Nee, Victorious is net begonnen.quote:
dan wordt mijn kwalitiets topic gelijk dicht gegooid of mijn hoogstaande post wordt verwijderd, dan kan natuurlijk niet, maar die mods kunnen ook niet.quote:
Soppen geblazenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, Victorious is net begonnen.![]()
![]()
Goed excuus wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
Kut, ben al Spin City aan het kijken met Heather Locklear in haar piekjarenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
Best goede chicks in die serie nog hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kut, ben al Spin City aan het kijken met Heather Locklear in haar piekjaren.
Ja, ik ook. Maar maakt niet uit want Avan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:15 schreef Gorzalka het volgende:
Ik vind die mongool met zijn handpop hinderlijk trouwens, enige negatieve aspect aan die topshow.
Ja, Heather is echt adembenemend, mooiste hoofd ooit. Heidi Klum nog nooit gezienquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Best goede chicks in die serie nog heHeidi Klum en alles
Melrose Place.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kut, ben al Spin City aan het kijken met Heather Locklear in haar piekjaren.
Die is er nu volgens mij net weer uit, sinds een week ofzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, Heather is echt adembenemend, mooiste hoofd ooit. Heidi Klum nog nooit gezien!
Melrose Place ja!quote:
Kimberley, Sidney, Billy, Alison, Michael, Jane. Och och och.quote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:24 schreef Gorzalka het volgende:
Voel je de emotionele doorbraak die deze twee meiden bereiken, Chloro? De tranen biggelen over mijn wangen.
TeenNick.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |