abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:32:44 #226
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_122535574
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alles kan kapot.
Dat is zeker waar, al zou ik dat niet zomaar laten gebeuren.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 6 februari 2013 @ 00:08:16 #227
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122537270
Waah, help! Waarom heeft vrijwel elke man op E-matching in zijn profiel staan dat 'ie ambitieus is? Ik wil geen ambitieuze man want dan ben ik bang dat hij op mij afknapt (nog geen studie afgerond en klein inkomentje)..... Een man die tevreden is met zijn werk en zijn Opeltje en het prima vindt om af en toe door te groeien naar een andere functie is goed genoeg voor mij. Mijn eigen geld verdien ik toch zelf wel.

Uh... misschien geen goede reden, maar ik voel me er niet lekker bij. Ervaringen anyone? :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_122537334
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:08 schreef Andromache het volgende:
Waah, help! Waarom heeft vrijwel elke man op E-matching in zijn profiel staan dat 'ie ambitieus is? Ik wil geen ambitieuze man want dan ben ik bang dat hij op mij afknapt (nog geen studie afgerond en klein inkomentje)..... Een man die tevreden is met zijn werk en zijn Opeltje en het prima vindt om af en toe door te groeien naar een andere functie is goed genoeg voor mij. Mijn eigen geld verdien ik toch zelf wel.

Uh... misschien geen goede reden, maar ik voel me er niet lekker bij. Ervaringen anyone? :)
Waarom cijfer jij jezelf toch altijd weg? Sowieso als iemand ambitieus is wil dat niet zeggen dat hij alleen maar met status bezig is.
Ik ben ook ambitieus, maar status etc. interesseert mij echt geen hol...

Zoals ik eerder al zei, je moet niet zo negatief over jezelf denken.... en je moet al helemaal niet voor anderen gaan denken.... ;)
Dit account is niet meer in gebruik.
  woensdag 6 februari 2013 @ 00:11:01 #229
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_122537357
Al die mannen denken gewoon dat vrouwen willen horen dat ze ambitieus zijn. zal in de praktijk wel erg meevallen. sociaal wenselijke profielen :+
WFPB!
pi_122537380
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:11 schreef Dizorn het volgende:
Al die mannen denken gewoon dat vrouwen willen horen dat ze ambitieus zijn. zal in de praktijk wel erg meevallen. sociaal wenselijke profielen :+
Oh ja, en dit.... :Y

Alhoewel er wel een kern van waarheid in zit dat vrouwen dat wel willen
  woensdag 6 februari 2013 @ 00:12:49 #231
358891 KapiteinHaakloos
Geen haak, wel kapitein
pi_122537406
Ach, je kan nooit iedereen tevreden stellen met welk profiel dan ook. Dus dan maar gaan voor soort profiel wat daar meest in buurt van komt. :')
  woensdag 6 februari 2013 @ 00:27:53 #232
138876 Andromache
pi_122537861
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:10 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Waarom cijfer jij jezelf toch altijd weg? Sowieso als iemand ambitieus is wil dat niet zeggen dat hij alleen maar met status bezig is.
Ik ben ook ambitieus, maar status etc. interesseert mij echt geen hol...

Zoals ik eerder al zei, je moet niet zo negatief over jezelf denken.... en je moet al helemaal niet voor anderen gaan denken.... ;)
ok ok ik waag morgen een nieuwe poging. o ja, en dat wegcijferen zit in mijn 'broncode', denk ik wel eens ;)
  woensdag 6 februari 2013 @ 00:38:57 #233
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_122538192
quote:

Je bent ouder dan ik en woont te ver weg... Helaas :P
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_122538232
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:38 schreef M1stral het volgende:

[..]

Je bent ouder dan ik en woont te ver weg... Helaas :P
Op een oude fiets moet je het leren
en al het goede komt van ver....

:P
  woensdag 6 februari 2013 @ 00:41:30 #235
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_122538249
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:40 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Op een oude fiets moet je het leren
en al het goede komt van ver....

:P
Twee uitspraken waarvan ik uit ervaring kan zeggen dat het niet altijd op gaat, haha.
Blog
  woensdag 6 februari 2013 @ 00:51:35 #236
138876 Andromache
pi_122538577
oh pu-lease zeg, ik vind het al erg genoeg dat ik 30 ben ;) maar dat ver weg valt reuze mee hoor
pi_122538605
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:51 schreef Andromache het volgende:
oh pu-lease zeg, ik vind het al erg genoeg dat ik 30 ben ;) maar dat ver weg valt reuze mee hoor
3 Uur voor mij ;(
  woensdag 6 februari 2013 @ 01:02:47 #238
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_122538854
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:51 schreef Andromache het volgende:
Als je van de LAT-relaties bent wel ja.

Ik woon zelf in Zuid Holland, dat is ruim 2,5 rijden naar Groningen.

Trouwens, je leeftijd was maar een grapje...
Blog
pi_122539233
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:

Echt waren we qua "basisprincipes" (noem het opvoeding), zo verschillend dat het gewoon echt niet ging... als je karakter veel van elkaar verschilt kan je nog wel zoveel gemeenschappelijk hebben, het gaat dan gewoon niet werken.
Niet mee eens :N
Je kan elkaar juist ook heel erg aanvullen. Volgens mij gaat het erom of je elkaar kan respecteren en accepteren zoals de ander is. Samen een soort van middenweg vinden en de goede dingen in elkaar zien.
Wel moet je een soort gezamenlijk 'doel' hebben. Echte uitersten gaat alleen niet werken denk ik. Als de één bijvoorbeeld alleen maar wil reizen de rest van zijn/haar leven en de ander liever huisje, boompje, beestje in Lutjebroek wil...
Maar misschien had ik er wel anders over gedacht als ik nu iemand was tegen gekomen die meer hetzelfde is ;)

Ik merk nu juist dat ik het heerlijk vind dat mijn vriend en ik zo van elkaar verschillen (juist in karakter, maar ook in opvoeding en de meeste interesses). Het belangrijkste is dat alles bespreekbaar is en we bereid zijn om van elkaar te leren.

edit: net verder gelezen...zie dat het allemaal al genoemd is :')
pi_122540040
Jij zocht gewoon even een excuus om "mijn vriend" te zeggen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_122540148
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 03:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij zocht gewoon even een excuus om "mijn vriend" te zeggen *O*
:Y

Eindelijk :P
  woensdag 6 februari 2013 @ 04:59:50 #242
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_122540158
quote:

Ik begrijp dat wel. Ik zou zelf ook geen over-ambitieus type willen. Ik heb zelf wel een beetje ambitie maar ook weer niet zo veel als het om werk gaat. Ik vind m'n persoonlijke ontwikkeling belangrijker dan m'n werk.

Als jij weinig ambitie hebt en je partner veel, of andersom, komen er op een bepaald moment toch spanningen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_122540844
Dat iemand in zijn profiel zet dat hij of zij ambitieus is mag je best met een korrel zout nemen. Dat houdt niet in dat ze zich al ellebogend naar de top begeven. Als er staat dat iemand van avontuurlijk reizen houdt dan staan ze ook niet elk jaar op de top van de Kilimanjaro, maar gaan ze ook gewoon naar een camping in Zuid-Frankrijk. Als er staat dat ze dol zijn op extreme sports hebben ze in de praktijk ook een keertje gebungeejumped of gaan ze wel eens snowboarden in Zoetermeer. Verwacht geen Bear Grylls-achtig typje die aan kayaking doet.

Til toch niet zo zwaar aan wat iemand schrijft, en neem het vooral niet te letterlijk. Vaak is het maar half-waar.
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:23:10 #244
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122540965
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:10 schreef Mystikvm het volgende:
Dat iemand in zijn profiel zet dat hij of zij ambitieus is mag je best met een korrel zout nemen. Dat houdt niet in dat ze zich al ellebogend naar de top begeven. Als er staat dat iemand van avontuurlijk reizen houdt dan staan ze ook niet elk jaar op de top van de Kilimanjaro, maar gaan ze ook gewoon naar een camping in Zuid-Frankrijk. Als er staat dat ze dol zijn op extreme sports hebben ze in de praktijk ook een keertje gebungeejumped of gaan ze wel eens snowboarden in Zoetermeer. Verwacht geen Bear Grylls-achtig typje die aan kayaking doet.

Til toch niet zo zwaar aan wat iemand schrijft, en neem het vooral niet te letterlijk. Vaak is het maar half-waar.
QFT.

Ik zou mezelf ook wel omschrijven als ambitieus, maar dat blijkt totaal niet uit m'n huidige functie. Enige dat het in praktijk voor mij betekent is dat ik niet wil blijven hangen in het werk wat ik nu doe (en alles wat daarmee gepaard gaat, zoals woonsituatie) en graag wat stappen verder wil komen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:28:52 #245
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122541006
Ik zie ambitie meer als een proces waarin je open staat om telkens weer dingen te proberen/bij te leren. Dus niet zozeer meer status verwerven of veel geld verdienen. Maar het woordje 'ambitie' staat voor veel mensen kennelijk synoniem met promotie maken op je werk ofzo.

En die profielteksten moet je idd met een flinke korrel zout nemen hoor. Als al die 'reizende' vrouwen op datingsites daadwerkelijk deden wat in hun profiel staat, zou het nu aardig overbevolkt zijn in de regenwouden van Brazilië en in de Andes.
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:31:24 #246
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122541029
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zie ambitie meer als een proces waarin je open staat om telkens weer dingen te proberen/bij te leren. Dus niet zozeer meer status verwerven of veel geld verdienen. Maar het woordje 'ambitie' staat voor veel mensen kennelijk synoniem met promotie maken op je werk ofzo.

En die profielteksten moet je idd met een flinke korrel zout nemen hoor. Als al die 'reizende' vrouwen op datingsites daadwerkelijk deden wat in hun profiel staat, zou het nu aardig overbevolkt zijn in de regenwouden van Brazilië en in de Andes.
Jij verwoordt het beter dan ik :) Mijn voorbeeld spreekt dat enigszins tegen :') maar het is wel wat ik bedoel. O.a. in werk nog kunnen groeien, maar dan vooral wat betreft persoonlijke groei. Alles wat daarmee gepaard gaat (meer geld, groter kunnen wonen, me de luxe van een auto kunnen veroorloven) zijn mooie bijkomstigheden maar niet het doel dat ik nastreef.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:17:48 #247
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122543190
Volgens mij is de interpretatie van ambitieus heel erg verschillend van persoon tot persoon toch?

Een magazijn medewerker kan als droom magazijn chef hebben en noemt zich richting die weg ambitieus.

Terwijl zijn collega algemeen directeur als doel heeft en vind zich ook ambitieus.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:21:14 #248
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122543291
Mijn ambitie is gewoon werken om een lekker leven te leiden :P heeft niks met doelen te maken op m'n werk zelf :D
Ik vind het gewoon een irritant onderwerp waar ik altijd doorheen lees. Ik merk het wel als ik met iemand praat. (alhoewel het op een eerste date vaak ook is: ik heb dit gedaan, dit gedaan en wil dit doen en dat doen blablabla)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:13:05 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122544804
Om het weer eens richting datingsites te sturen: volgens mij zijn dat soort kreten maar holle kreten waarvan ze verwachten dat die aantrekkelijk zijn en weten die mannen zelf ook niet wat ze ermee bedoelen als je hen ernaar vraagt ;).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:16:26 #250
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122544896
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:13 schreef Viking84 het volgende:
Om het weer eens richting datingsites te sturen: volgens mij zijn dat soort kreten maar holle kreten waarvan ze verwachten dat die aantrekkelijk zijn en weten die mannen zelf ook niet wat ze ermee bedoelen als je hen ernaar vraagt ;).
Voor vrouwen geldt hetzelfde hoor :D

Ik zou wel eens een profiel willen zien waar dat soort standaard ellende niet op staat, maar die zijn zeldzaam :')
Niemand weet wat ze moeten schrijven over zichzelf en ondertussen kliederen ze pagina's vol over reizen, ambitie blablablabla
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')