Ja, jullie bij de NS zijn altijd vertraagd dus shut itquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:44 schreef Salatrel het volgende:
en niet om het 1 of ander maar 4ebe moest vandaag extra werken en gelijk is mijn pakket vertraagd
Hier alleen windkracht 68 en regen. Zag wel mensen die uit het zuiden kwamen met witte autodaken enzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Dikke brokken hagel liggen er op het balkon
Jahoor, gewoon dicht met die deuren als de mensen niet op tijd zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:48 schreef Salatrel het volgende:
ik ben meestal wel op tijdnou zijn de vertragingen in de avond soberso al minder
bovendien worden een hoop vertragingen van 2 a 3 minuten door reizigers zelf veroorzaakt
Ja hier ook dikke windkracht, hoop zo erg dat het iig om 1 uur voorbij isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier alleen windkracht 68 en regen. Zag wel mensen die uit het zuiden kwamen met witte autodaken enzo
Heb stukje waar ik normaal 20min over doe vandaag 45min, over gedaan.
Flatulentie?quote:
Ja daarom, heb om 11 uur solli en moet om 1 uur beginnen, maar nu sneeuwt/hagelt hetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Flatulentie?
Maar je had vandaag sollicitatie en werk buiten toch?goeie dag gekozen haha
op tijd voor de volgende heet datquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor, gewoon dicht met die deuren als de mensen niet op tijd zijn
Fingers crossedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja daarom, heb om 11 uur solli en moet om 1 uur beginnen, maar nu sneeuwt/hagelt het_!
Dan zal je wel lekker door de regen en shit moetenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat ik een pechvogel ben, als er iets mis kan gaan dan gaat het ook mis.
Ja naja, gelukkig heb ik het postNL regenpak van m'n mams, zij heeft er 2 ofzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan zal je wel lekker door de regen en shit moetenherkenbaar ook verder
Je ma werkt er ook? heb je ook zeker wel nodig jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja naja, gelukkig heb ik het postNL regenpak van m'n mams, zij heeft er 2 ofzo. Black 'n orange power.
Yeah, was allemaal begonnen omdat d'r school heel erg aan het bezuinigen is dus nu maar halve dagen kan werken, noodzaak dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je ma werkt er ook? heb je ook zeker wel nodig ja
Zaterdag nog leuke meid ontmoet... ga later met haar chatten komt er echt niks uit... kortaf antwoordenquote:
Ohja leraresquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yeah, was allemaal begonnen omdat d'r school heel erg aan het bezuinigen is dus nu maar halve dagen kan werken, noodzaak dus.
Nee administratiequote:
Zou d'r een pic van je dollo sturen dan reageert ze welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zaterdag nog leuke meid ontmoet... ga later met haar chatten komt er echt niks uit... kortaf antwoordenmaar antwoord wel echt binnen 0,5 sec. op mijn vragen enzo
why?
Heb haar links laten liggen, vind het niks aan zo.
Of iets anders sicks inderdaad, een foto uit het 'niet te geleuven' topic in KPD.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Zou d'r een pic van je dollo sturen dan reageert ze wel![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |