Hell no, die broer van iCarly.quote:
Vooruit. Hier is Freddy ook nog net iets te jong.quote:
Ik snap hem nu pasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:31 schreef Zosk het volgende:
Minder geslaagde grap aangezien er duidelijk zender staat.
Stuur eens foto.quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik snap hem nu pasbehoorlijk slecht ja.
Ja man. In die nieuwe afleveringen is hij wel breed alles.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vooruit. Hier is Freddy ook nog net iets te jong.
Nee, toen was je nog skinny mofo.quote:
Hahaha, nu nog wel een klein beetje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, toen was je nog skinny mofo.
Ik ben aan het werk, niet stoned dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Over het programma Victorious jezus zosk ben je stoned
Sowieso dat de kijkcijfers in de loop der jaren exponentieel zijn gestegen in combinatie met de groei van secundaire geslachtskenmerken van de personagesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja man. In die nieuwe afleveringen is hij wel breed alles.
Hahaha shiiit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sowieso dat de kijkcijfers in de loop der jaren exponentieel zijn gestegen in combinatie met de groei van secundaire geslachtskenmerken van de personages.
No-life.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:37 schreef Vaseline_ het volgende:
GC / Dagcijfers #226 Geen Leven dit topic is echt confronterend voor mij vanaf post #140
Oh fuck.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:37 schreef Vaseline_ het volgende:
GC / Dagcijfers #226 Geen Leven dit topic is echt confronterend voor mij vanaf post #140
Laatste dagen sta je er weinig in hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh fuck.Drama sinds ik in deze kut SC zit.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sowieso dat de kijkcijfers in de loop der jaren exponentieel zijn gestegen in combinatie met de groei van secundaire geslachtskenmerken van de personages.
kknerd, praat niet meer met jouquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Jouw posts bestaan dan ook voor 90 procent uit "quote:
De haat die ik kreeg toen ik altijd bovenaan stond.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:37 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw posts bestaan dan ook voor 90 procent uit "".
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En toch post ik minder.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maak zo'n gifje van je eigen smekende ogen en ik ga overstag.quote:
Je leert het wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:42 schreef Zosk het volgende:
MIJN POSTS VAN VANDAAG HEBBEN BIJNA ALLEMAAL VEEL INHOUD, OF ZO.
En dan fappen op de gedachte dat ik met die smekende ogen gehurkt zit he, viezerik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maak zo'n gifje van je eigen smekende ogen en ik ga overstag.
Aan de reactie die deze post teweeg brengt in mijn broek te zien heb ik daar niet eens een gifje voor nodig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan fappen op de gedachte dat ik met die smekende ogen gehurkt zit he, viezerik.
Bacterietje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:47 schreef Chloroform het volgende:
Germy.Zo ga ik Germano voortaan noemen.
holyshitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Aan de reactie die deze post teweeg brengt in mijn broek te zien heb ik daar niet eens een gifje voor nodig.
Holy Other, goede elektronische act.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:54 schreef Ezio het volgende:
Morgen tijdens een toets 2 essays schrijven over de Italiaanse Risorgimento en Duitse Eenwording![]()
![]()
Heb ze al in het klad op papier neergebeukt, wat een kutonderwerp zeg. Ik krijg de neiging om die dingen gewoon mee naar binnen te smokkelen en slinks tussen mijn toetspapieren te smokkelen
Studeer je Geschiedenis ofzo, nerdjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:54 schreef Ezio het volgende:
Morgen tijdens een toets 2 essays schrijven over de Italiaanse Risorgimento en Duitse Eenwording![]()
![]()
Heb ze al in het klad op papier neergebeukt, wat een kutonderwerp zeg. Ik krijg de neiging om die dingen gewoon mee naar binnen te smokkelen en slinks tussen mijn toetspapieren te smokkelen
gwn 4havo geschiedenis hoor xdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Studeer je Geschiedenis ofzo, nerdje?
Wat nou weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |