Is goed, doe ik aangifte wegens lasterquote:
Nee van een random negerin geloof ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stuurde jij toen een foto van je bips terug?
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee van een random negerin geloof ik.
Er staat me vaag iets van bij, maar dat kan ook zijn van de keer dat ik een foto van mijn penis naar Allure stuurdequote:Op maandag 4 februari 2013 23:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee van een random negerin geloof ik.
Ik weet wel dat Allure eens vertelde over een mannelijke fokker die haar een foto van zijn penis stuurde via msn.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Er staat me vaag iets van bij, maar dat kan ook zijn van de keer dat ik een foto van mijn penis naar Allure stuurde.
Nee het was toch echt naar mijquote:Op maandag 4 februari 2013 23:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Er staat me vaag iets van bij, maar dat kan ook zijn van de keer dat ik een foto van mijn penis naar Allure stuurde.
Oké, nu weet ik zeker dat ik het niet was.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee het was toch echt naar mijWas een foto van jou op een podium waar je je kont vastpakte geloof ik
wtfquote:Op maandag 4 februari 2013 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Allure eens vertelde over een mannelijke fokker die haar een foto van zijn penis stuurde via msn.
Nee gvd echtquote:Op maandag 4 februari 2013 23:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, nu weet ik zeker dat ik het niet was.
Ja.quote:
Ja maar FOK! hequote:Op maandag 4 februari 2013 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Allure eens vertelde over een mannelijke fokker die haar een foto van zijn penis stuurde via msn.
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:21 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
gwn lkkr sekse met vicky
Dat heb je helemaal goed, ouwe reus.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb het idee dat zij met een vies Engels accent praat.
quote:
Wat een stijl en klasse straalt ze uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed, ouwe reus.
Ja, maar zij is niet de ergstequote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb het idee dat zij met een vies Engels accent praat.
Nou, zeg het ze.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:02 schreef PoisonPrince het volgende:
Die nieuwe mods wannuh paupers zeg, gooien alle vermakelijke shit dicht.
Nee, Victorious is net begonnen.quote:
dan wordt mijn kwalitiets topic gelijk dicht gegooid of mijn hoogstaande post wordt verwijderd, dan kan natuurlijk niet, maar die mods kunnen ook niet.quote:
Soppen geblazenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, Victorious is net begonnen.![]()
![]()
Goed excuus wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
Kut, ben al Spin City aan het kijken met Heather Locklear in haar piekjarenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
Best goede chicks in die serie nog hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kut, ben al Spin City aan het kijken met Heather Locklear in haar piekjaren.
Ja, ik ook. Maar maakt niet uit want Avan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:15 schreef Gorzalka het volgende:
Ik vind die mongool met zijn handpop hinderlijk trouwens, enige negatieve aspect aan die topshow.
Ja, Heather is echt adembenemend, mooiste hoofd ooit. Heidi Klum nog nooit gezienquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Best goede chicks in die serie nog heHeidi Klum en alles
Melrose Place.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kut, ben al Spin City aan het kijken met Heather Locklear in haar piekjaren.
Die is er nu volgens mij net weer uit, sinds een week ofzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, Heather is echt adembenemend, mooiste hoofd ooit. Heidi Klum nog nooit gezien!
Melrose Place ja!quote:
Kimberley, Sidney, Billy, Alison, Michael, Jane. Och och och.quote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:24 schreef Gorzalka het volgende:
Voel je de emotionele doorbraak die deze twee meiden bereiken, Chloro? De tranen biggelen over mijn wangen.
TeenNick.quote:
Hell no, die broer van iCarly.quote:
Vooruit. Hier is Freddy ook nog net iets te jong.quote:
Ik snap hem nu pasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:31 schreef Zosk het volgende:
Minder geslaagde grap aangezien er duidelijk zender staat.
Stuur eens foto.quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik snap hem nu pasbehoorlijk slecht ja.
Ja man. In die nieuwe afleveringen is hij wel breed alles.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vooruit. Hier is Freddy ook nog net iets te jong.
Nee, toen was je nog skinny mofo.quote:
Hahaha, nu nog wel een klein beetje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, toen was je nog skinny mofo.
Ik ben aan het werk, niet stoned dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Over het programma Victorious jezus zosk ben je stoned
Sowieso dat de kijkcijfers in de loop der jaren exponentieel zijn gestegen in combinatie met de groei van secundaire geslachtskenmerken van de personagesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man. In die nieuwe afleveringen is hij wel breed alles.
Hahaha shiiit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sowieso dat de kijkcijfers in de loop der jaren exponentieel zijn gestegen in combinatie met de groei van secundaire geslachtskenmerken van de personages.
No-life.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:37 schreef Vaseline_ het volgende:
GC / Dagcijfers #226 Geen Leven dit topic is echt confronterend voor mij vanaf post #140
Oh fuck.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:37 schreef Vaseline_ het volgende:
GC / Dagcijfers #226 Geen Leven dit topic is echt confronterend voor mij vanaf post #140
Laatste dagen sta je er weinig in hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh fuck.Drama sinds ik in deze kut SC zit.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sowieso dat de kijkcijfers in de loop der jaren exponentieel zijn gestegen in combinatie met de groei van secundaire geslachtskenmerken van de personages.
kknerd, praat niet meer met jouquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Jouw posts bestaan dan ook voor 90 procent uit "quote:
De haat die ik kreeg toen ik altijd bovenaan stond.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:37 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw posts bestaan dan ook voor 90 procent uit "".
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En toch post ik minder.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maak zo'n gifje van je eigen smekende ogen en ik ga overstag.quote:
Je leert het wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:42 schreef Zosk het volgende:
MIJN POSTS VAN VANDAAG HEBBEN BIJNA ALLEMAAL VEEL INHOUD, OF ZO.
En dan fappen op de gedachte dat ik met die smekende ogen gehurkt zit he, viezerik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maak zo'n gifje van je eigen smekende ogen en ik ga overstag.
Aan de reactie die deze post teweeg brengt in mijn broek te zien heb ik daar niet eens een gifje voor nodig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan fappen op de gedachte dat ik met die smekende ogen gehurkt zit he, viezerik.
Bacterietje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Germy.Zo ga ik Germano voortaan noemen.
holyshitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Aan de reactie die deze post teweeg brengt in mijn broek te zien heb ik daar niet eens een gifje voor nodig.
Holy Other, goede elektronische act.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:54 schreef Ezio het volgende:
Morgen tijdens een toets 2 essays schrijven over de Italiaanse Risorgimento en Duitse Eenwording![]()
![]()
Heb ze al in het klad op papier neergebeukt, wat een kutonderwerp zeg. Ik krijg de neiging om die dingen gewoon mee naar binnen te smokkelen en slinks tussen mijn toetspapieren te smokkelen
Studeer je Geschiedenis ofzo, nerdjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:54 schreef Ezio het volgende:
Morgen tijdens een toets 2 essays schrijven over de Italiaanse Risorgimento en Duitse Eenwording![]()
![]()
Heb ze al in het klad op papier neergebeukt, wat een kutonderwerp zeg. Ik krijg de neiging om die dingen gewoon mee naar binnen te smokkelen en slinks tussen mijn toetspapieren te smokkelen
gwn 4havo geschiedenis hoor xdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Studeer je Geschiedenis ofzo, nerdje?
Wat nou weerquote:
He ezi he ezi he ezi he ezi he ezi He ezi he ezi he ezi he ezi he ezi He ezi he ezi he ezi he ezi he ezi He ezi he ezi he ezi he ezi he ezi He ezi he ezi he ezi he ezi he ezi He ezi he ezi he ezi he ezi he ezi He ezi he ezi he ezi he ezi he ezi He ezi he ezi he ezi he ezi he ezi He ezi he ezi he ezi he ezi he ezi He ezi he ezi he ezi he ezi he ezi He ezi he ezi he ezi he ezi he ezi He ezi he ezi he ezi he ezi he ezi He ezi he ezi he ezi he ezi he eziquote:
Ik ga het Cambridge Exam voor geschiedenis doen ja. Daarnaast ook hetzelfde examen voor Fins, Engels, Biologie en Psychologie.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Studeer je Geschiedenis ofzo, nerdje?
Waarom?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ga het Cambridge Exam voor geschiedenis doen ja. Daarnaast ook hetzelfde examen voor Fins, Engels, Biologie en Psychologie.
Gaat dat ook over Risorgimento en de Duitse eenwording dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ga het Cambridge Exam voor geschiedenis doen ja. Daarnaast ook hetzelfde examen voor Fins, Engels, Biologie en Psychologie.
Sorry, dan ga ik wel in de aanval over.quote:
HE EZIOquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Sorry, dan ga ik wel in de aanval over.
Met je perenbek.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Sorry, dan ga ik wel in de aanval over.
Met je perenbek.
Dat is slechts een klein deel. Voor Geschiedenis op het examen daar moet je o.a. Franse / Russische / Industriele Revolutie, Nieuw Imperialisme, Italiaanse/Duitse eenwording, Beide wereldoorlogen, koude oorlog en meer kennenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gaat dat ook over Risorgimento en de Duitse eenwording dan?
Ja wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Dan sonquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is slechts een klein deel. Voor Geschiedenis op het examen daar moet je o.a. Franse / Russische / Industriele Revolutie, Nieuw Imperialisme, Italiaanse/Duitse eenwording, Beide wereldoorlogen, koude oorlog en meer kennen
daardoor moest ik er aan denken jaquote:
Denk dat CB haar wel in haar kontje gast pakken nu ze allebei niets te doen hebben.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja wat?Niks, nog in sneeuwbergen gesproken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind t wel lekker rustig zo anders zonder die teringplaatjesquote:
Ja, Italiaanse eenwording vond ik nog wel interessant, maar met de Duitse variant heb ik echt niks. Die Bismarck was ook gewoon een opgezwollen relnichtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dan sonmaar het meeste daarvan is best interessant
Wil er niet aan denken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Denk dat CB haar wel in haar kontje gast pakken nu ze allebei niets te doen hebben.
Dat zit bij mij serieus in één vak.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is slechts een klein deel. Voor Geschiedenis op het examen daar moet je o.a. Franse / Russische / Industriele Revolutie, Nieuw Imperialisme, Italiaanse/Duitse eenwording, Beide wereldoorlogen, koude oorlog en meer kennen
Ik spreek nooit in sneeuwbergen, niemand die je hoort.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks, nog in sneeuwbergen gesproken?
[..]
Vind t wel lekker rustig zo anders zonder die teringplaatjes
Bij mij ook, wat bedoel je nou?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat zit bij mij serieus in één vak.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik spreek nooit in sneeuwbergen, niemand die je hoort.
Duitsland, is mooi man.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja, Italiaanse eenwording vond ik nog wel interessant, maar met de Duitse variant heb ik echt niks. Die Bismarck was ook gewoon een opgezwollen relnicht
Dat helmpje icm die snor, likeaboawssquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee man, kijk die koekert nou eens.
[ afbeelding ]
Met zijn leipe helmpje
Las verkeerd. Wilde alleen nog weten waarom je dat allemaal aflegt, ter voorbereiding op een exclusieve studie die je wilt volgen?quote:
Ik zit hier om fins te leren. Daarnaast kan ik allerlei vakken selecteren en daar dus ook voor afstuderen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Las verkeerd. Wilde alleen nog weten waarom je dat allemaal aflegt, ter voorbereiding op een exclusieve studie die je wilt volgen?
Werp me een sandwich toe wanneer je me ziet bedelen vanuit je Bentley.quote:
Oh wow so interesting tell us more.quote:
Sinds wanneer kom jij in de SC trouwensquote:
tell me more tell me more did she put up a fightquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh wow so interesting tell us more.
Euhm een weekje of 2-3 denk ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Sinds wanneer kom jij in de SC trouwens
Ik liep laatst tegen 1 van die knullen aan hier in de stad omdat hij op zijn telefoon zat te pielen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:11 schreef Gorzalka het volgende:
Fins leren omdat je wilt chillen met The Dudesons!
Had je wel een handjob gegeven, maar laat maar als je ze niet eens kendequote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik liep laatst tegen 1 van die knullen aan hier in de stad omdat hij op zijn telefoon zat te pielen.
Ik had het niet door uiteraard, werd me verteld door een vriend die erbij was
Wie wil me aanraken
Ik ben heel slecht in mensen herkennenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Had je wel een handjob gegeven, maar laat maar als je ze niet eens kende.
Om eerlijk te zijn vallen The Dudesons ook wel in de categorie obscuur voor de gemiddelde persoon.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in mensen herkennen
Leonardo Dicaprio en Tom Hanks en acteurs van dat kaliber lukt nog wel, maar daarna is het huilen
Haar ass is zo te zien hemels, ik eis materiaal van de achterkant.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:24 schreef aight1 het volgende:
ik ken ook een laura met een goeie ass
maar dat is niet zij
Kunnen de gok wagen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet niet of ze Laura heet tho.
Ik ken ze ook alleen maar omdat ik hier woon hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vallen The Dudesons ook wel in de categorie obscuur voor de gemiddelde persoon.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:24 schreef aight1 het volgende:
ik ken ook een laura met een goeie ass
maar dat is niet zij
Mwah, zullen we het maar doen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou je rijgen?
Niet eens zeilmeisje Lauraquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:33 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Laura. Moest moeite doen om een foto te vinden die mag hier.
Wasda voor vieze bezemquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:33 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Laura. Moest moeite doen om een foto te vinden die mag hier.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet eens zeilmeisje Laura.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou. En dan kan ik de bikinipics nog niet eens vinden.
Britse meisjesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Age of consent under consideration.
Ik dacht dat we hier redelijk progressief waren met een age of consent van 16, maar dat valt tegen als ik de rest van de wereld bekijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Age of consent under consideration.
Omdat je in nederland geen biljetten van 1 euro hebtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:47 schreef Gorzalka het volgende:
Waarom heb je in Nederland niet van die bazenstripclubs als in Amerika?
Te weinig rappers om de club te New Orleanen met bandz.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:47 schreef Gorzalka het volgende:
Waarom heb je in Nederland niet van die bazenstripclubs als in Amerika?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Omdat je in nederland geen biljetten van 1 euro hebt
Gewoon euro's in die gleuven stoppen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Omdat je in nederland geen biljetten van 1 euro hebt
Handig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:54 schreef Ezio het volgende:
Ik ga maar eens slapen, mag over 4 uren alweer opstaan![]()
Ik slaap sowieso al slecht en weinigquote:
Oh, ik slaap goed en redelijk veel. Alhoewel, met ochtend shifts slaap ik ook 4-5 uur.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 02:53 schreef FL_Freak het volgende:
He rick heb je nog wat leuke video's van jezelf voor ons?
Ik dacht dat ik had gedroomd dat het onweerde, dat was dus niet zoquote:
hier alleen veel regen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik had gedroomd dat het onweerde, dat was dus niet zo
quote:
Ja, jullie bij de NS zijn altijd vertraagd dus shut itquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:44 schreef Salatrel het volgende:
en niet om het 1 of ander maar 4ebe moest vandaag extra werken en gelijk is mijn pakket vertraagd
Hier alleen windkracht 68 en regen. Zag wel mensen die uit het zuiden kwamen met witte autodaken enzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Dikke brokken hagel liggen er op het balkon
Jahoor, gewoon dicht met die deuren als de mensen niet op tijd zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:48 schreef Salatrel het volgende:
ik ben meestal wel op tijdnou zijn de vertragingen in de avond soberso al minder
bovendien worden een hoop vertragingen van 2 a 3 minuten door reizigers zelf veroorzaakt
Ja hier ook dikke windkracht, hoop zo erg dat het iig om 1 uur voorbij isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier alleen windkracht 68 en regen. Zag wel mensen die uit het zuiden kwamen met witte autodaken enzo
Heb stukje waar ik normaal 20min over doe vandaag 45min, over gedaan.
Flatulentie?quote:
Ja daarom, heb om 11 uur solli en moet om 1 uur beginnen, maar nu sneeuwt/hagelt hetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Flatulentie?
Maar je had vandaag sollicitatie en werk buiten toch?goeie dag gekozen haha
op tijd voor de volgende heet datquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor, gewoon dicht met die deuren als de mensen niet op tijd zijn
Fingers crossedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja daarom, heb om 11 uur solli en moet om 1 uur beginnen, maar nu sneeuwt/hagelt het_!
Dan zal je wel lekker door de regen en shit moetenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat ik een pechvogel ben, als er iets mis kan gaan dan gaat het ook mis.
Ja naja, gelukkig heb ik het postNL regenpak van m'n mams, zij heeft er 2 ofzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan zal je wel lekker door de regen en shit moetenherkenbaar ook verder
Je ma werkt er ook? heb je ook zeker wel nodig jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja naja, gelukkig heb ik het postNL regenpak van m'n mams, zij heeft er 2 ofzo. Black 'n orange power.
Yeah, was allemaal begonnen omdat d'r school heel erg aan het bezuinigen is dus nu maar halve dagen kan werken, noodzaak dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je ma werkt er ook? heb je ook zeker wel nodig ja
Zaterdag nog leuke meid ontmoet... ga later met haar chatten komt er echt niks uit... kortaf antwoordenquote:
Ohja leraresquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yeah, was allemaal begonnen omdat d'r school heel erg aan het bezuinigen is dus nu maar halve dagen kan werken, noodzaak dus.
Nee administratiequote:
Zou d'r een pic van je dollo sturen dan reageert ze welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zaterdag nog leuke meid ontmoet... ga later met haar chatten komt er echt niks uit... kortaf antwoordenmaar antwoord wel echt binnen 0,5 sec. op mijn vragen enzo
why?
Heb haar links laten liggen, vind het niks aan zo.
Of iets anders sicks inderdaad, een foto uit het 'niet te geleuven' topic in KPD.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Zou d'r een pic van je dollo sturen dan reageert ze wel![]()
![]()
.
Ojaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee administratieEn ja shit is fucked up G.
[..]
Zou d'r een pic van je dollo sturen dan reageert ze wel![]()
![]()
.
die moet je hebben, een vrouw die weinig praatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja
Maar ze reageert wel zeg ik net, vet snel.. maar heel kortaf.
Dus ik zeg op den duur niks meer. En dan blijft het stil.
Terwijl ze 10 kansen heeft om uitgebreid op mijn reactie te reageren.
Kwam er achter dat ze vlak bij woont ookecht 500m ofso
Ja nee ik bedoel misschien reageert ze dan ook leuk, mja als ik heel eerlijk ben vind ik gesprekken op Whatsapp en fb chat enzo ook super lame als ik iemand leuk vind, liever irl danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja
Maar ze reageert wel zeg ik net, vet snel.. maar heel kortaf.
Dus ik zeg op den duur niks meer. En dan blijft het stil.
Terwijl ze 10 kansen heeft om uitgebreid op mijn reactie te reageren.
misschien vandaar het beperkte enthousiasme....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
mogguh.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, zit een beetje vacatures te kijken, al kan ik nu nog niet solliciteren, is er gewoon vrijwel niks te vinden dat geschikt is voor mij![]()
Goedemorgen btw
We zoeken nog een leuke assistente in een informele omgeving.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, zit een beetje vacatures te kijken, al kan ik nu nog niet solliciteren, is er gewoon vrijwel niks te vinden dat geschikt is voor mij![]()
Goedemorgen btw
dan ben ik dus al niet geschiktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh.
wij zoeken altijd nog goede mensen
Je kan toch ook vragen bij de manager van dat vorige bedrijf of hij wellicht iets voor je heeft?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoop stiekem ook nog dat mn oude collega me weer binnen kan loodsen, maar die kans lijkt me klein
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben ik dus al niet geschikt
wat moet ik doen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We zoeken nog een leuke assistente in een informele omgeving.
nou nou, niet zo negatiefquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan ben ik dus al niet geschikt
dat wil ik dus ook doen, maar vind ik wel moeilijk, beetje bedelen om een baanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan toch ook vragen bij de manager van dat vorige bedrijf of hij wellicht iets voor je heeft?Als je een goede werknemer was.
Misschien wel, heb nu ook al zoiets van laat maar dan. Houd wel van vrouwen die enthousiast zijn en wat initiatief tonenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien vandaar het beperkte enthousiasme....
Als ik mijn pik stuur reageert ze leukquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel misschien reageert ze dan ook leuk, mja als ik heel eerlijk ben vind ik gesprekken op Whatsapp en fb chat enzo ook super lame als ik iemand leuk vind, liever irl dan.
Saaiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die moet je hebben, een vrouw die weinig praat
maar dan ben ik niet om een uur of drie weer thuisquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:19 schreef Salatrel het volgende:
ze zoeken nog personeel voor de fyra.... dat je niet geschikt bent maakt niet uit dat is het materieel ook niet
maar als ze zo dichtbij woont is irl afspreken wel de beste optie denk ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien wel, heb nu ook al zoiets van laat maar dan. Houd wel van vrouwen die enthousiast zijn en wat initiatief tonen
[..]
Als ik mijn pik stuur reageert ze leukjuist. Maar klopt wel, al had ik visite die nacht. Zondag ook niet meer gesproken verder.
[..]
Saai
Dat klopt. Maar als ze als laatste gesprekken zo kortaf al is... is mijn enthousiasme al wegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als ze zo dichtbij woont is irl afspreken wel de beste optie denk ik
dan stuur je je pik nog een keer, wordt ze weer enthousiastquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als ze als laatste gesprekken zo kortaf al is... is mijn enthousiasme al weg
Pls, why so serious?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik mijn pik stuur reageert ze leukjuist.
gewoon er naartoe gaan en meteen je pik laten zien..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als ze als laatste gesprekken zo kortaf al is... is mijn enthousiasme al weg
Wij zoeken nog een mooie dame voor disabled porn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoop stiekem ook nog dat mn oude collega me weer binnen kan loodsen, maar die kans lijkt me klein
Jullie worden bedankt hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon er naartoe gaan en meteen je pik laten zien..
Kon mij er gewoon niks bij voorstellen :Squote:
plsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan stuur je je pik nog een keer, wordt ze weer enthousiast
o ja, goeiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon er naartoe gaan en meteen je pik laten zien..
Hoe oud is da wief?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie worden bedankt hoor
[..]
Kon mij er gewoon niks bij voorstellen :S
[..]
pls
wat is mijn rol?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wij zoeken nog een mooie dame voor disabled porn.
Koffie halen en lief voor mij zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat moet ik doen?
Iformeel past wel bij me
24quote:
ik weet zeker datik dat goed kanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Koffie halen en lief voor mij zijn.
goed, stijf en nog behoorlijk pijnlijk, maar ik ben er heel tevreden meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:27 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe is het met je bobblehead, Janies?
nice!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goed, stijf en nog behoorlijk pijnlijk, maar ik ben er heel tevreden mee
Ja klopt, vind het gewoon raar.. ik snap de achterliggende gedachte niet zo.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh nja, als de interesse weg is dan maar gewoon laten toch.
Oh je hebt geen vervoer natuurlijk nee da's lastig. Maar er werken meer mensen uit die omgeving hierquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet zeker datik dat goed kan![]()
Is alleen zo ver weg
Koffie halen.quote:
Hier begint de grijze lucht ook weg te trekken ja.. Thankgod.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt, vind het gewoon raar.. ik snap de achterliggende gedachte niet zo.
Next
Hier is inmiddels mooie blauwe lucht btw.. nog wel veel wind
Geen dankquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier begint de grijze lucht ook weg te trekken ja.. Thankgod.
Ik wou dat ik de porno in was gegaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wou dat ik een opleiding had gedaan
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wou dat ik de porno in was gegaan.
als je me komt ophalen is dat in elk geval al gedeeltelijk opgelostquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh je hebt geen vervoer natuurlijk nee da's lastig. Maar er werken meer mensen uit die omgeving hier
Zou ze smacken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:37 schreef wise het volgende:
[..]![]()
Wat als je zusje, tante of nichtje porno had gedaan. Of je vader![]()
toch raar om te zien.
bij don en adquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:37 schreef Salatrel het volgende:
lijkt me pas awkward als je je eigen dochter in de porno ziet...
ligt eraan wat voor porno natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:37 schreef Salatrel het volgende:
mijn zoon zou ik dan weer een high five geven
Hahaha come at mequote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kapsoneslijer ben je ook he, met je vies blauwgrijze ogen.
Ja maar dan moet ik helemaal omrijdenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je me komt ophalen is dat in elk geval al gedeeltelijk opgelost
Heb je ons kaartje gehad btw?
Almerequote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik helemaal omrijdenof ik moet in Almere gaan wonen.
En nee, niet gehad (nog)
Of erger; met d'r moet samenwerken xDquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:37 schreef Salatrel het volgende:
lijkt me pas awkward als je je eigen dochter in de porno ziet...
Niks mis mee. Bazenstadquote:
DwC; "wat is daar erg aan¿"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of erger; met d'r moet samenwerken xD
Knock em deadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh ik moet gaan DOEI
vond er geen zak aan.quote:
Dat bestaat; The Sexxtonsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of erger; met d'r moet samenwerken xD
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wil je graag een mes tussen je ribben?
quote:
dat kan allebei toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik helemaal omrijdenof ik moet in Almere gaan wonen.
En nee, niet gehad (nog)
quote:
Tja komt door 4EBE. Heb vandaag wel eindelijk wat voor A op de bus gedaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat kan allebei toch?![]()
En: stom, de ene keer duurt het een dag, de andere keer bijna een weekvalt gewoon niks meer over te zeggen
En er wonen best wel leuke mensen. Ik ken inmiddels al meer mensen daar dan in mijn eigen dorpquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind almere best ok om te winkelen
ik vind ook dat het aan haar ligtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja komt door 4EBE. Heb vandaag wel eindelijk wat voor A op de bus gedaan.
ik ken er ook wel een stel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En er wonen best wel leuke mensen. Ik ken inmiddels al meer mensen daar dan in mijn eigen dorp
Weet ik, maar ik kreeg zaterdag weer een pakketje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind ook dat het aan haar ligten dat had sowieso geen haast toch
wel lief van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |