Is goed, doe ik aangifte wegens lasterquote:
Nee van een random negerin geloof ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stuurde jij toen een foto van je bips terug?
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee van een random negerin geloof ik.
Er staat me vaag iets van bij, maar dat kan ook zijn van de keer dat ik een foto van mijn penis naar Allure stuurdequote:Op maandag 4 februari 2013 23:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee van een random negerin geloof ik.
Ik weet wel dat Allure eens vertelde over een mannelijke fokker die haar een foto van zijn penis stuurde via msn.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Er staat me vaag iets van bij, maar dat kan ook zijn van de keer dat ik een foto van mijn penis naar Allure stuurde.
Nee het was toch echt naar mijquote:Op maandag 4 februari 2013 23:15 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Er staat me vaag iets van bij, maar dat kan ook zijn van de keer dat ik een foto van mijn penis naar Allure stuurde.
Oké, nu weet ik zeker dat ik het niet was.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee het was toch echt naar mijWas een foto van jou op een podium waar je je kont vastpakte geloof ik
wtfquote:Op maandag 4 februari 2013 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Allure eens vertelde over een mannelijke fokker die haar een foto van zijn penis stuurde via msn.
Nee gvd echtquote:Op maandag 4 februari 2013 23:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, nu weet ik zeker dat ik het niet was.
Ja.quote:
Ja maar FOK! hequote:Op maandag 4 februari 2013 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Allure eens vertelde over een mannelijke fokker die haar een foto van zijn penis stuurde via msn.
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:21 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
gwn lkkr sekse met vicky
Dat heb je helemaal goed, ouwe reus.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb het idee dat zij met een vies Engels accent praat.
quote:
Wat een stijl en klasse straalt ze uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed, ouwe reus.
Ja, maar zij is niet de ergstequote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb het idee dat zij met een vies Engels accent praat.
Nou, zeg het ze.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:02 schreef PoisonPrince het volgende:
Die nieuwe mods wannuh paupers zeg, gooien alle vermakelijke shit dicht.
Nee, Victorious is net begonnen.quote:
dan wordt mijn kwalitiets topic gelijk dicht gegooid of mijn hoogstaande post wordt verwijderd, dan kan natuurlijk niet, maar die mods kunnen ook niet.quote:
Soppen geblazenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, Victorious is net begonnen.![]()
![]()
Goed excuus wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
Kut, ben al Spin City aan het kijken met Heather Locklear in haar piekjarenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
Best goede chicks in die serie nog hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kut, ben al Spin City aan het kijken met Heather Locklear in haar piekjaren.
Ja, ik ook. Maar maakt niet uit want Avan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:15 schreef Gorzalka het volgende:
Ik vind die mongool met zijn handpop hinderlijk trouwens, enige negatieve aspect aan die topshow.
Ja, Heather is echt adembenemend, mooiste hoofd ooit. Heidi Klum nog nooit gezienquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Best goede chicks in die serie nog heHeidi Klum en alles
Melrose Place.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kut, ben al Spin City aan het kijken met Heather Locklear in haar piekjaren.
Die is er nu volgens mij net weer uit, sinds een week ofzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, Heather is echt adembenemend, mooiste hoofd ooit. Heidi Klum nog nooit gezien!
Melrose Place ja!quote:
Kimberley, Sidney, Billy, Alison, Michael, Jane. Och och och.quote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:24 schreef Gorzalka het volgende:
Voel je de emotionele doorbraak die deze twee meiden bereiken, Chloro? De tranen biggelen over mijn wangen.
TeenNick.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |