toch weinig speeddates.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Helaas helaas, ze zien alleen je naam/leeftijd en 'score'
Ze krijgen geen foto's te zien. Enkel je naam en de balkjes met hoe 'geschikt ' je voor ze bent. Met een cijfertje erbij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
score?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Helaas helaas, ze zien alleen je naam/leeftijd en 'score'
zo'n vragenlijst duurt 10 minuutjes, zo gedaan!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
ah
zon battle lijkt me wel komisch, maar om daar nou een account voor aan te maken..
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan helpen, maar vaak wordt gewoon iets sociaal wenselijks ingevuld hoor. Ik sprak eergister nog iemand die gelijk beweerde dat een vriend van hem zei dat je zo makkelijk seks kon scoren op Paiq. Tja..vast welDus ik doorvragen en uiteindelijk was het euvel dat álle vrouwen een alfaman willen met spieren en bla bla en dat hij het daarom maar bij seks hield. Okee..dan. Zit vaak echt wel wat achter. Ik moet denk ik eens minder doorvragen
Ik hoef niet zo nodig op paiq.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:01 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
zo'n vragenlijst duurt 10 minuutjes, zo gedaan!
Heb alleen geen idee wat dat battledate voor reacties geeft..
FOK! en andere fora, en toevallig via alternatiefdatenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je wel gedate via sites en welke?
*Christelijke jongen zich meld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben liever tot nu toe single dan dat ik al 5 relaties van een jaar acher de rug had, waarbij ik steeds van relatie in relatie rolde. Waar ik zelf heel erg tegen aan loop is dat een christelijke jongen mijn voorkeur heeft. Maar zie die maar eens te vinden, terwijl jij hem leuk vindt, hij jou en je allebei single bent. Dat is best lastig.
Heb wel een heel leuk berichtje gekregen gister, dus daar moet ik zo maar even op reageren.
Daar pas ik dan weer net niet op denk ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
FOK! en andere fora, en toevallig via alternatiefdaten
kijk eens wat voor kerels daar opzitten, je zou het daar heel goed doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar pas ik dan weer net niet op denk ik.
Kijk wat voor vrouwen daar op zitten.. die moet je maar net willen....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
kijk eens wat voor kerels daar opzitten, je zou het daar heel goed doen.
Beter dan paiq sletjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kijk wat voor vrouwen daar op zitten.. die moet je maar net willen....
Ah, dus ze bestaan zelfs op Fok!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:59 schreef Mascleta het volgende:
[..]
*Christelijke jongen zich meld.
Overigens, heb je al eens een christelijke datingsite als www.funkyfish.nl geprobeerd?
Misschien te offtopic hoor, maar is jouw geloof niet voornamelijk voor jou? Wil je dat echt graag delen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ah, dus ze bestaan zelfs op Fok!
Haha ja, daar heb ik dus dat berichtje ontvangen.
Nouja, ik kies wel bewust voor een christelijke datingsite. Niet dat daar de ervaringen tot nu toe gigantisch geweldig zijn, maar het heeft een duidelijke voorkeur. Het is een groot gedeelte van wie ik ben en wie ik later wil zijn, het heeft ook invloed op hoe ik later mijn kinderen opvoed. Als ik dit samen met iemand zo kan doen zou dat tof zijn. Tegelijkertijd heb ik ook een niet-christelijke jongen gedate die er op zo'n manier instond dat ik daar ook zeker wel een toekomst in zag. Hij blijkbaar niet, maar dat is weer een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien te offtopic hoor, maar is jouw geloof niet voornamelijk voor jou? Wil je dat echt graag delen?
Want acceptatie daar hoef je geen christen voor te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, oké. Ik ben ook al een jaartje goudvis op FF, maar valt mij op dat de meeste dames toch 30+ zijn, en als ze jonger zijn dat ze vaak om het even bot te zeggen of zo lelijk als de nacht zijn, of ze al kinderen hebben uit een vorige relatie of dat ze aan de andere kant van het land wonen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ah, dus ze bestaan zelfs op Fok!
Haha ja, daar heb ik dus dat berichtje ontvangen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, ik kies wel bewust voor een christelijke datingsite. Niet dat daar de ervaringen tot nu toe gigantisch geweldig zijn, maar het heeft een duidelijke voorkeur. Het is een groot gedeelte van wie ik ben en wie ik later wil zijn, het heeft ook invloed op hoe ik later mijn kinderen opvoed. Als ik dit samen met iemand zo kan doen zou dat tof zijn. Tegelijkertijd heb ik ook een niet-christelijke jongen gedate die er op zo'n manier instond dat ik daar ook zeker wel een toekomst in zag. Hij blijkbaar niet, maar dat is weer een heel ander verhaal.
Tl;dr: Het is zeker geen eis, wel een voordeel.Ah zo, nouja daar kan ik wel in komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, dat idee heb ik niet, als ik rondkijk. Juist dat er zoveel jonge meiden op zitten die er prima uitzien. Dat ik denk; jij hebt toch helemaal geen datingsite nodig? Maar ik zit er zelf ook op.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:23 schreef Mascleta het volgende:
[..]
haha, oké. Ik ben ook al een jaartje goudvis op FF, maar valt mij op dat de meeste dames toch 30+ zijn, en als ze jonger zijn dat ze vaak om het even bot te zeggen of zo lelijk als de nacht zijn, of ze al kinderen hebben uit een vorige relatie of dat ze aan de andere kant van het land wonen.
Ik ga mijn geluk eens beproeven buiten FF, al moet ik zeggen dat ik ook nooit echt actief ben geweest op FF.
Jij was (bent) toch iets van 21 ofzo?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hmm, dat idee heb ik niet, als ik rondkijk. Juist dat er zoveel jonge meiden op zitten die er prima uitzien. Dat ik denk; jij hebt toch helemaal geen datingsite nodig? Maar ik zit er zelf ook op.
Ik overweeg Paiq ook nog steeds, gewoon omdat ik er best veel goede verhalen over heb gehoord. Aan de andere kant is het nou ook weer niet zo dat ik perse een relatie of daten moet, en weet ik niet hoeveel tijd ik dan in Paiq wil en kan steken.
Klopt! Ik heb het dus ook niet nodig, maar het is wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij was (bent) toch iets van 21 ofzo?
Zie nu alweer de Z.R., misschien moet ik toch maar eens ergens anders gaan datenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee joh, ik geniet juist nu wel van dat soort publiek in de Zwarte Ruiter![]()
vanaf het moment dat je neukt zonder condoomquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Zie nu alweer de Z.R., misschien moet ik toch maar eens ergens anders gaan daten.
Trouwens, tot hoever blijven jullie eigenlijk tellen w.b. dates (bij 1 persoon) en wanneer heb je echt een relatie in jullie ogen?
Whoei, ik dacht dat je 29 was ofzo.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb het dus ook niet nodig, maar het is wel vermakelijk.
Wilde eerst vragen of je al meer lullen in je mond hebt gehad dan plakjes snijworst op je brood, maar goed je snapt hem.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb het dus ook niet nodig, maar het is wel vermakelijk.
Oei.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Whoei, ik dacht dat je 29 was ofzo.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wilde eerst vragen of je al meer lullen in je mond hebt gehad dan plakjes snijworst op je brood, maar goed je snapt hem.
Je gaat daar altijd heen of juist niet??quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Zie nu alweer de Z.R., misschien moet ik toch maar eens ergens anders gaan daten.
Trouwens, tot hoever blijven jullie eigenlijk tellen w.b. dates (bij 1 persoon) en wanneer heb je echt een relatie in jullie ogen?
Ah dan heb ik na 1 date al eens een relatie gehadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vanaf het moment dat je neukt zonder condoom
Zeker niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vanaf het moment dat je neukt zonder condoom
Regelmatig jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je gaat daar altijd heen of juist niet??
Tja relatie.. Dat voel je aan en meer dan 1 persoon serieus daten doe ik niet...
Ik ben sowieso niet het type wat meer vrouwen tegelijk date en dus al helemaal niet als er seks in het spel is...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Regelmatig ja.
En wat valt er bij jou onder serieus, als er seks in het spel is?
ik draag geen altokleren enzo en zit maar een klein beetje in het alternatieve circuitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
kijk eens wat voor kerels daar opzitten, je zou het daar heel goed doen.
Ah, uberhaupt dus niet meer dates tegelijkertijd, ook niet als het allemaal nieuwe dates zijn waar je van tevoren al twijfel over hebt...of date je die dan nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet het type wat meer vrouwen tegelijk date en dus al helemaal niet als er seks in het spel is...
Ga je ook mee naar de fok! Meeting in de september (naast zwarte ruiter) als die komt haha??
Dag wordt nog gepland, de rest moet je zelf bepalenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ah, uberhaupt dus niet meer dates tegelijkertijd, ook niet als het allemaal nieuwe dates zijn waar je van tevoren al twijfel over hebt...of date je die dan niet
Ow, en in September moet ik dus ook al niet daten... Zijn de Zeta en Boterwaag (alhoewel, toch te druk) wel Fok-vrij?![]()
Uhm, fok! meeting...misschien?ligt aan dag en tijd en durf?
Haha, was dat in de Zeta (had het verhaal toen wel gelezen)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dag wordt nog gepland, de rest moet je zelf bepalen
Zeta, misschien heb je me gezien in de spotlight tijdens een intense zoensessie met m'n dateen Boterwaag is ook niet veilig nee
Maar OT:
Als ik een date heb waar ik niet 100% zeker van ben dan ga ik wel, ff kijken of ik misschien een slechte dag had![]()
Vaak komt het er niet van dat ik voor die tijd nog iemand anders ontmoet, dus durf het niet te zeggen, maar zou het niet snel doen. Gewoon 1 per keer, meer dan zatMijn geheugen kennende kan het namelijk ook een hoop problemen opleveren
Ach, het ergste wat er kan gebeuren is dat ik je ga versieren en dat ik geen idee heb dat jij het bentquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Haha, was dat in de Zeta (had het verhaal toen wel gelezen)Grappig
Maar heb je dan niet gezien hoor
Misschien moet ik toch maar weer uitwijken naar andere kroegen dan
Ot: in principe is 1 ook meer dan genoeg voor mij, al is het wel eens voorgekomen dat er 2 mannen wilden afspreken en dat dus gewoon in dezelfde week was... Was trouwens wel vermoeiend voor geheugen idd..
Daar heb je gelijk in, maar ik ga kutdingen die ik heb meegemaakt niet snel op tafel gooien. Dan moeten we toch wel wat verder zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
God julie gaan te snel hoor. Ik moet overdag gewoon werken
Over ex-en bespreken (een ziljoen posts geleden dus), ik doe dat eigenlijk altijd![]()
Er is zo'n zeikliedje op de radio waarin ze zingen These bruises, make far better conversation en daar ben ik het eigenlijk wel mee eensIk kan niet oppervlakkig daten, ik ga ook echt niet gelijk in full-sofa-modus, maar de kutdingen die iemand heeft meegemaakt maken iemand veel meer wattie geworden is, dan de feesten waar hij is geweest en de biertjes die hij op heeft.
wel netjes afgehandeld dan toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heb mijn date van zaterdag nog ff een bedankje gestuurd voor haar eerlijke reactie, succes gewenst met alles etc etc. Boekje dicht en op naar de volgende. Moet ik wel altijd weer even focus zien te vinden.
Ik counter jouw ervaring met mijn ervaring.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb altijd trouwens wel, dat voordat ik iemand echt LEUK kan gaan vinden, dat ik met haar gezoend moet hebbenIs that just me?
Ik kan wel leuk met iemand daten en leuke gesprekken hebben (goede klik), maar voor mij slaat pas de echte vonk over na de eerste zoen (of niet, maar dan weet ik genoeg).
Uiteraard moet ik wel continu het idee hebben van: damn ik wil haar zoenen
Klinkt als bi-curious en misschien knuppel in 't hoenderhok maar, welke vrouw is dat niet een klein beetje? Ik zou 't niet benoemen, kan je altijd nog benoemen als je later on fantasieën gaat bespreken, toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Trouwens (misschien een beetje offtopic), wat ik nog dacht nav het biseksuele onderwerp in het vorige topic... Ik heb wel eens 'gevoelens' gehad voor een vrouw (een vrouw ook wel eens voor mij), maar ik heb nooit iets 'gehad' met een andere vrouw ofzo. Ik noem me op datingsites echter nooit meer bi (wel ooit een tijdje wel gedaan), omdat ik gewoon eerder op vrouwen val die ik gewoon irl tegenkom en over het algemeen eerder voor mannen val.
Hoe zouden jullie reageren op dat je dat niet van tevoren kan zien in een profiel of dit weet? Twijfel of ik zoiets nou specifiek zou moeten benoemen naar een toekomstige relatie of in het datingproces en zo ja, wanneer (zou er zelf niet zo'n punt van maken, al weten niet heel veel mensen in mijn omgeving dat ik ook wel eens een oogje op een vrouw heb gehad, maar vraag me toch af hoe dates hier naar kijken).
Jazeker, maar dat had ik van dit meisje ook niet anders verwacht, gewoon erg netjes wat dat betreftquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:36 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
wel netjes afgehandeld dan toch?
Zoenen is wel heel erg belangrijk ja. En het is sowieso een groot genot, mits je partner goed zoentquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb altijd trouwens wel, dat voordat ik iemand echt LEUK kan gaan vinden, dat ik met haar gezoend moet hebbenIs that just me?
Ik kan wel leuk met iemand daten en leuke gesprekken hebben (goede klik), maar voor mij slaat pas de echte vonk over na de eerste zoen (of niet, maar dan weet ik genoeg).
klopt wel helaas. zonder passie..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Yuki het volgende:
Ja, iemand waarmee je géén zoenklik hebt, is in mijn ervaring uberhaupt geen verder-daten/relatie-klik. Nogmaals, zoenen is zo belangrijk...
? Jouw "ware" kon niet zoenen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zoenen is eigenlijk voor mij de reden door te blijven "zoeken"
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:48 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
? Jouw "ware" kon niet zoenen?
Ik heb wel vriendinnen die dat dus totaaaaal niet hebben...Bovendien heb ik als ik terug kijk echt wel flinke crush gehad op in ieder geval 1 vrouw (en bij wel meer vrouwen iets mindere crushes), waarbij ik bij haar ook zeker wist dat ze bi was (maar ik het niet durfde zeggen dat ik iets voor haar voelde, collega enzo, niet handig). Maar ja, of dat nou benoemd moet worden. Misschien valt dat idd wel onder bi-curious, don't know.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt als bi-curious en misschien knuppel in 't hoenderhok maar, welke vrouw is dat niet een klein beetje? Ik zou 't niet benoemen, kan je altijd nog benoemen als je later on fantasieën gaat bespreken, toch?
Nog even uit het vorige topic opgelepeld. Nee dat vind ik geen rare verwachtingen. Maar het blijft irritant.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, serieus?
Zijn dit
<lijstje van knipoogje>
Al hele rare verwachtingen?
Ik kan iemand echt al wel héél leuk vinden zonder gezoend te hebben (gelukkig was het zoenen bij diegene ook meer dan prima en was ik vervolgens jaren hotel-de-botelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:34 schreef SilentChaos het volgende:
ohh, dat heb ik ook eens gehad.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
En puntje bij paaltje: zodra je iemand echt leuk vindt, vallen alle "eisen" weg en ga je er voor.
Behalve als ze niet kunnen zoenen.
Ik word a) zelf niet snel verliefd en b) de keren dat ik wel verliefd was, was het niet wederzijds. Fijn hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nog even uit het vorige topic opgelepeld. Nee dat vind ik geen rare verwachtingen. Maar het blijft irritant.
Heel de discussie hierboven volgend over dat er iets met je mis moet zijn als je maar een paar korte relaties hebt gehad/nooit hebt samengewoond.
Ik zou het eerder als bewijs van onkunde zien als je al ettelijke keren hebt samengewoond of juist een hele rits aan relaties van een paar jaar. Blijkbaar ben je dan niet uit het juiste hout gesneden om voor elkaar door het vuur te willen gaan en is de eerste de beste dip in de relatie voldoende om een paar jaar samenwonen weg te gooien. En als de relatie 1 lange dip was, dan heb je gewoon verlatingsangst, ook niet zo volgens de norm.
Kortom, stelling valt dus zo om te draaien en beiden varianten zijn onzin wat mij betreft. Als iemand meerdere kortere relaties heeft kan het ook betekenen dat hij of zij gewoon op het verkeerde type valt. Dan ligt het uiteindelijk aan de persoon zelf natuurlijk, maar voorkeuren voor op wie je verliefd wordt lijkt mij verdomd lastig sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |