Sommige meisjes diggen dat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 05:55 schreef Perico het volgende:
Voor die "voetjes" en "oogjes" verdient TS een fikse afrossing, waarbij we allen in koor roepen:
"Jaaa, ros hem! Ros hem nog wat harder!"
Goffedomme zeg.
Tis mn vriendinquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:52 schreef Otazu het volgende:
Weet niet of t een scharrel/vriendin oid is, maar ze moet duidelijk niks (meer) van je hebben, zo deed ik namelijk ook tegen mijn ex scharrel. Die vent liep zich ook aan te stellen en bleef door appen, ik reageerde soms alleen om van z'n gezeik af te zijn, sterkte
Blijf jezelf maar voorliegen, jij latente hommoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tis mn vriendinEnne.....ze stuurde vanmorgen lieve appjes dus ze had gisteren gewoon haar dag niet oid
He ja dat is waarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Had jij laatst geen topic waarbij jij zelf de hint niet begreep over de kou?
Owja, over vrouwen die het altijd koud hebben.
Kloptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Had jij laatst geen topic waarbij jij zelf de hint niet begreep over de kou?
Owja, over vrouwen die het altijd koud hebben.
Voor de zoveelste keer: ik ben GEEN larper!!!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:21 schreef BlueNumber het volgende:
Vrouwen vallen niet op larpers, sorry ts.
Nja, we hebben een relatie dus het ligt net even anders denk ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
Lullig voor je. In mijn ervaring zijn het vooral de mannen die een gigantische plank voor hun kop hebben, maar dat kan natuurlijk ook gewoon betekenen dat ze mij niet raakbaar vinden. Misschien dezelfde situatie, ts?
Oh, dat gedeelte had ik even gemist, excuses hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nja, we hebben een relatie dus het ligt net even anders denk ikMja, post eens pics voor als mijn relatie op de klippen loopt
Maakt niet uit hoor ik lees ook niet alle pagina'squote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh, dat gedeelte had ik even gemist, excuses hoor
En ik ga geen pics posten. Je snapt de hint toch niet
Ja, maar ik zie nu dat het letterlijk in de eerste zin van je op staatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor ik lees ook niet alle pagina's
Jmmr
xD xD neeuj xDquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:54 schreef sinepedraap het volgende:
Gast![]()
Ben je 14 of zo met je msn taal
T is je vergevenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie nu dat het letterlijk in de eerste zin van je op staat
Sorry, het is nog best vroeg enzo
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:53 schreef o.us het volgende:
Omdat 1x 10 uur niet genoeg is voor deze faal.
Ze snapt de hint wel, maar heeft je gewoon in de friendzone geplaatst.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:00 schreef Nikonlover het volgende:
Klacht: mn liefje begrijpt mijn hint niet dat ze mij moet knuffelen
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik namens vele vrouwen spreek als ik zeg dat je je niet alleen weinig serieus genomen voelt zo, maar het evengoed de neiging opwekt je aan diezelfde koude voetjes aan de hoogste boom op te knopen.quote:
Pubers doen dat. Maar een volwassen vent toch niet?quote:
Uit andere infantiele topics is allang gebleken dat Nikonlover overkomt als een idioot, met deze onzin levert hij het bewijs.Die vriendin van je kan je vast niet meer uitstaan, dat zal niet lang meer duren.quote:
Ik zei eens tegen mijn vriendin dat ik een stijve nek had (had ik ook echt), en zij wilde die wel masseren. Daarna zei ik dat ik dan wel meer stijve lichaamsdelen zou krijgen, maar die wilde ze gelukkig ook wel masserenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
HEEFT IEMAND TIPS VOOR BETERE HINTS????
You knew she had a mental problem, but you fucked her anywayquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:02 schreef CarlosJacques het volgende:
Tja als je een vriendin met een verstandelijke beperking hebt dan zul je toch echt iets duidelijker moeten zijn met je hints TS. Probeer volgende keer eens "Ik lig al in bedje.. MET EEN GIGANTISCH HARDE LUL". Wellicht is je vriendin slim genoeg om die hint wel te begrijpen. Succes
Thanks!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik zei eens tegen mijn vriendin dat ik een stijve nek had (had ik ook echt), en zij wilde die wel masseren. Daarna zei ik dat ik dan wel meer stijve lichaamsdelen zou krijgen, maar die wilde ze gelukkig ook wel masseren
Niet echt, vraag of ze lekker kan zoenen ofzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thanks!
Ook meer tips voor eerdere stadia?
Gewoon rollenspel dat zij de geile hoerige secretaresse is en jij de baas.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thanks!
Ook meer tips voor eerdere stadia?
En daar is de maagd met zn grote fantasiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gewoon rollenspel dat zij de geile hoerige secretaresse is en jij de baas.
En dan neem je haar eens hard op je bureau
En daar is de eerste maagd roeper die over zijn eigen seksuele avonturen (die hij niet heeft) gefrustreerd isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En daar is de maagd met zn grote fantasie
Mijn ex hield niet van rollenspellen helaas. Ik hoop iemand te vinden die leuke sextoneelstukjes wil doen met mequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gewoon rollenspel dat zij de geile hoerige secretaresse is en jij de baas.
En dan neem je haar eens hard op je bureau
Rollenspel kunnen altijd voor spanning zorgen, zou niet zonder kunnen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn ex hield niet van rollenspellen helaas. Ik hoop iemand te vinden die leuke sextoneelstukjes wil doen met me
Die zal ik meenemen, maar dat kan misschien ook wel verkeerd uitpakken wanneer je die verkeerd inzet. Dat inzicht kan nog best lastig zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Niet echt, vraag of ze lekker kan zoenen ofzo
Oja wat doe je nogmeer voor rollenspellen dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Rollenspel kunnen altijd voor spanning zorgen, zou niet zonder kunnen.
De fysiotherapeut is ook altijd een geile of de ontvoerder (niet voor de tere zieltjesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja wat doe je nogmeer voor rollenspellen dan?
Baas, je hebt geluk met je vriendinquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De fysiotherapeut is ook altijd een geile of de ontvoerder (niet voor de tere zieltjes)
Is al uit hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Baas, je hebt geluk met je vriendin
Ja maar kut als zij het 'ongemakkelijk' vind om iets te spelenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is al uit hoor
Maar de truc is om seks leuk te maken voor haar, zodat ze er ook altijd zin in heeft.
Je moet erook spontaan mee beginnen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar kut als zij het 'ongemakkelijk' vind om iets te spelen
Alcohol.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar kut als zij het 'ongemakkelijk' vind om iets te spelen
Werkte ook nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je moet erook spontaan mee beginnen.
dat, en pedo's. Maar voor de goede orde zal ik er maar vanuit gaan dat TS een homo is danquote:Op maandag 4 februari 2013 23:02 schreef ikbenmoe het volgende:
alleen hommo's voegen achter elk woord 'tjes toe....
In je dromenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En daar is de eerste maagd roeper die over zijn eigen seksuele avonturen (die hij niet heeft) gefrustreerd is![]()
Maagd ? Ja en zal ik volgens mij sterrenbeeld altijd blijven.
Geen ervaring op seksueel gebied? Genoeg om er niet over hoeven op te scheppen.
Maar wel genoeg om hier eerlijke posts te doen over wat ik heb meegemaakt.
U jelly & mad.. Oh boy
Ik was helemaal niet botergeilquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ts heeft zon vriendin wanneer zij haar dag niet heeft hij maar als een hond achter haar aan moet lopen
Beter ben je gewoon duidelijk TS en zeg je dat je botergeil bent en graag met haar wilt knallen.
Als ze dat al niet met een andere gast aant doen is gezien haar vage reacties
Aldus de zolderautist met zijn denkbeeldige vriendinquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:06 schreef Nikonlover het volgende:
En trouwens, waarom maken jullie mij belachelijk omdat ik xxxiloveyou zeg? Zeggen jullie nooit 'ik hou van je' tegen je vriendin? Ooh, ik zit natuurlijk op Fok!Hier zitten alleen maar eenzame zolderkamerautisten
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Aldus de zolderautist met zijn denkbeeldige vriendin
Hoe noem je het dan? Riddertje spelen in het bos?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: ik ben GEEN larper!!!!!
Jaloers, you wish.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloersHoe kan een denkbeeldige vrienden whatsappen? Hoe kan een denkbeeldige vriendin over 10 minuten hier komen eten? etc, etc
Neequote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:20 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Hoe noem je het dan? Riddertje spelen in het bos?
Zielige bosmongoolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jaloers, you wish.
Ik ben zo jaloers op TS dat ik whatsapp van mijn telefoon heb gegooid maandag omdat allemaal onzekere meisjes maar berichtjes blijven sturen terwijl ik niet aan een relatie doe op dit moment.
Doe je vriendin de groetjes van me. Ze weet wel, de jongen die haar ontmaagde en haar daarna dumpte zodat jij haar nu mag troosten, mister white knight
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu niet meer op je reageren! Trieste zolderkamerautist....
Waarom heeft zij niet gekooktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:33 schreef Nikonlover het volgende:
Tis wel weer helemaal goedHeb vanavond heerlijk voor haar gekookt
Straks gaan we saampjes heel romantisch een filmpje kijken
Koud zullen we het iig niet krijgen
![]()
Wat mij betreft kan dit topic dicht
Zo koudquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:43 schreef Sinosappel het volgende:
Herkenbaar. Heb ook weleens momenten dat mn vriendje opeens een beetje koeltjes reageert op whatsapp
Terwijl er dan niks aan de hand blijkt te zijn
ik zou het op mijn facebook zetten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:33 schreef Nikonlover het volgende:
Tis wel weer helemaal goedHeb vanavond heerlijk voor haar gekookt
Straks gaan we saampjes heel romantisch een filmpje kijken
Koud zullen we het iig niet krijgen
![]()
Wat mij betreft kan dit topic dicht
Een vers stokbroodje met kruidenboter, tagliatella met zalm en van die italiaanse sla (ben ff de naam kwijtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik zou het op mijn facebook zetten.
Wat heb je gekookt trouwens?
Respect, je vriendin heeft een goeie aan je.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een vers stokbroodje met kruidenboter, tagliatella met zalm en van die italiaanse sla (ben ff de naam kwijt) en als toetje een lekker ijsje
Uiteraard een keurig gedekte tafel met kaarsjes enzo
Mja, we gaan nu film kijken, ik stop dus met Fok!en voor vandaag
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat doe je met je pik niet met de spatel
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
Respect, je vriendin heeft een goeie aan je.
Je laat mij blozenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef Zhero het volgende:
[..]
Respect, je vriendin heeft een goeie aan je.
En daar zijn de stoere praatjes van de zolderkamerautisten weerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat doe je met je pik niet met de spatel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |